LOL!!!quote:Op zondag 26 april 2009 22:41 schreef liefie_ het volgende:
Naja onzekere mensen: er is nog hoop
vriendje had ook niet door dat ik met hem flirte en na een tijdje was ik het gewoon beu en zei ik ja hallo ik ben nu al weet ik hoe lang bezig om je dit duidelijk te maken en het werkt niet, dus dan maar zo: ik vind je leuk, zullen we gaan daten?
En toen we eenmaal aan het daten waren kuste hij me maar niet terwijl we dus al wel 100 keer dat moment hadden gehad van diep in elkaars ogen staren, vergeten waar we het over hebben etc
dus toen heb ik hem midden in een of ander verhaal dat ie aan het vertellen wasmaar gekust
Juist, maar ga jij eens je frisse bedje in, dan doe ik dat ook!quote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Ja, zo kan het natuurlijk ook
Zie je nu wel dat het helemaal niet uitmaakt? Als je elkaar leuk vindt, trek je toch wel naar elkaar toe
Ik ken het en het was fijn. Ik moet nog beetje afkicken maar ben blij dat ik iig weet. Ik hou wel van zoenen en zou het hele dag met mijn lief kunnen doen als ik die weer zou hebben (behalve waar iedereen er op kan kijken, liever privé).quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef MNR het volgende:
God jongens... chemisty is zooooo zaligmakend![]()
![]()
En zoenen dan is echt... oh, hemels en de kers op de taart
Godver, wat is dat lekker. En ik ga het krijgen ook!
En jullie allemaal ook. Een dag ... echt!
quote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist. Ik heb de sex-appeal niet, ik heb meer die knuffelbeer uitstraling, denk ik. En dat vinden vrouwen heel leuk, maar niet voor een relatie.
Nee nee, ze gaat nog niet, ik moet eerst nog wat met haar flirtenquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist, maar ga jij eens je frisse bedje in, dan doe ik dat ook!
waarom dan? dat is toch juist logisch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat klopt, 't heeft me ook nergens gebracht..
Maar telkens geen response krijgen als je iemand leuk vind.. Dan zakt je de moed uiteindelijk ook wel in je schoenen hoor
terusten!quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
Wachten op de nieuwe dag gaat het snelst als je slaapt, dus ik ga zo ook naar bed
Welterusten![]()
En wat als zij nou net zo afwachtend zou zijn als hemquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!
Ja, zo kan het natuurlijk ook
Zie je nu wel dat het helemaal niet uitmaakt? Als je elkaar leuk vindt, trek je toch wel naar elkaar toe
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, zoenen is lekker
en ik schijn het best leuk te doen ook nog![]()
Is dat een antwoord? Dat je het niet hebt? De vraag was volgens mij, waarom heb je het niet. Kun je dat eens onderzoeken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef RealZeus het volgende:
MNR??
Als je die vraag over aantrekkingskracht bedoelt dan moet je toch echt beter kijken.
[..]
Dan komt er nooit wat van....quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En wat als zij nou net zo afwachtend zou zijn als hem?
ik plaag je maarquote:
Dan krijg je op een gegeven moment dikke vette ruziequote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Probleem is alleen, hoe kom je er achter dat je allebei een beetje hetzelfde zoentquote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalmaar het is ook gewoon chemie wat je met iemand moet hebben. Als je beide beetje op zelfde manier zoent etc, dan klikt het al snel.
Weltrustenquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
Wachten op de nieuwe dag gaat het snelst als je slaapt, dus ik ga zo ook naar bed
Welterusten![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef DR34M3R het volgende:
Welterusten![]()
daarom is het een domme tactiek en moet je een andere tactiek gaan gebruikenquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat merk je indd. pas als je werkelijk zoent.quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Probleem is alleen, hoe kom je er achter dat je allebei een beetje hetzelfde zoent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |