bedankt he duimquote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt knuff ontmoet en gaat dit serieus nog vragen!?!?
quote:
Welke film?quote:Op zondag 26 april 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdorrie nouk, die heb ik dus liggen die danarol dingen... je had toch bij mij moeten blijven
@pien ok ok lekker hapje eten, filmpje en dan sex?
ok nog nooit van msn gehoord dan?quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is een fastchat. en we lullen gewoon heel veel
idemquote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het gaat hier veel te rap om het SLOW te noemen
met zn allen op msn? dan wordt afentoe wat teruglezen lastig EN dan wordt t voor nieuwe singles zo lastig ons te vindenquote:
OH gelukkig ik schrok alquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet maar wel leuk eens een dertiger erbij ipv al die studentjes enzo
Hier gaat zo LOTR extended version aanquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Welke film?En is het de bedoeling dat we de film ook daadwerkelijk zíen?
Thxquote:Oh en welkom nieuweling
Nee er een paar die nog ouder dan jou zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Goffer ben ik weer de oudste??
[..]
Ola
Kun je je voorstellijstje niet nog een keer posten? Ik heb geen zin om terug te lezenquote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OH gelukkig ik schrok al
[..]
Hier gaat zo LOTR extended version aan
[..]
Thx
Zit wat inquote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met zn allen op msn? dan wordt afentoe wat teruglezen lastig EN dan wordt t voor nieuwe singles zo lastig ons te vinden
Ga jij nou maar een cabrio kopenquote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef zbbrox het volgende:
chat gaat niet snel.. jullie zijn oud en roestig *squeek squeek*![]()
Dat is lang niet zo leuk als 100 topics per dag vol spammenquote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat inIRC dan? Hebben we bij Hattrick ook. Een speciaal kanaal voor alle Fok!Hattrickers
MNR ook weer terug bij de levendenquote:
Thxquote:
Op speciaal verzoek :quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellijstje niet nog een keer posten? Ik heb geen zin om terug te lezen
welkom outpost!!quote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
En meteen een verkapt topic over mij.
[..]
ok nog nooit van msn gehoord dan?
[..]
idem
welk deel?quote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dankuquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx
[..]
Op speciaal verzoek :
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
32
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Pijnacker (regio rotterdam of wel randmpstad)
# Interesses?
Computers, Films, Bonsai bomen.
# Seksuele voorkeur?
Hetro
# Lengte en postuur?
1,87m slank met een klein buikje
# Hoe lang single?
Sinds 2006
fleshlightquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
welk deel?
*sniffsniff*
what you smell?
manflesh
quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat inIRC dan? Hebben we bij Hattrick ook. Een speciaal kanaal voor alle Fok!Hattrickers
Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo leuk als 100 topics per dag vol spammen
quote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef zbbrox het volgende:
chat gaat niet snel.. jullie zijn oud en roestig *squeek squeek*![]()
Das voor het volgende topic, als je 't niet verwacht enzoquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens ff bang dat ik een naam topic zou krijgen
Welke? 1,2 of 3quote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OH gelukkig ik schrok al
[..]
[..]
Thx
ik had niet de lp anders was dat wel gebeurdquote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
was trouwens ff bang dat ik een naam topic zou krijgen
Deel 1 The felloship of the ring. Ik ben dus straks "eventjes" weg. En dan heb ik nog 2 delen om te kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
welk deel?
*sniffsniff*
what you smell?
manflesh
Thxquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik in dit topic maar even moet TVP'en.
En inderdaad, welkom, Outpost76 !
U?? U? Ga me helemaal een ouwe lul syndroom aan praten oid.quote:
Kan ook en is ook niet erg of zow ik gaf mn vingers ook maar een gooiquote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
irc
maar of dat gaat werken!?!?
nee wij posten gewoon hier en tis geen slowchat en zijn altijd enorm ontopic enzo!
Zeg, was jij niet laatst in Brazilië?quote:
Al die KF verhalen van djazz over brazilie...quote:
Volgens mij ben ik nog verbrand op het strand van de copacabana ofzo....quote:
van biskwietjes had ik dat ook niet anders verwachtquote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das voor het volgende topic, als je 't niet verwacht enzo
Is Djazz is Brazillië geweest?quote:
Man, ik zeg tegen iedereen uquote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U?? U? Ga me helemaal een ouwe lul syndroom aan praten oid.
Teeth! Teeth! But we has only six, my preciousssssssssssquote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OH gelukkig ik schrok al
[..]
[..]
Thx
quote:
TT toch? Geen op.quote:Op zondag 26 april 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
Ik vond het wel leuk om een OP over onze nieuwe single te maken
Omg, het wordt wel ernstig hier.quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat kan je niet gemist hebben
en er staat nu nog onder zn ava dat ie weer terug is uit rio.....
quote:Op zondag 26 april 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
van biskwietjes had ik dat ook niet anders verwacht
@duim... maar goed dat jij niet LP had
Nu je het zegt ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat kan je niet gemist hebben
en er staat nu nog onder zn ava dat ie weer terug is uit rio.....
KF is stiekum een kloon van jou.quote:
Ding-ding-ding en we hebben weer een winnaarquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
Ik vond het wel leuk om een OP over onze nieuwe single te maken
Ow gelukkig ik werd al bangquote:
Jammer dat ik je gisteren gemist heb Murm.quote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Murmeli het volgende:
hoe kan je nou die dag top weet ik hoeveel vinden van maniakale recordposters?
mijn totaal aantal posts is trouwens iets van 4200 nogwat. en dat in een krappe 6 maanden... best netjes toch?
graag gedaan hoor.... ik vond het wel lief van mijquote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En bedankt he.
[..]
Ow gelukkig ik werd al bang
Is niet nodig om bang voor mij te zijn, ik ben maar klein en dus redelijk ongevaarlijkquote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]En bedankt he.
[..]
Ow gelukkig ik werd al bang
Djayzz ik zou het voortaan niet meer verkeerd schrijven.quote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ding-ding-ding en we hebben weer een winnaar
(als je erop gaat letten is het idd grappig)
@Tijn: niets bijzonders. Zijn nick wordt gewoon echt vaak verkeerd geschreven.
Ik heb hem ontleed en doe het voortaan zo: jay en dan met een -d ervoor een 2x een -z erachter
Mijn zelfvertrouwen groeit hier met de dagquote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Jammer dat ik je gisteren gemist heb Murm.
Ik hoorde van Ludootje dat je 'best een lekker ding bent'
(dat mag ik vast wel zeggen van hem)
De dagcijfers zijn even gestopt. Ado ging het over nemen, maar weet niet of dat nog door gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 15:15 schreef Murmeli het volgende:
hoe kan je nou die dag top weet ik hoeveel vinden van maniakale recordposters?
mijn totaal aantal posts is trouwens iets van 4200 nogwat. en dat in een krappe 6 maanden... best netjes toch?
Hahaha. Je hebt niets gewonnen. Je hebt gewoon na mij en vele anderen in de rij zijn nick op een andere manier geschreven. Dus een prijs voor de originaliteitquote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Djayzz ik zou het voortaan niet meer verkeerd schrijven.![]()
Wat heb ik gewonnen en waarom?
Nee. Ga die dag naar de Eftelingquote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen groeit hier met de dag
ben je er de 9e dan? kunnen we elkaar dan ff zien he(Wel vroeg komen dan he, ik moet savonds weer weg)
Heb je studie gemaakt naar mijn naam ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ding-ding-ding en we hebben weer een winnaar
(als je erop gaat letten is het idd grappig)
@Tijn: niets bijzonders. Zijn nick wordt gewoon echt vaak verkeerd geschreven.
Ik heb hem ontleed en doe het voortaan zo: jay en dan met een -d ervoor een 2x een -z erachter
quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt niets gewonnen. Je hebt gewoon na mij en vele anderen in de rij zijn nick op een andere manier geschreven. Dus een prijs voor de originaliteit
Heb je mijn mailtje nog ontvangen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee. Ga die dag naar de Efteling
Maar komt vast wel een moment
Lieve schat, ik ben een analistquote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je studie gemaakt naar mijn naam ofzomet ontleden en al
Wat analyseer jij dan?quote:Op zondag 26 april 2009 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een analist
Ik ontleed altijd dingen als ik ze niet begrijp
:p dit is echt de meest blinde afspraak die ik gehad heb en duidelijk andersom ookquote:
Heel goedquote:Op zondag 26 april 2009 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben een analist
Ik ontleed altijd dingen als ik ze niet begrijp
Informatiestromen binnen een organisatie of een softwarepakket of een rapport. Eigenlijk gewoon alles waarvan ik de werking wil begrijpenquote:
En daar heeft Ludo groot gelijk in.quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je er de 9e dan? kunnen we elkaar dan ff zien he(Wel vroeg komen dan he, ik moet savonds weer weg)
zeker... sex met de meeste passiequote:
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef MNR het volgende:
@Outpost76: misschien is het een tip om de foto's in je fobo te verkleinen? Niet voor mij, maar het duurt lang voordat je fobo laadt en dan kun je ze ook daadwerkelijk bekijken
voor een man mag ludootje er ook wezen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heeft Ludo groot gelijk in.Jij bent inderdaad een lekker ding.
Een foto verkleinen? Of hoe in je fobo plaatsen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.
Hey Cuequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
outpost welkomal ben ik er toch niet veel Haha. en djayz sta ik ook ergens op een foto?
Ja, interessant werk.quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Informatiestromen binnen een organisatie of een softwarepakket of een rapport. Eigenlijk gewoon alles waarvan ik de werking wil begrijpen
Zo een beetje duidelijk voor je?
Weet niet uit mijn hoofd. ff kijkequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
outpost welkomal ben ik er toch niet veel Haha. en djayz sta ik ook ergens op een foto?
joh je hebt mee fotos dan alleen een bonsaiboompjequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.
Hoe laat ben je dr?quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeker... sex met de meeste passie
Hier op het forum kom je nog wel eens wat onzeker over. Maar gisteren merkte ik daar echt niets van. Ik had zelfs zoiets van, is dit Murmeli? En je zag er inderdaad heel goed uit.quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
Gevonden, Pm je mail maar als je wilt, dan stuur ik ze:)quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor een man mag ludootje er ook wezen hoor
Doei, veel plezier vanmiddag/vanavond!quote:
Haha, doe jij dat ook altijd?quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er zo ook eens vandoor dan heb ik 30min 'verkeerd rij tijd' ingebouwd, dat moet toch wel genoeg zijn!?!?
Voor een dame?quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er zo ook eens vandoor dan heb ik 30min 'verkeerd rij tijd' ingebouwd, dat moet toch wel genoeg zijn!?!?
Ja dat is voldoende.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
of ik rij er in een keer heen of ik verdwaal hopeloosquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, doe jij dat ook altijd?
Ik denk t wel. Smakelijk voor straks
als ik dat eerder had geweten had ik niet voor rotterdam afgesprokenquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om wat leuks te gaan doen hier? Ik zit een beetje in mn eentje thuis me te vervelen
Ik ga zo naar mijn ouder toe. Ik moet nog wat afspreken met mij zusje over klussen in haar huisje.quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om wat leuks te gaan doen hier? Ik zit een beetje in mn eentje thuis me te vervelen
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat de auto van rival weer gemaakt isquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |