Dit is wel een hele belangrijke vraagquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Die koppeling vind volgens mij plaats bij de registratie en niet bij de betaling die daarna pas plaatsvindt.
Heb je dit al geprobeerd? Zou wel erg makkelijk zijn als 't werkt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef Jimbo het volgende:
je kan je windows media player certificate overzetten op meerde pc's dacht ik waardoor je het op meerdere pc;s kan zien ., teminste met DGK was het wel zo
Wat ook een belangrijke vraag is of je dan op in IP adres meerdere streams kunt openen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is wel een hele belangrijke vraag. Ik heb extra gewacht met betalen totdat op m'n kamer ben zodat ik daar kan kijken.
Ach, er is meer in het leven...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb een dynamisch IP, verandert elke keer als ik opnieuw verbinding maak.. Lijkt er dus op dat ik geen streams kan nemen
Ga ff fietsen met dit soort dooddoeners.quote:
Nouja, mocht het met de IP's helemaal mislopen dan neem ik aan dat KPN het wel oplost. Ik gebruik iig mn acount thuis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef Marrije het volgende:
Als je je aanmeldt staat er dat het op 1 ip werkt, Mariel zei 2. Ik zou het er niet op gokken.
laptop bedoel je?quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef juliet3354 het volgende:
ik heb een pc en een labtap, kan dus niet op beide kijken??
ik heb nog geen abbo , dus neequote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dit al geprobeerd? Zou wel erg makkelijk zijn als 't werkt.
Heb ik vanochtend al ff gedaan! 50km, heerlijk!quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga ff fietsen met dit soort dooddoeners.
Ah, goeie oplossingquote:Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef galiegalder het volgende:
die link is er vanaf het moment dat je account gelockt wordt. Unlocken is gedaan binnen 2-3 uur afhankeljijk van de drukte schat ik in.
Kan je ook een verzoek indienen om je account voor altijd vrij te maken?quote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef galiegalder het volgende:
voor elk account is een IP opgeslagen, als je inlogd via een ander ip is je account gelockt.
Je kunt een verzoek tot unlock doen via de bunkersite, de admin geeft je account dan vrij.
of gewoon meerde ips invullen, een voor thuis en een voor op t werk enzquote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Kan je ook een verzoek indienen om je account voor altijd vrij te maken?
ja dat heb ik dus nodig, we zullen morgen wel zien hoe het allemaal gaat werken.quote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of gewoon meerde ips invullen, een voor thuis en een voor op t werk enz
Ze willen voorkomen dat iedereen maar gratis kan streamen, dat zou dit mogelijk maken. Het antwoord lijkt me dus neequote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Arn0 het volgende:
Kan je ook een verzoek indienen om je account voor altijd vrij te maken?
En hoe doe je dat .. mocht dat werken. Ik wil ook op twee plekken kunnen streamen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dit al geprobeerd? Zou wel erg makkelijk zijn als 't werkt.
Ja, maar zo sluiten ze alle potentiële betalers met een dynamisch IP uit.. Lijkt me ook niet de bedoeling. Ik kan best bewijzen dat mijn provider een dynamisch IP heeft. Maar ik keek net even op de site en voorlopig kan ik als Belg zijnde helemaal niet betalen lijkt het zo. Blijkbaar hadden ze niet verwacht dat een Belg dit ging volgen, maargoedquote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen voorkomen dat iedereen maar gratis kan streamen, dat zou dit mogelijk maken. Het antwoord lijkt me dus nee. Je kan wel steeds switchen (bijv. in 't weekend ander IP dan doordeweeks).
quote:Op zondag 26 april 2009 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe doe je dat .. mocht dat werken. Ik wil ook op twee plekken kunnen streamen.
deze melding krijg ik nu ik op m'n werk zit.quote:Uw huidige IP adres komt niet overeen met het IP adres van de account.
Dit kan komen doordat uw IP adres verandert.
Neem contact op met de helpdesk.
Is er al iets meer bekend over het hebben van meerdere ip-adressen?quote:Oeps... je account is gelocked!
Waarschijnlijk heb je op een andere pc dan waarop je account is aagemaakt proberen in te loggen.
Dit is helaas niet toegestaan. Uiteraard kun je deze lock ongedaan maken.
Vul het onderstaande formulier in en je account wordt na controle geheractiveerd. Normaal gesproken gebeurd dit binnen enkele uren.
Let op:
Je ip adres word handmatig gereset na controle. Dit betekent dat de computer waarop u de eerstvolgende keer inlogd geregistreerd word.
Het is dus niet mogelijk om op 2 of meer ip-adressen in te loggen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Rijpie het volgende:
![]()
[..]
Is er al iets meer bekend over het hebben van meerdere ip-adressen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |