Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?quote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh maar dat is bij mij ook niet. Ik vind het zelf ook prettig als man meer initiatief neemt maar das niet omdat ik vindt dat het zo moet maar is gewoon omdat ik zelf erg verlegen ben en initiatief niet zo durf te tonen.
Ooooh dat doe ik ook allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]Guilty.
En wat ik dan heb is dat ik gruwelijk onzeker word, eigenlijk alles onder controle wil hebben, ook nog eens gruwelijk jaloers word en in mijn hoofd allerlei scenario's voorbij komen, zowel leuke als niet leuke.![]()
Wat dat aangaat is het een ramp als ik iemand echt leuk vind, dan heb ik geen moment rust in mijn donder.
Jij hebt je hart op de goeie plek.quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
En ik heb de telefoon nummer van het meisje
Dikke smile op me face!
Huh?quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ik wil alleen maar zwemmeeeeen........
Dat wordt onbewust wel verwacht denk ik. Door een hoop mensen iig.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?
Als iemand echt iets wilt dan gaat hij/zij er voor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?
Thnxquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij hebt je hart op de goeie plek.
En dat het is leuk is, is te merken
Leuk dat je zo straalt KF!
Dat zijn allemaal oer instinctenquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat, ook een soort bezorgdheid heh
Vreselijk is hetquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat, ook een soort bezorgdheid heh
Het gaat vooral om de manier van aanpakken wellicht, ik ben veel te netjes/lief/afwachtend...quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als iemand echt iets wilt dan gaat hij/zij er voor.
Slaap lekker man !!!quote:
Doeiquote:
ik ben niet zo gauw écht bezorgd, maar als ik denk dat er iets is.. tsktskquote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oer instincten
De ene kan er alleen beter tegen dan de andere
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenquote:
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier van aanpakken wellicht, ik ben veel te netjes/lief/afwachtend...
* RealZeus kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oer instincten
De ene kan er alleen beter tegen dan de andere
+ 2 herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.
Ik ben echt nooit jaloers eigenlijkquote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ben niet zo gauw écht bezorgd, maar als ik denk dat er iets is.. tsktsk
Tijn, volgende keer als je iemand ziet in wie je geïnteresseerd bent, laat ons het een beetje volgen zoals ik gedaan heb bij dat meisje waar ik achteraan zitquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.
ook dat...quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Jaloers ben ik ook nooit echt idd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit jaloers eigenlijk
Misschien doe ik dat wel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijn, volgende keer als je iemand ziet in wie je geïnteresseerd bent, laat ons het een beetje volgen zoals ik gedaan heb bij dat meisje waar ik achteraan zit(als je dat wil tenminste ! )
Misschien kunnen wij je advies geven ?!
Ook bekendquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenEn daardoor verkloot ik het meestal volledig
Hoe noem jij het dan dat je allerlei scenario's aan het inbeelden bent ?quote:
Dat zegt men ook over mij. Alleen dat geloof ik niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ook dat...
Nouja, ik ben denkik vooral wel een stuk zekerder van mezelf geworden dan, zegmaar, 10 jaar terug.
Als iedereen altijd zegt dat ik zo'n toffe gozer ben zal het ergens toch wel waar zijn. Dus ze weten niet wat ze missen.
quote:
Jepquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had af en toe het gevoel dat ik de enige was.
Heb jij dan ook dat je zo jaloers wordt bij potentiele concurrentie dat je er beroerd van wordt?
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar toch mis ik wel eens iemand om van te houden en te knuffelen en andere dingen mee te doen en zulks.quote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wie niet weet wat ie mist, mist het ook niet
Het is inderdaad de kunst om het niet té erg af te wachten, maar het ook weer niet te overhaasten...quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenEn daardoor verkloot ik het meestal volledig
Ja, een slecht karakter kan mooie vrouwen ook lelijk maken in mijn ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
hebben jullie dat nou ook, dat domme dames lelijker worden omdat ze dom zijn zeg maar
(jaja ik kijk weer lekker slim haha)
Ja, als iemand heel dom op me overkomt wordt ze vanzelf lelijk in mijn ogenquote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
hebben jullie dat nou ook, dat domme dames lelijker worden omdat ze dom zijn zeg maar
Ligt er aan wat voor scenario's in welke situaties. Je kunt ook bezorgd zijn dat haar iets overkomt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan dat je allerlei scenario's aan het inbeelden bent ?
Eensch. Maar dat geldt ook voor mannen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, een slecht karakter kan mooie vrouwen ook lelijk maken in mijn ogen.
Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat wel heeft uitgevondenquote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is inderdaad de kunst om het niet té erg af te wachten, maar het ook weer niet te overhaasten...
Hier ben ik ook nog niet echt goed in...
Niet altijd, ik heb ook weleens "wow wat een babe, maar wat ben jij dom".quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Zo erg heb ik het nog niet. Maar ik kan echt helemaal stuk gaan als ik te horen krijg dat ze een leuk iemand op het oog heeft en nog erger , er wat mee krijgt. De gedachte dat ze samen dingen doen bezorgt mij letterlijk koude rillingen en een heel machteloos eenzaam gevoel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepHell, ik was zelfs jaloers op een paard omdat ze paard aant knuffelen was enzo
Ik bedoelde het ook anders. Ik doelde op het karakter van The_End over dat anderen hem tof vinden en de vrouwen niet weten wat ze missen (zo begreep ik het). Natuurlijk weet een vrouw niet wat ze bij The_End missen omdat ze hem niet leren kennen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar toch mis ik wel eens iemand om van te houden en te knuffelen en andere dingen mee te doen en zulks.
Wat ik mij dan afvraag: kan een leuk karakter lelijke mensen ook mooi maken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar dat geldt ook voor mannen hoor
Het woord waar ik net niet op kon komen was paranoïde...quote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor scenario's in welke situaties. Je kunt ook bezorgd zijn dat haar iets overkomt.
En in andere gevallen, tsja. Laat ik zeggen dat als ik iemand "heb" dat ik dan niet gauw jaloers ben, een beetje vertrouwen in elkaar mag wel.
MNR!!!! je moet nog eens op dat envelopje klikken en je ding doenquote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat wel heeft uitgevonden
smartassquote:Op zondag 26 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wie niet weet wat ie mist, mist het ook niet
het is ook heel afhankelijk van de signalen die de 'target' uitstraaltquote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens jaloers als ik een mooie vrouw aandacht aan een hond zie geven.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepHell, ik was zelfs jaloers op een paard omdat ze paard aant knuffelen was enzo
Inderdaad. Alhoewel je sommige die nog niet ervaren hebt betekend nog niet dat je ze mist.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik heb nog nooit een vriendin gehad maar toch mis ik wel eens iemand om van te houden en te knuffelen en andere dingen mee te doen en zulks.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, een slecht karakter kan mooie vrouwen ook lelijk maken in mijn ogen.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, als iemand heel dom op me overkomt wordt ze vanzelf lelijk in mijn ogen
Nou, als ik zie hoe zeker sommige mensen daarin zijn....quote:Op zondag 26 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |