Tis gelukt! Bedankt bedankt bedanktquote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef galiegalder het volgende:
[..]
PM mij ff je emailadres...
IK WIL JE HELPEN!
jaaaa weet ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je die meeneemt en ergens anders inplugt heb je een ander IPadres.
Ik dacht dat 't IP bepaald zou worden op 't moment dat je betaald. Dat is niet zo, op 't moment dat je een account aanmaakt. Dus ben ik screwedquote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Maar jij hebt toch gewacht totdat je op de lokatie was waar je de account wilde aanvragen?
feliquote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Tis gelukt! Bedankt bedankt bedankt![]()
![]()
![]()
Volgens mij op het moment dat je bevestigd, bij het aanmelden en niet bij het betalen, dat heb ik al eerder gezegd, weet niet of het juist is maar lijkt er wel op.quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't IP bepaald zou worden op 't moment dat je betaald. Dat is niet zo, op 't moment dat je een account aanmaakt. Dus ben ik screwed. Snap niet dat andere dit niet hebben.
Bedankt,ik ben als een kind zo blijquote:
Er zijn inmiddels vele scenario;s waarin het fout is gegaan. Heb jij via Ideal of sms de boel regekd?quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't IP bepaald zou worden op 't moment dat je betaald. Dat is niet zo, op 't moment dat je een account aanmaakt. Dus ben ik screwed. Snap niet dat andere dit niet hebben.
Ik heb niet eens betaaldquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Er zijn inmiddels vele scenario;s waarin het fout is gegaan. Heb jij via Ideal of sms de boel regekd?
Kan het me helemaal voorstellenquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bedankt,ik ben als een kind zo blij![]()
![]()
Geregeld dus? mooiiquote:Op maandag 27 april 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens betaald. Aangemeld, gewacht, opnieuw ingelogd met nieuw IP, lock. Klaar
Neequote:
O zoo, das balen, oke voor jou kan ik je alleen doorverwijzen naar het"storing melden" gedeelte van de de bunker, weet niet of er nog iemand zit maar ze werken zich daar drie slag in de rondte om het voor elkaar te krijgenquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, klaar als in ik kan niks meer.
Vraag het aan Galliegal,die heeft mij ook geholpenquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, klaar als in ik kan niks meer.
\quote:
huub heeft toch wel gereageerd,volgens mij op shobizz en het is toch meer Bram en Bart hun ding nu toch?quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen de reaktie van huub blijft uit, das dan weer jammer, had wat kunnen betekenen voor het programma...
Heb gereageert op de switch vraag en had Huub al een mail gestuurd met een vraag over een idee van deze kant....geen antwoord, tja dan niet, blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
huub heeft toch wel gereageerd,volgens mij op shobizz en het is toch meer Bram en Bart hun ding nu toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |