Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?quote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh maar dat is bij mij ook niet. Ik vind het zelf ook prettig als man meer initiatief neemt maar das niet omdat ik vindt dat het zo moet maar is gewoon omdat ik zelf erg verlegen ben en initiatief niet zo durf te tonen.
Ooooh dat doe ik ook allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]Guilty.
En wat ik dan heb is dat ik gruwelijk onzeker word, eigenlijk alles onder controle wil hebben, ook nog eens gruwelijk jaloers word en in mijn hoofd allerlei scenario's voorbij komen, zowel leuke als niet leuke.![]()
Wat dat aangaat is het een ramp als ik iemand echt leuk vind, dan heb ik geen moment rust in mijn donder.
Jij hebt je hart op de goeie plek.quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
En ik heb de telefoon nummer van het meisje
Dikke smile op me face!
Huh?quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ik wil alleen maar zwemmeeeeen........
Dat wordt onbewust wel verwacht denk ik. Door een hoop mensen iig.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?
Als iemand echt iets wilt dan gaat hij/zij er voor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wordt van vrouwen niet juist ook een beetje verwacht dat ze versierd worden, ipv andersom?
Thnxquote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij hebt je hart op de goeie plek.
En dat het is leuk is, is te merken
Leuk dat je zo straalt KF!
Dat zijn allemaal oer instinctenquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat, ook een soort bezorgdheid heh
Vreselijk is hetquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat, ook een soort bezorgdheid heh
Het gaat vooral om de manier van aanpakken wellicht, ik ben veel te netjes/lief/afwachtend...quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als iemand echt iets wilt dan gaat hij/zij er voor.
Slaap lekker man !!!quote:
Doeiquote:
ik ben niet zo gauw écht bezorgd, maar als ik denk dat er iets is.. tsktskquote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oer instincten
De ene kan er alleen beter tegen dan de andere
Het erge is: ik heb het idee dat ik iets moet doen terwijl ik natuurlijk niks kan doen. Heb het idee dat ik de ander moet overtuigenquote:
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de manier van aanpakken wellicht, ik ben veel te netjes/lief/afwachtend...
* RealZeus kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal oer instincten
De ene kan er alleen beter tegen dan de andere
+ 2 herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.
Ik ben echt nooit jaloers eigenlijkquote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ben niet zo gauw écht bezorgd, maar als ik denk dat er iets is.. tsktsk
Tijn, volgende keer als je iemand ziet in wie je geïnteresseerd bent, laat ons het een beetje volgen zoals ik gedaan heb bij dat meisje waar ik achteraan zitquote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaak onderneem ik helemaal geen actie omdat ik eigenlijk geen idee heb hoe ik de eerst stap moet zetten.
ook dat...quote:Op zondag 26 april 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Jaloers ben ik ook nooit echt idd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben echt nooit jaloers eigenlijk
Misschien doe ik dat wel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tijn, volgende keer als je iemand ziet in wie je geïnteresseerd bent, laat ons het een beetje volgen zoals ik gedaan heb bij dat meisje waar ik achteraan zit(als je dat wil tenminste ! )
Misschien kunnen wij je advies geven ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |