Nja, voor een telefoon nummer en msn ?quote:
Waarom niet op donderdag op koninginnendag?quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hierna ga ik haar smsen dus
En ga ik waarschijnlijk vrijdag met haar naar Amsterdam om iets leuks te doen!
Het is niet zo moeilijk allemaal!
I understand your feelings matequote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef Rauw. het volgende:
Goedenavond mensen, Voel me lekker... Vrijdag lekker naar een nieuwe auto kijken en vandaag een heerlijke dag gehad...
Lekker geBBQ't met vrienden, vannacht lekker biertjes gedronken![]()
Op dat soort momenten is het wel lekker om vrijgezel te zijn, maar de eenzame nachten beginnen me wel wat te vervelen.
Dat ligt eraan hoe vaak je haar hebt gezien enzo.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, voor een telefoon nummer en msn ?
Vind het best wel wat!
Dan heb ik al met te veel mensen in Hoorn afgesproken om af te zeggen, en zij gaat zelf naar Amsterdam...quote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet op donderdag op koninginnendag?
1x pasquote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vaak je haar hebt gezien enzo.Msn an sich betekend nog niets
Voor hem is dat veel werk.quote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vaak je haar hebt gezien enzo.Msn an sich betekend nog niets
Tsja dan is vrijdag misschien beter.quote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb ik al met te veel mensen in Hoorn afgesproken om af te zeggen, en zij gaat zelf naar Amsterdam...
Ach wie weet heb je een goede catch.quote:
Normaal als ik iemand leuk vind, en een leuke avond met diegene heb gehad vraag ik HET nummer meestal wel meteen, maar bij haar heb ik het gevoel dat ik rustig aan moet doenquote:
Ik ben ook helemaalquote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach wie weet heb je een goede catch.Ergens wel grappig dat je al bijna belachelijk enthousiast bent over een meisje dat je 1 keer hebt gezien.
Is ze zo dik ja?quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal als ik iemand leuk vind, en een leuke avond met diegene heb gehad vraag ik HET nummer meestal wel meteen, maar bij haar heb ik het gevoel dat ik rustig aan moet doen
Een zware vis moet je ook niet te snel binnen halen, anders breekt je lijn
Tjah, dat snap ik dus ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach wie weet heb je een goede catch.Ergens wel grappig dat je al bijna belachelijk enthousiast bent over een meisje dat je 1 keer hebt gezien.
Ja, ik zou haar eigenlijk mee moeten nemen naar het Dolfinarium als datequote:
Och, ik ben niet zo'n "vanger". Heb een aantal potentiële kandidates, maar dat staat allemaal nog in de kinderschoenenquote:Op zondag 26 april 2009 21:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
I understand your feelings mate![]()
Zit jij nog ergens achteraan dan op het moment ??
Maar hoe doe jij dat dan, als je wél wilt 'vangen'?quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik ben niet zo'n "vanger". Heb een aantal potentiële kandidates, maar dat staat allemaal nog in de kinderschoenen
Goede tip.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal als ik iemand leuk vind, en een leuke avond met diegene heb gehad vraag ik HET nummer meestal wel meteen, maar bij haar heb ik het gevoel dat ik rustig aan moet doen
Een zware vis moet je ook niet te snel binnen halen, anders breekt je lijn
Oh ik geloof ook wel dat het kan en oprecht is enzo hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaalvoor een meisje dat ik inmiddels 3 keer heb gezien... was na de eerste keer al een beetje
![]()
Of het strand.quote:Op zondag 26 april 2009 21:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar eigenlijk mee moeten nemen naar het Dolfinarium als date
Nja... verwachtingen heb ik absoluut nog niet hoor... Maar ik weet wel dat ik verliefd op haar zou kunnen wordenquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat het kan en oprecht is enzo hoor.Ik ben daar zelf gewoon iets voorzichtiger mee omdat het verwachtingen kan scheppen die misschien niet uitkomen. Ik ben daarnaast misschien soms iets te voorzichtig.
Ja, je hebt niet het risico om een teleurstelling te krijgen, maar je hebt ook niet de kans dat het wel luktquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat het kan en oprecht is enzo hoor.Ik ben daar zelf gewoon iets voorzichtiger mee omdat het verwachtingen kan scheppen die misschien niet uitkomen. Ik ben daarnaast misschien soms iets te voorzichtig.
Wat ik zou móeten doen is m'n beste beentje voorzetten, m'n charmes in de strijd gooien en me niet zo misdragen... Daar liggen wat aandachtspuntjes.quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij dat dan, als je wél wilt 'vangen'?
En verliefdheid is soms ook weer ineens over.quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja... verwachtingen heb ik absoluut nog niet hoor... Maar ik weet wel dat ik verliefd op haar zou kunnen worden
Nee, ik ga denk ik met haar naar dat skatepark in Amsterdamquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga denk ik met haar naar dat skatepark in Amsterdamzo'n cursus skateboarden volgen
of naar SnowPlanet ofzo
Iets actiefs, en daarna gewoon wat drinken om te praten
Toe maar.quote:Op zondag 26 april 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga denk ik met haar naar dat skatepark in Amsterdamzo'n cursus skateboarden volgen
of naar SnowPlanet ofzo
Iets actiefs, en daarna gewoon wat drinken om te praten
Geef je helemaal gelijk eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, je hebt niet het risico om een teleurstelling te krijgen, maar je hebt ook niet de kans dat het wel lukt
Je leeft toch maar 1xen ik zal niks verliezen als het niks wordt
Wat is er slecht aanquote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
sommige mensen doen echt te veel hun best om anders te zijn dan de rest
Daar hadden we het net toevallig op msn nog overquote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toe maar.![]()
Wat is de volgende date. Parachutespringen?
Ja, preciesquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nja... blij... ik ken dr eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
En verliefdheid is soms ook weer ineens over.![]()
Nah ja, het is wel fijn dat je zo blij met iemand kan zijn natuurlijk.Of het nu reëel is of niet etc etc.
Wat niet verwacht?quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies
alleen wordt dat van mij als man vaak niet verwacht, stom gedoe ook
Dat is dan zo raar heh, als iemand zo in je hoofd zit meteenquote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja... blij... ik ken dr eigenlijk helemaal niet
quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar hadden we het net toevallig op msn nog overdat had ze nog nooit gedaan
Ik ook niet tevens
Zoiets ja... Hoewel ik me vaker afvraag: is ze pot? Dat soort dingenquote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is dan zo raar heh, als iemand zo in je hoofd zit meteen
En dat je je de hele tijd afvraagt: "Wat zou hij/zij van mij vinden? "
Gespreksstof is altijd wel het laatste waar ik me druk over maak, en met m'n humor zit het ook wel goed.quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan?
Op die manier kan je lachen en heb je extra gespreksstof
Soms zou het handig zijn als vrouwen de eerste stap zetten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies
alleen wordt dat van mij als man vaak niet verwacht, stom gedoe ook
Herkenbaar + 1quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat men juist van mannen verwacht wordt dat ze wat meer engaging zijn...quote:
Sorry, maar bij engaging moet ik denken aan verloving enzoquote:Op zondag 26 april 2009 21:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat men juist van mannen verwacht wordt dat ze wat meer engaging zijn...
+1 herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
. Ik ben daarnaast misschien soms iets te voorzichtig.
voor iedereen denk ik wel..quote:
Ja, precies.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, maar bij engaging moet ik denken aan verloving enzo
Maar meer ondernemen, meer initiatief nemen etc?
Oh maar dat is bij mij ook niet. Ik vind het zelf ook prettig als man meer initiatief neemt maar das niet omdat ik vindt dat het zo moet maar is gewoon omdat ik zelf erg verlegen ben en initiatief niet zo durf te tonen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies.
Juist die cruciale schakel in het flirten/dating proces is bij mij niet zo goed ontwikkeld. Toch lastig.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nakend, in de zee bij een volle maanquote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ik wil alleen maar zwemmeeeeen........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |