Ga je gewicht heffen met je weegschaal ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 12:54 schreef neen het volgende:
Ik wil ook resultaatmaar het duurt nog wel even voordat er wat te zien komt bij mij. Als het goed is wordt er nu live een weegschaal gekocht dus daar is het nog even op wachten want daar hoop ik wel resultaat mee te behalen.
nu zie ik het ookquote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Zie edit!
Nu vind ik hardlopen uiteraard helemaal teh awesome!
Waarom ging het slecht?quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef Goodbye het volgende:
Hardlopen ging bij mij vorige week maandag zo slecht dat ik nu helemaal geen zin meer hebMaar eigenlijk komt dat ook doordat ik het kabeltje van m'n mp3 speler kwijt ben en er dus geen Evy op kan zetten. Zonder muziek rennen is KUT!
Punt 2 en 4. Kreeg last van steken, maar dat was het niet alleen. Had gewoon het gevoel dat het voor geen meter liep.quote:Op zondag 26 april 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom ging het slecht?
- verzuurde benen
- slechte ademhaling
- buiten adem
- algeheel gevoel van numbheid
- ?
Jij moet normaal tegen mij doen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ga je gewicht heffen met je weegschaal ofzo![]()
Dat ding is om je resultaat mee te meten, niet om het mee te behalen
Ik vertelde over dat rondje sloterplas dat geweldig ging? Vrijdag ging het echt kut, ik ging namelijk praten en ik had vlak er voor gegeten en voelde dus wat jij ook had + steken. Ik had namelijk halfuur-uur van te voren nog gegeten. En het was ochtend en ik ben niet zo een ochtendmens.quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Punt 2 en 4. Kreeg last van steken, maar dat was het niet alleen. Had gewoon het gevoel dat het voor geen meter liep.
Ik zal je vertellen Kaas dat ik al veel heb meegemaakt in mijn leven maar op zo'n manier ben ik echt nog nooit behandeld, van je lang zal ze leven niet! Ongelofelijk ongehoord.quote:
B!quote:
Kijk ook even op www.mangooutlet.com en www.asos.com!quote:Op zondag 26 april 2009 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
B!Aan het werk: ja! Lekker?
![]()
Maar ga nu even eens wat online shoppen, daar knap ik altijd op miraculeuze wijze van op.Ik begin bij Bol, dan door naar Esprit, want daar krijg ik extra punten en dan zie ik weer verder!!!
quote:
Die staat alleen maar voor de spiegel te paraderen met dr nieuwe kleertjesquote:
Is het dat jurkje??? Zo ja: hebbe!! Maar zal wel niet hè??????quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ik heb nu een heel leuk jurkje aan maar hij is gewoon niet voor mijn figuur. Het ligt daarom ook al echt een jaar in m'n kast. Het is meer bedoeld voor iemand zonder heupen, met taille, dunne armen en grote borsten. Zoals Serena van Gossip Girl
[ afbeelding ]
Nee, is een heel ander jurkje, dat is dat meisjequote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het dat jurkje??? Zo ja: hebbe!! Maar zal wel niet hè??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |