Ik heb wel wat stukkies van mijn bord op zijn bord overgeheveld hoor, wat denk jij nou?quote:
Juist postenquote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin. Wat is kookai eigenlijk?
Ik post maar geen lijstje want het ging een beetje mis vandaag. 's Morgens geen zin in eten, waardoor ik ontbeet met mn avondeten en daarna is er vooral koek/chocolade in gegaan. Ergste vind ik nog dat ik waarschijnlijk aan een normale hoeveelheid kcal zit
.
Een kledingmerk dat fladderige, vrouwelijke dingen maakt. Alleen keek ik net in de online shop en ze verkopen gewoon niets in groen!quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin. Wat is kookai eigenlijk?
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.quote:Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
Ik wil nu ook echt niks meer afvallen! Het rare is dat dat nog best moeilijk is!!
Je vraagt er zelf omquote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist postenWij zijn je online geweten, remember? Als het heel evil is, zal ik je de hele week schoppen om gezond te eten
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!quote:Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vanmiddag een blij groen Desigual-rokje gekochtimpulsief
Lijst voor vandaag:
O: 2 happen oudbakken tarte tatin, yoghurtje
S: hardlopen, Evy les 23
L: maanzaadbagel met zalm, dille-roomkaas light, rode ui en kappertjes; aardbeiensmoothie
T: amandelen
S: opdrukken, buikspierkwartiertje, kwartier yoga
D: salade met gemarineerde geroosterde kip, puy-linzen, koriander en fetaplus mini-tarte-t'tje
T: wijn, paar chipjes met dip
Ik twijfel nog of dit alles is, maar anders even snel gerekend kom ik op 1500 kcal. Mijn onderhoud ligt momenteel op 1800. Dus ik kan nog voor 300 kcal aan gezonde stuff etenquote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Schatteke, ik snap dat het heel erg evil voelt, maar dit is bepaald niet veel! Dus of je straks nog even wat meer eet
Wat ik heel leuk vind, is dat bij de jurkjes en rokjes de voor- en achterkant verschillend zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......quote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.
@chicolate: http://www.kookai.nl/flash/en/
Volgens mij had je dat al ooit eens geschreven, dat een breakup goed voor je lijn was. Maar toen zat je nog niet op streef. Eetlust komt vast wel weer terugquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......
Er zit een winkel in A'dam, mazzelaar!quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Volgens mij is bij veel mensen het eetprogramma een zootje op zondag, omdat je wat later aan de dag begint. Ik heb mijn lunch pas om 3 uur/half 4 gegeten, dus heb nu nog helemaal geen trek in avondeten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook nog lang geen trek, en ook weinig in teh casa
De vorige keer dat ik zo'n break up had, was ik ook al dun toen het begon en woog ik op een gegeven moment nog maar 49 kilo. O god, ik zie een trend: als ik dun ben, dan zou ik je maar hoeden als je mijn man was: dan sta ik op het punt te vertrekken.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al ooit eens geschreven, dat een breakup goed voor je lijn was. Maar toen zat je nog niet op streef. Eetlust komt vast wel weer terug
Oh, die is heel mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, als je van Kookai houdt: ken je de jurkjes van King Louie? Ook heel schattig!
[ afbeelding ]
Deze is van zijde; ik ben dol op zijde
Sounds familiarquote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die is heel mooiDuur zeker? Ik heb de afgelopen weken mijn budget voor de komende 5 jaar uitgegeven
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die is heel mooiDuur zeker? Ik heb de afgelopen weken mijn budget voor de komende 5 jaar uitgegeven
Hij is je van harte gegund!quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'
..quote:Op zondag 26 april 2009 17:47 schreef conleche het volgende:
Leuke nieuwe kleren BJ!! Vooral dat zwart/wit/grijze jurkje!
Ik vind alleen je nieuwe haarkleur niet zo mooiHet is een beetje te oranje. Dus ik zou het of ietsje donkerder weer doen, of juist het oranje eruittrekken, zodat het meer zomer-asblond is!
D.E.P.T. winkel in Utrecht...quote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wauw, wat een super-jurkjes van BJWaar heb je ze gekocht?
die is idd errrrrrrrrg mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'
Woei! Best betaalbaar ook nog. En dat monsoon is ook leuk zeg, loveli.quote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
D.E.P.T. winkel in Utrecht...
supermerk D.E.P.T. verkopen ze ook in veel andere winkels en bijvoorbeeld op deze (www.jitsefashion.nl) site...
ja best redelijk normale prijzen...quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei! Best betaalbaar ook nog. En dat monsoon is ook leuk zeg, loveli.
Ah, en mens komt nog eens op ideeen hier
wat een slim idee!!! denk dat het heel goed bedacht is!!quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef Merel het volgende:
BJ is echt liefEn blond!
Ik ga donderdag (koninginnedag) shoppen in België, voor zomerkleding die ik ook naar m'n werk aan kan. Ik vind koninginnedag zooooo stom, maar toen bedacht ik me opeens dat andere landen daar geen last van hebben en dan ik dus alleen maar even de grens over hoef! Misschien dat ik naar Maasmechelen ga, zo'n outletgebeuren, zou dat wat zijn?
Verder qua eten & gewicht nog steeds netjes op 65. En nog steeds niet de motivatie om écht m'n best te gaan doen om de laatste 3 kilo eraf te krijgen.
Ja, de lentequote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef loveli het volgende:
Hebben ze iets in het water gedaan waardoor we allemaal moeten shoppen?
die is tof! en foto als bewijs??? hahaquote:Op zondag 26 april 2009 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, de lente
Heb gisteren ook een leuk vestje/jasje/colbertje gekocht, als zomerjasalternatief. En ik krijg er steeds complimentjes over, en daar ben ik zo gevoelig voor dat ik er helemaal een geweldig humeur van krijg
Deze, maar dan in 't wit:
[ afbeelding ]
En hij staat mij beter dan 't model
Ik gok dat Merel een betere voorgevel heeftquote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die is tof! en foto als bewijs??? haha
quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik gok dat Merel een betere voorgevel heeft
Terwijl nu de Rrrrrrrrr nog in de maand zit!quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmz, nu heb ik alleen maar boeken geshopt. Die kan ik nogal moeilijk aantrekken!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmz, nu heb ik alleen maar boeken geshopt. Die kan ik nogal moeilijk aantrekken!
Daar ga ik eens shoppen! Kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef loveli het volgende:
Nog een tip voor kooplustige vrouwen: Monsoon. Dat merk heeft ook erg vrouwelijke jurkjes en vaak redelijk betaalbaar op eBay.
Die is veel te wijd, ik zwem er in..quote:Op zondag 26 april 2009 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
@PF: dat hemdje + spijkerbroek vind ik je eigenlijk wel leuk staan
@BJ: leuke kleren! Vooral dat shirtje uit de tweede serie past erg goed bij je. Hier vind ik de combinatie haar + bril + kleding ook goed op elkaar afgestemd.
Mijn dag:
o. weetabix met melk
t. grapefruit + banaan + handje smarties
l. 4 boterhammen waarvan 2 met kruidenkaas + kipfilet + komkommer en 2 met kruidenkaas + ham + komkommer
s. 15 km fietsen met kind voorop + 5 km wandelen + 10 minuten springen op een springkussen![]()
t. 2 koekjes + 2 grote augurken
d. 1 preisoep + 1 grote wrap met sour creme + kipfilet + sla + paprika en ui
t. een heel groot ijsje met chocolade en pindakaas
Naar schatting: 1900 kcal ofzo
ik heb ook ff op die site gekeken en word er zooooo hebberig van... heeeeel veel mooie jurkjes..quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar ga ik eens shoppen! Kan ik wel gebruiken
ja das wel het beste, maar ik weet nog niet welke schoenen ik erbij aan wil doen....quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
BJ: als je zwarte schoenen bij dat witte jurkje gaat dragen, zou ik er geen wit maar een zwart hemdje onder doen!
En wat co zei: Je haarkleur vind ik nu ook nog niet helemaal optimaal, maar blond staat je wel heel goed!
Ik weet niet hoe het andersom is, maar op Belgische feestdagen worden de zuiderlijk-Nederlandse steden echt overspoeld met Vlamingen...quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik zie net trouwens dat er ook gewoon Nederlandse outlets open zijn met koninginnedag. Zijn jullie daar wel eens geweest, is zo'n outlet center iets?
Ik ben in Bataviastad en in Roermond geweest. Het aanbod verschilt heel erg; soms zijn er perioes dat ze geweldige dingen aanbieden, andere keren is het echt 10x niks. Ik ben ook een keer in CentrO geweest (Oberhausen) en die vond ik by far het leukst/ breedste aanbod.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik zie net trouwens dat er ook gewoon Nederlandse outlets open zijn met koninginnedag. Zijn jullie daar wel eens geweest, is zo'n outlet center iets?
Hmja weet je hoe je soms bij H&M een amazing find doet, terwijl andere shirts na 2 keer wassen een schuine naad en vale kleur hebben? Zo'n merk is het, maar dan duurder. Ik ben in Londen en op Manchester airport binnen geweest en ik vond het maar matig. Het is wel een heel leuk merk voor strandjurkjes, bikini's en slippers.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het andersom is, maar op Belgische feestdagen worden de zuiderlijk-Nederlandse steden echt overspoeld met Vlamingen...
Muis, is het echt zo hopeloos? (ik kende het merk Monsoon helemaal niet).
Ja Bataviastad. Ik vond het erg leuk: als je beetje goed zoekt kan je merkbroeken voor zo'n 30 euro vinden. Maar er hangt ook nieuwe (dure) collectie tussen. Oh en Bataviastad is nu extra leuk: het nieuwe gedeelte is net geopend en nu zit er ook een Lindt winkelquote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Centro is dan ook geen outletcenterquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben in Bataviastad en in Roermond geweest. Het aanbod verschilt heel erg; soms zijn er perioes dat ze geweldige dingen aanbieden, andere keren is het echt 10x niks. Ik ben ook een keer in CentrO geweest (Oberhausen) en die vond ik by far het leukst/ breedste aanbod.
Oh nietquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Centro is dan ook geen outletcenterBen er toevallig donderdagavond nog geweest en ze hebben er leuke collecties op het moment. Er is één winkel (waarvan ik even niet op de naam kom) en daarvan had ik het hele aanbod wel kunnen/willen meenemen.
Ben vast boeken voor de maand vakantie in Frankrijk aan het inslaan. Van Stephen King heb ik het eerste deel van de Dark Tower serie gekocht. Daar ga ik al aan beginnen en als het bevalt koop ik de andere delen er ook bij. Van Terry Pratchett heb ik The Colour Of Magic. En van Milan Kundera: The unbearable lightness of being. Die heb ik al eens gelezen, maar raar genoeg in het Frans........Kan me echt verheugen op de vakantie! Hier heb ik toch vaak een onrustig gevoel dat ik nog dingen moet, maar daar kan ik rustig een hele dag lezen en niemand die er wat van zegt. Zelfs m'n eigen onderbewustzijn niet!!quote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke boeken heb je gekocht cootje???
Alleen naar eBay gaan als je je kunt inhouden!quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar ga ik eens shoppen! Kan ik wel gebruiken
boeken klinken leuk en wat een onwijs fijn vooruitzicht die vakantie! wanneer ga je??? lijkt me heeeeerlijk...quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben vast boeken voor de maand vakantie in Frankrijk aan het inslaan. Van Stephen King heb ik het eerste deel van de Dark Tower serie gekocht. Daar ga ik al aan beginnen en als het bevalt koop ik de andere delen er ook bij. Van Terry Pratchett heb ik The Colour Of Magic. En van Milan Kundera: The unbearable lightness of being. Die heb ik al eens gelezen, maar raar genoeg in het Frans........Kan me echt verheugen op de vakantie! Hier heb ik toch vaak een onrustig gevoel dat ik nog dingen moet, maar daar kan ik rustig een hele dag lezen en niemand die er wat van zegt. Zelfs m'n eigen onderbewustzijn niet!!
Zo nu ga ik me maar eens aankleden en wat koffie maken, want natuurlijk ben ik nu aan het inkakken!Wie begint er nu een concert om 23 uur 's avonds op zondag??
En als je er geld voor hebt!quote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen naar eBay gaan als je je kunt inhouden!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt? Ja ik denk wel dat het me aanspreekt, moet ik niet alles al uithebben vóór de vakantie natuurlijk. Dat zou wel weer iets voor mij zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh Co! Je raakt verslááfd aan de Discworld boeken. Trust me.
Ja het is echt krankzinnige Engelse humor en een boek staat vol met voetnoten die betrekking hebben op nutteloze feitjes over personages maar die hartstikke grappig zijn om te lezen. En Nanny Ogg is echt zo gestoord als ik weet niet wat en en en.. ik kan er wel over doorgaan maar je moet het maar lezenquote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Ja ik denk wel dat het me aanspreekt, moet ik niet alles al uithebben vóór de vakantie natuurlijk. Dat zou wel weer iets voor mij zijn.
Ja ik heb nog even gebeld, ook om te vragen of we ervóor misschien nog iets konden gaan doen. Maar ervóor werden er alleen dutjes gedaan geloof ik!quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook enorm laat Co! Ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord dat een concert op zondag om 23.00 uur begint. Je weet het écht zeker?
Ik heb vier Monsoon jurken, allemaal zijde of zijde-mix. Het is eigenlijk net niet mijn pasvorm (te lang, te brede schouders, te weinig rondingen), maar over de kwaliteit heb ik weinig te klagen. En ik heb ze voor rond de 20 pond per stuk gekocht, in de tijd dat de pond nog anderhalve euro was.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, is het echt zo hopeloos? (ik kende het merk Monsoon helemaal niet).
Bataviastad en Rosada vond ik niet echt bijzonder, bij Euro Disney heb je www.lavalleevillage.com en daar kun je echt goed los. Ook daar geldt dat je niet moet gaan als je er geld voor hebt.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Daar ben je dan niet de enige.... Ik was vorig jaar naar Antwerpen tijdens Kon.dag, maar daar was het bijna net zo vol met hollanders als in a'dam!quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef Merel het volgende:
BJ is echt liefEn blond!
Ik ga donderdag (koninginnedag) shoppen in België,
Maar de winkels zijn tenminste open! Dat vind ik vooral het irritante aan koninginnedag, dat er gewoon geen bal te doen is omdat alle winkels dicht zijn. Ik wil kunnen shoppen op m'n vrije dag!quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daar ben je dan niet de enige.... Ik was vorig jaar naar Antwerpen tijdens Kon.dag, maar daar was het bijna net zo vol met hollanders als in a'dam!
Wowquote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh jongens... op momenten als deze ben ik zo gelukkig dat we een vrij uitzicht hebben voor het huis!
Kijk nou! Ik ben speciaal even naar buiten gegaan voor een foto, zodat jullie mee kunnen genieten
[ afbeelding ]
Het was ook maar héél even zo! Hier is het nu ook blauw met roze.quote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. * Chico kijkt snel naar buiten Nah, hier is het gewoon blauw/roze. Niets bijzonders.
Die foto! Hier is het uitzicht toch even wat anders...quote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Heer G moet op Koninginnedag spelen met de band, de hele dag. In Zoetermeer.
En zusje en ik gaan shoppen in Zoetermeer, want daar zijn de winkels gewoon open
Zag jij het daar bij jou niet?quote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Die foto! Hier is het uitzicht toch even wat anders...
Alles weer een beetje goed met je zusje?
Hoe groot vallen die jurkjes? Heb je enig idee wat vergelijkbaar zou zijn aan een maat 36 van H&M ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb vier Monsoon jurken, allemaal zijde of zijde-mix. Het is eigenlijk net niet mijn pasvorm (te lang, te brede schouders, te weinig rondingen), maar over de kwaliteit heb ik weinig te klagen. En ik heb ze voor rond de 20 pond per stuk gekocht, in de tijd dat de pond nog anderhalve euro was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |