Meld het even via de site, "bug melden" onderaan met zoveel mogelijk gegevens over jou en je aanmelding.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Stefan het volgende:
Ik heb me 2x ingeschhreven op de bunkersite en 2x kreeg ik geen bevestigingsmailje
quote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meld het even via de site, "bug melden" onderaan met zoveel mogelijk gegevens over jou en je aanmelding.
Gebeldquote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Rena_750 het volgende:
Ik ben net gebeld door de bunker of ik nog problemen had.
Verteld dat ik wel weer kon inloggen maar dat ik 50 dagen heb ipv extra credits.
Dat ging hij nog aanpassen.
Wat een service zeg
Ik had gereageerd ahv een mailtje die ik kreeg van ze betreft account op testserver en daar stond ook mijn telefoonnr bijquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Gebeld. Dan ga ik nog maar een keer mailen
Naar www.thebunkeronline.tv gaan ipv de www.debunkeronline.tvquote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Stefan het volgende:
Als ik op de knop meld bug druk gebeurt er niks...
copy paste http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Naar www.thebunkeronline.tv gaan ipv de www.debunkeronline.tv
Ik heb net een mailtje verstuurd, met de vraag of ze al weten wanneer alles zou moeten werken. Dus dat wacht ik dan maar weer af., heb nog ruim 4,5 uurquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Ik had gereageerd ahv een mailtje die ik kreeg van ze betreft account op testserver en daar stond ook mijn telefoonnr bij
Ik heb je een berichtje gestuurdquote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje verstuurd, met de vraag of ze al weten wanneer alles zou moeten werken. Dus dat wacht ik dan maar weer af., heb nog ruim 4,5 uur
En als je geen email krijgt na het aanmelden?quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef galiegalder het volgende:
Mensen die problemen hebben met inloggen mogen bellen met 013-7505621 (Iwebware)
Gelieve alleen te bellen bij inlogproblemen!
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef annie68 het volgende:
ik krijg steeds dit.
LOGIN
wachtwoord vergeten?
nog geen account?
remember
U bent bijna klaar met het registreren van uw account.
Om fraude te voorkomen is er een email verstuurd naar het opgegeven email adres.
Daarin kunt u uw account bevestigen.
Hierna is uw account actief
Maar heb nog steeds geen e-mal ontvangen
kijk eens in je spam folder..quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet toch vrijwel gelijk gebeuren.
moet je nu bellen, over 5 minuten ren ik naar buitenquote:Op maandag 27 april 2009 16:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als je geen email krijgt na het aanmelden?
quote:Op maandag 27 april 2009 16:55 schreef galiegalder het volgende:
[..]
moet je nu bellen, over 5 minuten ren ik naar buiten
Bij meestgestelde vragen op de site van de bunker staat dat je een permanente ip ban krijgt als je meerdereaccounts hebt of zoiets.Lees er maar eens even.quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb me gisteren thuis geregistreerd. Nu probeer in vandaag op mijn werk in te loggen en streams te regelen via de foon, aangezien ik veelal ook hier wil kijken. Na zes minuten bellen werd de verbinding verbroken en na refreshen kreeg ik de melding dat mijn account is geblocked, omdat ik blijkbaar niet op een ander adres mag inloggen.
Ik moest een formulier invullen in een vlak waar geen formulier is te zien.
Wat een enorm onhandig systeem.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef galiegalder het volgende:
voor elk account is een IP opgeslagen, als je inlogd via een ander ip is je account gelockt.
Je kunt een verzoek tot unlock doen via de bunkersite, de admin geeft je account dan vrij.
Ik heb nog niks betaald, dat wilde ik gaan doen.quote:Page Not Found
Sorry, the page you requested was not found.
Ik moet wel via deze link kijken want ik heb me aangemeld maar kreeg geen mail en kan dus sowieso niet inloggen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef Maanvis het volgende:
ik heb ook de indruk dat de stream altijd toegankelijk is ook voor mensen die niet betalen.. de IP beveiliging zit op de site waarin die stream staat. Komt doordat men geen DRM wilde gebruiken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |