ik zeg fottttttowwwwwquote:Op zondag 26 april 2009 12:04 schreef P.F het volgende:
Wow, hardlopen is echt goed! Ik had eerst een buikspier lijntje nu is het een kruis geworden
Hehe komt iequote:
mooie buik , maar ik zie het kruis niet echt.....quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe komt ie! Je moet wel een beetje met je ogen knijpen en zo door je wimperhaartjes kijken, in de spiegel zag je het beter.
[ afbeelding ]
Oh hai thur!quote:
Zie edit!quote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mooie buik , maar ik zie het kruis niet echt.....
waar sittttie???
Ik denk het, want dat is ongeveer mijn enige lichamelijke inspanning.quote:Op zondag 26 april 2009 12:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb je kruis gevondenKomt dat van hardlopen joh? Dan wil ik ook gaan hardlopen
![]()
Wel een goede motivatie om nu te blijven lopen!
Ga je gewicht heffen met je weegschaal ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 12:54 schreef neen het volgende:
Ik wil ook resultaatmaar het duurt nog wel even voordat er wat te zien komt bij mij. Als het goed is wordt er nu live een weegschaal gekocht dus daar is het nog even op wachten want daar hoop ik wel resultaat mee te behalen.
nu zie ik het ookquote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Zie edit!
Nu vind ik hardlopen uiteraard helemaal teh awesome!
Waarom ging het slecht?quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef Goodbye het volgende:
Hardlopen ging bij mij vorige week maandag zo slecht dat ik nu helemaal geen zin meer hebMaar eigenlijk komt dat ook doordat ik het kabeltje van m'n mp3 speler kwijt ben en er dus geen Evy op kan zetten. Zonder muziek rennen is KUT!
Punt 2 en 4. Kreeg last van steken, maar dat was het niet alleen. Had gewoon het gevoel dat het voor geen meter liep.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom ging het slecht?
- verzuurde benen
- slechte ademhaling
- buiten adem
- algeheel gevoel van numbheid
- ?
Jij moet normaal tegen mij doen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ga je gewicht heffen met je weegschaal ofzo![]()
Dat ding is om je resultaat mee te meten, niet om het mee te behalen
Ik vertelde over dat rondje sloterplas dat geweldig ging? Vrijdag ging het echt kut, ik ging namelijk praten en ik had vlak er voor gegeten en voelde dus wat jij ook had + steken. Ik had namelijk halfuur-uur van te voren nog gegeten. En het was ochtend en ik ben niet zo een ochtendmens.quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Punt 2 en 4. Kreeg last van steken, maar dat was het niet alleen. Had gewoon het gevoel dat het voor geen meter liep.
Ik zal je vertellen Kaas dat ik al veel heb meegemaakt in mijn leven maar op zo'n manier ben ik echt nog nooit behandeld, van je lang zal ze leven niet! Ongelofelijk ongehoord.quote:
B!quote:
Kijk ook even op www.mangooutlet.com en www.asos.com!quote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
B!Aan het werk: ja! Lekker?
![]()
Maar ga nu even eens wat online shoppen, daar knap ik altijd op miraculeuze wijze van op.Ik begin bij Bol, dan door naar Esprit, want daar krijg ik extra punten en dan zie ik weer verder!!!
quote:
Die staat alleen maar voor de spiegel te paraderen met dr nieuwe kleertjesquote:
Is het dat jurkje??? Zo ja: hebbe!! Maar zal wel niet hè??????quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ik heb nu een heel leuk jurkje aan maar hij is gewoon niet voor mijn figuur. Het ligt daarom ook al echt een jaar in m'n kast. Het is meer bedoeld voor iemand zonder heupen, met taille, dunne armen en grote borsten. Zoals Serena van Gossip Girl
[ afbeelding ]
Nee, is een heel ander jurkje, dat is dat meisjequote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het dat jurkje??? Zo ja: hebbe!! Maar zal wel niet hè??????
Hier een eigen foto:quote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zie het plaatje niet jammer genoeg...
Hmm, ik had inderdaad wel net gegeten en was aan het praten met mijn vriend (tot ik chagrijnig werdquote:Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vertelde over dat rondje sloterplas dat geweldig ging? Vrijdag ging het echt kut, ik ging namelijk praten en ik had vlak er voor gegeten en voelde dus wat jij ook had + steken. Ik had namelijk halfuur-uur van te voren nog gegeten. En het was ochtend en ik ben niet zo een ochtendmens.
Dus als je de volgende keer gaat rennen op een moment dat jij het fijnst vindt (bijv. avond) en 2 uur niet eet en niet te veel drinkt en niet gaat praten tegen iemand. En heel goed op je ademhaling let (neus-in-in-in mond-uit-uit-uit etc) Dan gaat het vast beter!!
hm nee die doet idd niet echt wat voor je. ik dnk dat je er eerder te weinig heup voor hebt ofzo, want he tmaakt je een beetj sad en plank-ig. als je trotser rechtop staat helpt misschien wel iets, maar ik denk dat de bandjes en halslijn niet echt passen bij je schouder/decolletee shape ofzo? en een push up beha eronder? heltp dat?quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier een eigen foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt fab terwijl ik ook dacht van wel
Ik ook niet!quote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zie het plaatje niet jammer genoeg...
Ik heb een push up aan, en m'n borsten zitten sowieso vrij hoog vergeleken met andere mensenquote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm nee die doet idd niet echt wat voor je. ik dnk dat je er eerder te weinig heup voor hebt ofzo, want he tmaakt je een beetj sad en plank-ig. als je trotser rechtop staat helpt misschien wel iets, maar ik denk dat de bandjes en halslijn niet echt passen bij je schouder/decolletee shape ofzo? en een push up beha eronder? heltp dat?
Nee, doet niks voor je. Komt omdat er wel een tailleband aanzit, maar die zit te wijd waardoor je helemaal recht lijkt.quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier een eigen foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt fab terwijl ik ook dacht van wel
Gooi d'r een kort jaren 50 vestje over, dan wordt het misschien nog wat.........Toch te koud nu om zo te dragen..........quote:Op zondag 26 april 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
Ik ga eens letten op de pasvorm als ik kleding koop, alle kleding die ik over heb en nog niet in de was zitten hebben echt een ver-schrik-kelijke pasvorm
Die tailleband zit over m'n ribbenkast en niet op m'n taille..quote:Op zondag 26 april 2009 14:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, doet niks voor je. Komt omdat er wel een tailleband aanzit, maar die zit te wijd waardoor je helemaal recht lijkt.
Ik heb zin om te winkelenquote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Gooi d'r een kort jaren 50 vestje over, dan wordt het misschien nog wat.........Toch te koud nu om zo te dragen..........
Op dit moment is AL mijn kleding verschrikkelijkquote:Op zondag 26 april 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
Ik ga eens letten op de pasvorm als ik kleding koop, alle kleding die ik over heb en nog niet in de was zitten hebben echt een ver-schrik-kelijke pasvorm
Leuk jurkje, maar ik zat juist net te denken dat het niets is voor iemand met grote borstenquote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ik heb nu een heel leuk jurkje aan maar hij is gewoon niet voor mijn figuur. Het ligt daarom ook al echt een jaar in m'n kast. Het is meer bedoeld voor iemand zonder heupen, met taille, dunne armen en grote borsten. Zoals Serena van Gossip Girl
[ afbeelding ]
Bravissimo.com? Ik moet daar ook nog altijd een setje bestellen, maar het broekje is al een heeeeeeeeele tijd uitverkocht in mijn maat en ik wil per se het setjequote:Op zondag 26 april 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik had nog onwijs veel andere mooie jurkjes gezien... maar 2 op een dag was wel genoeg...
maar allemaal zo lief en zomers....werd er helemaal blij van...
weten jullie trouwens een webshop waar ik een goede strapless BH kan kopen in een grote cup met een kleine omvang?? ik heb al gekeken op wehkamp, farfallina, lingerietotaal, hunkemoller....
Whehe, dat dusquote:Op zondag 26 april 2009 14:29 schreef Syrena het volgende:
Meh, dat had ik een uur eerder moeten posten
Tot laterzzz popjes!
thanx, ik zal die site eens checken.. heb je daar vaker besteld? gaat altijd goed??quote:Op zondag 26 april 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bravissimo.com? Ik moet daar ook nog altijd een setje bestellen, maar het broekje is al een heeeeeeeeele tijd uitverkocht in mijn maat en ik wil per se het setje. Binnenkort maar even mailen of het broekje binnenkort weer op voorraad is.
Ja hey ik was bij mn vriendje gisteravondquote:Op zondag 26 april 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
Ja, chicooo laat je nieuwe kleren eens zien!!
Die lag toen nog in bed met vriendjequote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die staat alleen maar voor de spiegel te paraderen met dr nieuwe kleertjes
Nee, zelf nog niet besteld, maar ik vind het er wel erg betrouwbaar uit zien, dus ik ga het nog wel eens doenquote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thanx, ik zal die site eens checken.. heb je daar vaker besteld? gaat altijd goed??
ik heb nog ff nieuwe foto's gemaakt bij daglicht.. (met hulp van vriendlief). zal ze zo eens uploaden...
Ghehe ik ruim normaalgesproken ook altijd op hoor, maar als je weinig tijd hebt is het niet zo handig ... ik heb gister alleen mn wasgoed even weggewerkt, niemand hoeft mijn berg schoon ondergoed/sokken te zienquote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef cyclechick het volgende:
Ja, is ook zo chico, ik denk dat ik alleen even de keuken netjes maak en alle losse zooi in mijn rommelhok neergooi
Ben heel benieuwd naar je nieuwe jurkjes en kleding! Als het weer droog is, krijgen we dan wel foto's?
EN hoe is het met je knie eigenlijk? Kun je al beter ermee lopen?
Kip kerrie. Maar de kip was niet helemaal eerlijk verdeeld (lees: ik had heel veel en Mark heel weinigquote:
Mark is zeker heul dun??quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kip kerrie. Maar de kip was niet helemaal eerlijk verdeeld (lees: ik had heel veel en Mark heel weinig).
Ik heb wel wat stukkies van mijn bord op zijn bord overgeheveld hoor, wat denk jij nou?quote:
Juist postenquote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin. Wat is kookai eigenlijk?
Ik post maar geen lijstje want het ging een beetje mis vandaag. 's Morgens geen zin in eten, waardoor ik ontbeet met mn avondeten en daarna is er vooral koek/chocolade in gegaan. Ergste vind ik nog dat ik waarschijnlijk aan een normale hoeveelheid kcal zit
.
Een kledingmerk dat fladderige, vrouwelijke dingen maakt. Alleen keek ik net in de online shop en ze verkopen gewoon niets in groen!quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Foto's van de kleren Tink? Al dan niet met jou erin. Wat is kookai eigenlijk?
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.quote:Op zondag 26 april 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
Ik wil nu ook echt niks meer afvallen! Het rare is dat dat nog best moeilijk is!!
Je vraagt er zelf omquote:Op zondag 26 april 2009 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist postenWij zijn je online geweten, remember? Als het heel evil is, zal ik je de hele week schoppen om gezond te eten
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!quote:Op zondag 26 april 2009 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vanmiddag een blij groen Desigual-rokje gekochtimpulsief
Lijst voor vandaag:
O: 2 happen oudbakken tarte tatin, yoghurtje
S: hardlopen, Evy les 23
L: maanzaadbagel met zalm, dille-roomkaas light, rode ui en kappertjes; aardbeiensmoothie
T: amandelen
S: opdrukken, buikspierkwartiertje, kwartier yoga
D: salade met gemarineerde geroosterde kip, puy-linzen, koriander en fetaplus mini-tarte-t'tje
T: wijn, paar chipjes met dip
Ik twijfel nog of dit alles is, maar anders even snel gerekend kom ik op 1500 kcal. Mijn onderhoud ligt momenteel op 1800. Dus ik kan nog voor 300 kcal aan gezonde stuff etenquote:Op zondag 26 april 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Schatteke, ik snap dat het heel erg evil voelt, maar dit is bepaald niet veel! Dus of je straks nog even wat meer eet
Wat ik heel leuk vind, is dat bij de jurkjes en rokjes de voor- en achterkant verschillend zijnquote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......quote:Op zondag 26 april 2009 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu ik niet te veel meer oplet en gewoon eet waar ik zin in heb gaat het eigenlijk best goed. Zit nu standaard tussen de 56 en 58 kg. Balen alleen dat zodra ik 100 gram bóven de 58 zit, ik direct een buikje heb. Misschien dat jij toch wat meer moet gaan eten? Ik vind dat je nog steeds best weinig eet.
@chicolate: http://www.kookai.nl/flash/en/
Volgens mij had je dat al ooit eens geschreven, dat een breakup goed voor je lijn was. Maar toen zat je nog niet op streef. Eetlust komt vast wel weer terugquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......
Er zit een winkel in A'dam, mazzelaar!quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Volgens mij is bij veel mensen het eetprogramma een zootje op zondag, omdat je wat later aan de dag begint. Ik heb mijn lunch pas om 3 uur/half 4 gegeten, dus heb nu nog helemaal geen trek in avondeten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook nog lang geen trek, en ook weinig in teh casa
De vorige keer dat ik zo'n break up had, was ik ook al dun toen het begon en woog ik op een gegeven moment nog maar 49 kilo. O god, ik zie een trend: als ik dun ben, dan zou ik je maar hoeden als je mijn man was: dan sta ik op het punt te vertrekken.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al ooit eens geschreven, dat een breakup goed voor je lijn was. Maar toen zat je nog niet op streef. Eetlust komt vast wel weer terug
Oh, die is heel mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, als je van Kookai houdt: ken je de jurkjes van King Louie? Ook heel schattig!
[ afbeelding ]
Deze is van zijde; ik ben dol op zijde
Sounds familiarquote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die is heel mooiDuur zeker? Ik heb de afgelopen weken mijn budget voor de komende 5 jaar uitgegeven
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die is heel mooiDuur zeker? Ik heb de afgelopen weken mijn budget voor de komende 5 jaar uitgegeven
Hij is je van harte gegund!quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'
..quote:Op zondag 26 april 2009 17:47 schreef conleche het volgende:
Leuke nieuwe kleren BJ!! Vooral dat zwart/wit/grijze jurkje!
Ik vind alleen je nieuwe haarkleur niet zo mooiHet is een beetje te oranje. Dus ik zou het of ietsje donkerder weer doen, of juist het oranje eruittrekken, zodat het meer zomer-asblond is!
D.E.P.T. winkel in Utrecht...quote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wauw, wat een super-jurkjes van BJWaar heb je ze gekocht?
die is idd errrrrrrrrg mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'
Woei! Best betaalbaar ook nog. En dat monsoon is ook leuk zeg, loveli.quote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
D.E.P.T. winkel in Utrecht...
supermerk D.E.P.T. verkopen ze ook in veel andere winkels en bijvoorbeeld op deze (www.jitsefashion.nl) site...
ja best redelijk normale prijzen...quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei! Best betaalbaar ook nog. En dat monsoon is ook leuk zeg, loveli.
Ah, en mens komt nog eens op ideeen hier
wat een slim idee!!! denk dat het heel goed bedacht is!!quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef Merel het volgende:
BJ is echt liefEn blond!
Ik ga donderdag (koninginnedag) shoppen in België, voor zomerkleding die ik ook naar m'n werk aan kan. Ik vind koninginnedag zooooo stom, maar toen bedacht ik me opeens dat andere landen daar geen last van hebben en dan ik dus alleen maar even de grens over hoef! Misschien dat ik naar Maasmechelen ga, zo'n outletgebeuren, zou dat wat zijn?
Verder qua eten & gewicht nog steeds netjes op 65. En nog steeds niet de motivatie om écht m'n best te gaan doen om de laatste 3 kilo eraf te krijgen.
Ja, de lentequote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef loveli het volgende:
Hebben ze iets in het water gedaan waardoor we allemaal moeten shoppen?
die is tof! en foto als bewijs??? hahaquote:Op zondag 26 april 2009 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, de lente
Heb gisteren ook een leuk vestje/jasje/colbertje gekocht, als zomerjasalternatief. En ik krijg er steeds complimentjes over, en daar ben ik zo gevoelig voor dat ik er helemaal een geweldig humeur van krijg
Deze, maar dan in 't wit:
[ afbeelding ]
En hij staat mij beter dan 't model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |