haha ik weet zelf niet wie ik bedoel hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..
Ben ook nog aan het chatten met mijn broertje. Goeie stuff
En omdat Liefie_ een terecht punt aanhaalt. Denk dat degene voor wie het bedoeld is, zichzelf wel aangesproken voelen. Daarom bleef ik even meelezen.
hoef pas over 30 min weg... ken bestquote:
niet zo zuidelijk als jij hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:32 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
hey, ik zie dat je zelf ook uit het zuiden komt, waar kom je vandaan, als ik vragen mag?
Ken best nog even ergens tussenduiken wilde je zeggen?quote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoef pas over 30 min weg... ken best
goed dat je je mening in ieder geval kan geven hierquote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik weet zelf niet wie ik bedoel hoor
iig ik had niemand specifieks in gedachten
de frequentie meets en dingen als: wie wil er wat gaan doen vandaag/hey zie ik je nog morgen etc viel me ff op
Jij woont in Beek? Dicht bij de makado?quote:Op zondag 26 april 2009 16:32 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
hey, ik zie dat je zelf ook uit het zuiden komt, waar kom je vandaan, als ik vragen mag?
zie mijn onderschriftquote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ken best nog even ergens tussenduiken wilde je zeggen?
Ik vind er geen bal aan en ben blij als het straks over isquote:
*Knuffel*quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind er geen bal aan en ben blij als het straks over is
Ja ik woon in Beek, 10 min. fietsen van bij de Makado vandaanquote:Op zondag 26 april 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij woont in Beek? Dicht bij de makado?
gelukkig is de werkweek maar kort*O* en dan....quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh... Dat ligt dan aan jouquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef y0ur1 het volgende:
[..]
ik zie in deze emoticonlichte blooswangetjes.
Dat denk ik ook, ik zie gewoon een happy smilequote:
ik zie gewoon een klein detailquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik zie gewoon een happy smile
Niks t doen gehad?quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief!quote:Op zondag 26 april 2009 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*Knuffel*
Mijn weekend was zeer zeker oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |