Nee, ik had ze nog niet eerder ontmoet! maar ik ga ze zeker wel vaker zienquote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.Jij had ze al eens ontmoet?
Dat klopt. Helaas zijn sommige mensen nu eenmaal zo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het bleef proberen omdat je het niet begreep.
Mensen kunnen soms naar reageren als ze iemand niet kunnen volgen of als iemand anders is dan zij. Weten ze gewoon niet wat ze daarmee aan moeten en dan gedragen ze zich soms naar. Daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Richt je maar gewoon op mensen bij wie je je wel prettig voelt.
Dus loop met een grote boog om mensen heen die niet op een volwassen manier kunnen reageren of naar tegen je doen (want dat verdien je simpelweg niet) en zoek gewoon de mensen op die wel aardig tegen je zijn.
Je bent in ieder geval erg goed bezig!
En waarom wil je niet radenquote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan raden welke drie.Jij had ze al eens ontmoet?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb geen taart in huis.
Wel magnums.en m&m's in 3 varianten
hmnee.. sterker nog.. ik ben nooit naar een lowlands geweest
Je gaat ook naar de meet van 9 mei dus.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik had ze nog niet eerder ontmoet! maar ik ga ze zeker wel vaker zien
Omdat ik waarschijnlijk de verkeerde opnoem.quote:
Ja, of je zegt gewoon gedag en that's itquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas zijn sommige mensen nu eenmaal zo.![]()
Mensen die mij negatief behandelen zijn mijn aandacht niet waard dus die negeer ik ook.![]()
Inderdaad en dankje
Ja, dat sowieso alleen zijn ze daar niet alledrie bijquote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat ook naar de meet van 9 mei dus.
[..]
Zal ik het maar zeggen dan.quote:Omdat ik waarschijnlijk de verkeerde opnoem.
Ja, zeker.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gisteren op de meet ging het harstikke goed volgens mij, toch Tijn?
Kom je 9 mei weer?quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker.En het is zeker voor herhaling vatbaar zoiets. Volgende keer BBQen ergens?
Ik zat er misschien wat stil bij maar op die manier voel ik mij het prettigst. Ik luister en kijk gewoon wat er om mij heen gebeurd en dat vind ik prettig. Zo dat ik dat overal ik kijk wat rond en praat met een paar mensen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ken je niet maar dat leek me helemaal jou ding
quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef djayzz het volgende:
Ow, ik moet wat gaan doen. Het is 4 uur geweest. Fijne middag allemaal, en misschien tot vanavond!
Fijne dag verder.quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon gedag en that's it
Kan ook nog
En idd, je bent een fijn persoontje!
Ah, 16u geweest! Bye folks
Vertel maar. Ik denk het wel te weten.quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso alleen zijn ze daar niet alledrie bij
[..]
Zal ik het maar zeggen dan.
\quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ken je niet maar dat leek me helemaal jou ding
quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker.En het is zeker voor herhaling vatbaar zoiets. Volgende keer BBQen ergens?
Ik zat er misschien wat stil bij maar op die manier voel ik mij het prettigst. Ik luister en kijk gewoon wat er om mij heen gebeurd en dat vind ik prettig. Zo dat ik dat overal ik kijk wat rond en praat met een paar mensen.
Zo zou ik ook doen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ludootje, zbbrox en MNRquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Fijne dag verder.![]()
![]()
[..]
Vertel maar. Ik denk het wel te weten.
nou spoordonk is ook wel echt een gatquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]ooit naar fields of rock geweest. de eerste editie met manson en metallica
kweetniet.. de meeste dingen en masse gaan aan mn attentie voorbij
ik gooi het op spoordonkzwaktebod i know
ik ga maar eens richting eindhoven.. een kleintje meeten
Ik sommige wel. Maar inderdaad vaker wat afspreken lijkt me leuk.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik had ze nog niet eerder ontmoet! maar ik ga ze zeker wel vaker zien
Ja dat doe ik ook meestal.quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, of je zegt gewoon gedag en that's it
Kan ook nog
En idd, je bent een fijn persoontje!
Ah, 16u geweest! Bye folks
Meeten is leukquote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
wat is er toch allemaal met dat gemeet
het is allemaal wel erg enthousiast de laatste tijd
Hihi, jammer dat we dat niet op video hebben.quote:
Zijn ze zekerquote:Op zondag 26 april 2009 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan zat ik verkeerd. En die lijken me ook wel erg tof.
Ja he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
wat is er toch allemaal met dat gemeet
het is allemaal wel erg enthousiast de laatste tijd
Als het goed is heb je nu een uitnodiging in je hotmail.quote:
het is een enorme kliekquote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he.Soms voelt het hier best als een kliek, en ik ken niemand.
Bijna niemand.
MNR screamer? Leg eens uit?
Thanksquote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nu een uitnodiging in je hotmail.
Jaquote:
quote:
Gewoon de kat uit de boom kijken en dan zien wat er gebeurd.quote:Op zondag 26 april 2009 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo zou ik ook doen.De sfeer opsnuiven.
Nou, voor mij is dat niet zo hoor. Ik heb een aantal mensen ontmoet die ik beter wil leren kennen, en waar ik zeker vaker mee om zal gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een enorme kliek
en nieuwe mensen leren kennen is tof, maar dit is niet echt nieuwe mensen leren kennen he?
dit is in in mijn ogen (en nee dat geld niet voor iedereen blabla etc) je comfortzone zo klein mogelijk houden en daar lekker in blijven
maar oke
Ahww.. kwestie van de eerste stappen zetten. Just do it. [/nike]quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna niemand.
Misschien een punt. Ik ben me er niet bewust van. Ik reageer gewoon nog steeds op iedereen hier en vond het gewoon leuk om gisteren naar Scheveningen te gaan.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een enorme kliek
en nieuwe mensen leren kennen is tof, maar dit is niet echt nieuwe mensen leren kennen he?
dit is in in mijn ogen (en nee dat geld niet voor iedereen blabla etc) je comfortzone zo klein mogelijk houden en daar lekker in blijven
maar oke
wie?quote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dat niet zo hoor. Ik heb een aantal mensen ontmoet die ik beter wil leren kennen, en waar ik zeker vaker mee om zal gaan.
WB.quote:
Dan is het in elke slowchat een kliek.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is een enorme kliek
maar oke
Het is inderdaad wel een kliekje aan het worden. Maar ze staan wel open voor andere.quote:Op zondag 26 april 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna niemand.
En volgens mij is het dan geen kliek meer. toch?quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een kliekje aan het worden. Maar ze staan wel open voor andere.
dat is ook niet precies wat ik bedoelquote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij is dat niet zo hoor. Ik heb een aantal mensen ontmoet die ik beter wil leren kennen, en waar ik zeker vaker mee om zal gaan.
Niet erg als me dat grappig lijkt om te zien he.quote:Op zondag 26 april 2009 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Thanks
@Bengel: ik ben gewoon schrikachtig aangelegd en schrok en gilde.
Net als bij een spannende film. That's all
(en dat vonden ze leuk![]()
![]()
)
quote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon de kat uit de boom kijken en dan zien wat er gebeurd.
Oh, als ik iemand wil ontmoeten gaat dat ook wel gebeuren. Bij de een wat sneller dan bij de ander.quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ahww.. kwestie van de eerste stappen zetten. Just do it. [/nike]
Ok, inderdaad verschillen mensen daarover.quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is ook niet precies wat ik bedoel
tuurlijk kun je wel eens iemand op internet ontmoeten waar je meer van wil leren kennen
maar ik krijg bij heel veel mensen erg het gevoel dat internet/fok/hun bureau met computer hun comfort zone is en dat vind ik niet zo gezond
en dat hele meeten (niet zo zeer meeten eens in de zoveel tijd of zo maar dat keer op keer op keer meeten hier (iig dat gevoel krijg ik nu) is daar toch alleen maar een verlengde van?
zo hoef je nooit echt nieuwe mensen te leren kennen, hooguit via internet
naja misschien is dat wel een tussenstap die sommige mensen nodig hebben maar in het kader van nieuwe mensen ontmoeten en je sociaal leven verdiepen vind ik het een beetje iets weg hebben van jezelf foppen
maar ja daar denkt iedereen vast weer anders over, dat was alleen maar even mijn 2 cents
Strikt genomen niet misschien. Maar er is nog steeds een kliekje in singles. Daar is niks mis mee. Zo lang ze andere maar niet gaan buitensluiten. En dat gebeurd hier niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
En volgens mij is het dan geen kliek meer. toch?
Dan ligt het aan mij, ik sta niet voor iedereen open.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een kliekje aan het worden. Maar ze staan wel open voor andere.
dat is het ookquote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Dan is het in elke slowchat een kliek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |