Ik heb wel wat stukkies van mijn bord op zijn bord overgeheveld hoor, wat denk jij nou?quote:
Juist postenquote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin. Wat is kookai eigenlijk?
Ik post maar geen lijstje want het ging een beetje mis vandaag. 's Morgens geen zin in eten, waardoor ik ontbeet met mn avondeten en daarna is er vooral koek/chocolade in gegaan. Ergste vind ik nog dat ik waarschijnlijk aan een normale hoeveelheid kcal zit
.
Een kledingmerk dat fladderige, vrouwelijke dingen maakt. Alleen keek ik net in de online shop en ze verkopen gewoon niets in groen!quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin. Wat is kookai eigenlijk?
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.quote:Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
Ik wil nu ook echt niks meer afvallen! Het rare is dat dat nog best moeilijk is!!
Je vraagt er zelf omquote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist postenWij zijn je online geweten, remember? Als het heel evil is, zal ik je de hele week schoppen om gezond te eten
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!quote:Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vanmiddag een blij groen Desigual-rokje gekochtimpulsief
Lijst voor vandaag:
O: 2 happen oudbakken tarte tatin, yoghurtje
S: hardlopen, Evy les 23
L: maanzaadbagel met zalm, dille-roomkaas light, rode ui en kappertjes; aardbeiensmoothie
T: amandelen
S: opdrukken, buikspierkwartiertje, kwartier yoga
D: salade met gemarineerde geroosterde kip, puy-linzen, koriander en fetaplus mini-tarte-t'tje
T: wijn, paar chipjes met dip
Ik twijfel nog of dit alles is, maar anders even snel gerekend kom ik op 1500 kcal. Mijn onderhoud ligt momenteel op 1800. Dus ik kan nog voor 300 kcal aan gezonde stuff etenquote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Schatteke, ik snap dat het heel erg evil voelt, maar dit is bepaald niet veel! Dus of je straks nog even wat meer eet
Wat ik heel leuk vind, is dat bij de jurkjes en rokjes de voor- en achterkant verschillend zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......quote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.
@chicolate: http://www.kookai.nl/flash/en/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |