Is dat een hint voor Rival of voor Pienquote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik vanmorgen dat de auto van rival weer gemaakt is
Waar is het koopzondag vandaag? Tilburg?quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Back!
de buit:
4 boeken, 2 paar schoenen, een legging en een tas
Nu nog platte schoenen en een kadotje
Komt ze nu meequote:Op zondag 26 april 2009 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik dat eerder had geweten had ik niet voor rotterdam afgesproken
Voor Pien, schatquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat een hint voor Rival of voor Pien
Heyquote:
Welke boeken?quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Back!
de buit:
4 boeken, 2 paar schoenen, een legging en een tas
Nu nog platte schoenen en een kadotje
Ze komen jou kant opquote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyik ben benieuwd want is mij niet opgevallen dat er fotos gemaakt zijn. blegh zo zonder pc is een zondag best saai
quote:
Welkom y0ur1!quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
Hoi, Ik ben ook een newbie en wil me graag even voorstellen:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
Beek / Limburg in de buurt van Maastricht
# Interesses?
Wedstrijdzwemmen (zelf zwemmen + training geven), fotografie, muziek, films, leuke dingen doen met vrienden.
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
1.63m, normaal / klein beetje gezet
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is dat een hint voor Rival of voor Pien
Amstelveenquote:
Welkom en goedemorgenquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
Wedstrijdzwemmen (zelf zwemmen + training geven), fotografie, muziek, films, leuke dingen doen met vrienden.
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
hey grappig ik heb een ex uit beekquote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
Welkom!quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
eindhoven, cant miss.. en in het ergste geval sta ik een half uur te wachten.. boeie.. ik heb een broek aan.. what could go wrong?quote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of ik rij er in een keer heen of ik verdwaal hopeloos
heb geen tomtom dus sja....
tnx!
Ik heb altijd erg leuke en fijne dagen als ik me eenmaal heb losgeweekt van mijn PC. Maar heb niet zoveel zin in hetgene wat ik wil gaan doen. Dus ik blijf maar hangen..quote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyik ben benieuwd want is mij niet opgevallen dat er fotos gemaakt zijn. blegh zo zonder pc is een zondag best saai
Haha, veel plezierquote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
beek!!!
jammer dat t zo'n jonkie is
ik ben er weg van
Hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
beek!!!
jammer dat t zo'n jonkie is
ik ben er weg van
Same here, moet nog wat leren, maar dat kan straks toch ookquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg leuke en fijne dagen als ik me eenmaal heb losgeweekt van mijn PC. Maar heb niet zoveel zin in hetgene wat ik wil gaan doen. Dus ik blijf maar hangen..
16u ben ik weg. Ja!
ik heb al geen idee meerquote:
Welkom. Het is gebruikelijk dat je als nieuwkomer uit Limburg vlaai meeneemt het topic in...quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef y0ur1 het volgende:
# Hoe oud ben je?
23 jaar
# Sekse?
Hetero
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds januari 2009
Downloaden kerel! tot 15 staan ze er al opquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eindhoven, cant miss.. en in het ergste geval sta ik een half uur te wachten.. boeie.. ik heb een broek aan.. what could go wrong?
straks heb je een jerryjerry aharharhar
*kletst dij* ..
I knowquote:
Ahquote:Op zondag 26 april 2009 15:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb al geen idee meer
ff denken
meester van frank mccourt
Calamiteitenleer voor gevorderden van Marisha Pessl
De pianist van elfriede jelinek
en nog een maar daar is mn vriend mee vandoor geloof ik (of hij is al kwijt
jammer dat je er weinig zin in hebt. maar goed dat je dan een doel steltquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg leuke en fijne dagen als ik me eenmaal heb losgeweekt van mijn PC. Maar heb niet zoveel zin in hetgene wat ik wil gaan doen. Dus ik blijf maar hangen..
16u ben ik weg. Ja!
spreek af met pienquote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jammer dat je er weinig zin in hebt. maar goed dat je dan een doel steltik weet niet zo goed wat ik kan doen. en in opruimen heb ik helemaal hem zin. gelukkiger het straks alweer etenstijd
Ik heb geen flauw idee wat een Gaydar is?quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
GEZOCHT:
Nieuwe onderdelen voor mijn Gaydar, het ding is al tijden kapot, maar nu heb ik 'm opeens weer nodig, en dus wil ik 'm graag gemaakt hebben. Iemand nog onderdelen, of een goed werkende gaydar, over?
Einde advertentie.
die van mij doet het redelijk, maar altijd slechter op vrouwenquote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
GEZOCHT:
Nieuwe onderdelen voor mijn Gaydar, het ding is al tijden kapot, maar nu heb ik 'm opeens weer nodig, en dus wil ik 'm graag gemaakt hebben. Iemand nog onderdelen, of een goed werkende gaydar, over?
Einde advertentie.
Dit klinkt vaagquote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij doet het redelijk, maar altijd slechter op vrouwen
dus ik denk dat je er weinig aan hebt
Een radar voor gaypeoplequote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat een Gaydar is?
Ja, ik ga ook rare dingen denken....quote:
Nee die van mij heeft nog nooit gwerkt.quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
GEZOCHT:
Einde advertentie.
Hehequote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een radar voor gaypeopleDing hoort te gaan piepen als ik een lesbiche vrouw in het visier heb... Maar hij is stuk, werkt alleen nog op mannen
Nja, die van mij doet helemaal niks meer, alleen bij mannen... Dus het is allacht beter dan de mijnequote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij doet het redelijk, maar altijd slechter op vrouwen
dus ik denk dat je er weinig aan hebt
Goed bezig!quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Downloaden kerel! tot 15 staan ze er al op
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpenquote:
Je weet dat je gaydar ieder jaar moet laten calibreren door een onderhoudsmonteur. Die monteurs zijn te vinden bij het COC.quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een radar voor gaypeopleDing hoort te gaan piepen als ik een lesbiche vrouw in het visier heb... Maar hij is stuk, werkt alleen nog op mannen
Mooi, die van 11 mb had je al of niet? en die van 75mb via de yousendit....quote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
![]()
Nog een aardige kwaliteit ook..kan al sneakpeaken door het als beschadigde bestanden uit te pakken
Ah kijk, dat stukje heb ik dus gemist... * Pien van de week maar 's naar het COC gaatquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat je gaydar ieder jaar moet laten calibreren door een onderhoudsmonteur. Die monteurs zijn te vinden bij het COC.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpen
Ik snap er niets van, maar er werd zo serieus over gepraat en zo![]()
*kruipt weg in hoekje
Man! Weet ik veel wat een Gaydar is!
(ik kon me al niet voorstellen dat het echt werkte, dus ging ervan uit dat ik het verkeerd begrepen had)
Idd, dat scheel altijd.quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Het geeft niet dat je het niet snapt. Dat heb ik zo vaak dat ik het niet snap.![]()
Gelukkig is er altijd wel iemand die het uitlegt.
Grapjas!quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Het geeft niet dat je het niet snapt. Dat heb ik zo vaak dat ik het niet snap.![]()
Gelukkig is er altijd wel iemand die het uitlegt.
Que?quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
oke ik word echt helemaal waus van dat nr van sidney samson
buiten het feit dat het gewoon kut is
welke riverside? wat is daar nou weer motherfucker aan?
wtf
naja
Altijd de gebruiksaanwijzing doorlezen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah kijk, dat stukje heb ik dus gemist... * Pien van de week maar 's naar het COC gaat
Zat er niet bij... Was een erfenisje..quote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd de gebruiksaanwijzing doorlezen.Daar staat het in namelijk.
Ik grappig? Ik ben altijd serieus.quote:
Abrikozen kruimel en vers van de bakker, niet die uit de fabriek bij de supermarkt.quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Welkom. Het is gebruikelijk dat je als nieuwkomer uit Limburg vlaai meeneemt het topic in...
yes and yesquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mooi, die van 11 mb had je al of niet? en die van 75mb via de yousendit....
quote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Que?
Ik luister nu Teardrop van Massive attack. echt een heerlijk nummer(thnx nog zbbrox
)
quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
yes and yes
ik download sneller dan het licht
Tsja dat is lastig. Gewoon een nieuwe gebruiksaanwijzing vragen dan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zat er niet bij... Was een erfenisje..
Hou je mond jijquote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Abrikozen kruimel en vers van de bakker, niet die uit de fabriek bij de supermarkt.
Klopt, maar het is leuk dat juist jij daarop reageert. Jij weet als geen ander hoe het isquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Abrikozen kruimel en vers van de bakker, niet die uit de fabriek bij de supermarkt.
sowieso in flac, zoveel beterquote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Que?
Ik luister nu Teardrop van Massive attack. echt een heerlijk nummer(thnx nog zbbrox
)
quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
sowieso in flac, zoveel beter
your welcome, most welcome
elk groot bestand begint met de eerste bytesquote:
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?quote:
Ja, dat heeft mij best veel pijn gedaan in het verleden.quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, maar het is leuk dat juist jij daarop reageert. Jij weet als geen ander hoe het is
Ja, daar zit wat in!quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
elk groot bestand begint met de eerste bytes
quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog beter.
Warme appeltaart met een bolletje vanille ijs.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog beter.
Warme appeltaart met een bolletje vanille ijs.
Lekker nummer liefie_ thnx voor de linkquote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Massive attack is goed
Heb ze een paar jaar terug op lowlands gezien
super tof
Ze is dan ook erg geliefd, dat is niet bij te houden.quote:
Ja kom maar brengen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?
[..]
Dat is goed. Alleen ik heb geen slagroom of vanille ijs.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg geliefd, dat is niet bij te houden.![]()
[..]
Ja kom maar brengen.
quote:
Slagroom is niet lekker.quote:
Ik heb wel vanille ijs in huis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed. Alleen ik heb geen slagroom of vanille ijs.
omg nee het is kutter dan kut!!quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lekker nummer liefie_ thnx voor de link
Echt wel, gisteren nog op de koffiequote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!
Zbbrox was je toen ook op lowlands met masive attack?
Moest je dat perse 2 keer zeggenquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg nee het is kutter dan kut!!
Nu mag je niet meer naar goede muziek luisteren dus zet snel die masive attack uit!
Oke dan geen slagroom.quote:
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, dat heeft mij best veel pijn gedaan in het verleden.![]()
Gisteren op de meet ging het harstikke goed volgens mij, toch Tijn?quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.
Mensen kunnen soms naar reageren als ze iemand niet kunnen volgen of als iemand anders is dan zij. Weten ze gewoon niet wat ze daarmee aan moeten en dan gedragen ze zich soms naar. Daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Richt je maar gewoon op mensen bij wie je je wel prettig voelt.
Dus loop met een grote boog om mensen heen die niet op een volwassen manier kunnen reageren of naar tegen je doen (want dat verdien je simpelweg niet) en zoek gewoon de mensen op die wel aardig tegen je zijn.
Je bent in ieder geval erg goed bezig!
Uit! uit!!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moest je dat perse 2 keer zeggen
En massive attack staat weer aan!
Dat is dan geregeld.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Slagroom is niet lekker.
[..]
Ik heb wel vanille ijs in huis.![]()
En magnums en split, maar die eet je niet bij een appeltaart.
Als jij in 1 oog opslag kan zien of iemand wel of niet homo is dan werkt die van jouw perfect. Dus hij kan wel werkenquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpen
Ik snap er niets van, maar er werd zo serieus over gepraat en zo![]()
*kruipt weg in hoekje
Man! Weet ik veel wat een Gaydar is!
(ik kon me al niet voorstellen dat het echt werkte, dus ging ervan uit dat ik het verkeerd begrepen had)
Ja! was erg gezellig. eerst beetje op het strand gehangen, maar daarna maar een aantal cafe's gepakt. En ik had 3 leuke fokkers in mijn autoquote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan vind ik het wel weer lekker.![]()
Hoe was de meet in Scheveningen? Jij was er toch ook?
Ik heb geen taart in huis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!
Zbbrox was je toen ook op lowlands met masive attack?
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja! was erg gezellig. eerst beetje op het strand gehangen, maar daarna maar een aantal cafe's gepakt. En ik had 3 leuke fokkers in mijn auto
Ik ook niet! moeten we een keer doen geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geen taart in huis.
Wel magnums.en m&m's in 3 varianten
hmnee.. sterker nog.. ik ben nooit naar een lowlands geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |