bedankt he duimquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt knuff ontmoet en gaat dit serieus nog vragen!?!?
quote:
Welke film?quote:Op zondag 26 april 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdorrie nouk, die heb ik dus liggen die danarol dingen... je had toch bij mij moeten blijven
@pien ok ok lekker hapje eten, filmpje en dan sex?
ok nog nooit van msn gehoord dan?quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is een fastchat. en we lullen gewoon heel veel
idemquote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het gaat hier veel te rap om het SLOW te noemen
met zn allen op msn? dan wordt afentoe wat teruglezen lastig EN dan wordt t voor nieuwe singles zo lastig ons te vindenquote:
OH gelukkig ik schrok alquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet maar wel leuk eens een dertiger erbij ipv al die studentjes enzo
Hier gaat zo LOTR extended version aanquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Welke film?En is het de bedoeling dat we de film ook daadwerkelijk zíen?
Thxquote:Oh en welkom nieuweling
Nee er een paar die nog ouder dan jou zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Goffer ben ik weer de oudste??
[..]
Ola
Kun je je voorstellijstje niet nog een keer posten? Ik heb geen zin om terug te lezenquote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OH gelukkig ik schrok al
[..]
Hier gaat zo LOTR extended version aan
[..]
Thx
Zit wat inquote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met zn allen op msn? dan wordt afentoe wat teruglezen lastig EN dan wordt t voor nieuwe singles zo lastig ons te vinden
Ga jij nou maar een cabrio kopenquote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef zbbrox het volgende:
chat gaat niet snel.. jullie zijn oud en roestig *squeek squeek*![]()
Dat is lang niet zo leuk als 100 topics per dag vol spammenquote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat inIRC dan? Hebben we bij Hattrick ook. Een speciaal kanaal voor alle Fok!Hattrickers
MNR ook weer terug bij de levendenquote:
Thxquote:
Op speciaal verzoek :quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellijstje niet nog een keer posten? Ik heb geen zin om terug te lezen
welkom outpost!!quote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
En meteen een verkapt topic over mij.
[..]
ok nog nooit van msn gehoord dan?
[..]
idem
welk deel?quote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dankuquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx
[..]
Op speciaal verzoek :
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
32
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Pijnacker (regio rotterdam of wel randmpstad)
# Interesses?
Computers, Films, Bonsai bomen.
# Seksuele voorkeur?
Hetro
# Lengte en postuur?
1,87m slank met een klein buikje
# Hoe lang single?
Sinds 2006
fleshlightquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
welk deel?
*sniffsniff*
what you smell?
manflesh
quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat inIRC dan? Hebben we bij Hattrick ook. Een speciaal kanaal voor alle Fok!Hattrickers
Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo leuk als 100 topics per dag vol spammen
quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef zbbrox het volgende:
chat gaat niet snel.. jullie zijn oud en roestig *squeek squeek*![]()
Das voor het volgende topic, als je 't niet verwacht enzoquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens ff bang dat ik een naam topic zou krijgen
Welke? 1,2 of 3quote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OH gelukkig ik schrok al
[..]
[..]
Thx
ik had niet de lp anders was dat wel gebeurdquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens ff bang dat ik een naam topic zou krijgen
Deel 1 The felloship of the ring. Ik ben dus straks "eventjes" weg. En dan heb ik nog 2 delen om te kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
welk deel?
*sniffsniff*
what you smell?
manflesh
Thxquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik in dit topic maar even moet TVP'en.
En inderdaad, welkom, Outpost76 !
U?? U? Ga me helemaal een ouwe lul syndroom aan praten oid.quote:
Kan ook en is ook niet erg of zow ik gaf mn vingers ook maar een gooiquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
irc
maar of dat gaat werken!?!?
nee wij posten gewoon hier en tis geen slowchat en zijn altijd enorm ontopic enzo!
Zeg, was jij niet laatst in Brazilië?quote:
Al die KF verhalen van djazz over brazilie...quote:
Volgens mij ben ik nog verbrand op het strand van de copacabana ofzo....quote:
van biskwietjes had ik dat ook niet anders verwachtquote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das voor het volgende topic, als je 't niet verwacht enzo
Is Djazz is Brazillië geweest?quote:
Man, ik zeg tegen iedereen uquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U?? U? Ga me helemaal een ouwe lul syndroom aan praten oid.
Teeth! Teeth! But we has only six, my preciousssssssssssquote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OH gelukkig ik schrok al
[..]
[..]
Thx
quote:
TT toch? Geen op.quote:Op zondag 26 april 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
Ik vond het wel leuk om een OP over onze nieuwe single te maken
Omg, het wordt wel ernstig hier.quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat kan je niet gemist hebben
en er staat nu nog onder zn ava dat ie weer terug is uit rio.....
quote:Op zondag 26 april 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van biskwietjes had ik dat ook niet anders verwacht
@duim... maar goed dat jij niet LP had
Nu je het zegt ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat kan je niet gemist hebben
en er staat nu nog onder zn ava dat ie weer terug is uit rio.....
KF is stiekum een kloon van jou.quote:
Ding-ding-ding en we hebben weer een winnaarquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
Ik vond het wel leuk om een OP over onze nieuwe single te maken
Ow gelukkig ik werd al bangquote:
Jammer dat ik je gisteren gemist heb Murm.quote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Murmeli het volgende:
hoe kan je nou die dag top weet ik hoeveel vinden van maniakale recordposters?
mijn totaal aantal posts is trouwens iets van 4200 nogwat. en dat in een krappe 6 maanden... best netjes toch?
graag gedaan hoor.... ik vond het wel lief van mijquote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En bedankt he.
[..]
Ow gelukkig ik werd al bang
Is niet nodig om bang voor mij te zijn, ik ben maar klein en dus redelijk ongevaarlijkquote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En bedankt he.
[..]
Ow gelukkig ik werd al bang
Djayzz ik zou het voortaan niet meer verkeerd schrijven.quote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ding-ding-ding en we hebben weer een winnaar
(als je erop gaat letten is het idd grappig)
@Tijn: niets bijzonders. Zijn nick wordt gewoon echt vaak verkeerd geschreven.
Ik heb hem ontleed en doe het voortaan zo: jay en dan met een -d ervoor een 2x een -z erachter
Mijn zelfvertrouwen groeit hier met de dagquote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Jammer dat ik je gisteren gemist heb Murm.
Ik hoorde van Ludootje dat je 'best een lekker ding bent'
(dat mag ik vast wel zeggen van hem)
De dagcijfers zijn even gestopt. Ado ging het over nemen, maar weet niet of dat nog door gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Murmeli het volgende:
hoe kan je nou die dag top weet ik hoeveel vinden van maniakale recordposters?
mijn totaal aantal posts is trouwens iets van 4200 nogwat. en dat in een krappe 6 maanden... best netjes toch?
Hahaha. Je hebt niets gewonnen. Je hebt gewoon na mij en vele anderen in de rij zijn nick op een andere manier geschreven. Dus een prijs voor de originaliteitquote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Djayzz ik zou het voortaan niet meer verkeerd schrijven.![]()
Wat heb ik gewonnen en waarom?
Nee. Ga die dag naar de Eftelingquote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen groeit hier met de dag
ben je er de 9e dan? kunnen we elkaar dan ff zien he(Wel vroeg komen dan he, ik moet savonds weer weg)
Heb je studie gemaakt naar mijn naam ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ding-ding-ding en we hebben weer een winnaar
(als je erop gaat letten is het idd grappig)
@Tijn: niets bijzonders. Zijn nick wordt gewoon echt vaak verkeerd geschreven.
Ik heb hem ontleed en doe het voortaan zo: jay en dan met een -d ervoor een 2x een -z erachter
quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt niets gewonnen. Je hebt gewoon na mij en vele anderen in de rij zijn nick op een andere manier geschreven. Dus een prijs voor de originaliteit
Heb je mijn mailtje nog ontvangen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee. Ga die dag naar de Efteling
Maar komt vast wel een moment
Lieve schat, ik ben een analistquote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je studie gemaakt naar mijn naam ofzomet ontleden en al
Wat analyseer jij dan?quote:Op zondag 26 april 2009 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een analist
Ik ontleed altijd dingen als ik ze niet begrijp
:p dit is echt de meest blinde afspraak die ik gehad heb en duidelijk andersom ookquote:
Heel goedquote:Op zondag 26 april 2009 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een analist
Ik ontleed altijd dingen als ik ze niet begrijp
Informatiestromen binnen een organisatie of een softwarepakket of een rapport. Eigenlijk gewoon alles waarvan ik de werking wil begrijpenquote:
En daar heeft Ludo groot gelijk in.quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je er de 9e dan? kunnen we elkaar dan ff zien he(Wel vroeg komen dan he, ik moet savonds weer weg)
zeker... sex met de meeste passiequote:
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef MNR het volgende:
@Outpost76: misschien is het een tip om de foto's in je fobo te verkleinen? Niet voor mij, maar het duurt lang voordat je fobo laadt en dan kun je ze ook daadwerkelijk bekijken
voor een man mag ludootje er ook wezen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heeft Ludo groot gelijk in.Jij bent inderdaad een lekker ding.
Een foto verkleinen? Of hoe in je fobo plaatsen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.
Hey Cuequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
outpost welkomal ben ik er toch niet veel Haha. en djayz sta ik ook ergens op een foto?
Ja, interessant werk.quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Informatiestromen binnen een organisatie of een softwarepakket of een rapport. Eigenlijk gewoon alles waarvan ik de werking wil begrijpen
Zo een beetje duidelijk voor je?
Weet niet uit mijn hoofd. ff kijkequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
outpost welkomal ben ik er toch niet veel Haha. en djayz sta ik ook ergens op een foto?
joh je hebt mee fotos dan alleen een bonsaiboompjequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.
Hoe laat ben je dr?quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeker... sex met de meeste passie
Hier op het forum kom je nog wel eens wat onzeker over. Maar gisteren merkte ik daar echt niets van. Ik had zelfs zoiets van, is dit Murmeli? En je zag er inderdaad heel goed uit.quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
Gevonden, Pm je mail maar als je wilt, dan stuur ik ze:)quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor een man mag ludootje er ook wezen hoor
Doei, veel plezier vanmiddag/vanavond!quote:
Haha, doe jij dat ook altijd?quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er zo ook eens vandoor dan heb ik 30min 'verkeerd rij tijd' ingebouwd, dat moet toch wel genoeg zijn!?!?
Voor een dame?quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er zo ook eens vandoor dan heb ik 30min 'verkeerd rij tijd' ingebouwd, dat moet toch wel genoeg zijn!?!?
Ja dat is voldoende.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
of ik rij er in een keer heen of ik verdwaal hopeloosquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, doe jij dat ook altijd?
Ik denk t wel. Smakelijk voor straks
als ik dat eerder had geweten had ik niet voor rotterdam afgesprokenquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om wat leuks te gaan doen hier? Ik zit een beetje in mn eentje thuis me te vervelen
Ik ga zo naar mijn ouder toe. Ik moet nog wat afspreken met mij zusje over klussen in haar huisje.quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om wat leuks te gaan doen hier? Ik zit een beetje in mn eentje thuis me te vervelen
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat de auto van rival weer gemaakt isquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Is dat een hint voor Rival of voor Pienquote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat de auto van rival weer gemaakt is
Waar is het koopzondag vandaag? Tilburg?quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Back!
de buit:
4 boeken, 2 paar schoenen, een legging en een tas
Nu nog platte schoenen en een kadotje
Komt ze nu meequote:Op zondag 26 april 2009 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik dat eerder had geweten had ik niet voor rotterdam afgesproken
Voor Pien, schatquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat een hint voor Rival of voor Pien
Heyquote:
Welke boeken?quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Back!
de buit:
4 boeken, 2 paar schoenen, een legging en een tas
Nu nog platte schoenen en een kadotje
Ze komen jou kant opquote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyik ben benieuwd want is mij niet opgevallen dat er fotos gemaakt zijn. blegh zo zonder pc is een zondag best saai
quote:
Welkom y0ur1!quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
Hoi, Ik ben ook een newbie en wil me graag even voorstellen:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
Beek / Limburg in de buurt van Maastricht
# Interesses?
Wedstrijdzwemmen (zelf zwemmen + training geven), fotografie, muziek, films, leuke dingen doen met vrienden.
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
1.63m, normaal / klein beetje gezet
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat een hint voor Rival of voor Pien
Amstelveenquote:
Welkom en goedemorgenquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
Wedstrijdzwemmen (zelf zwemmen + training geven), fotografie, muziek, films, leuke dingen doen met vrienden.
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
hey grappig ik heb een ex uit beekquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
Welkom!quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
eindhoven, cant miss.. en in het ergste geval sta ik een half uur te wachten.. boeie.. ik heb een broek aan.. what could go wrong?quote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of ik rij er in een keer heen of ik verdwaal hopeloos
heb geen tomtom dus sja....
tnx!
Ik heb altijd erg leuke en fijne dagen als ik me eenmaal heb losgeweekt van mijn PC. Maar heb niet zoveel zin in hetgene wat ik wil gaan doen. Dus ik blijf maar hangen..quote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyik ben benieuwd want is mij niet opgevallen dat er fotos gemaakt zijn. blegh zo zonder pc is een zondag best saai
Haha, veel plezierquote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
beek!!!
jammer dat t zo'n jonkie is
ik ben er weg van
Hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
beek!!!
jammer dat t zo'n jonkie is
ik ben er weg van
Same here, moet nog wat leren, maar dat kan straks toch ookquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg leuke en fijne dagen als ik me eenmaal heb losgeweekt van mijn PC. Maar heb niet zoveel zin in hetgene wat ik wil gaan doen. Dus ik blijf maar hangen..
16u ben ik weg. Ja!
ik heb al geen idee meerquote:
Welkom. Het is gebruikelijk dat je als nieuwkomer uit Limburg vlaai meeneemt het topic in...quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
Downloaden kerel! tot 15 staan ze er al opquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eindhoven, cant miss.. en in het ergste geval sta ik een half uur te wachten.. boeie.. ik heb een broek aan.. what could go wrong?
straks heb je een jerryjerry aharharhar
*kletst dij* ..
I knowquote:
Ahquote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb al geen idee meer
ff denken
meester van frank mccourt
Calamiteitenleer voor gevorderden van Marisha Pessl
De pianist van elfriede jelinek
en nog een maar daar is mn vriend mee vandoor geloof ik (of hij is al kwijt
jammer dat je er weinig zin in hebt. maar goed dat je dan een doel steltquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg leuke en fijne dagen als ik me eenmaal heb losgeweekt van mijn PC. Maar heb niet zoveel zin in hetgene wat ik wil gaan doen. Dus ik blijf maar hangen..
16u ben ik weg. Ja!
spreek af met pienquote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jammer dat je er weinig zin in hebt. maar goed dat je dan een doel steltik weet niet zo goed wat ik kan doen. en in opruimen heb ik helemaal hem zin. gelukkiger het straks alweer etenstijd
Ik heb geen flauw idee wat een Gaydar is?quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
GEZOCHT:
Nieuwe onderdelen voor mijn Gaydar, het ding is al tijden kapot, maar nu heb ik 'm opeens weer nodig, en dus wil ik 'm graag gemaakt hebben. Iemand nog onderdelen, of een goed werkende gaydar, over?
Einde advertentie.
die van mij doet het redelijk, maar altijd slechter op vrouwenquote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
GEZOCHT:
Nieuwe onderdelen voor mijn Gaydar, het ding is al tijden kapot, maar nu heb ik 'm opeens weer nodig, en dus wil ik 'm graag gemaakt hebben. Iemand nog onderdelen, of een goed werkende gaydar, over?
Einde advertentie.
Dit klinkt vaagquote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij doet het redelijk, maar altijd slechter op vrouwen
dus ik denk dat je er weinig aan hebt
Een radar voor gaypeoplequote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat een Gaydar is?
Ja, ik ga ook rare dingen denken....quote:
Nee die van mij heeft nog nooit gwerkt.quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
GEZOCHT:
Einde advertentie.
Hehequote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een radar voor gaypeopleDing hoort te gaan piepen als ik een lesbiche vrouw in het visier heb... Maar hij is stuk, werkt alleen nog op mannen
Nja, die van mij doet helemaal niks meer, alleen bij mannen... Dus het is allacht beter dan de mijnequote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij doet het redelijk, maar altijd slechter op vrouwen
dus ik denk dat je er weinig aan hebt
Goed bezig!quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Downloaden kerel! tot 15 staan ze er al op
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpenquote:
Je weet dat je gaydar ieder jaar moet laten calibreren door een onderhoudsmonteur. Die monteurs zijn te vinden bij het COC.quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een radar voor gaypeopleDing hoort te gaan piepen als ik een lesbiche vrouw in het visier heb... Maar hij is stuk, werkt alleen nog op mannen
Mooi, die van 11 mb had je al of niet? en die van 75mb via de yousendit....quote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
![]()
Nog een aardige kwaliteit ook..kan al sneakpeaken door het als beschadigde bestanden uit te pakken
Ah kijk, dat stukje heb ik dus gemist... * Pien van de week maar 's naar het COC gaatquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat je gaydar ieder jaar moet laten calibreren door een onderhoudsmonteur. Die monteurs zijn te vinden bij het COC.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpen
Ik snap er niets van, maar er werd zo serieus over gepraat en zo![]()
*kruipt weg in hoekje
Man! Weet ik veel wat een Gaydar is!
(ik kon me al niet voorstellen dat het echt werkte, dus ging ervan uit dat ik het verkeerd begrepen had)
Idd, dat scheel altijd.quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Het geeft niet dat je het niet snapt. Dat heb ik zo vaak dat ik het niet snap.![]()
Gelukkig is er altijd wel iemand die het uitlegt.
Grapjas!quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Het geeft niet dat je het niet snapt. Dat heb ik zo vaak dat ik het niet snap.![]()
Gelukkig is er altijd wel iemand die het uitlegt.
Que?quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
oke ik word echt helemaal waus van dat nr van sidney samson
buiten het feit dat het gewoon kut is
welke riverside? wat is daar nou weer motherfucker aan?
wtf
naja
Altijd de gebruiksaanwijzing doorlezen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah kijk, dat stukje heb ik dus gemist... * Pien van de week maar 's naar het COC gaat
Zat er niet bij... Was een erfenisje..quote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd de gebruiksaanwijzing doorlezen.Daar staat het in namelijk.
Ik grappig? Ik ben altijd serieus.quote:
Abrikozen kruimel en vers van de bakker, niet die uit de fabriek bij de supermarkt.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Welkom. Het is gebruikelijk dat je als nieuwkomer uit Limburg vlaai meeneemt het topic in...
yes and yesquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mooi, die van 11 mb had je al of niet? en die van 75mb via de yousendit....
quote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Que?
Ik luister nu Teardrop van Massive attack. echt een heerlijk nummer(thnx nog zbbrox
)
quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
yes and yes
ik download sneller dan het licht
Tsja dat is lastig. Gewoon een nieuwe gebruiksaanwijzing vragen dan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zat er niet bij... Was een erfenisje..
Hou je mond jijquote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Abrikozen kruimel en vers van de bakker, niet die uit de fabriek bij de supermarkt.
Klopt, maar het is leuk dat juist jij daarop reageert. Jij weet als geen ander hoe het isquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Abrikozen kruimel en vers van de bakker, niet die uit de fabriek bij de supermarkt.
sowieso in flac, zoveel beterquote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Que?
Ik luister nu Teardrop van Massive attack. echt een heerlijk nummer(thnx nog zbbrox
)
quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
sowieso in flac, zoveel beter
your welcome, most welcome
elk groot bestand begint met de eerste bytesquote:
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?quote:
Ja, dat heeft mij best veel pijn gedaan in het verleden.quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, maar het is leuk dat juist jij daarop reageert. Jij weet als geen ander hoe het is
Ja, daar zit wat in!quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
elk groot bestand begint met de eerste bytes
quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog beter.
Warme appeltaart met een bolletje vanille ijs.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog beter.
Warme appeltaart met een bolletje vanille ijs.
Lekker nummer liefie_ thnx voor de linkquote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Massive attack is goed
Heb ze een paar jaar terug op lowlands gezien
super tof
Ze is dan ook erg geliefd, dat is niet bij te houden.quote:
Ja kom maar brengen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?
[..]
Dat is goed. Alleen ik heb geen slagroom of vanille ijs.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg geliefd, dat is niet bij te houden.![]()
[..]
Ja kom maar brengen.
quote:
Slagroom is niet lekker.quote:
Ik heb wel vanille ijs in huis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed. Alleen ik heb geen slagroom of vanille ijs.
omg nee het is kutter dan kut!!quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lekker nummer liefie_ thnx voor de link
Echt wel, gisteren nog op de koffiequote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!
Zbbrox was je toen ook op lowlands met masive attack?
Moest je dat perse 2 keer zeggenquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg nee het is kutter dan kut!!
Nu mag je niet meer naar goede muziek luisteren dus zet snel die masive attack uit!
Oke dan geen slagroom.quote:
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, dat heeft mij best veel pijn gedaan in het verleden.![]()
Gisteren op de meet ging het harstikke goed volgens mij, toch Tijn?quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.
Mensen kunnen soms naar reageren als ze iemand niet kunnen volgen of als iemand anders is dan zij. Weten ze gewoon niet wat ze daarmee aan moeten en dan gedragen ze zich soms naar. Daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Richt je maar gewoon op mensen bij wie je je wel prettig voelt.
Dus loop met een grote boog om mensen heen die niet op een volwassen manier kunnen reageren of naar tegen je doen (want dat verdien je simpelweg niet) en zoek gewoon de mensen op die wel aardig tegen je zijn.
Je bent in ieder geval erg goed bezig!
Uit! uit!!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moest je dat perse 2 keer zeggen
En massive attack staat weer aan!
Dat is dan geregeld.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Slagroom is niet lekker.
[..]
Ik heb wel vanille ijs in huis.![]()
En magnums en split, maar die eet je niet bij een appeltaart.
Als jij in 1 oog opslag kan zien of iemand wel of niet homo is dan werkt die van jouw perfect. Dus hij kan wel werkenquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpen
Ik snap er niets van, maar er werd zo serieus over gepraat en zo![]()
*kruipt weg in hoekje
Man! Weet ik veel wat een Gaydar is!
(ik kon me al niet voorstellen dat het echt werkte, dus ging ervan uit dat ik het verkeerd begrepen had)
Ja! was erg gezellig. eerst beetje op het strand gehangen, maar daarna maar een aantal cafe's gepakt. En ik had 3 leuke fokkers in mijn autoquote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan vind ik het wel weer lekker.![]()
Hoe was de meet in Scheveningen? Jij was er toch ook?
Ik heb geen taart in huis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!
Zbbrox was je toen ook op lowlands met masive attack?
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja! was erg gezellig. eerst beetje op het strand gehangen, maar daarna maar een aantal cafe's gepakt. En ik had 3 leuke fokkers in mijn auto
Ik ook niet! moeten we een keer doen geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geen taart in huis.
Wel magnums.en m&m's in 3 varianten
hmnee.. sterker nog.. ik ben nooit naar een lowlands geweest
Nee, ik had ze nog niet eerder ontmoet! maar ik ga ze zeker wel vaker zienquote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.Jij had ze al eens ontmoet?
Dat klopt. Helaas zijn sommige mensen nu eenmaal zo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.
Mensen kunnen soms naar reageren als ze iemand niet kunnen volgen of als iemand anders is dan zij. Weten ze gewoon niet wat ze daarmee aan moeten en dan gedragen ze zich soms naar. Daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Richt je maar gewoon op mensen bij wie je je wel prettig voelt.
Dus loop met een grote boog om mensen heen die niet op een volwassen manier kunnen reageren of naar tegen je doen (want dat verdien je simpelweg niet) en zoek gewoon de mensen op die wel aardig tegen je zijn.
Je bent in ieder geval erg goed bezig!
En waarom wil je niet radenquote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.Jij had ze al eens ontmoet?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geen taart in huis.
Wel magnums.en m&m's in 3 varianten
hmnee.. sterker nog.. ik ben nooit naar een lowlands geweest
Je gaat ook naar de meet van 9 mei dus.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik had ze nog niet eerder ontmoet! maar ik ga ze zeker wel vaker zien
Omdat ik waarschijnlijk de verkeerde opnoem.quote:
Ja, of je zegt gewoon gedag en that's itquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas zijn sommige mensen nu eenmaal zo.![]()
Mensen die mij negatief behandelen zijn mijn aandacht niet waard dus die negeer ik ook.![]()
Inderdaad en dankje
Ja, dat sowieso alleen zijn ze daar niet alledrie bijquote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat ook naar de meet van 9 mei dus.
[..]
Zal ik het maar zeggen dan.quote:Omdat ik waarschijnlijk de verkeerde opnoem.
Ja, zeker.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gisteren op de meet ging het harstikke goed volgens mij, toch Tijn?
Kom je 9 mei weer?quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker.En het is zeker voor herhaling vatbaar zoiets. Volgende keer BBQen ergens?
Ik zat er misschien wat stil bij maar op die manier voel ik mij het prettigst. Ik luister en kijk gewoon wat er om mij heen gebeurd en dat vind ik prettig. Zo dat ik dat overal ik kijk wat rond en praat met een paar mensen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ken je niet maar dat leek me helemaal jou ding
quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik moet wat gaan doen. Het is 4 uur geweest. Fijne middag allemaal, en misschien tot vanavond!
Fijne dag verder.quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon gedag en that's it
Kan ook nog
En idd, je bent een fijn persoontje!
Ah, 16u geweest! Bye folks
Vertel maar. Ik denk het wel te weten.quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso alleen zijn ze daar niet alledrie bij
[..]
Zal ik het maar zeggen dan.
\quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ken je niet maar dat leek me helemaal jou ding
quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker.En het is zeker voor herhaling vatbaar zoiets. Volgende keer BBQen ergens?
Ik zat er misschien wat stil bij maar op die manier voel ik mij het prettigst. Ik luister en kijk gewoon wat er om mij heen gebeurd en dat vind ik prettig. Zo dat ik dat overal ik kijk wat rond en praat met een paar mensen.
Zo zou ik ook doen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ludootje, zbbrox en MNRquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Fijne dag verder.![]()
![]()
[..]
Vertel maar. Ik denk het wel te weten.
nou spoordonk is ook wel echt een gatquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]ooit naar fields of rock geweest. de eerste editie met manson en metallica
kweetniet.. de meeste dingen en masse gaan aan mn attentie voorbij
ik gooi het op spoordonkzwaktebod i know
ik ga maar eens richting eindhoven.. een kleintje meeten
Ik sommige wel. Maar inderdaad vaker wat afspreken lijkt me leuk.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik had ze nog niet eerder ontmoet! maar ik ga ze zeker wel vaker zien
Ja dat doe ik ook meestal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon gedag en that's it
Kan ook nog
En idd, je bent een fijn persoontje!
Ah, 16u geweest! Bye folks
Meeten is leukquote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
wat is er toch allemaal met dat gemeet
het is allemaal wel erg enthousiast de laatste tijd
Hihi, jammer dat we dat niet op video hebben.quote:
Zijn ze zekerquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan zat ik verkeerd. En die lijken me ook wel erg tof.
Ja he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
wat is er toch allemaal met dat gemeet
het is allemaal wel erg enthousiast de laatste tijd
Als het goed is heb je nu een uitnodiging in je hotmail.quote:
het is een enorme kliekquote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he.Soms voelt het hier best als een kliek, en ik ken niemand.
Bijna niemand.
MNR screamer? Leg eens uit?
Thanksquote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nu een uitnodiging in je hotmail.
Jaquote:
quote:
Gewoon de kat uit de boom kijken en dan zien wat er gebeurd.quote:Op zondag 26 april 2009 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo zou ik ook doen.De sfeer opsnuiven.
Nou, voor mij is dat niet zo hoor. Ik heb een aantal mensen ontmoet die ik beter wil leren kennen, en waar ik zeker vaker mee om zal gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een enorme kliek
en nieuwe mensen leren kennen is tof, maar dit is niet echt nieuwe mensen leren kennen he?
dit is in in mijn ogen (en nee dat geld niet voor iedereen blabla etc) je comfortzone zo klein mogelijk houden en daar lekker in blijven
maar oke
Ahww.. kwestie van de eerste stappen zetten. Just do it. [/nike]quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna niemand.
Misschien een punt. Ik ben me er niet bewust van. Ik reageer gewoon nog steeds op iedereen hier en vond het gewoon leuk om gisteren naar Scheveningen te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een enorme kliek
en nieuwe mensen leren kennen is tof, maar dit is niet echt nieuwe mensen leren kennen he?
dit is in in mijn ogen (en nee dat geld niet voor iedereen blabla etc) je comfortzone zo klein mogelijk houden en daar lekker in blijven
maar oke
wie?quote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dat niet zo hoor. Ik heb een aantal mensen ontmoet die ik beter wil leren kennen, en waar ik zeker vaker mee om zal gaan.
WB.quote:
Dan is het in elke slowchat een kliek.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een enorme kliek
maar oke
Het is inderdaad wel een kliekje aan het worden. Maar ze staan wel open voor andere.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna niemand.
En volgens mij is het dan geen kliek meer. toch?quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een kliekje aan het worden. Maar ze staan wel open voor andere.
dat is ook niet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dat niet zo hoor. Ik heb een aantal mensen ontmoet die ik beter wil leren kennen, en waar ik zeker vaker mee om zal gaan.
Niet erg als me dat grappig lijkt om te zien he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks
@Bengel: ik ben gewoon schrikachtig aangelegd en schrok en gilde.
Net als bij een spannende film. That's all
(en dat vonden ze leuk![]()
![]()
)
quote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon de kat uit de boom kijken en dan zien wat er gebeurd.
Oh, als ik iemand wil ontmoeten gaat dat ook wel gebeuren. Bij de een wat sneller dan bij de ander.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ahww.. kwestie van de eerste stappen zetten. Just do it. [/nike]
Ok, inderdaad verschillen mensen daarover.quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is ook niet precies wat ik bedoel
tuurlijk kun je wel eens iemand op internet ontmoeten waar je meer van wil leren kennen
maar ik krijg bij heel veel mensen erg het gevoel dat internet/fok/hun bureau met computer hun comfort zone is en dat vind ik niet zo gezond
en dat hele meeten (niet zo zeer meeten eens in de zoveel tijd of zo maar dat keer op keer op keer meeten hier (iig dat gevoel krijg ik nu) is daar toch alleen maar een verlengde van?
zo hoef je nooit echt nieuwe mensen te leren kennen, hooguit via internet
naja misschien is dat wel een tussenstap die sommige mensen nodig hebben maar in het kader van nieuwe mensen ontmoeten en je sociaal leven verdiepen vind ik het een beetje iets weg hebben van jezelf foppen
maar ja daar denkt iedereen vast weer anders over, dat was alleen maar even mijn 2 cents
Strikt genomen niet misschien. Maar er is nog steeds een kliekje in singles. Daar is niks mis mee. Zo lang ze andere maar niet gaan buitensluiten. En dat gebeurd hier niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
En volgens mij is het dan geen kliek meer. toch?
Dan ligt het aan mij, ik sta niet voor iedereen open.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een kliekje aan het worden. Maar ze staan wel open voor andere.
dat is het ookquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Dan is het in elke slowchat een kliek.
niet teveel theorie op loslatenquote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuurlijk kun je wel eens iemand op internet ontmoeten waar je meer van wil leren kennen
maar ik krijg bij heel veel mensen erg het gevoel dat internet/fok/hun bureau met computer hun comfort zone is en dat vind ik niet zo gezond
en dat hele meeten (niet zo zeer meeten eens in de zoveel tijd of zo maar dat keer op keer op keer meeten hier (iig dat gevoel krijg ik nu) is daar toch alleen maar een verlengde van?
naja misschien is dat wel een tussenstap die sommige mensen nodig hebben maar in het kader van nieuwe mensen ontmoeten en je sociaal leven verdiepen vind ik het een beetje iets weg hebben van jezelf foppen
maar ja daar denkt iedereen vast weer anders over, dat was alleen maar even mijn 2 cents
Internet of Fok moet inderdaad niet je hele leven gaan worden. Je moet ook andere dingen buiten dat hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of in mijn geval niet doenquote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niet teveel theorie op loslaten
gewoon doen en het naar je zin hebben, klaar
ik ben er weg van *snel haar in scheiding legt*
Eens.quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij, ik sta niet voor iedereen open.
ja maar die hebben tussen nouk haar benen gelegenquote:
Ik dacht dat wij weggingen om 4 uur....quote:
Daaromquote:Op zondag 26 april 2009 16:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar die hebben tussen nouk haar benen gelegen
In de R&Psc? Die kennen elkaar allemaal persoonlijk, iig bijna allemaal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is het ook
En niet om lullig te zijn hoor, maar dan vind ik de oude SC nog minder een kliekdaar kennen minder mensen elkaar echt heb ik zelf het idee
Volgens mij doe ik er ook niet aan mee, het is tenminste niet mijn bedoeling om kliekerig te worden. Natuurlijk heb ik wel een voorkeur van bepaalde users.quote:Maar ik stoor me niet aan het kliek gehalte hoor, ik bedoel ik verkies zelf om daar niet aan mee te doen
het is meer dat het in mijn ogen sommige mensen een excuus geeft om (wederom in mijn ogen) niet heel "gezond" gedrag vol te kunnen houden
Veel plezier!quote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga er vandoor naar mijn ouders toe.
Tot later
En het blijft natuurlijk een bij elkaar geraapt zooitje waarbij je, je kan afvragen of je die ooit zonder internet had ontmoet.quote:
Moet je MNR ff bellen, kunnen jullie samen gillen.quote:
maar het is wel gezond om hier de hele dag te lurken/posten?quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is het ook
En niet om lullig te zijn hoor, maar dan vind ik de oude SC nog minder een kliekdaar kennen minder mensen elkaar echt heb ik zelf het idee
Maar ik stoor me niet aan het kliek gehalte hoor, ik bedoel ik verkies zelf om daar niet aan mee te doen
het is meer dat het in mijn ogen sommige mensen een excuus geeft om (wederom in mijn ogen) niet heel "gezond" gedrag vol te kunnen houden
nou ja een boel mensen die er eerst kwamen die niemand kende zijn nu daar niet meer omdat het zo rustig isquote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In de R&Psc? Die kennen elkaar allemaal persoonlijk, iig bijna allemaal.
Vind het daar even leuk (zo niet leuker) dan hier. Alleen iets te rustig, helaas.
[..]
Volgens mij doe ik er ook niet aan mee, het is tenminste niet mijn bedoeling om kliekerig te worden. Natuurlijk heb ik wel een voorkeur van bepaalde users.
Ja..quote:Op zondag 26 april 2009 16:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij weggingen om 4 uur....
quote:
de hele dag lijkt me niet zo gezond neequote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef Thrar het volgende:
[..]
maar het is wel gezond om hier de hele dag te lurken/posten?
Heel goedquote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..
Ben ook nog aan het chatten met mijn broertje. Goeie stuff
En omdat Liefie_ een terecht punt aanhaalt. Denk dat degene voor wie het bedoeld is, zichzelf wel aangesproken voelen. Daarom bleef ik even meelezen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doe je benen wijd en ik geef je een reden
KZ, moest jij niet naar R'dam toe!quote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doe je benen wijd en ik geef je een reden
haha ik weet zelf niet wie ik bedoel hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..
Ben ook nog aan het chatten met mijn broertje. Goeie stuff
En omdat Liefie_ een terecht punt aanhaalt. Denk dat degene voor wie het bedoeld is, zichzelf wel aangesproken voelen. Daarom bleef ik even meelezen.
hoef pas over 30 min weg... ken bestquote:
niet zo zuidelijk als jij hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:32 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
hey, ik zie dat je zelf ook uit het zuiden komt, waar kom je vandaan, als ik vragen mag?
Ken best nog even ergens tussenduiken wilde je zeggen?quote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoef pas over 30 min weg... ken best
goed dat je je mening in ieder geval kan geven hierquote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik weet zelf niet wie ik bedoel hoor
iig ik had niemand specifieks in gedachten
de frequentie meets en dingen als: wie wil er wat gaan doen vandaag/hey zie ik je nog morgen etc viel me ff op
Jij woont in Beek? Dicht bij de makado?quote:Op zondag 26 april 2009 16:32 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
hey, ik zie dat je zelf ook uit het zuiden komt, waar kom je vandaan, als ik vragen mag?
zie mijn onderschriftquote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ken best nog even ergens tussenduiken wilde je zeggen?
Ik vind er geen bal aan en ben blij als het straks over isquote:
*Knuffel*quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind er geen bal aan en ben blij als het straks over is
Ja ik woon in Beek, 10 min. fietsen van bij de Makado vandaanquote:Op zondag 26 april 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij woont in Beek? Dicht bij de makado?
gelukkig is de werkweek maar kort*O* en dan....quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh... Dat ligt dan aan jouquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
ik zie in deze emoticonlichte blooswangetjes.
Dat denk ik ook, ik zie gewoon een happy smilequote:
ik zie gewoon een klein detailquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik zie gewoon een happy smile
Niks t doen gehad?quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief!quote:Op zondag 26 april 2009 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*Knuffel*
Mijn weekend was zeer zeker oke.
quote:
A is een hele lieve meid.quote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het weekend ook heerlijk
O en wie is er hier boven de 30?
A zei gisteren: Jij bent niet oud mama, jij bent pas 28
(Waar ze een tijdje terug zei dat ik bijna oud ben, want dat word ik als ik 30 word en dat is over iets meer dan een jaar)
Nouja het is Beek he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
Ja ik woon in Beek, 10 min. fietsen van bij de Makado vandaan![]()
Kan ik dit als iets positiefs opvatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |