die is tof! en foto als bewijs??? hahaquote:Op zondag 26 april 2009 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, de lente
Heb gisteren ook een leuk vestje/jasje/colbertje gekocht, als zomerjasalternatief. En ik krijg er steeds complimentjes over, en daar ben ik zo gevoelig voor dat ik er helemaal een geweldig humeur van krijg
Deze, maar dan in 't wit:
[ afbeelding ]
En hij staat mij beter dan 't model
Ik gok dat Merel een betere voorgevel heeftquote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die is tof! en foto als bewijs??? haha
quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik gok dat Merel een betere voorgevel heeft
Terwijl nu de Rrrrrrrrr nog in de maand zit!quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmz, nu heb ik alleen maar boeken geshopt. Die kan ik nogal moeilijk aantrekken!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Hmmmz, nu heb ik alleen maar boeken geshopt. Die kan ik nogal moeilijk aantrekken!
Daar ga ik eens shoppen! Kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef loveli het volgende:
Nog een tip voor kooplustige vrouwen: Monsoon. Dat merk heeft ook erg vrouwelijke jurkjes en vaak redelijk betaalbaar op eBay.
Die is veel te wijd, ik zwem er in..quote:Op zondag 26 april 2009 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
@PF: dat hemdje + spijkerbroek vind ik je eigenlijk wel leuk staan
@BJ: leuke kleren! Vooral dat shirtje uit de tweede serie past erg goed bij je. Hier vind ik de combinatie haar + bril + kleding ook goed op elkaar afgestemd.
Mijn dag:
o. weetabix met melk
t. grapefruit + banaan + handje smarties
l. 4 boterhammen waarvan 2 met kruidenkaas + kipfilet + komkommer en 2 met kruidenkaas + ham + komkommer
s. 15 km fietsen met kind voorop + 5 km wandelen + 10 minuten springen op een springkussen![]()
t. 2 koekjes + 2 grote augurken
d. 1 preisoep + 1 grote wrap met sour creme + kipfilet + sla + paprika en ui
t. een heel groot ijsje met chocolade en pindakaas
Naar schatting: 1900 kcal ofzo
ik heb ook ff op die site gekeken en word er zooooo hebberig van... heeeeel veel mooie jurkjes..quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar ga ik eens shoppen! Kan ik wel gebruiken
ja das wel het beste, maar ik weet nog niet welke schoenen ik erbij aan wil doen....quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
BJ: als je zwarte schoenen bij dat witte jurkje gaat dragen, zou ik er geen wit maar een zwart hemdje onder doen!
En wat co zei: Je haarkleur vind ik nu ook nog niet helemaal optimaal, maar blond staat je wel heel goed!
Ik weet niet hoe het andersom is, maar op Belgische feestdagen worden de zuiderlijk-Nederlandse steden echt overspoeld met Vlamingen...quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik zie net trouwens dat er ook gewoon Nederlandse outlets open zijn met koninginnedag. Zijn jullie daar wel eens geweest, is zo'n outlet center iets?
Ik ben in Bataviastad en in Roermond geweest. Het aanbod verschilt heel erg; soms zijn er perioes dat ze geweldige dingen aanbieden, andere keren is het echt 10x niks. Ik ben ook een keer in CentrO geweest (Oberhausen) en die vond ik by far het leukst/ breedste aanbod.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik zie net trouwens dat er ook gewoon Nederlandse outlets open zijn met koninginnedag. Zijn jullie daar wel eens geweest, is zo'n outlet center iets?
Hmja weet je hoe je soms bij H&M een amazing find doet, terwijl andere shirts na 2 keer wassen een schuine naad en vale kleur hebben? Zo'n merk is het, maar dan duurder. Ik ben in Londen en op Manchester airport binnen geweest en ik vond het maar matig. Het is wel een heel leuk merk voor strandjurkjes, bikini's en slippers.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het andersom is, maar op Belgische feestdagen worden de zuiderlijk-Nederlandse steden echt overspoeld met Vlamingen...
Muis, is het echt zo hopeloos? (ik kende het merk Monsoon helemaal niet).
Ja Bataviastad. Ik vond het erg leuk: als je beetje goed zoekt kan je merkbroeken voor zo'n 30 euro vinden. Maar er hangt ook nieuwe (dure) collectie tussen. Oh en Bataviastad is nu extra leuk: het nieuwe gedeelte is net geopend en nu zit er ook een Lindt winkelquote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Centro is dan ook geen outletcenterquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben in Bataviastad en in Roermond geweest. Het aanbod verschilt heel erg; soms zijn er perioes dat ze geweldige dingen aanbieden, andere keren is het echt 10x niks. Ik ben ook een keer in CentrO geweest (Oberhausen) en die vond ik by far het leukst/ breedste aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |