SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef Reintji het volgende:
Tilburgse Volks Partij!thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het probleem zelf al lang en breed opgelostquote:Beste BunkerFan, Afgelopen week heb je een account aangemaakt op TheBunker website. Helaas is er iets fout gegaan met de aanmelding en ben je door een storing naar de testomgeving doorgeleid. Dit probleem is inmiddels opgelost. Helaas hebben we je account niet kunnen overzetten en dien je een nieuwe registratie te doen op www.thebunkeronline.tv Mocht je inmiddels credits/streaming gekocht hebben laat dit dan even weten middels een retour bericht. Dan zetten we deze gegevens over. Excuses voor de overlast, Team The Bunker
en als je nu kijkt op je "account" page, klopt het dan allemaal?quote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb via mobiel betaald,of het afgeschreven is zie ik pas vrijdag.Usersnummer ingevuld.,6 minuten gebeld"werd automatisch afgebroken"Enfin en via helplink mijn probleem voorgelegd.Eff afwachten maar
nu nog steeds?quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef Provenio het volgende:
net betaald en dat ging allemaal goed maar als ik nu kijk bij mijn account staat er bij dagen toegang Array :S
0 dagen toegang en 5 credits.dus niks nieuwsquote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef galiegalder het volgende:
[..]
en als je nu kijkt op je "account" page, klopt het dan allemaal?
Hoe en wanneer heb je betaald?quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
0 dagen toegang en 5 credits.dus niks nieuwsGegevens heb ik niet veranderd ,wordt alleen maar verwarrender.
Samen huilenquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb vanavond via gsm betaald maar sta nog steeds op 5 credits en 0 dagen.....
via gsm anderhalf uur geleden en bij Huub inloggen lukt me ook al niet,ik ben zieligquote:
Hoi Peter,quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb vanavond via gsm betaald maar sta nog steeds op 5 credits en 0 dagen.....
Ik wacht wel eff af,mag niet praten met vreemde mensenvan mijn moederquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef galiegalder het volgende:
[..]
kan je geen PM sturen, anders kan ik je helpen.
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik wacht wel eff af,mag niet praten met vreemde mensenvan mijn moeder
Probleem heb ik gemeld,zullen ze toch wel mijn emailadres zien?quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!
als het er niet bijgezet hebt niet natuurlijk,,quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Probleem heb ik gemeld,zullen ze toch wel mijn emailadres zien?
credits moet je apart kopen. je betaalt in eerste instantie alleen voor de stream.quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef decency het volgende:
Ik heb betaald via Ideal, bevestigings mail ontvangen en het is afgeboekt van de bank maar hij blijft op 5 credits staan.
okey, tnx ik zie nu dat alles bij gewerkt is. Ik ben zelf geen voorstander van Ideal betalen, deed DGK altijd met Walli kaarten. Dan kan ik gerust gaan slapen. Sommige dingen kunnen je vreselijk in verwarring brengenquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
credits moet je apart kopen. je betaalt in eerste instantie alleen voor de stream.
haha dat klopt, zeker als het niet goed aangegeven wordt. gelukkig zijn er genoeg mensen die ondersteuning en uitleg kunnen gevenquote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef decency het volgende:
[..]
okey, tnx ik zie nu dat alles bij gewerkt is. Ik ben zelf geen voorstander van Ideal betalen, deed DGK altijd met Walli kaarten. Dan kan ik gerust gaan slapen. Sommige dingen kunnen je vreselijk in verwarring brengen
Ik heb nu alles gedaan wat je adviseerde,,eff afwachten en bedankt alvast!quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!
Ja sorry, ik ben zo weg van het programma dat ik zowel je gmail, fok als je .it mailadres heb gebruikt om het maar overal te kunnen volgen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
Ik krijg bij het aanmelden (geprobeerd met FF en IE) steeds "Er bestaat al een account met dit email adres!".
Heb zowel m'n @gmail.com als @fok.nl adres geprobeerd, wtf?
Sei pazzo Ludoquote:Op maandag 27 april 2009 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben zo weg van het programma dat ik zowel je gmail, fok als je .it mailadres heb gebruikt om het maar overal te kunnen volgen.
En toch heb ik me gewoon op http://WWW.THEBUNKERONLINE.TV aangemeld, en daar doet bij mij dus ook het storing melden knopje het niet .quote:Op maandag 27 april 2009 06:40 schreef spapaars het volgende:
Deze is nu aangepast.
http://www.iwebsupport.nl/thebunker/home
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
LET OP: DIT IS EEN TEST OMGEVING EN NIET THE ACTUELE BUNKER SITE.
GA NAAR: http://WWW.THEBUNKERONLINE.TV EN MAAK DAAR EEN ACCOUNT AAN.
OP DEZE SITE ZIJN WIJ SLECHTS AAN HET TESTEN EN NIEUWE FUNCTIES AAN HET ONTWIKKELEN!
DOOR EEN STORING IN HET SYSTEEM ZIJN DIVERSE MENSEN DOORVERWEZEN NAAR DEZE SITE.
ALS JE HIER EEN ACCOUNT HEBT AANGEMAAKT IS DEZE ONBRUIKBAAR. JE KUNT EEN NIEUW ACCOUNT AANMAKEN OP http://WWW.THEBUNKERONLINE.TV
EXCUSES VOOR DE OVERLAST!
THANKS, IWEBWARE
quote:Op maandag 27 april 2009 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik kan geen gratis stream kijken, en ik ben een meisje! Dus ik vind dat ik recht heb op gratis stream, wat nu??
Ow ik ookquote:
Niets is gratis, daar staat altijd iets tegenover.quote:Op maandag 27 april 2009 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik kan geen gratis stream kijken, en ik ben een meisje! Dus ik vind dat ik recht heb op gratis stream, wat nu??
Top thanks!quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb nu alles gedaan wat je adviseerde,,eff afwachten en bedankt alvast!
provider had het domein aangepast per ongeluk, alles werkt nu naar behoren.quote:Op maandag 27 april 2009 08:59 schreef Rena_750 het volgende:
Ik heb zelfde probleem, ook nieuwaccount aanmaken werkt ook niet.
Ik hoop niet dat ik mijn gekochte streamgeld kwijt ben
Ik kan weer inloggen, ik wilde gelijk even wat extra credits kopen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:08 schreef galiegalder het volgende:
[..]
provider had het domein aangepast per ongeluk, alles werkt nu naar behoren.
ze zijn tevens een FAQ aan het maken en andere punten aan het verduidelijken
Heb jij enig idee hoe laat het allemaal echt zou moeten werken? Dan weet ik wanneer ik eventueel weer aan de bel moet trekken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Top thanks!
vandaag worden alle credits + streaming bijwerkt..
Net gedaan zonder problemen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hier of er problemen zijn met het registeren op de bunkersite? Een vriendin van mij komt er maar niet op.
Heb jij ook alle velden in moeten vullen, adres, tel.nr. enzulks? Zij krijgt steeds rode en roze velden als ze iets invult.quote:
Ik heb gisteren al gebeld en ook nog steeds niks. Schijnt te maken te hebben met een lijst die ze moeten krijgen van mensen die betaald hebben. Voor zover ik het begrijp dan. Heb zelfs al een printscreen van mijn online telefoonrekening gestuurdquote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef Shauri het volgende:
Streaming kopen met iDeal lukte niet dus heb telefonisch geprobeerd.
Helaas.
Na 6 minuten wachten aan de foon tot de verbinding verbroken was..........uitloggen en weer inloggen op de site van de bunker nog steeds geen abonnement.
Wel betaald, geen streams
Wat nu? Wie Helpt?
Moest hier gisteren ook, beetje erg veel info, maar goed.... en het telefoonnr moet zonder streepjequote:Op maandag 27 april 2009 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij ook alle velden in moeten vullen, adres, tel.nr. enzulks? Zij krijgt steeds rode en roze velden als ze iets invult.
Ik heb helemaal geen telefoonnummer ingevuld, maar dat was vrijdag. Inmiddels willen ze echt alles van je weten, vraag me niet waarom.quote:Op maandag 27 april 2009 14:03 schreef Leandra het volgende:
Moest hier gisteren ook, beetje erg veel info, maar goed.... en het telefoonnr moet zonder streepje
ik ook in 1 keer en hup geluktquote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Net gedaan zonder problemen.
Edit: met iDeal via ING.
Ze heeft nog even de tijd, zal idd wel goed komenquote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen telefoonnummer ingevuld, maar dat was vrijdag. Inmiddels willen ze echt alles van je weten, vraag me niet waarom.
Alleen de activeringscode via de mail werkt nog niet naar behoren, maar komt goed.![]()
Meld het even via de site, "bug melden" onderaan met zoveel mogelijk gegevens over jou en je aanmelding.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Stefan het volgende:
Ik heb me 2x ingeschhreven op de bunkersite en 2x kreeg ik geen bevestigingsmailje
quote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meld het even via de site, "bug melden" onderaan met zoveel mogelijk gegevens over jou en je aanmelding.
Gebeldquote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Rena_750 het volgende:
Ik ben net gebeld door de bunker of ik nog problemen had.
Verteld dat ik wel weer kon inloggen maar dat ik 50 dagen heb ipv extra credits.
Dat ging hij nog aanpassen.
Wat een service zeg
Ik had gereageerd ahv een mailtje die ik kreeg van ze betreft account op testserver en daar stond ook mijn telefoonnr bijquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Gebeld. Dan ga ik nog maar een keer mailen
Naar www.thebunkeronline.tv gaan ipv de www.debunkeronline.tvquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Stefan het volgende:
Als ik op de knop meld bug druk gebeurt er niks...
copy paste http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Naar www.thebunkeronline.tv gaan ipv de www.debunkeronline.tv
Ik heb net een mailtje verstuurd, met de vraag of ze al weten wanneer alles zou moeten werken. Dus dat wacht ik dan maar weer af., heb nog ruim 4,5 uurquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik had gereageerd ahv een mailtje die ik kreeg van ze betreft account op testserver en daar stond ook mijn telefoonnr bij
Ik heb je een berichtje gestuurdquote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje verstuurd, met de vraag of ze al weten wanneer alles zou moeten werken. Dus dat wacht ik dan maar weer af., heb nog ruim 4,5 uur
En als je geen email krijgt na het aanmelden?quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef galiegalder het volgende:
Mensen die problemen hebben met inloggen mogen bellen met 013-7505621 (Iwebware)
Gelieve alleen te bellen bij inlogproblemen!
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef annie68 het volgende:
ik krijg steeds dit.
LOGIN
wachtwoord vergeten?
nog geen account?
remember
U bent bijna klaar met het registreren van uw account.
Om fraude te voorkomen is er een email verstuurd naar het opgegeven email adres.
Daarin kunt u uw account bevestigen.
Hierna is uw account actief
Maar heb nog steeds geen e-mal ontvangen
kijk eens in je spam folder..quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.
moet je nu bellen, over 5 minuten ren ik naar buitenquote:Op maandag 27 april 2009 16:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als je geen email krijgt na het aanmelden?
quote:Op maandag 27 april 2009 16:55 schreef galiegalder het volgende:
[..]
moet je nu bellen, over 5 minuten ren ik naar buiten
Bij meestgestelde vragen op de site van de bunker staat dat je een permanente ip ban krijgt als je meerdereaccounts hebt of zoiets.Lees er maar eens even.quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb me gisteren thuis geregistreerd. Nu probeer in vandaag op mijn werk in te loggen en streams te regelen via de foon, aangezien ik veelal ook hier wil kijken. Na zes minuten bellen werd de verbinding verbroken en na refreshen kreeg ik de melding dat mijn account is geblocked, omdat ik blijkbaar niet op een ander adres mag inloggen.
Ik moest een formulier invullen in een vlak waar geen formulier is te zien.
Wat een enorm onhandig systeem.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef galiegalder het volgende:
voor elk account is een IP opgeslagen, als je inlogd via een ander ip is je account gelockt.
Je kunt een verzoek tot unlock doen via de bunkersite, de admin geeft je account dan vrij.
Ik heb nog niks betaald, dat wilde ik gaan doen.quote:Page Not Found
Sorry, the page you requested was not found.
Ik moet wel via deze link kijken want ik heb me aangemeld maar kreeg geen mail en kan dus sowieso niet inloggen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef Maanvis het volgende:
ik heb ook de indruk dat de stream altijd toegankelijk is ook voor mensen die niet betalen.. de IP beveiliging zit op de site waarin die stream staat. Komt doordat men geen DRM wilde gebruiken...
oeh das een goeie!quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Maanvis het volgende:
Stomme vraag maar heb je in je spam items gekeken?
Jij hebt tenminste een belofte,ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 27 april 2009 18:25 schreef Ravenna29 het volgende:
Hier nog steeds geen abo. Hij had in de mail beloofd dat het voor 20.00 zou werken, maar ik begin nu toch echt te twijfelen. Maar het is geen inlogprobleem dus mag je ook niet bellen.
Bij jou werkt het dus ook nog steeds niet? Dan ga ik ook niet nog een keer bellen voor streams, grote kans dat het dan weer niet werkt.quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een belofte,ik heb nog niks gehoord
Niks gevonden. 2x aangemeld. Ik ga morgen wel even bellen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Maanvis het volgende:
Stomme vraag maar heb je in je spam items gekeken?
Nee..quote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Bij jou werkt het dus ook nog steeds niet? Dan ga ik ook niet nog een keer bellen voor streams, grote kans dat het dan weer niet werkt.
Ja, ben nu weer thuis en het werkt volgend mij, na nog een keer betalen, dat wel.quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef Copycat het volgende:
Not even close enough to smell the smoke of a cigar, moooooooooiiiii ...
Zo dus, Juud:
[..]
Dan hoop ik maar dat het mailen via contact wel functioneert. Ik heb ook op die manier melding gemaakt over het blokkeren van mijn account. Op een of andere manier verandert mijn ip namelijk soms door mijn router/isp. Voor mij zeer onhandig dat het abonnement gelinkt is aan je ip adres...quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef zusterT het volgende:
Ik heb ze maar weer gemaild via contact, vanmorgen ook al gedaan maar niets op terug gehoord.
Tot op heden nog steeds 25 dagen toegang en na 6 min bellen vanmorgen nog steeds maar 5 credits
ja dacht ik ook maar heb nog steeds niksquote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.
Ja ,jij welquote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu toegang tot de streams?
Dat is mijn stand van zaken dus ook, maar mooi nog niets te zien.quote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu toegang tot de streams?
Bij mij opent de stream gewoon, alleen is er nu een trailer tot 20:00 te zien.quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef zusterT het volgende:
[..]
Dat is mijn stand van zaken dus ook, maar mooi nog niets te zien.
Als ik streams open staat er neem abonement
30 Credits was toch het maximale?quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Het aanmelden ging heel soepeltjes, maar ik snap niets van die credits. Ik had er gelijk maar 50 gekocht, maar nu sta ik in totaal op 25 credits?
Heb je een betaalde abo?quote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mij opent de stream gewoon, alleen is er nu een trailer tot 20:00 te zien.
Ja, gewoon net via de telefoon gedaan, 6 minuten, toen werd de verbinding automatisch verbroken.quote:
Bij idem dito,wordt er sjaggie vanquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
HIer wederom problemen met inloggen, schiet meteen terug naar inlogscherm zonder melding. 100x later, nog geen succes.
stuur ff een storings melding via de site MET je emailadresquote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb me net geregistreerd maar geen bevestigingsmail ontvangen, jammer
Heb het formulier net nog een keer ingevuld en kreeg deze melding: Er bestaat al een account met dit email adres!
Maar ik heb dus helemaal geen mailtje ontvangen...![]()
PM mij ff je emailadres...quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ik geef het op hoor.3 keer storing mijn probleem voorgelegd en m'n emailadres erbij,maar geen reactie.Adios
NIeuwe registratie werkte.quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ik geef het op hoor.3 keer storing mijn probleem voorgelegd ,30 keer in en uitgelogd"inloggen lukt trouwens nu ook niet meer"en m'n emailadres erbij,maar geen reactie.Adios
Gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
PM mij ff je emailadres...
IK WIL JE HELPEN!
Ook geprobeerd,wel met dezelfde gegevens en dan staat er "Dit account bestaat al"Maar wilde niks veranderen anders wordt het helemaal zo verwarrend lijkt mij.quote:
Heb jij ook problemen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb inmiddels een mailtje waarin ik me moet verifiëren, logische stap.
Oeps... je account is gelocked!quote:
Nog steeds niks? probleem bij een van mijn users is vrij vlot opgelost, heeft nu streams. Ze doen er echt alles aan om iedereen te helpen, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeps... je account is gelocked!
Zondag thuis aangemeld, nu op kamer.
ehh het van IP wisselen heeft toch niks te maken met een laptop?quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt, ik klaag niet. Heb ook al een mailtje ter verificatie gehad dus ze zijn er mee bezig. Kan me wel voorstellen dat 't unlocken sneller moet aangezien je best wel eens van IP kan veranderen (zeker als je een laptop hebt).
Tis gelukt! Bedankt bedankt bedanktquote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
PM mij ff je emailadres...
IK WIL JE HELPEN!
jaaaa weet ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je die meeneemt en ergens anders inplugt heb je een ander IPadres.
Ik dacht dat 't IP bepaald zou worden op 't moment dat je betaald. Dat is niet zo, op 't moment dat je een account aanmaakt. Dus ben ik screwedquote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Maar jij hebt toch gewacht totdat je op de lokatie was waar je de account wilde aanvragen?
feliquote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Tis gelukt! Bedankt bedankt bedankt![]()
![]()
![]()
Volgens mij op het moment dat je bevestigd, bij het aanmelden en niet bij het betalen, dat heb ik al eerder gezegd, weet niet of het juist is maar lijkt er wel op.quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't IP bepaald zou worden op 't moment dat je betaald. Dat is niet zo, op 't moment dat je een account aanmaakt. Dus ben ik screwed. Snap niet dat andere dit niet hebben.
Bedankt,ik ben als een kind zo blijquote:
Er zijn inmiddels vele scenario;s waarin het fout is gegaan. Heb jij via Ideal of sms de boel regekd?quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't IP bepaald zou worden op 't moment dat je betaald. Dat is niet zo, op 't moment dat je een account aanmaakt. Dus ben ik screwed. Snap niet dat andere dit niet hebben.
Ik heb niet eens betaaldquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Er zijn inmiddels vele scenario;s waarin het fout is gegaan. Heb jij via Ideal of sms de boel regekd?
Kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bedankt,ik ben als een kind zo blij![]()
![]()
Geregeld dus? mooiiquote:Op maandag 27 april 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens betaald. Aangemeld, gewacht, opnieuw ingelogd met nieuw IP, lock. Klaar
Neequote:
O zoo, das balen, oke voor jou kan ik je alleen doorverwijzen naar het"storing melden" gedeelte van de de bunker, weet niet of er nog iemand zit maar ze werken zich daar drie slag in de rondte om het voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, klaar als in ik kan niks meer.
Vraag het aan Galliegal,die heeft mij ook geholpenquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, klaar als in ik kan niks meer.
\quote:
huub heeft toch wel gereageerd,volgens mij op shobizz en het is toch meer Bram en Bart hun ding nu toch?quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen de reaktie van huub blijft uit, das dan weer jammer, had wat kunnen betekenen voor het programma...
Heb gereageert op de switch vraag en had Huub al een mail gestuurd met een vraag over een idee van deze kant....geen antwoord, tja dan niet, blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
huub heeft toch wel gereageerd,volgens mij op shobizz en het is toch meer Bram en Bart hun ding nu toch?
Claire deed de make up vandaag en Huub was daar toch ook vandaag.misschien ligt het daaraan.Lezen ze alles straks als ze thuis zijn alles "of veel; " terug Wie weetquote:Op maandag 27 april 2009 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb gereageert op de switch vraag en had Huub al een mail gestuurd met een vraag over een idee van deze kant....geen antwoord, tja dan niet, blijf niet aan de gang.
Galiegalder Het lijkt er op dat ik hetzelfde probleem heb als mooiiii zou je mij ook kunnen helpen wellicht ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Tis gelukt! Bedankt bedankt bedankt![]()
![]()
![]()
Klasse is dat!quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze doen er echt alles aan om iedereen te helpen, dat is wel duidelijk.
had ik ook, ik heb gemaild en een hele snelle reactie terug gehadquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
HIer wederom problemen met inloggen, schiet meteen terug naar inlogscherm zonder melding. 100x later, nog geen succes.
Gisteren zat ik er opeens in, en vandaag opnieuw hetzelfde. Helaas helpt mijn cache leegdonderen niets dit keer, alleen dat ik nu weer overal opnieuw mijn wachtwoord moet invullen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:47 schreef laffer het volgende:
[..]
had ik ook, ik heb gemaild en een hele snelle reactie terug gehad![]()
oplossing: je cache legen!
gebruik ff de storingsmelder op de site, dan weten we gelijk welke browser, OS, versie's etcquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Galiegalder Het lijkt er op dat ik hetzelfde probleem heb als mooiiii zou je mij ook kunnen helpen wellicht ?
Ik meende dit gedaan te hebben en heb het nog maar eens gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef galiegalder het volgende:
[..]
gebruik ff de storingsmelder op de site, dan weten we gelijk welke browser, OS, versie's etc
vermeld ALTIJD je email..
En nog steeds geen enkele reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meende dit gedaan te hebben en heb het nog maar eens gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |