SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef Reintji het volgende:
Tilburgse Volks Partij!thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het probleem zelf al lang en breed opgelostquote:Beste BunkerFan, Afgelopen week heb je een account aangemaakt op TheBunker website. Helaas is er iets fout gegaan met de aanmelding en ben je door een storing naar de testomgeving doorgeleid. Dit probleem is inmiddels opgelost. Helaas hebben we je account niet kunnen overzetten en dien je een nieuwe registratie te doen op www.thebunkeronline.tv Mocht je inmiddels credits/streaming gekocht hebben laat dit dan even weten middels een retour bericht. Dan zetten we deze gegevens over. Excuses voor de overlast, Team The Bunker
en als je nu kijkt op je "account" page, klopt het dan allemaal?quote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb via mobiel betaald,of het afgeschreven is zie ik pas vrijdag.Usersnummer ingevuld.,6 minuten gebeld"werd automatisch afgebroken"Enfin en via helplink mijn probleem voorgelegd.Eff afwachten maar
nu nog steeds?quote:Op zondag 26 april 2009 23:00 schreef Provenio het volgende:
net betaald en dat ging allemaal goed maar als ik nu kijk bij mijn account staat er bij dagen toegang Array :S
0 dagen toegang en 5 credits.dus niks nieuwsquote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef galiegalder het volgende:
[..]
en als je nu kijkt op je "account" page, klopt het dan allemaal?
Hoe en wanneer heb je betaald?quote:Op zondag 26 april 2009 23:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
0 dagen toegang en 5 credits.dus niks nieuwsGegevens heb ik niet veranderd ,wordt alleen maar verwarrender.
Samen huilenquote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb vanavond via gsm betaald maar sta nog steeds op 5 credits en 0 dagen.....
via gsm anderhalf uur geleden en bij Huub inloggen lukt me ook al niet,ik ben zieligquote:
Hoi Peter,quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb vanavond via gsm betaald maar sta nog steeds op 5 credits en 0 dagen.....
Ik wacht wel eff af,mag niet praten met vreemde mensenvan mijn moederquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef galiegalder het volgende:
[..]
kan je geen PM sturen, anders kan ik je helpen.
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik wacht wel eff af,mag niet praten met vreemde mensenvan mijn moeder
Probleem heb ik gemeld,zullen ze toch wel mijn emailadres zien?quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!
als het er niet bijgezet hebt niet natuurlijk,,quote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Probleem heb ik gemeld,zullen ze toch wel mijn emailadres zien?
credits moet je apart kopen. je betaalt in eerste instantie alleen voor de stream.quote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef decency het volgende:
Ik heb betaald via Ideal, bevestigings mail ontvangen en het is afgeboekt van de bank maar hij blijft op 5 credits staan.
okey, tnx ik zie nu dat alles bij gewerkt is. Ik ben zelf geen voorstander van Ideal betalen, deed DGK altijd met Walli kaarten. Dan kan ik gerust gaan slapen. Sommige dingen kunnen je vreselijk in verwarring brengenquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
credits moet je apart kopen. je betaalt in eerste instantie alleen voor de stream.
haha dat klopt, zeker als het niet goed aangegeven wordt. gelukkig zijn er genoeg mensen die ondersteuning en uitleg kunnen gevenquote:Op zondag 26 april 2009 23:53 schreef decency het volgende:
[..]
okey, tnx ik zie nu dat alles bij gewerkt is. Ik ben zelf geen voorstander van Ideal betalen, deed DGK altijd met Walli kaarten. Dan kan ik gerust gaan slapen. Sommige dingen kunnen je vreselijk in verwarring brengen
Ik heb nu alles gedaan wat je adviseerde,,eff afwachten en bedankt alvast!quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Prima, gebruik dan ff de "Storing melden" op de website en vergeet je emailadres + probleem te noteren, lossen we het zo op!
Ja sorry, ik ben zo weg van het programma dat ik zowel je gmail, fok als je .it mailadres heb gebruikt om het maar overal te kunnen volgen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
Ik krijg bij het aanmelden (geprobeerd met FF en IE) steeds "Er bestaat al een account met dit email adres!".
Heb zowel m'n @gmail.com als @fok.nl adres geprobeerd, wtf?
Sei pazzo Ludoquote:Op maandag 27 april 2009 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben zo weg van het programma dat ik zowel je gmail, fok als je .it mailadres heb gebruikt om het maar overal te kunnen volgen.
En toch heb ik me gewoon op http://WWW.THEBUNKERONLINE.TV aangemeld, en daar doet bij mij dus ook het storing melden knopje het niet .quote:Op maandag 27 april 2009 06:40 schreef spapaars het volgende:
Deze is nu aangepast.
http://www.iwebsupport.nl/thebunker/home
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
LET OP: DIT IS EEN TEST OMGEVING EN NIET THE ACTUELE BUNKER SITE.
GA NAAR: http://WWW.THEBUNKERONLINE.TV EN MAAK DAAR EEN ACCOUNT AAN.
OP DEZE SITE ZIJN WIJ SLECHTS AAN HET TESTEN EN NIEUWE FUNCTIES AAN HET ONTWIKKELEN!
DOOR EEN STORING IN HET SYSTEEM ZIJN DIVERSE MENSEN DOORVERWEZEN NAAR DEZE SITE.
ALS JE HIER EEN ACCOUNT HEBT AANGEMAAKT IS DEZE ONBRUIKBAAR. JE KUNT EEN NIEUW ACCOUNT AANMAKEN OP http://WWW.THEBUNKERONLINE.TV
EXCUSES VOOR DE OVERLAST!
THANKS, IWEBWARE
quote:Op maandag 27 april 2009 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik kan geen gratis stream kijken, en ik ben een meisje! Dus ik vind dat ik recht heb op gratis stream, wat nu??
Ow ik ookquote:
Niets is gratis, daar staat altijd iets tegenover.quote:Op maandag 27 april 2009 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:Ik kan geen gratis stream kijken, en ik ben een meisje! Dus ik vind dat ik recht heb op gratis stream, wat nu??
Top thanks!quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb nu alles gedaan wat je adviseerde,,eff afwachten en bedankt alvast!
provider had het domein aangepast per ongeluk, alles werkt nu naar behoren.quote:Op maandag 27 april 2009 08:59 schreef Rena_750 het volgende:
Ik heb zelfde probleem, ook nieuwaccount aanmaken werkt ook niet.
Ik hoop niet dat ik mijn gekochte streamgeld kwijt ben
Ik kan weer inloggen, ik wilde gelijk even wat extra credits kopen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:08 schreef galiegalder het volgende:
[..]
provider had het domein aangepast per ongeluk, alles werkt nu naar behoren.
ze zijn tevens een FAQ aan het maken en andere punten aan het verduidelijken
Heb jij enig idee hoe laat het allemaal echt zou moeten werken? Dan weet ik wanneer ik eventueel weer aan de bel moet trekken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef galiegalder het volgende:
[..]
Top thanks!
vandaag worden alle credits + streaming bijwerkt..
Net gedaan zonder problemen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hier of er problemen zijn met het registeren op de bunkersite? Een vriendin van mij komt er maar niet op.
Heb jij ook alle velden in moeten vullen, adres, tel.nr. enzulks? Zij krijgt steeds rode en roze velden als ze iets invult.quote:
Ik heb gisteren al gebeld en ook nog steeds niks. Schijnt te maken te hebben met een lijst die ze moeten krijgen van mensen die betaald hebben. Voor zover ik het begrijp dan. Heb zelfs al een printscreen van mijn online telefoonrekening gestuurdquote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef Shauri het volgende:
Streaming kopen met iDeal lukte niet dus heb telefonisch geprobeerd.
Helaas.
Na 6 minuten wachten aan de foon tot de verbinding verbroken was..........uitloggen en weer inloggen op de site van de bunker nog steeds geen abonnement.
Wel betaald, geen streams
Wat nu? Wie Helpt?
Moest hier gisteren ook, beetje erg veel info, maar goed.... en het telefoonnr moet zonder streepjequote:Op maandag 27 april 2009 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij ook alle velden in moeten vullen, adres, tel.nr. enzulks? Zij krijgt steeds rode en roze velden als ze iets invult.
Ik heb helemaal geen telefoonnummer ingevuld, maar dat was vrijdag. Inmiddels willen ze echt alles van je weten, vraag me niet waarom.quote:Op maandag 27 april 2009 14:03 schreef Leandra het volgende:
Moest hier gisteren ook, beetje erg veel info, maar goed.... en het telefoonnr moet zonder streepje
ik ook in 1 keer en hup geluktquote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Net gedaan zonder problemen.
Edit: met iDeal via ING.
Ze heeft nog even de tijd, zal idd wel goed komenquote:Op maandag 27 april 2009 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen telefoonnummer ingevuld, maar dat was vrijdag. Inmiddels willen ze echt alles van je weten, vraag me niet waarom.
Alleen de activeringscode via de mail werkt nog niet naar behoren, maar komt goed.![]()
Meld het even via de site, "bug melden" onderaan met zoveel mogelijk gegevens over jou en je aanmelding.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Stefan het volgende:
Ik heb me 2x ingeschhreven op de bunkersite en 2x kreeg ik geen bevestigingsmailje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |