voor een man mag ludootje er ook wezen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heeft Ludo groot gelijk in.Jij bent inderdaad een lekker ding.
Een foto verkleinen? Of hoe in je fobo plaatsen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.
Hey Cuequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
outpost welkomal ben ik er toch niet veel Haha. en djayz sta ik ook ergens op een foto?
Ja, interessant werk.quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Informatiestromen binnen een organisatie of een softwarepakket of een rapport. Eigenlijk gewoon alles waarvan ik de werking wil begrijpen
Zo een beetje duidelijk voor je?
Weet niet uit mijn hoofd. ff kijkequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
outpost welkomal ben ik er toch niet veel Haha. en djayz sta ik ook ergens op een foto?
joh je hebt mee fotos dan alleen een bonsaiboompjequote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij me dan uit wil leggen hoe ik dat doen moet dan zal ik t ff regelen.
Hoe laat ben je dr?quote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeker... sex met de meeste passie
Hier op het forum kom je nog wel eens wat onzeker over. Maar gisteren merkte ik daar echt niets van. Ik had zelfs zoiets van, is dit Murmeli? En je zag er inderdaad heel goed uit.quote:Op zondag 26 april 2009 15:17 schreef Murmeli het volgende:
Mijn zelfvertrouwen groeit hier met de dag
Gevonden, Pm je mail maar als je wilt, dan stuur ik ze:)quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 15:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor een man mag ludootje er ook wezen hoor
Doei, veel plezier vanmiddag/vanavond!quote:
Haha, doe jij dat ook altijd?quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er zo ook eens vandoor dan heb ik 30min 'verkeerd rij tijd' ingebouwd, dat moet toch wel genoeg zijn!?!?
Voor een dame?quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga er zo ook eens vandoor dan heb ik 30min 'verkeerd rij tijd' ingebouwd, dat moet toch wel genoeg zijn!?!?
Ja dat is voldoende.quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
of ik rij er in een keer heen of ik verdwaal hopeloosquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, doe jij dat ook altijd?
Ik denk t wel. Smakelijk voor straks
als ik dat eerder had geweten had ik niet voor rotterdam afgesprokenquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om wat leuks te gaan doen hier? Ik zit een beetje in mn eentje thuis me te vervelen
Ik ga zo naar mijn ouder toe. Ik moet nog wat afspreken met mij zusje over klussen in haar huisje.quote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om wat leuks te gaan doen hier? Ik zit een beetje in mn eentje thuis me te vervelen
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat de auto van rival weer gemaakt isquote:Op zondag 26 april 2009 15:29 schreef Pien85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |