quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog beter.
Warme appeltaart met een bolletje vanille ijs.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog beter.
Warme appeltaart met een bolletje vanille ijs.
Lekker nummer liefie_ thnx voor de linkquote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Massive attack is goed
Heb ze een paar jaar terug op lowlands gezien
super tof
Ze is dan ook erg geliefd, dat is niet bij te houden.quote:
Ja kom maar brengen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart staan. Wil je een stukje?
[..]
Dat is goed. Alleen ik heb geen slagroom of vanille ijs.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg geliefd, dat is niet bij te houden.![]()
[..]
Ja kom maar brengen.
quote:
Slagroom is niet lekker.quote:
Ik heb wel vanille ijs in huis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed. Alleen ik heb geen slagroom of vanille ijs.
omg nee het is kutter dan kut!!quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lekker nummer liefie_ thnx voor de link
Echt wel, gisteren nog op de koffiequote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!
Zbbrox was je toen ook op lowlands met masive attack?
Moest je dat perse 2 keer zeggenquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg nee het is kutter dan kut!!
Nu mag je niet meer naar goede muziek luisteren dus zet snel die masive attack uit!
Oke dan geen slagroom.quote:
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, dat heeft mij best veel pijn gedaan in het verleden.![]()
Gisteren op de meet ging het harstikke goed volgens mij, toch Tijn?quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.
Mensen kunnen soms naar reageren als ze iemand niet kunnen volgen of als iemand anders is dan zij. Weten ze gewoon niet wat ze daarmee aan moeten en dan gedragen ze zich soms naar. Daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Richt je maar gewoon op mensen bij wie je je wel prettig voelt.
Dus loop met een grote boog om mensen heen die niet op een volwassen manier kunnen reageren of naar tegen je doen (want dat verdien je simpelweg niet) en zoek gewoon de mensen op die wel aardig tegen je zijn.
Je bent in ieder geval erg goed bezig!
Uit! uit!!!quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Moest je dat perse 2 keer zeggen
En massive attack staat weer aan!
Dat is dan geregeld.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Slagroom is niet lekker.
[..]
Ik heb wel vanille ijs in huis.![]()
En magnums en split, maar die eet je niet bij een appeltaart.
Als jij in 1 oog opslag kan zien of iemand wel of niet homo is dan werkt die van jouw perfect. Dus hij kan wel werkenquote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het nog steeds te begrijpen
Ik snap er niets van, maar er werd zo serieus over gepraat en zo![]()
*kruipt weg in hoekje
Man! Weet ik veel wat een Gaydar is!
(ik kon me al niet voorstellen dat het echt werkte, dus ging ervan uit dat ik het verkeerd begrepen had)
Ja! was erg gezellig. eerst beetje op het strand gehangen, maar daarna maar een aantal cafe's gepakt. En ik had 3 leuke fokkers in mijn autoquote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan vind ik het wel weer lekker.![]()
Hoe was de meet in Scheveningen? Jij was er toch ook?
Ik heb geen taart in huis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen zo maar taart in huis?!?!
Zbbrox was je toen ook op lowlands met masive attack?
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja! was erg gezellig. eerst beetje op het strand gehangen, maar daarna maar een aantal cafe's gepakt. En ik had 3 leuke fokkers in mijn auto
Ik ook niet! moeten we een keer doen geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geen taart in huis.
Wel magnums.en m&m's in 3 varianten
hmnee.. sterker nog.. ik ben nooit naar een lowlands geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |