DE OP IS HIER TE VINDEN! 

Bal mocht er gewoon niet inquote:

Heel Ajax kan wel een mental coach gebruiken want qua mentaliteit hebben ze het dit jaar echt laten liggenquote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Denk wel dat het tijd wordt voor een metal coach voor Sulejmani, die durft echt geen mannetje meer te passeren

Van Bassie mag je niks goeds verwachten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
En wederom beginnen de jongens met een verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Je zou toch verdomme denken dat Marco hun een trap voor hun ass heeft gegeven na de oorwassing van vorige week. Maar nee hoor. Het is dat we vandaag niet tegenover het echte AZ stonden, anders was de wedstrijd na 30 minuten al beslist.
Over Oleguer heb ik de laatste weken dan wel een loftrompet gestoken, vandaag vond ik hem echt dramatisch. Man o man wat is hij toch tergend traag. Had weliswaar een technische hele goede speler voor zich, maar dit is toch een vaak voorkomende probleem bij Oleguer. Samen met Toby hadden zij beide hun handen vol aan Lens. En om nog even bij Lens te blijven. Ik ben echt gecharmeerd van hem, al lange tijd. Ik zie hem dolgraag bij Ajax. Liever dan weer met de zoveelste overpricede speler te komen.
Ik heb het even moment met Schaars nog niet op tv terug kunnen bekijken maar vanuit het stadion leek het mij niet meer dan geel. Maar goed aangezien het toch die rat is zit ik er niet mee.
Toch blijft het gelijkspel aan me wringen. Gezien de kansen vandaag had je natuurlijk als winnaar van het veld gemoeten. Dat je 3 keer het houtwerk raakt is pure pech, dat is onmacht. Maar niet te missen kansen zoals die van Dario moeten erin natuurlijk.
Desniettemin heb ik vandaag toch wel genoten. Niet zozeer van het spel maar de beleving en inzet was toch wel top (in de 2e helft dan).
Surprise, surprise!quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel Ajax kan wel een mental coach gebruiken want qua mentaliteit hebben ze het dit jaar echt laten liggen

vind je?quote:

Alweer!?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:27 schreef Rumille het volgende:
Barca, leg jij nou eens uit wat van Basten allemaal verkeerd doet.
Ik heb ondanks het resultaat genoten van vandaag.
Wat else is new!?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef Chadi het volgende:
In eerste plaats moeten d ebasale handelingen goed zijn dan pas kan je verder kijken. Ze speelden elkaar bijna nooit goed aan en dan verlies je meteen tijd die je nodig hebt om te verassen. Verder is dit Ajax gewoon erg dom.

Ik vond die rode kaart niet terecht. Hij trapt dan wel vol op zijn hiel maar het was niet eens met een gestrekt been, daar is Schaars ook geen speler voor. Verder hebben we het gewoon aan onszelf (Lees: Suarez) te danken dat we vandaag niet winnen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef MaxC het volgende:
Voetbal op zijn mooist
Overigens vond ik Vink niet echt in ons voordeel fluiten:
-Rode kaart Schaars was terecht, Anita trekt zijn poot nog net op maar anders breekt hij echt zijn been
-1e penalty sloeg nergens op
-Moment dat Suarez de rebound in wil schieten is de bal los daarna pakt Didulicia hem, ziet er hard uit maar totaal geen opzet
-2e penalty terecht
-Suljemani moest ook nog 100% penal krijgen

Omdat het gewoon een mini Van Bommel is, constant schoppen uitdelen maar ontvangen hó maar dan ligt meneer te janken op de grond.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Cyberia, jij vindt Schaars een rat? Waarom?²

Loopt altijd in moord en brand te schreeuwen als op hem een overtreding wordt begaan, maar bij het zelf uitdelen hangt hij de vermoorde onschuld uit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Cyberia, jij vindt Schaars een rat? Waarom?²

Je bent in de war met Affelayquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loopt altijd in moord en brand te schreeuwen als op hem een overtreding wordt begaan, maar bij het zelf uitdelen hangt hij de vermoorde onschuld uit.

Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.quote:Op zondag 26 april 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Botsing van Suárez was ongelukkig, kan helaas gebeuren. Wel verschrikkelijk arrogant hoe hij die penalty nam.

Als die van Roda gisteren tereht was , was deze meer dan terecht.quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik vond die rode kaart niet terecht. Hij trapt dan wel vol op zijn hiel maar het was niet eens met een gestrekt been, daar is Schaars ook geen speler voor. Verder hebben we het gewoon aan onszelf (Lees: Suarez) te danken dat we vandaag niet winnen.

Salaris inhouden van die gastquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.

Tegen jouw andere cluppie scoorde Suárez wel. En dat vond iedereen wel mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.

Precies, die beschikt wel over de juiste killer-mentaliteit, iets waar het bij Ajax grotendeels aan ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef StarGazer het volgende:
Van mij mag Schaars vandaag nog gehaald worden

En snel verkopen!quote:

Houd je bek nou eens man.quote:

En tegen Inter scoorde Suarez ook zo. Als je een pingel "normaal" neemt kan die ook misgaan. Wat een gezeik zegquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen jouw andere cluppie scoorde Suárez wel. En dat vond iedereen wel mooi.

quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Houd je bek nou eens man.
Enerverende tweede helft, we hadden gewoon moeten winnen, klaar.
Negeer hem dan gewoon. Je kent hem al langer dan vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan, de beste speler verkopen. Flikker op man, idioot!

quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef Barca het volgende:
Barca in het Ajax-topic. Nou ... interessant!

Hoop het.. is tijd dat hij maar eens naar het buitenland gaat want hij maakt altijd zoveel balverlies op stomme manieren en die kosten ons bijna altijd wel een doelpunt of kans tegen.... snel weg met die jongen hij kan wel voetballen maar zoals je zegt.. hij speelt 1 goede wedstrijd en dan 2-3 slechtequote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat Emanuelson dit seizoen hele goede wedstrijden afwisselt met hele matige optredens. En dan loopt meneertje te janken waarom hij vaak als eerst wordt geslachtofferd. Ik zal je wat vertellen, meestal is dat nog gewoon terecht ook.
Vond hem vandaag absoluut ondermaats. Steeds maar weer naar binnen toesnijden maar een echte paseeractie ho maar. Zelfs een overschatte verdediger als Jaliens had het steeds maar door. Zo voorspelbaar.
Zou AS Roma nog interesse hebben? Zou er ook geen traan om laten als hij vertrekt.

Hopelijk alleen een lichte hersenschudding ofsow.quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Luco het volgende:
Is er al meer bekend over Joey?

Nee zulke jongens moet je houden en bijscholen. Dat ze dat soort geintjes maar op eenpleintje in zuid oost doen.quote:

Nee absoluut niet. Didulica had de bal niet klem dus Suarez probeerde hem gewoon erin te tikken met z'n voet en raakte met z'n scheenbeen/knie het hoofd van Didulicaquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het moment waarbij Suarez Didulica raakte nog niet terug kunnen zien maar was het nou bewust?

Standaard verhaalquote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef Barca het volgende:
blabla bla + bla bla bla = Van basten moet weg

Daarvoor had Suarez ook een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef denthemen het volgende:
Die 1e penal was geen schwalbe, hij springt omdat hij ook nog wilt koppen

Ja hoor ... maar de club gaat meer en meer naar de kloten! En voor de wedstrijd van vandaag lukte het MvB niet om de juiste spelers te kiezen, ze te motiveren en de juiste tactiek te bepalen.quote:

Dikke pech. Die goal van Lens ging er ook wel ietwat gelukkig in.quote:Op zondag 26 april 2009 19:03 schreef denthemen het volgende:
Wij hadden gewoon moeten winnen, zuur dit..

Vermeer zag er niet best uit.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dikke pech. Die goal van Lens ging er ook wel ietwat gelukkig in.

quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sulejmani speelde erg sterk trouwens..

Vond Sulejmani ook een positieve verrassing. Haalde geen rare fratsen uit, speelde makkelijk als het moest. En soms een actie waaruit een voorzet ofzo volgdequote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik blijf echt met stomheid geslagen. Elk seizoen weer dit soort wedstrijden..
Sulejmani speelde erg sterk trouwens..

Inderdaad, ging toen veel beter en kreeg veel ruimte op links. Goede invalbeurt, paar leuke combinaties met Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen hij speelde was er iig veel meer dreiging.

Ik vond hem ook goed invallen. Hij probeerde wel wat teveel een-tweetjes...quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen hij speelde was er iig veel meer dreiging.

Denk dat het meer een fout van de verdediging is. Kijk Vermaelen, Oleguer die er op snelheid uit wordt gelopen.quote:

Dat ook idd.quote:

Op Noord was het matten en ook in mijn vak (420) was er bijna een knokpartijquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Waren trouwens nog wat opstootjes gedurende de wedstrijd? Na de 1e goal hadden die 410-aapjes AZ'ers zien zitten beneden en stuurden daar de stewards op af?![]()
Tijdens de behandeling van Didulica zag ik ook nog wat dingen vliegen op 2e ring noord?

414 boven de ingang kreeg een gast in een wit vest nog een volle uithaal in z'n knijter, maar wat er nou precies aan de hand was, geen idee. Liep daar half leeg en er kwam volgens mij een zooi stewards die naast het uitvak stonden op af. Beetje vaag.quote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Waren trouwens nog wat opstootjes gedurende de wedstrijd? Na de 1e goal hadden die 410-aapjes AZ'ers zien zitten beneden en stuurden daar de stewards op af?![]()
Tijdens de behandeling van Didulica zag ik ook nog wat dingen vliegen op 2e ring noord?

Geen idee wie jij bent en waar je het over hebt, maar dit heb ik dus absoluut niet meegekregen. En denk je echt dat wij er stewards op af gaan sturen als we dat zien? Dan lossen we dat zelf wel op hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef Doopy-X- het volgende:

quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Hing trouwens een sterk spandoek in de ArenA vandaag:
Liever dit jaar pannenkoekenmix
dan weer 28 jaar niks

Wat maakt het uit wie ik ben? Je was blijkbaar niet in het stadion vandaag anders had je wel begrepen wat ik bedoeldequote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent en waar je het over hebt, maar dit heb ik dus absoluut niet meegekregen. En denk je echt dat wij er stewards op af gaan sturen als we dat zien? Dan lossen we dat zelf wel op hoor.

Ik denk dat jij gewoon ff je mond moet houden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie ik ben? Je was blijkbaar niet in het stadion vandaag anders had je wel begrepen wat ik bedoelde

quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie ik ben? Je was blijkbaar niet in het stadion vandaag anders had je wel begrepen wat ik bedoelde

quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon ff je mond moet houden.

quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon ff je mond moet houden.

Daar heb ik verder niets op aan te merken. Was blij dat ze dat ook doen zonder die irri boxen en megafoonquote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
Je kunt ze wel 410 aapjes noemen maar vandaag waren ze wel weer degene die voor enige sfeer zorgde

Zegt dan meer over die kneuzen op de eerste ring dat ze het normaal vinden dat er az-supporters staan te juichen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar heb ik verder niets op aan te merken. Was blij dat ze dat ook doen zonder die irri boxen en megafoon
Vond de schuimbekkende reactie toen er beneden wat AZ-supporters juigden gewoon wat raar en ze waren druk aan het gebaren naar wat stewards dat ze die supporters uit het vak moesten halen. Hoofdsteward kon er wel om lachen en vond dat ze ook een beetje rustig aan moesten doen

Die moeten die supporters meteen het stadion uitrossen zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zegt dan meer over die kneuzen op de eerste ring dat ze het normaal vinden dat er az-supporters staan te juichen.

Hij ging wel hard door op de keep, maar ik denk niet dat het 'vooronderzoek-werk' wordtquote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel toch wel mee van Suarez?

Sowieso niet, want hij heeft geel gekregen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij ging wel hard door op de keep, maar ik denk niet dat het 'vooronderzoek-werk' wordt

Het was niet geweldig, maar ik denk vooral zijn 'blessure'. Hij ging kort voor rust naar de kant en kwam niet meer terug. A omdat Vink affloot, B stond Vertonghen wel al klaar.quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
Speelde Oleguer weer eens bar ofzo dat hij gewisseld werd voor Verthongen?

Ja vond dat ook wel fijn dat Verthongen weer speelde, maar begreep niet waarom Oleguer gewisseld werd. Aangezien hij een van de "leiders" is van ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het was niet geweldig, maar ik denk vooral zijn 'blessure'. Hij ging kort voor rust naar de kant en kwam niet meer terug. A omdat Vink affloot, B stond Vertonghen wel al klaar.
Vertonghen viel lekker in trouwens. Fijn voor hem, want hij had het even moeilijk.

Mee eens. Heb ik ook gezegd in het Suarez-topic.quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het nog niet eens geel waard, het is gewoon dom ongelukkig. Hij gaat gewoon voor die bal?

Naja, vond ze wel dapperquote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
Ze hebben groot gelijk. Ajax supporters zijn ook nergens welkom, waarom moeten wij hun dan wel toelaten?

Hij komt wel hard in hoor Sandmanquote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het nog niet eens geel waard, het is gewoon dom ongelukkig. Hij gaat gewoon voor die bal?

Behalve die achterlijk voorzet met buitekantje links danquote:Op zondag 26 april 2009 19:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond Sulejmani ook een positieve verrassing. Haalde geen rare fratsen uit, speelde makkelijk als het moest. En soms een actie waaruit een voorzet ofzo volgde

Zelf naar beneden gaan zit er niet in héquote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, vond ze wel dapperVerders loste 410 dus zelf niets op behalve druk gebaren en schreeuwen

hij gaat met zijn voet naar de bal en komt met zijn knie in het gezicht van Didulica. Daar kan ie niets aan doen. Zo hard ging ie niet door vind ik.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij komt wel hard in hoor Sandmanen raakt hem terwijl Didulica de bal heeft. dan kan 'ie wel voor de bal gaan, maar dan kan het nog wel geel zijn
Elk weekend zie je spelers ook een gele kaart krijgen bij een tackle/sliding, terwijl ze voor de bal gaan....

Van beneden naar boven is anders wel vaak gelukt de afgelopen jarenquote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelf naar beneden gaan zit er niet in hé

Mwah. Toen 410 een tijd terug wat naar beneden tiefte stonden er toch vrij rap wat gasten Zuid 1 boven.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelf naar beneden gaan zit er niet in hé

*check*quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
hij gaat met zijn voet naar de bal en komt met zijn knie in het gezicht van Didulica. Daar kan ie niets aan doen. Zo hard ging ie niet door vind ik.

Het was gewoon een ongelukkige botsing.quote:Op zondag 26 april 2009 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
hij gaat met zijn voet naar de bal en komt met zijn knie in het gezicht van Didulica. Daar kan ie niets aan doen. Zo hard ging ie niet door vind ik.

Als het buiten de box van de keeper was gebeurd was ik het met je eens geweest. Nu niet. Binnen die zone heeft de keeper nu eenmaal extra bescherming.quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja vond dat ook wel fijn dat Verthongen weer speelde, maar begreep niet waarom Oleguer gewisseld werd. Aangezien hij een van de "leiders" is van ajax.

inderdaad, ik vind er niet zo heel veel aan de hand hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het was gewoon een ongelukkige botsing.

Dan kom jij het een keertje vertellen tegen ons. Ben nu wel benieuwd wie jij bent.quote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, vond ze wel dapperVerders loste 410 dus zelf niets op behalve druk gebaren en schreeuwen

Als jij in het thuisvak gaat staan juichen voor de uitclub dan vraag je daar wel om ja. Dus inderdaad, dat had best gemogen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die moeten die supporters meteen het stadion uitrossen zeker?

Ik ben de supporter die rechts van jullie altijd vermakelijk naar jullie vak kijkt, over 2 weken ff zwaaien?quote:Op zondag 26 april 2009 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kom jij het een keertje vertellen tegen ons. Ben nu wel benieuwd wie jij bent.

quote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jij in het thuisvak gaat staan juichen voor de uitclub dan vraag je daar wel om ja. Dus inderdaad, dat had best gemogen.

Met het verschil dat de vakken onder 410 verbonden zijn met de lange zijde en daar dus ook geen trappen lopen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Toen 410 een tijd terug wat naar beneden tiefte stonden er toch vrij rap wat gasten Zuid 1 boven.

Maar heb je door 1 slechte actie meteen een slechte wedstrijd? Vergeleken met andere wedstrijden van hem speelde hij gewoon beter.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Behalve die achterlijk voorzet met buitekantje links dan

Al die hoge voorzetten waren kansloos. Romero heeft er ontzettend veel gepakt. Via de grond waren we veel gevaarlijkerquote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Behalve die achterlijk voorzet met buitekantje links dan

Onderling met bier gooien, geen idee wat de aanleiding was, maar uiteindelijk weinig spannends.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
1e helft was kak. In de rust even een oppep speech gehad van een of andere dwaas die even dacht zomaar tof te kunnen gaan doen op het podium2e helft was daarna een stuk beter en we kwamen er af en toe hard doorheen.
Wat was er trouwens op noord2? Onderling? Tegen AZ?

Hij was dapper geweest als hij Lens en Pocognoli beide voor de tweede keer geel had gegeven.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef behangplakker het volgende:
Wat ik wel moet zeggen, ondanks dat de arbiter eerst bar slecht floot, floot hij wel dapper met 2 penals en meer dan een kwartier extra tijd. Een Braamhaar zou nooit 2 penalty's geven

Ja, dat dan wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij was dapper geweest als hij Lens en Pocognoli beide voor de tweede keer geel had gegeven.

Op noord zaten paar met elkaar te rommelen.. paar vakken naast mij.. klein akkefietje denk ik.. niet veel bijzondersquote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
1e helft was kak. In de rust even een oppep speech gehad van een of andere dwaas die even dacht zomaar tof te kunnen gaan doen op het podium2e helft was daarna een stuk beter en we kwamen er af en toe hard doorheen.
( En alle boeren zijn homo's, kk az..: niet doen )
Wat was er trouwens op noord2? Onderling? Tegen AZ?

Het zag er vanaf 410 dus leuker uit dan dat het was.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Op noord zaten paar met elkaar te rommelen.. paar vakken naast mij.. klein akkefietje denk ik.. niet veel bijzonders

Miste wel jullie grote kale leider? Tennisles aan het geven of komt ie pas weer als de boxen terug mogen?quote:Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het zag er vanaf 410 dus leuker uit dan dat het was.

Als je een beetje serieus met zo'n wedstrijd bezig bent, dan neem je een zeer belangrijke strafschop niet zo, die moet door de touwen heen!quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vind het trouwens wel ernstig dat Suarez er al vanuit ging dat zn panenka erin ging

Inderdaad, hij was al onderweg om het te vieren!quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vind het trouwens wel ernstig dat Suarez er al vanuit ging dat zn panenka erin ging

Die zit 2 weken in Argentinië. Verder ging het de 2e helft wel lekker opzich. Vooral omdat er iemand op het podium ging staan. Dat dan weer wel ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Miste wel jullie grote kale leider? Tennisles aan het geven of komt ie pas weer als de boxen terug mogen?

Ze hebben geen zin in de vCLquote:Op zondag 26 april 2009 20:54 schreef Jeroen427 het volgende:
Ik heb het zó gehad met deze ploeg. Sta je tegenover die uitgepeigerde, katerige kaasboeren die de slaap werkelijk nog in de ogen hebben, kom je met zo'n instelling. Wat een kut jaar maar weer.

Noujah, hoe ze vandaag speelden heft het ook geen zin om in de vCL te ballen.. of met de wisselvalligheid van dit seizoen.. want dan lig je er zo weer uit..quote:

Dan zijn ze niet de enige, ik heb er op deze manier ook totáál geen zin meer in. Straks gaan we op onze smoel tegen FK Kaunas of iets dergelijks in een met 14.000 man gevulde Arena. Dikke lul drie bier, bespaar het me.quote:

Zo groot is-ie niet hoor. Hij is met nog wat jongens van 410 bij Boca-River geweest.quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Miste wel jullie grote kale leider? Tennisles aan het geven of komt ie pas weer als de boxen terug mogen?

Niet verkeerdquote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo groot is-ie niet hoor. Hij is met nog wat jongens van 410 bij Boca-River geweest.

Vink had Schaars er niet met rood af moeten sturen, wel Pocognoli zijn 2e gele moeten geven. 1e helft had Ajax al een Penalty verdiend. 2e helft had ie er ook nog wel wat meer (de sandwich van Sulejmani ) kunnen geven. Zo goed floot ie dus helemaal niet. Suarez zijn 1e penal getuigde niet van veel realiteitszin, maar het blijft een geweldenaar!quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef behangplakker het volgende:
Wat ik wel moet zeggen, ondanks dat de arbiter eerst bar slecht floot, floot hij wel dapper met 2 penals en meer dan een kwartier extra tijd. Een Braamhaar zou nooit 2 penalty's geven

Een wedervraag: Heb jij de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Jongens, even serieus en ik ben hier echt even niet om te zeiken. En dat meen ik echt ff.
Wat ik me afvraag, hoe kan je nog achter een speler staan als suarez? Behalve de belachelijke schwalbes waar jullie gok ik niet zo mee zitten, moet er toch ook een keer een lampje gaan branden na de zoveelste overtreding? Dat is toch geen voetbal wat die 'man' speelt?
Ik meen het serieus, ik snap niet dat de technische staf (en supporters) die gast niet op zijn nummer zetten. Dit kan toch niet verder zo?

Ik heb geen schwalbe gezien vandaag van Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een wedervraag: Heb jij de wedstrijd gezien?

Lieve jongen,quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Jongens, even serieus en ik ben hier echt even niet om te zeiken. En dat meen ik echt ff.
Wat ik me afvraag, hoe kan je nog achter een speler staan als suarez? Behalve de belachelijke schwalbes waar jullie gok ik niet zo mee zitten, moet er toch ook een keer een lampje gaan branden na de zoveelste overtreding? Dat is toch geen voetbal wat die 'man' speelt?
Ik meen het serieus, ik snap niet dat de technische staf (en supporters) die gast niet op zijn nummer zetten. Dit kan toch niet verder zo?

Tuurlijk. De wedstrijd Vitesse - FC Utrecht die tegelijkertijd gespeeld werd, kwam op de tweede plaats.quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een wedervraag: Heb jij de wedstrijd gezien?

Welk moment was dan een schwalbe? Ik heb de analisten er ook niet over gehoord...quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, ik heb niet alles gezien. Ook niet van FC Utrecht. Ik was namelijk niet thuis.
@jojoortje: Dank voor de enige serieus reactie. Ik ben het echter niet met je eens wbt schwalbes, ik denk dat er in de 1e seizoenshelft door hem gemaakt zijn en vandaag was het minimaal 1x een dikke schwalbe (de 2e wil ik nog wel over discussiëren). Ik snap natuurlijk ook dat je het niet wilt zien, dat geeft niet dat is niet meer dan normaal. Maar ik denk dat als je objectief kijkt dat er meer naar boven komt dan je verwacht.

Ik laat mijn mening vaak afhangen van wat ik om mij heen hoor, tuurlijk ben ik hierin niet objectief, en jij al helemaal niet. Jij hebt meer haat naar alles wat "neus" is dan naar je eigen clubje. Tuurlijk zijn er veel schwalbes geweest dit jaar, maar nog meer goals en assists. Niemand hier is er blij mee, maar jij kan je ook wel heel erg aanstellen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar ik denk dat als je objectief kijkt dat er meer naar boven komt dan je verwacht.

Ik kan heel objectief naar Ajax kijken hoor. Ik vind niet dat Suarez een schwalbe heeft gemaakt vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, ik heb niet alles gezien. Ook niet van FC Utrecht. Ik was namelijk niet thuis.
@jojoortje: Dank voor de enige serieus reactie. Ik ben het echter niet met je eens wbt schwalbes, ik denk dat er in de 1e seizoenshelft door hem gemaakt zijn en vandaag was het minimaal 1x een dikke schwalbe (de 2e wil ik nog wel over discussiëren). Ik snap natuurlijk ook dat je het niet wilt zien, dat geeft niet dat is niet meer dan normaal. Maar ik denk dat als je objectief kijkt dat er meer naar boven komt dan je verwacht.

Mjah, als ik over mezelf spreek is het wel een haat-liefde verhouding. Ik hekel zijn schwalbes (dit hoort niet bij een club als Ajax) en zijn grillen zoals de manier waarop ie de pingel nam. Daarentegen is het wel een super harde werker, gaat altijd vol voor de winst en hij doet soms dingen waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kan je nog achter een speler staan als suarez?

Pardon? Ik wil niet weten wat er gebeurd was als de been van Anita op de grond wasquote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vink had Schaars er niet met rood af moeten sturen,

Was jij niet diegene die hoopte dat hij een paar maanden geschorst zou worden?quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
'Ik ken de Franse verdedigers niet, ze moeten mij kennen.' - Luis Suarez
Mooie opmerking van een topper in wording.²

Ik begrijp uberhaupt niet dat mensen zeggen dat het opzettelijk was en dat hij niet voor de bal ging. Wat moet er in je hoofd omgaan (en wat moeten je ogen lezen) als je denkt dat Suarez voor de man ging? Dan moet je toch echt naar iets anders hebben gekeken dan de wedstrijdquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel hard uit, maar het is wel het bewijs dat hij voor de bal ging en dat het niet opzettelijk was.
Was voor de confrontatie met Marseillequote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
'Ik ken de Franse verdedigers niet, ze moeten mij kennen.' - Luis Suarez
Mooie opmerking van een topper in wording.²

Het was ook hard, maar gewoon niet bewust.quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel hard uit, maar het is wel het bewijs dat hij voor de bal ging en dat het niet opzettelijk was.

Nee, slechts 3 wedstrijdjes. Puur omdat ik El Hamdaoui de topscorerstitel gun. Maar ik vind Suarez echt een goede speler, de gevaarlijkste speler bij Ajax. Oké het is een rommelaar, maar goed.quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die hoopte dat hij een paar maanden geschorst zou worden?

Ik ben er van overtuigd dat hij voor de bal ging. Je zag zelf dat hij er enorm van baalde dat Didulica zo lag te creperen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]

Mwoah. Was wel te hard. Beetje frustratie erbij en een beetje de intentie voor de bal. Wel een overtreding, maar echt niet donkerrood ofzo.quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]

Daarom kreeg hij ook geel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah. Was wel te hard. Beetje frustratie erbij en een beetje de intentie voor de bal. Wel een overtreding, maar echt niet donkerrood ofzo.

Nee ik ook, alleen denk ik dat de argumentatie anders was, ik gunde hem dat doelpunt gewoon niet.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vond dat Suárez de tweede penalty niet had moeten nemen?

Wie had 'em anders moeten nemen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vond dat Suárez de tweede penalty niet had moeten nemen?

Ja, inderdaad. Dat was het meest schrijnende, er stond niemand anders op om hem die bal afhandig te maken.quote:

Hij mist eens een keertje. Kan gebeuren. Het was ook gewoon dom ingeschoten. Normaal schiet 'ie ze er onberispelijk in. Foutje moet kunnen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:

Ja, hij heeft er maar één gemist dit seizoen toch?quote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij mist eens een keertje. Kan gebeuren. Het was ook gewoon dom ingeschoten. Normaal schiet 'ie ze er onberispelijk in. Foutje moet kunnen.

Merkte het ook al op; dikke fail zeg.quote:Op zondag 26 april 2009 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Die az supporters zingen "always look on the bright side of life" met een schaaltje in hun handen terwijl hun keeper op de grond ligt te creperen

Weet niet. Sulejmani, Cvitanich? Eens moet de eerste keer zijn.quote:

Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:

Dat gelul over mentaliteit, dat vind ik echt Feyenoordersteksten. Mouwen opstropen, bikkelen. Dat soort onzin.quote:Op zondag 26 april 2009 22:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop inderdaad dat ze Marco eens aan het denken zetten over bepaalde onderwerpen, bijvoorbeeld over de mentaliteit, dat daar echt iets aan moet veranderen.

Ik dacht dat hij de tweede keer weer een Panenka zou proberenquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreekt

Onzin. Suarez neemt de pingels gewoon altijd goed op vandaag na. Ik ghad verwacht dat die weer een panenka zou doen. Dan zou je toch gek wordenquote:Op zondag 26 april 2009 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag al... het viel me 100% mee dat ie scoorde... wat op zich dan wel weer van mentaliteit getuigd... alleen jammer dat hij het zelf vaak op de verkeerde manier gebruikt en zijn ploeggenoten juist aan mentaliteit ontbreekt

mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!quote:Op zondag 26 april 2009 22:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat gelul over mentaliteit, dat vind ik echt Feyenoordersteksten. Mouwen opstropen, bikkelen. Dat soort onzin.
Het gaat simpelweg om kwaliteit.

Prioriteit1 is om eerst eens een scouting op poten te zettenquote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!

Tja Suarez is toch wel erg goed met penalty's als hij ze normaal neemt, hij had er tot vandaag nog geen een gemist. Met zoveel druk schiet hij die tweede penalty er toch perfect in.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef RayMania het volgende:

Wat dacht je waar de P in TIPS voor stond?quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mentale kracht is een kwaliteit die de Ajax-spelers op de belangrijke momenten massaal missen.... het zou goed zijn om van mentaliteit scoutingsprioriteit nummer 1 te maken!

Die eerste is echter wel een hele grote fout... zo'n Panenka is leuk als je met 3-0 voorstaat tegen Heracles ofzo maar niet op zo'n moment....quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja Suarez is toch wel erg goed met penalty's als hij ze normaal neemt, hij had er tot vandaag nog geen een gemist. Met zoveel druk schiet hij die tweede penalty er toch perfect in.

Ik mag hopen dat ze dan de komende zomer er eens echt werk van gaan maken... ik noem een Bouhlarouz bijvoorbeeld, dat soort spelers vecht zich tot het einde uit de naad!quote:Op zondag 26 april 2009 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat dacht je waar de P in TIPS voor stond?

Hee, bedankt man. Ja, Pieter is een goede gozer hoor. Laatst ook weer erg met hem gelachen in het home, tijdens het maandelijkse avondje hartenjagen met de grote jongens van de KNJB. Pieter heeft dat dekselse kaartspelletje nog niet echt in de vingers maar als we hem af en toe eens laten winnen dan staat daar wel iets mooi's tegenover, zoals je vandaag hebt kunnen zien. Volgende week krijgen we als het goed is in de 63e minuut een buitenspelgoal. We spreken je dan graag weer om je op de hoogte te houden van onze lobby bij de arbiters van Nederlandse velden.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef nz1900 het volgende:
Gefelicteerd ajax met de 1-1. En dat allemaal dankzij jullie 12e man Pieter Vink.
Hoeveel jongetjes hadden jullie hem dit keer beloofd ?

Kansloos inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
Louis van Gaal die z'n Ajax'95 speech herhaalt in Alkmaar

Dat is Ajax en daar hou ik onwijs van; lefquote:Op zondag 26 april 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Wel verschrikkelijk arrogant hoe hij die penalty nam.

Nou we hadden de 2e plek al in handen kunnen hebben.... dat is wat het zo irritant maakt... op het moment supreme lukt het nietquote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Aardig gekke wedstrijd, zonde van het puntverlies. Maar nog altijd hebben we de beste kaarten.

Ja dat is wel zo, als hij erin zat dan vond iedereen het prachtig. Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat is Ajax en daar hou ik onwijs van; lef

Natuurlijk, zo is voetbal. En daarom heb ik het Suarez nu al vergevenquote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, als hij erin zat dan vond iedereen het prachtig. Dat weet ik zeker.

Verder dan de beste van Nederland zal hij iig met AZ niet komenquote:

Ach, ik zie ze nog best wel leuk presteren volgend seizoen. Vanwege de ranking zullen ze de poule niet overleven, maar een herhaling van het UEFA Cup seizoen in 2004/2005 (toch?) zie ik nog wel gebeuren. Hopelijk kan Ajax ook een mooie Europese prestatie neerzetten.quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Verder dan de beste van Nederland zal hij iig met AZ niet komen

2004-2005 ja.quote:Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach, ik zie ze nog best wel leuk presteren volgend seizoen. Vanwege de ranking zullen ze de poule niet overleven, maar een herhaling van het UEFA Cup seizoen in 2004/2005 (toch?) zie ik nog wel gebeuren. Hopelijk kan Ajax ook een mooie Europese prestatie neerzetten.

Inderdaad. Heel geforceerd. Ook wel typisch dat al die supporters bij elke vragende stop van van Gaal (de beste van...?) Amsterdam riepen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2004-2005 ja.
Ik vond die speech in ieder geval te gênant voor woorden.

Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel geforceerd. Ook wel typisch dat al die supporters bij elke vragende stop van van Gaal (de beste van...?) Amsterdam riepen.

Ach, ergens begrijp ik het wel. Ajax heeft Feyenoord en PSV, maar wie heeft AZ?quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn zelfs met ons bezig bij de huldiging van hun eigen club, geweldig toch
![]()

Zo geweldig vind je dat vast niet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn zelfs met ons bezig bij de huldiging van hun eigen club, geweldig toch
![]()

AZ heeft Ajax. Maar niemand heeft AZquote:Op zondag 26 april 2009 23:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ach, ergens begrijp ik het wel. Ajax heeft Feyenoord en PSV, maar wie heeft AZ?

Hehe. Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Luco het volgende:
Louis van Gaal die z'n Ajax'95 speech herhaalt in Alkmaar

Bij de eerste pingel was het een schwalbe van suarez. Fout van de scheids werd weggewimpeld door de scheids zelf door te zeggen dat hij de pingel voor Cvitanich gaf, maar heb net de uitgebreide beelden bij Studio Voetbal langs zien komen en er was nauwelijks tot geen sprake van vasthouden. Schwalbe dus. Hij gaf hem voor suarez, maar probeerde terug te krabbelen door te zeggen dat Cvitanich belachelijk werd vastgehouden en zowat het hemd van het lijf gescheurd. De beelden bewijzen het tegendeel.quote:Op zondag 26 april 2009 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan heel objectief naar Ajax kijken hoor. Ik vind niet dat Suarez een schwalbe heeft gemaakt vandaag.
(Trouwens, ook al maakt Suarez 100 schwalbes in een wedstrijd, een scheids hoort dat gewoon te zien en dat is het voor mij ook meteen rood, maar dat is een hele andere discussie!)
Bovendien helpt het ook als je een situatie vanuit een andere camerapositie bekijkt. Dan zie je bijvoorbeeld toch dat hij wordt vastgehouden o.i.d.
Kun jij uberhaupt de positieve dingen van Suarez wel zien of zie je alleen 'de schwalbekoning Suarez'?

quote:Op zondag 26 april 2009 22:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Hee, bedankt man. Ja, Pieter is een goede gozer hoor. Laatst ook weer erg met hem gelachen in het home, tijdens het maandelijkse avondje hartenjagen met de grote jongens van de KNJB. Pieter heeft dat dekselse kaartspelletje nog niet echt in de vingers maar als we hem af en toe eens laten winnen dan staat daar wel iets mooi's tegenover, zoals je vandaag hebt kunnen zien. Volgende week krijgen we als het goed is in de 63e minuut een buitenspelgoal. We spreken je dan graag weer om je op de hoogte te houden van onze lobby bij de arbiters van Nederlandse velden.
Groetjes,
Teddy.

De scheids had Suarez een bitch slap moeten verkopen voor het verprusten van die penalty.quote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja vond dat ook wel fijn dat Verthongen weer speelde, maar begreep niet waarom Oleguer gewisseld werd. Aangezien hij een van de "leiders" is van ajax.

Die bal kan je geven dat je eruit gelopen wordt OK. Maar dat je Schaars zoveel tijd geeft dat hij die bal kan geven dat is toch Ajax aan te rekenen. Als je iemand niet met het gezicht naar het doel wil zien aan de bal is hij het wel. Waar waren de spelers van Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Totaal onnodig zelf weer uit de hand gegeven. De eerste helft kom je door een dramatische Emanuelson 1-0 achter, waar ook een twijfelende Vermeer echt schuld heeft aan die goal. Verdedigers centraal stonden ook niet helemaal lekker. Maar die eerste helft is echt een schande van formaat weer, zeker in eigen huis. Volgens mij was er na 36 min de eerste bal tussen de palen, een rollertje.

Dát had nou de 'leider' in het elftal bij Ajax moeten doen....quote:Op maandag 27 april 2009 08:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
De scheids had Suarez een bitch slap moeten verkopen voor het verprusten van die penalty.

Verdedigen begint voorin. Daar moet je het de tegenstander al moeilijk maken om een bal goed in te spelen. Bij ons lopen de aanvallers een beetje half te verdedigen. En voor je het weet zit er ene gat tussen d elinies van 40 meter. Als je voorin verdedigt moet je gewoon goede afspraken hebben waar je de tegenstander op pakt. meestal bepaalt een centrale speler dat . Je kan het ook afspreken van te voren. Van we zakken 30-40 meter in en pakken ze 20 meter voor de eigen helft aan. Zo hou je het veld klein.quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat Van Basten met name in verdedigend opzicht zijn spelers niet beter kan maken... hopelijk kan Frank de Boer daar nog een belangrijkere rol in gaan spelen

En dan nog meer hoge ballen in de handen van Romero?quote:Op maandag 27 april 2009 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap niet dat je met 5 man achterin blijft spelen bij 1-1, als je MOET winnen. Als ze nu hadden verloren was de situatie nog steeds hetzelfde geweest. Als je 2 snelle verdedigers achterin laat om die ene (!) spits in de gaten te houden, dan kan de rest toch mee naar voren?

Cut the crap. Je ziet ze vliegen. Cvitanisch werd wel degelijk vast gehouden.quote:Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij de eerste pingel was het een schwalbe van suarez. Fout van de scheids werd weggewimpeld door de scheids zelf door te zeggen dat hij de pingel voor Cvitanich gaf, maar heb net de uitgebreide beelden bij Studio Voetbal langs zien komen en er was nauwelijks tot geen sprake van vasthouden. Schwalbe dus. Hij gaf hem voor suarez, maar probeerde terug te krabbelen door te zeggen dat Cvitanich belachelijk werd vastgehouden en zowat het hemd van het lijf gescheurd. De beelden bewijzen het tegendeel.
En of ik iets positiefs kan zien, jawel dat kan ik. En voor al die azijnpissers die mij graag afzeiken moeten ze al mijn posts maar is teruglezen want ik heb het al vaker gezegd. Hij heeft het niet nodig, het is namelijk een geweldige voetballer zonder deze ongein. Ik heb echter het idee dat er iets niet goed in zijn kop zit af en toe. van Basten lult dat kromme recht door te zeggen dat hij 'onnavolgbaar' is. Ik ben eerder bang dat het gewoon een soort kortsluiting is waardoor hij de realiteit verliest. Maar buiten zijn schwalbes en zoals vandaag schandalige overtreding is het een prachtige voetballer die je altijd ziet werken en wonderschone acties in huis heeft.
Overigens zag ik hetzelfde bij Sneijder. Precies hetzelfde gedrag, maar op een of andere manier stopte hij daarmee een maand of 7, 8 voor hij weg ging bij ajax. En toen werd het de Sneijder de Sneijder die we met zijn allen graag zien zien: een goede speler.
Just my 50 ct's. Ik bedoel het serieus al wordt het helaas niet door iedereen hier zo opgevat. Maar prut voor die mensen, lekker gaar laten koken.

Z'n shirt werd bijna uitgetrokken. Ik zat precies op een lijn op de tribune. Het was een honderd procent terechte pingel. Ik snap juist niet zo goed dat er geen beelden van waren/zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Cut the crap. Je ziet ze vliegen. Cvitanisch werd wel degelijk vast gehouden.

Op dit moment valt het qua blessures toch erg mee? De twee laatste gevallen (Emanuelson en Oleguer) waren niet zo ernstig en werden veroorzaakt door een tegenstander.quote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef Blight het volgende:
Ik weet dat dit onderwerp ook elke week opnieuw wordt aangesneden, maar ik denk dat het ook belangrijk is dat Ajax nu eindelijk eens gaat kijken of ze de ploeg medisch beter kunnen beheren. Het is tijd dat er eens goed gekeken wordt naar de workload in het trainingsprogramma, de voorzieningen en hoe deze in verhouding staan met de verwachte wedstrijdomstandigheden, hoe de eet- en leefpatronen van de Ajacieden in elkaar steken, enzovoorts. De huidige selectie is lang niet altijd het probleem. Zolang de fitheid van de spelers in orde is en we dus niet elke week drie nieuwe spelers in de ziekenboeg mogen verwelkomen, is Ajax echt wel in staat om prijzen te winnen. Zeker als we volgend jaar ook nog eens spelers terug krijgen zoals Jan Ari van der Heijden en Donald. De basis van Ajax is uitstekend, de (overige) jeugd moet de incidentele blessure opvangen.

Omdat elke camera op Suarez gericht is als hij in de 16 looptquote:Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Z'n shirt werd bijna uitgetrokken. Ik zat precies op een lijn op de tribune. Het was een honderd procent terechte pingel. Ik snap juist niet zo goed dat er geen beelden van waren/zijn.

AZ kon in de eigen 16 blijven omdat ze het voor de verdediging met 3 man af konden. Geen enkele verdediger kwam er langs aan de ZIJKANTEN daar was zat ruimte.quote:Op maandag 27 april 2009 09:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
En dan nog meer hoge ballen in de handen van Romero?
Het was nu al te druk voorin waardoor de spelers van Ajax niet meer de ruimte kregen om hun spel te spelen. Uit ellende werd iedere bal maar hoog voorgeslingerd en er was dus niemand die hier iets mee kon.
De ballen in de voeten van Suarez, Sulejmani en Cvitanich zorgden voor stukken meer gevaar en massaal naar voren stormen had hierbij zeker niet geholpen.
Er had natuurlijk een bal gelukkig goed kunnen vallen, maar als Ajax 'gewoon' zijn eigen spel was blijven spelen was de kans op een doelpunt groter geweest dan wanneer er blind naar voren werd gerost vermoed ik.

Als je al met 1 mannetje bij Romero gaat staan is het al een stuk gevaarlijker. Overigens had Cvitanich volgens mij een prima kopkans?quote:Op maandag 27 april 2009 09:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
En dan nog meer hoge ballen in de handen van Romero?
Het was nu al te druk voorin waardoor de spelers van Ajax niet meer de ruimte kregen om hun spel te spelen. Uit ellende werd iedere bal maar hoog voorgeslingerd en er was dus niemand die hier iets mee kon.
De ballen in de voeten van Suarez, Sulejmani en Cvitanich zorgden voor stukken meer gevaar en massaal naar voren stormen had hierbij zeker niet geholpen.
Er had natuurlijk een bal gelukkig goed kunnen vallen, maar als Ajax 'gewoon' zijn eigen spel was blijven spelen was de kans op een doelpunt groter geweest dan wanneer er blind naar voren werd gerost vermoed ik.

De media leven nog steeds in de overtuiging dat Suarez die penalty heeft versierd. Dus dat zegt alweer genoeg.quote:Op maandag 27 april 2009 09:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat elke camera op Suarez gericht is als hij in de 16 loopt

Heb je ook geteld hoeveel (mislukte) voorzetten daar tegenover stonden?quote:Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je al met 1 mannetje bij Romero gaat staan is het al een stuk gevaarlijker. Overigens had Cvitanich volgens mij een prima kopkans?

Nu valt het mee, maar over het hele seizoen gezien was het weer niet al te best.quote:Op maandag 27 april 2009 09:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op dit moment valt het qua blessures toch erg mee? De twee laatste gevallen (Emanuelson en Oleguer) waren niet zo ernstig en werden veroorzaakt door een tegenstander.

Je had gewoon de zijkanten op moeten zoeken Jaliens stapte telkens uit naar Sulejmani nou dan loop je daar achterom als Vermaelen zijnde om dan de naar binnen lopende spelers te bedienen en het daar uit te spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je al met 1 mannetje bij Romero gaat staan is het al een stuk gevaarlijker. Overigens had Cvitanich volgens mij een prima kopkans?

Van recht vooruit lukt het ook niet als er 7 man in 2 lijnen staat te verdedigen, dan maar hopen dat die voorzetten goed vallen lijkt me?quote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb je ook geteld hoeveel (mislukte) voorzetten daar tegenover stonden?

Idd, nu nog 2 uur en 50 min. wachten op t volgende detailquote:

Ik geloof je graag, echter zijn er geen beelden om je betoog te staven. Op je blauwe ogen dan maar vertrouwen?quote:Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Z'n shirt werd bijna uitgetrokken. Ik zat precies op een lijn op de tribune. Het was een honderd procent terechte pingel. Ik snap juist niet zo goed dat er geen beelden van waren/zijn.

Urby is een beetje een triest verhaal. Verdedigend niet sterk genoeg, veel te licht voor het middenveld maar komt goed uit de voeten als linkerspits. Ik denk alleen dat Sulejmani meer potentie op die positie heeft en ook nog eens sterker is in de afronding/scorend vermogen. Emanuelson is een geweldige speler, maar waar moet je hem neer zetten?quote:AMSTERDAM - Urby Emanuelson weet nog niet of hij volgend seizoen ook voor Ajax speelt. De linkerflankspeler van Ajax gaat de komende periode kijken wat de club met hem wil, waarna hij over zijn toekomst zal gaan nadenken. "Het is de vraag of ik ‘Miki’ volgend seizoen op de bank kan houden."
Twijfels
Na afloop van de tumultueuze Ajax-AZ, waarin Urby Emanuelson licht geblesseerd naar de kant werd gehaald, spreekt hij over zijn toekomst in Amsterdam. Blijft hij? Emanuelson, schuchter lachend: "Dat weet ik niet. Daar kan ik nu geen antwoord op geven." Voor iemand als Emanuelson - altijd open en eerlijk tegen de pers - is het een antwoord met een verhaal.
Hij gaat desgevraagd verder: "Je weet natuurlijk nooit wat er op je pad komt. Wat ik zeg, het is nu aan mij om te kijken wat Ajax met je wil. Zodra je daar duidelijkheid over hebt kan je een beetje gaan nadenken over komend seizoen." Als één van de weinige spelers maakt Emanuelson al lang deel uit van de eerste selectie. Toch twijfelt hij. Waarom? "We hebben allemaal kunnen zien dat er in aanvallend opzicht heel veel goede spelers rondlopen."
Miki de dwarsbomer?
"Zoals het er naar uitziet zal ik de concurrentiestrijd met Miki (Miralem Sulejmani red.) aan moeten gaan. Dan is het afwachten of jij daar als winnaar uit gaat komen. Daar heb je ook een tikkie geluk bij nodig. We gaan het seizoen evalueren en dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Of ik de concurrentiestrijd niet aan wil gaan? Natuurlijk wil ik dat wel. Dat is iets wat bij een ploeg als Ajax hoort. Het enige verhaal is dat Miki wel voor heel veel geld gehaald is. Dan is het de vraag of het mogelijk is hem op de bank te houden. Dat speelt natuurlijk wel mee."
Over de wedstrijd met AZ was Emanuelson duidelijk. "Ik heb nog nooit zo’n tweede helft meegemaakt. Er is zoveel gebeurd in het laatste half uur, daar kan je gerust een boek over schrijven."
Ik weet dat we wel wat oudere spelers kunnen gebruiken, maar deze jongen is al 25 en speelt in de Jupiler League. Weet niet of je daar nou blij van moet worden.quote:AZ, Feyenoord en ajax kijken met veel interesse naar de ontwikkeling van het Finse talent Kari Arkivuo. Dagblad De Stentor meldt dat scouts van de topclubs de Fins international al een aantal keer aan het werk hebben gezien bij Go Ahead Eagles.
‘Een concreet bod van een club hebben we niet gehad,’ zegt voorzitter Hans de Vroome tegen de krant. ‘Maar het klopt dat er opmerkelijk veel belangstelling lijkt te zijn voor Kari. Ook van topclubs.’
Arkivuo staat sinds de winterstop onder contract bij de huidige nummer zeven in de Jupiler League. De aanvallende middenvelder kwam op voorspraak van Jari Litmanen naar Nederland. Hij speelde hiervoor bij het Noorse Sandefjord, waarmee hij naar de Noorse eerste divisie promoveerde.

Beter kijken schele.quote:Op maandag 27 april 2009 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb ook geen beelden gezien, snap dan ook niet dat ik zo aangevallen wordt. BEWIJS mij dat het een pingel was, maar dat kunnen jullie niet. Dus is het geen pingel, simpel.
Op alle beelden die ik heb gezien (en ook nog eens 3 maal!!) op TV was geen vasthouden of trekken te zien. Lijkt me sterk dat je dat dan van de tribune wel zag, of wilde je het graag zien?

Ik kan er ook niks aan doen dat die beelden er niet zijn. Ik kan alleen zeggen dat ik best objectief kan oordelen over zaken die Ajax aangaan en dat ik duidelijk heb gezien dat Cvitanich flink aan zijn shirt werd getrokken. De mensen om mij heen op het vak waren het stuk voor stuk met me eens, terwijl ook zij best normaal kunnen oordelen over situaties in het veld.quote:Op maandag 27 april 2009 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, echter zijn er geen beelden om je betoog te staven. Op je blauwe ogen dan maar vertrouwen?²

Lijkt me de juiste man voor deze positie.quote:Na dit weekeinde is er een akkoord bereikt met Pieter Huistra over het trainerschap van Jong Ajax, dit meldt AD Sportwereld. Die stagiaire zal de beloften de komende twee seizoenen onder zijn hoede krijgen. Adrie Koster vertrekt na dit seizoen naar Club Brugge als hoofdcoach.
Huistra doorliep samen met Marco van Basten de cursus Coach Betaald Voetbal. Nadat assistent-trainer Rob Witschge van het eerste elftal geblesseerd raakte is Huista toegevoegd aan de technische staf. Tot het einde van het seizoen is Huistra actief als assistent-trainer.
Bij Jong Ajax is Aron Winter eveneens bezig aan zijn laatste weken. De oud-Ajacied is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Eerder deze week berichtte wij al dat oud-Ajacied Fred Grim een mogelijke kandidaat zou kunnen zijn.

Volgens mij werd op Eredivisie live ook nog vanuit een ander camerastandpunt het beeld vertoond.quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat die beelden er niet zijn. Ik kan alleen zeggen dat ik best objectief kan oordelen over zaken die Ajax aangaan en dat ik duidelijk heb gezien dat Cvitanich flink aan zijn shirt werd getrokken. De mensen om mij heen op het vak waren het stuk voor stuk met me eens, terwijl ook zij best normaal kunnen oordelen over situaties in het veld.
Ik snap ook wel dat het moeilijk is om anderen te overtuigen, zoals ThaDuck, maar als er beelden uit de 'reverse angle' zouden zijn, is alles direct duidelijk. Het trekken gebeurde ook nog voor het moment dat de bal de zestien bereikt, dus daardoor lijkt het op de beelden die er wel zijn net alsof er niks aan de hand is. Maar dan is het al gebeurd.

Wat doet dat er toe? Ook al was dat geen penalty, er is genoeg door de vingers gezien. Tweede gele kaart voor o.a. Moisander en ik meen Klavan, handsbal van Dembele en overtreding op Sulejmani.quote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Oké, ja, de situatie had voor een buitenstaander als ik nogal een "goedmaak"gehalte van Vink. Nergens konden we nl. uit opmaken dat het een penalty was. Het meest geloofwaardige is dan inderdaad dat het gebeurde voor de bal in de 16 was.²

quote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe? Ook al was dat geen penalty, er is genoeg door de vingers gezien. Tweede gele kaart voor o.a. Moisander en ik meen Klavan, handsbal van Dembele en overtreding op Sulejmani.

Dan kom je dus automatisch in mijn "goedmaak" verklaring terecht. Ofschoon ik het met je eens ben, een scheids moet niet compenseren, hij moet elke situatie afzonderlijk beoordelen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe? Ook al was dat geen penalty, er is genoeg door de vingers gezien. Tweede gele kaart voor o.a. Moisander en ik meen Klavan, handsbal van Dembele en overtreding op Sulejmani.

Eerste helft kut. 1-0 achter.quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Nashje het volgende:
Helemaal niets meegekregen van Ajax. Hele dag op bed gelegen (was naar In Qontrol geweest).
Iemand een kleine samenvatting voor me?

Absoluut. AZ had vanaf het begin veel overtredingen nodig om overeind te blijven. Jammer dat Ajax het niet heeft afgestraft.quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier hadden ook nog strafschoppen voor gegeven kunnen worden.

Dat laatste plaatje bijvoorbeeld, dat was echt een penalty. Toch is Suarez wel verwijtbaar, het feit dat hij hem niet krijgt heeft hij volledig aan zichzelf te danken. Hij is verantwoordelijk voor zijn gare imago. Topper El Hamdaoui had voor zo'n zelfde situatie 100% een strafschop gekregen, hij is voor fairplay, Mounir.quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier hadden ook nog strafschoppen voor gegeven kunnen worden.

Ja mee eens, maar iedereen (op Van Basten na) vindt volgens mij wel dat die Vink zeer zwak floot. Ik vind de denkwijze, zoals hij die gisteren etaleerde in Studio Voetbal, trouwens wel verontrustend. Hij heeft echt vreemde ideeën soms imho.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan kom je dus automatisch in mijn "goedmaak" verklaring terecht. Ofschoon ik het met je eens ben, een scheids moet niet compenseren, hij moet elke situatie afzonderlijk beoordelen.²

Jij zegt dat een scheids niet aan compenseer gedrag moet toepassen, ik zeg dat een scheids geen vooroordelen moet hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje bijvoorbeeld, dat was echt een penalty. Toch is Suarez wel verwijtbaar, het feit dat hij hem niet krijgt heeft hij volledig aan zichzelf te danken. Hij is verantwoordelijk voor zijn gare imago. Topper El Hamdaoui had voor zo'n zelfde situatie 100% een strafschop gekregen, hij is voor fairplay, Mounir.²

Dan zijn we het eens. Ik vind het wel vreemd dat je niet beaamt dat Suarez zelf schuldig is aan zijn gare imago. Derhalve.quote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zegt dat een scheids niet aan compenseer gedrag moet toepassen, ik zeg dat een scheids geen vooroordelen moet hebben.
Hij is 2 wedstrijden geschorst en 1 voorwaardelijk, hij gaf Kwakman een klap op zijn fletse hoofdje.quote:En die Mounir is inderdaad een faire gozer, waarom deed hij niet mee tegen Ajax?
Juist ja.

Ik vind het vreemd dat jij Mounir wel een fair player noemt.quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Ik vind het wel vreemd dat je niet beaamt dat Suarez zelf schuldig is aan zijn gare imago. Derhalve.
[..]
Hij is 2 wedstrijden geschorst en 1 voorwaardelijk, hij gaf Kwakman een klap op zijn fletse hoofdje.²

Dat Schwalbe gedrag heeft hij inmiddels, op uitzonderingen na, wel afgeleerd. Scheidsrechters zouden hier ook op de hoogte van moeten zijn. En als jij zegt dat scheidsrechters elk incident individueel moeten beoordelen, dan moeten ze dat bij Suarez ook doen. Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Ik vind het wel vreemd dat je niet beaamt dat Suarez zelf schuldig is aan zijn gare imago. Derhalve.
[..]
Hij is 2 wedstrijden geschorst en 1 voorwaardelijk, hij gaf Kwakman een klap op zijn fletse hoofdje.²
quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:een scheids moet niet compenseren, hij moet elke situatie afzonderlijk beoordelen.

Ach, het zeg toch genoeg dat El Hamdaoui zelden een kaart pakt. Als je ziet hoeveel aversie er tegen Suarez is van zijn collega's in de eredivisie, en je dit vergelijkt met de vriendschappelijke omgang naar El Hamdaoui toe, moet dit m.i. toch genoeg zeggen. Overigens wel een goede voetballer die Suarez, kan een grote worden, hij is nog heel jong. Maar ja, in zijn fletse hoofdje is hij nog niet helemaal 100.quote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jij Mounir wel een fair player noemt.
Maar er komt alleen maar onzin uit je toetsenbord.

Nee hoor, ik spreek mezelf niet tegen, ik constateer slechts. Scheidsrechters blijven mensen, een wereld waarin scheidsrechters geen vooroordelen hebben en elke situatie afzonderlijk beoordelen is een utopie. Echter is dit wel waar naar gestreefd moet worden, want zo hoort het wel.quote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat Schwalbe gedrag heeft hij inmiddels, op uitzonderingen na, wel afgeleerd. Scheidsrechters zouden hier ook op de hoogte van moeten zijn. En als jij zegt dat scheidsrechters elk incident individueel moeten beoordelen, dan moeten ze dat bij Suarez ook doen. Je spreekt jezelf tegen.
[..]

3x kijken en dan nog niets zien.. Doen je ogen het helemaal niet meer ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
.
Op alle beelden die ik heb gezien (en ook nog eens 3 maal!!) op TV was geen vasthouden of trekken te zien.

Watje.quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Nashje het volgende:
Helemaal niets meegekregen van Ajax. Hele dag op bed gelegen (was naar In Qontrol geweest).
Iemand een kleine samenvatting voor me?

Het gaat er om dat hij beweert dat Suarez helemaal niet werd vastgehouden.quote:Op maandag 27 april 2009 10:42 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik elders al zei, als je voor al die situaties penalties gaat geven (wat volgens de letter van de spelregels zou kunnen) dan zijn er dit seizoen bij benadering 8993463423 te weinig penalties gegeven.

Arkivuo is veel te goed voor Go Ahead Eagles. Heb 'm een paar keer zien spelen, en die jongen is echt geweldig. Hij kan makkelijk het topniveau van de Eredivisie aan. Het zou beter zijn als 'ie naar Ajax ging als invaller/regelmatig basisspeler dan naar AZ.quote:Op maandag 27 april 2009 10:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik weet dat we wel wat oudere spelers kunnen gebruiken, maar deze jongen is al 25 en speelt in de Jupiler League. Weet niet of je daar nou blij van moet worden.

En nu gaat het weer over suarez? Terwijl vink voor Cvitanich floot? Lekker consequentquote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer dan.
Kijk even hoe bol het shirt van Suarez staat. Als je goed kijkt zie je z'n arm ook duidelijk. Hij trekt aan de onderkant van z'n shirt.
Hij trekt Suarez dus naar beneden, die vervolgens valt als ie wil springen (wat niet kan als iemand met volle gewicht aan je shirt hangt. Gratis lesje natuurkunde voor je.)

Hmm oke. 2 punten weggegooid dus. Waarom gaat Luis dan weer een panenka poging doen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerste helft kut. 1-0 achter.
2de helft beter. 2 pingels. 1 mis (Panenka poging) en Luis wilde de bal halen die los log.
Vervolgens geeft Didulica een show van een minuut of 20 weg en daarna kreeg Ajax kans op kans.
4x de paal ofzo.
Paar min voor tijd nog een pingel die wel raak ging. Overigens was er 14 minuten blessuretijd.

Ik trollen? Ben je wel goed bij -normaal doen-quote:Op maandag 27 april 2009 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Tha_Duck ga maar ff ergens anders trollen.

Die penalty werd gegeven voor vasthouden van Cvitanich, dus de discussie of Suarez nou wel of niet werd vastgehouden is sowieso zinloosquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb het op de beelden niet gezien, op het plaatje wel inderdaad. Maar ik vind persoonlijk meer dat Suarez daar ook een overtreding begaat met duwen, maar ik heb ook geen zin om ook een verdere discussie over de penalties aan te gaan, dat leidt weer nergens toe.
De penalty die wel raak werd geschoten, vond ik terecht. Arm naar de bal.

Als Suarez werd vervangen door een random andere spits, bv. faire Skoubo, had niemand nu moeilijk gedaan. Die jongen, ofschoon hij aardig kan ballen, moet aan zijn karakter werken. Hij waant zich hier in Zuid-Amerika waar dat wellicht normaal is, hier gaan we fairer met elkaar om en proberen we wedstrijden voetballend te beslissen. Hij moet wat mij betreft meer kijken naar toppers als Mounir en Makaay die overal in den lande sympathie kweken voor hun faire levensstandaard.quote:Op maandag 27 april 2009 10:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die penalty werd gegeven voor vasthouden van Cvitanich, dus de discussie of Suarez nou wel of niet werd vastgehouden is sowieso zinloos

Gast, waar heb je het over........?quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Suarez werd vervangen door een random andere spits, bv. faire Skoubo, had niemand nu moeilijk gedaan. Die jongen, ofschoon hij aardig kan ballen, moet aan zijn karakter werken. Hij waant zich hier in Zuid-Amerika waar dat wellicht normaal is, hier gaan we fairer met elkaar om en proberen we wedstrijden voetballend te beslissen. Hij moet wat mij betreft meer kijken naar toppers als Mounir en Mackaay die overal in den lande sympathie kweken voor hun faire levensstandaard.²

Waarom moeten we dan naar foto's kijken waarop suarez wordt vastgehouden??quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over........?
Suarez heeft hélemaal niks met die penalty te maken, de penalty wordt gegeven omdat Cvitanich wordt vastgehouden. Wat Suarez doet maakt dus helemaal geen drol uit.

En dat is dan weer een beetje positief. Als hij het oprecht meent is het wat mij betreft afgedaan.quote:Suarez stuurt Didulica sms
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Luis Suarez zit met de blessure van AZ-keeper Joey Didulica in zijn maag. De aanvaller van Ajax raakte de doelman met zijn knie op de kaak, nadat hij in de rebound van de gestifte, gemiste penalty alsnog probeerde te scoren.
"Ik schrok echt”, zei de Uruguayaan na afloop. "De bal was eerst los en op het moment dat de keeper hem alsnog klem pakte, kon ik niet meer stoppen. Het was nooit mijn bedoeling om Didulica te raken”, aldus de Ajacied. "Ik heb zijn nummer en stuur hem een sms. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat.”

Omdat blijkbaar weinig mensen wakker waren tijdens de verklaring van Vink op Studio Sport.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom moeten we dan naar foto's kijken waarop suarez wordt vastgehouden??

Dit vind ik echt tof. Wel tekenend dat hij een sms stuurt en hem niet belt.quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat is dan weer een beetje positief. Als hij het oprecht meent is het wat mij betreft afgedaan.

Suarez deed dat niet expres. Sommigen zijn echt ziek hier om te denken dat hij bewust Didulica het ziekenhuis intrapt. Ik zag wel aan z'n hoofd dat hij echt bezorgd was.quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat is dan weer een beetje positief. Als hij het oprecht meent is het wat mij betreft afgedaan.

Misschien nam Joey niet op omdat hij in het ziekenhuis lag en heeft Luis toen maar een sms gestuurd?quote:Op maandag 27 april 2009 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt tof. Wel tekenend dat hij een sms stuurt en hem niet belt.²

Dat doet iedereen in de voetballerij toch?quote:Op maandag 27 april 2009 11:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt tof. Wel tekenend dat hij een sms stuurt en hem niet belt.²

Als hij een sms stuurt, dan belt hij hem ook nog wel op. Lijkt me niet dat Didulica met een pijnlijk hoofd op een telefoongesprek zit te wachten. Dat komt in de loop van de week nog wel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien nam Joey niet op omdat hij in het ziekenhuis lag en heeft Luis toen maar een sms gestuurd?

Ik zie niet in waar je uit opmaakt dat Tha_Duck dit heeft gezegd. Ik denk dat heel Nederland het eens is dat hier van opzet geen sprake is, hoe unfair Luis ook is.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Rot een eind op. Suarez deed dat niet expres. Sommigen zijn echt ziek hier om te denken dat hij bewust Didulica het ziekenhuis intrapt. Ik zag wel aan z'n hoofd dat hij echt bezorgd was.

Omdat je loopt te zeiken dat hij aan het fopduiken was gisteren!quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom moeten we dan naar foto's kijken waarop suarez wordt vastgehouden??

Ja, plausibele reden. Eerlijk gezegd dacht ik dit ook wel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als hij een sms stuurt, dan belt hij hem ook nog wel op. Lijkt me niet dat Didulica met een pijnlijk hoofd op een telefoongesprek zit te wachten. Dat komt in de loop van de week nog wel.

Waarom zou je eraan moeten twijfelen uberhaupt en of het voor jou daarmee is afgedaan of niet is helemaal niet belangrijk in deze.quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |