abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 17:45:20 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68398393
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Mark is zeker heul dun??
Ik heb wel wat stukkies van mijn bord op zijn bord overgeheveld hoor, wat denk jij nou? .
En hij is niet dik nee, maar hij heeft wel een buikje .
Niet meer actief op Fok!
pi_68398436
Leuke nieuwe kleren BJ!! Vooral dat zwart/wit/grijze jurkje!

Ik vind alleen je nieuwe haarkleur niet zo mooi Het is een beetje te oranje. Dus ik zou het of ietsje donkerder weer doen, of juist het oranje eruittrekken, zodat het meer zomer-asblond is!
  zondag 26 april 2009 @ 17:52:00 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68398547
leuke kleren BJ!

Nog 2,5 uur, dan zijn mn ouders hier!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 26 april 2009 @ 18:01:23 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68398776
@PF: dat hemdje + spijkerbroek vind ik je eigenlijk wel leuk staan

@BJ: leuke kleren! Vooral dat shirtje uit de tweede serie past erg goed bij je. Hier vind ik de combinatie haar + bril + kleding ook goed op elkaar afgestemd.

Mijn dag:
o. weetabix met melk
t. grapefruit + banaan + handje smarties
l. 4 boterhammen waarvan 2 met kruidenkaas + kipfilet + komkommer en 2 met kruidenkaas + ham + komkommer
s. 15 km fietsen met kind voorop + 5 km wandelen + 10 minuten springen op een springkussen
t. 2 koekjes + 2 grote augurken
d. 1 preisoep + 1 grote wrap met sour creme + kipfilet + sla + paprika en ui
t. een heel groot ijsje met chocolade en pindakaas

Naar schatting: 1900 kcal ofzo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68398937
IJs met pindakaas?????? WTF?
pi_68399007
Mijn lijstje:

O: 1x geroosterd brood met ham, lightmayo en rauwkost
L: 3 crackers met filet américain
T: wodka, chips
D: geen idee!! Stiekem denk ik pizza of ovenfrietjes met rauwkost. Of zoiets snackerigs........
  zondag 26 april 2009 @ 18:13:18 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68399059
Ijs met pindakaas. Naar bewaard B&J-recept dat helaas niet meer verkocht wordt. Ingredienten; vanilleijs, chocoladestukjes, pindakaas, pretzels en evt. nog pinda#s. Ik maak het alleen met een beetje pindakaas en chocoladesaus.

Ik heb ook wat nieuwe kleding gekocht:
- strak lila jurkje van hm dat gek genoeg niet op de website staat
- strakke t#shirts: wit, blauw, zwart
- 2 wijde linnen broeken (blauwgrijs en beige)
- lichtblauwe trenchcoat
- witte strapless jurk met rode en zwarte bloemen en petticoat
- en nog iets... maar ik weet niet meer wat

De mode dit jaar is trouwens geweldig (afgezien dan van die leggings ). Ik kan mijn kookai-jurkje (schrijf je dat eigenlijk zo? ) van 8 jaar geleden weer aan! Lang, sexy en hippieachtig.

Nu alleen nog een paar fijne, goedlopende schoenen en ik ben klaar voor dit jaar. De mooiste spullen van voorgaande jaren heb ik laten vermaken en daarbij pas ik nu weer in mijn kleding van voor mijn zwangerschappen, dus de kasten puilen uit.
pi_68399174
Wauw, wat een super-jurkjes van BJ Waar heb je ze gekocht?

Eetlijst van gister was medium evil.

O: 2 eitjes, half pak spinazie
T: 2 stukjes bananencake
D: bobotie met rijst, tomaten, banaan en chutney; glas wijn
T: stukje tarte tatin (zoet!)
T: wijn; beetje chips, wat borrelnootjes
pi_68399239
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin . Wat is kookai eigenlijk?

Ik post maar geen lijstje want het ging een beetje mis vandaag . 's Morgens geen zin in eten, waardoor ik ontbeet met mn avondeten en daarna is er vooral koek/chocolade in gegaan. Ergste vind ik nog dat ik waarschijnlijk aan een normale hoeveelheid kcal zit .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68399317
Wat goed Tink!! Ik heb juist heel weinig meer om aan te trekken. Ga nog wel een middagje achter de naaimachine zitten om wat dingen te vermaken, maar voor de rest moet ik toch ook echt gaan shoppen. Vooral een groot gebrek aan broeken!

Ik wil nu ook echt niks meer afvallen! Het rare is dat dat nog best moeilijk is!!
pi_68399342
Ik heb vanmiddag een blij groen Desigual-rokje gekocht impulsief

Lijst voor vandaag:
O: 2 happen oudbakken tarte tatin, yoghurtje
S: hardlopen, Evy les 23
L: maanzaadbagel met zalm, dille-roomkaas light, rode ui en kappertjes; aardbeiensmoothie
T: amandelen
S: opdrukken, buikspierkwartiertje, kwartier yoga
D: salade met gemarineerde geroosterde kip, puy-linzen, koriander en feta plus mini-tarte-t'tje
T: wijn, paar chipjes met dip
pi_68399367
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:

Ik post maar geen lijstje want het ging een beetje mis vandaag . 's Morgens geen zin in eten, waardoor ik ontbeet met mn avondeten en daarna is er vooral koek/chocolade in gegaan. Ergste vind ik nog dat ik waarschijnlijk aan een normale hoeveelheid kcal zit .
Juist posten Wij zijn je online geweten, remember? Als het heel evil is, zal ik je de hele week schoppen om gezond te eten
  zondag 26 april 2009 @ 18:25:57 #113
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68399387
* TJDoornbos gaat lui in een stoel hangen en tv kijken. Voel me erg beroerd en wat het is geen idee.
  Vis een optie? zondag 26 april 2009 @ 18:26:23 #114
70532 loveli
N
pi_68399404
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Een kledingmerk dat fladderige, vrouwelijke dingen maakt. Alleen keek ik net in de online shop en ze verkopen gewoon niets in groen!
crap in = crap out
  zondag 26 april 2009 @ 18:28:45 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68399461
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
Ik wil nu ook echt niks meer afvallen! Het rare is dat dat nog best moeilijk is!!
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.

@chicolate: http://www.kookai.nl/flash/en/
pi_68399484
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist posten Wij zijn je online geweten, remember? Als het heel evil is, zal ik je de hele week schoppen om gezond te eten
Je vraagt er zelf om , ik heb je gewaarschuwd. Of moet mijn lijstje er nu voor gaan zorgen dat iedereen zich heel goed gaat voelen over zijn/haar dag?

O: -
L: -
S: Van vriendje naar huis fietsen
Ja en toen had ik honger whehe
15.00: cremekoekje + stuk chocolade
15.30: Boterham met mayo + sla + hamburger (een echte van de slager) + halve komkommer ... + mona boordevol appeltaart yoghurt
17.00: 2 Stukken chocolade, 3 cremekoekjes en een Mars (lust ik niet eens )

Voor mn gevoel was het nog veel meer . En ik zit nu vol voor de rest van de dag .
pi_68399499
Ik dacht kookai een model was ipv een merk . En nu kijk ik op de site: ziet er leuk uit .
pi_68399511
Schatteke, ik snap dat het heel erg evil voelt, maar dit is bepaald niet veel! Dus of je straks nog even wat meer eet
pi_68399560
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vanmiddag een blij groen Desigual-rokje gekocht impulsief

Lijst voor vandaag:
O: 2 happen oudbakken tarte tatin, yoghurtje
S: hardlopen, Evy les 23
L: maanzaadbagel met zalm, dille-roomkaas light, rode ui en kappertjes; aardbeiensmoothie
T: amandelen
S: opdrukken, buikspierkwartiertje, kwartier yoga
D: salade met gemarineerde geroosterde kip, puy-linzen, koriander en feta plus mini-tarte-t'tje
T: wijn, paar chipjes met dip
Wat een ontzettend leuk merk is dat!! Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
pi_68399582
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Schatteke, ik snap dat het heel erg evil voelt, maar dit is bepaald niet veel! Dus of je straks nog even wat meer eet
Ik twijfel nog of dit alles is, maar anders even snel gerekend kom ik op 1500 kcal. Mijn onderhoud ligt momenteel op 1800. Dus ik kan nog voor 300 kcal aan gezonde stuff eten .
pi_68399600
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat een ontzettend leuk merk is dat!! Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Wat ik heel leuk vind, is dat bij de jurkjes en rokjes de voor- en achterkant verschillend zijn
  zondag 26 april 2009 @ 18:35:18 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68399609
Pfff
Lijst:
O: boterham osseworst, gekookt ei
S: 2 uur wandelen
T: appel
L: boterham met kipfilet, komkommer, tomaat, sla, zout en peper
T: vietnamese loempia uit de oven , krentenbol
D: patat speciaal, halve kip pindasaus, fricandel speciaal... Lekker Heerijlk
T: Sinaasappel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_68399621
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.

@chicolate: http://www.kookai.nl/flash/en/
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......
  zondag 26 april 2009 @ 18:37:25 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68399653
Dat is inderdaad een leuk merk zeg. Een beetje zoals de kookai-collecties zoals ik me die van vreoger herinner. De huidige collectie is dus niet mooi zag ik net toen ik het linkje gaf.
pi_68399720
Mooie kleren zo her en der .
Ik ben, met de paar kilo minder, weer passend bij alle kledij, en ik gooi nóóit iets weg. Eigenlijk was het dé reden om die paar kilo kwijt te willen; het zal me toch niet gebeuren dat ik m'n eigen kleren niet pas .

De dag:

• Brinta
  • 13 km hardlopen in 1:16.30
  • Brood met roerei, mayo, sla, rucola, krekker met jam
  • Tuinwerk (móói weer hier vandaag, tuin is wel hard aan regen toe)
  • Drie glazen sap
  • Avondeten: bord pastasalade en een stuk zalm ligt op de barbeque. Toe neem ik wat van dat Fruit & ijs-spul.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')