Een wedervraag: Heb jij de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Jongens, even serieus en ik ben hier echt even niet om te zeiken. En dat meen ik echt ff.
Wat ik me afvraag, hoe kan je nog achter een speler staan als suarez? Behalve de belachelijke schwalbes waar jullie gok ik niet zo mee zitten, moet er toch ook een keer een lampje gaan branden na de zoveelste overtreding? Dat is toch geen voetbal wat die 'man' speelt?
Ik meen het serieus, ik snap niet dat de technische staf (en supporters) die gast niet op zijn nummer zetten. Dit kan toch niet verder zo?

Ik heb geen schwalbe gezien vandaag van Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een wedervraag: Heb jij de wedstrijd gezien?

Lieve jongen,quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Jongens, even serieus en ik ben hier echt even niet om te zeiken. En dat meen ik echt ff.
Wat ik me afvraag, hoe kan je nog achter een speler staan als suarez? Behalve de belachelijke schwalbes waar jullie gok ik niet zo mee zitten, moet er toch ook een keer een lampje gaan branden na de zoveelste overtreding? Dat is toch geen voetbal wat die 'man' speelt?
Ik meen het serieus, ik snap niet dat de technische staf (en supporters) die gast niet op zijn nummer zetten. Dit kan toch niet verder zo?

Tuurlijk. De wedstrijd Vitesse - FC Utrecht die tegelijkertijd gespeeld werd, kwam op de tweede plaats.quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een wedervraag: Heb jij de wedstrijd gezien?

Welk moment was dan een schwalbe? Ik heb de analisten er ook niet over gehoord...quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, ik heb niet alles gezien. Ook niet van FC Utrecht. Ik was namelijk niet thuis.
@jojoortje: Dank voor de enige serieus reactie. Ik ben het echter niet met je eens wbt schwalbes, ik denk dat er in de 1e seizoenshelft door hem gemaakt zijn en vandaag was het minimaal 1x een dikke schwalbe (de 2e wil ik nog wel over discussiëren). Ik snap natuurlijk ook dat je het niet wilt zien, dat geeft niet dat is niet meer dan normaal. Maar ik denk dat als je objectief kijkt dat er meer naar boven komt dan je verwacht.

Ik laat mijn mening vaak afhangen van wat ik om mij heen hoor, tuurlijk ben ik hierin niet objectief, en jij al helemaal niet. Jij hebt meer haat naar alles wat "neus" is dan naar je eigen clubje. Tuurlijk zijn er veel schwalbes geweest dit jaar, maar nog meer goals en assists. Niemand hier is er blij mee, maar jij kan je ook wel heel erg aanstellen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar ik denk dat als je objectief kijkt dat er meer naar boven komt dan je verwacht.

Ik kan heel objectief naar Ajax kijken hoor. Ik vind niet dat Suarez een schwalbe heeft gemaakt vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, ik heb niet alles gezien. Ook niet van FC Utrecht. Ik was namelijk niet thuis.
@jojoortje: Dank voor de enige serieus reactie. Ik ben het echter niet met je eens wbt schwalbes, ik denk dat er in de 1e seizoenshelft door hem gemaakt zijn en vandaag was het minimaal 1x een dikke schwalbe (de 2e wil ik nog wel over discussiëren). Ik snap natuurlijk ook dat je het niet wilt zien, dat geeft niet dat is niet meer dan normaal. Maar ik denk dat als je objectief kijkt dat er meer naar boven komt dan je verwacht.

Mjah, als ik over mezelf spreek is het wel een haat-liefde verhouding. Ik hekel zijn schwalbes (dit hoort niet bij een club als Ajax) en zijn grillen zoals de manier waarop ie de pingel nam. Daarentegen is het wel een super harde werker, gaat altijd vol voor de winst en hij doet soms dingen waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kan je nog achter een speler staan als suarez?

Pardon? Ik wil niet weten wat er gebeurd was als de been van Anita op de grond wasquote:Op zondag 26 april 2009 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vink had Schaars er niet met rood af moeten sturen,

Was jij niet diegene die hoopte dat hij een paar maanden geschorst zou worden?quote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
'Ik ken de Franse verdedigers niet, ze moeten mij kennen.' - Luis Suarez
Mooie opmerking van een topper in wording.²

Ik begrijp uberhaupt niet dat mensen zeggen dat het opzettelijk was en dat hij niet voor de bal ging. Wat moet er in je hoofd omgaan (en wat moeten je ogen lezen) als je denkt dat Suarez voor de man ging? Dan moet je toch echt naar iets anders hebben gekeken dan de wedstrijdquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel hard uit, maar het is wel het bewijs dat hij voor de bal ging en dat het niet opzettelijk was.
Was voor de confrontatie met Marseillequote:Op zondag 26 april 2009 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
'Ik ken de Franse verdedigers niet, ze moeten mij kennen.' - Luis Suarez
Mooie opmerking van een topper in wording.²

Het was ook hard, maar gewoon niet bewust.quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel hard uit, maar het is wel het bewijs dat hij voor de bal ging en dat het niet opzettelijk was.

Nee, slechts 3 wedstrijdjes. Puur omdat ik El Hamdaoui de topscorerstitel gun. Maar ik vind Suarez echt een goede speler, de gevaarlijkste speler bij Ajax. Oké het is een rommelaar, maar goed.quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die hoopte dat hij een paar maanden geschorst zou worden?

Ik ben er van overtuigd dat hij voor de bal ging. Je zag zelf dat hij er enorm van baalde dat Didulica zo lag te creperen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]

Mwoah. Was wel te hard. Beetje frustratie erbij en een beetje de intentie voor de bal. Wel een overtreding, maar echt niet donkerrood ofzo.quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]

Daarom kreeg hij ook geel.quote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah. Was wel te hard. Beetje frustratie erbij en een beetje de intentie voor de bal. Wel een overtreding, maar echt niet donkerrood ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |