quote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meld het even via de site, "bug melden" onderaan met zoveel mogelijk gegevens over jou en je aanmelding.
Gebeldquote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Rena_750 het volgende:
Ik ben net gebeld door de bunker of ik nog problemen had.
Verteld dat ik wel weer kon inloggen maar dat ik 50 dagen heb ipv extra credits.
Dat ging hij nog aanpassen.
Wat een service zeg
Ik had gereageerd ahv een mailtje die ik kreeg van ze betreft account op testserver en daar stond ook mijn telefoonnr bijquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Gebeld. Dan ga ik nog maar een keer mailen
Naar www.thebunkeronline.tv gaan ipv de www.debunkeronline.tvquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Stefan het volgende:
Als ik op de knop meld bug druk gebeurt er niks...
copy paste http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Naar www.thebunkeronline.tv gaan ipv de www.debunkeronline.tv
Ik heb net een mailtje verstuurd, met de vraag of ze al weten wanneer alles zou moeten werken. Dus dat wacht ik dan maar weer af., heb nog ruim 4,5 uurquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik had gereageerd ahv een mailtje die ik kreeg van ze betreft account op testserver en daar stond ook mijn telefoonnr bij
Ik heb je een berichtje gestuurdquote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje verstuurd, met de vraag of ze al weten wanneer alles zou moeten werken. Dus dat wacht ik dan maar weer af., heb nog ruim 4,5 uur
En als je geen email krijgt na het aanmelden?quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef galiegalder het volgende:
Mensen die problemen hebben met inloggen mogen bellen met 013-7505621 (Iwebware)
Gelieve alleen te bellen bij inlogproblemen!
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef annie68 het volgende:
ik krijg steeds dit.
LOGIN
wachtwoord vergeten?
nog geen account?
remember
U bent bijna klaar met het registreren van uw account.
Om fraude te voorkomen is er een email verstuurd naar het opgegeven email adres.
Daarin kunt u uw account bevestigen.
Hierna is uw account actief
Maar heb nog steeds geen e-mal ontvangen
kijk eens in je spam folder..quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.
moet je nu bellen, over 5 minuten ren ik naar buitenquote:Op maandag 27 april 2009 16:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als je geen email krijgt na het aanmelden?
quote:Op maandag 27 april 2009 16:55 schreef galiegalder het volgende:
[..]
moet je nu bellen, over 5 minuten ren ik naar buiten
Bij meestgestelde vragen op de site van de bunker staat dat je een permanente ip ban krijgt als je meerdereaccounts hebt of zoiets.Lees er maar eens even.quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb me gisteren thuis geregistreerd. Nu probeer in vandaag op mijn werk in te loggen en streams te regelen via de foon, aangezien ik veelal ook hier wil kijken. Na zes minuten bellen werd de verbinding verbroken en na refreshen kreeg ik de melding dat mijn account is geblocked, omdat ik blijkbaar niet op een ander adres mag inloggen.
Ik moest een formulier invullen in een vlak waar geen formulier is te zien.
Wat een enorm onhandig systeem.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef galiegalder het volgende:
voor elk account is een IP opgeslagen, als je inlogd via een ander ip is je account gelockt.
Je kunt een verzoek tot unlock doen via de bunkersite, de admin geeft je account dan vrij.
Ik heb nog niks betaald, dat wilde ik gaan doen.quote:Page Not Found
Sorry, the page you requested was not found.
Ik moet wel via deze link kijken want ik heb me aangemeld maar kreeg geen mail en kan dus sowieso niet inloggen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef Maanvis het volgende:
ik heb ook de indruk dat de stream altijd toegankelijk is ook voor mensen die niet betalen.. de IP beveiliging zit op de site waarin die stream staat. Komt doordat men geen DRM wilde gebruiken...
oeh das een goeie!quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Maanvis het volgende:
Stomme vraag maar heb je in je spam items gekeken?
Jij hebt tenminste een belofte,ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 27 april 2009 18:25 schreef Ravenna29 het volgende:
Hier nog steeds geen abo. Hij had in de mail beloofd dat het voor 20.00 zou werken, maar ik begin nu toch echt te twijfelen. Maar het is geen inlogprobleem dus mag je ook niet bellen.
Bij jou werkt het dus ook nog steeds niet? Dan ga ik ook niet nog een keer bellen voor streams, grote kans dat het dan weer niet werkt.quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een belofte,ik heb nog niks gehoord
Niks gevonden. 2x aangemeld. Ik ga morgen wel even bellen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Maanvis het volgende:
Stomme vraag maar heb je in je spam items gekeken?
Nee..quote:Op maandag 27 april 2009 18:36 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Bij jou werkt het dus ook nog steeds niet? Dan ga ik ook niet nog een keer bellen voor streams, grote kans dat het dan weer niet werkt.
Ja, ben nu weer thuis en het werkt volgend mij, na nog een keer betalen, dat wel.quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef Copycat het volgende:
Not even close enough to smell the smoke of a cigar, moooooooooiiiii ...
Zo dus, Juud:
[..]
Dan hoop ik maar dat het mailen via contact wel functioneert. Ik heb ook op die manier melding gemaakt over het blokkeren van mijn account. Op een of andere manier verandert mijn ip namelijk soms door mijn router/isp. Voor mij zeer onhandig dat het abonnement gelinkt is aan je ip adres...quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef zusterT het volgende:
Ik heb ze maar weer gemaild via contact, vanmorgen ook al gedaan maar niets op terug gehoord.
Tot op heden nog steeds 25 dagen toegang en na 6 min bellen vanmorgen nog steeds maar 5 credits
ja dacht ik ook maar heb nog steeds niksquote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.
Ja ,jij welquote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu toegang tot de streams?
Dat is mijn stand van zaken dus ook, maar mooi nog niets te zien.quote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu toegang tot de streams?
Bij mij opent de stream gewoon, alleen is er nu een trailer tot 20:00 te zien.quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef zusterT het volgende:
[..]
Dat is mijn stand van zaken dus ook, maar mooi nog niets te zien.
Als ik streams open staat er neem abonement
30 Credits was toch het maximale?quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Het aanmelden ging heel soepeltjes, maar ik snap niets van die credits. Ik had er gelijk maar 50 gekocht, maar nu sta ik in totaal op 25 credits?
Heb je een betaalde abo?quote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mij opent de stream gewoon, alleen is er nu een trailer tot 20:00 te zien.
Ja, gewoon net via de telefoon gedaan, 6 minuten, toen werd de verbinding automatisch verbroken.quote:
Bij idem dito,wordt er sjaggie vanquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
HIer wederom problemen met inloggen, schiet meteen terug naar inlogscherm zonder melding. 100x later, nog geen succes.
stuur ff een storings melding via de site MET je emailadresquote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb me net geregistreerd maar geen bevestigingsmail ontvangen, jammer
Heb het formulier net nog een keer ingevuld en kreeg deze melding: Er bestaat al een account met dit email adres!
Maar ik heb dus helemaal geen mailtje ontvangen...![]()
PM mij ff je emailadres...quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ik geef het op hoor.3 keer storing mijn probleem voorgelegd en m'n emailadres erbij,maar geen reactie.Adios
NIeuwe registratie werkte.quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ik geef het op hoor.3 keer storing mijn probleem voorgelegd ,30 keer in en uitgelogd"inloggen lukt trouwens nu ook niet meer"en m'n emailadres erbij,maar geen reactie.Adios
Gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
PM mij ff je emailadres...
IK WIL JE HELPEN!
Ook geprobeerd,wel met dezelfde gegevens en dan staat er "Dit account bestaat al"Maar wilde niks veranderen anders wordt het helemaal zo verwarrend lijkt mij.quote:
Heb jij ook problemen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb inmiddels een mailtje waarin ik me moet verifiėren, logische stap.
Oeps... je account is gelocked!quote:
Nog steeds niks? probleem bij een van mijn users is vrij vlot opgelost, heeft nu streams. Ze doen er echt alles aan om iedereen te helpen, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeps... je account is gelocked!
Zondag thuis aangemeld, nu op kamer.
ehh het van IP wisselen heeft toch niks te maken met een laptop?quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt, ik klaag niet. Heb ook al een mailtje ter verificatie gehad dus ze zijn er mee bezig. Kan me wel voorstellen dat 't unlocken sneller moet aangezien je best wel eens van IP kan veranderen (zeker als je een laptop hebt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |