Volgens mij had je dat al ooit eens geschreven, dat een breakup goed voor je lijn was. Maar toen zat je nog niet op streef. Eetlust komt vast wel weer terugquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, maar ik heb de laatste tijd weinig eetlust. Vandaag bv te weinig gegeten. Er zit nu wel een pizza in de oven en daar gooi ik nog wat extra ham en een eierdooier overheen. Dus ik kijk wel heel erg uit dat ik niet te weinig calorieen binnenkrijg. Maar beter is natuurlijk om het met gezondere dingen aan te vullen, maar die krijg ik momenteel niet voldoende weg......
Er zit een winkel in A'dam, mazzelaar!quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk merk is dat!!Even googelen, om te kijken waar ze dat hier verkopen!
Volgens mij is bij veel mensen het eetprogramma een zootje op zondag, omdat je wat later aan de dag begint. Ik heb mijn lunch pas om 3 uur/half 4 gegeten, dus heb nu nog helemaal geen trek in avondeten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb ook nog lang geen trek, en ook weinig in teh casa
De vorige keer dat ik zo'n break up had, was ik ook al dun toen het begon en woog ik op een gegeven moment nog maar 49 kilo. O god, ik zie een trend: als ik dun ben, dan zou ik je maar hoeden als je mijn man was: dan sta ik op het punt te vertrekken.....quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al ooit eens geschreven, dat een breakup goed voor je lijn was. Maar toen zat je nog niet op streef. Eetlust komt vast wel weer terug
Oh, die is heel mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, als je van Kookai houdt: ken je de jurkjes van King Louie? Ook heel schattig!
[ afbeelding ]
Deze is van zijde; ik ben dol op zijde
Sounds familiarquote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die is heel mooiDuur zeker? Ik heb de afgelopen weken mijn budget voor de komende 5 jaar uitgegeven
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die is heel mooiDuur zeker? Ik heb de afgelopen weken mijn budget voor de komende 5 jaar uitgegeven
Hij is je van harte gegund!quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'
..quote:Op zondag 26 april 2009 17:47 schreef conleche het volgende:
Leuke nieuwe kleren BJ!! Vooral dat zwart/wit/grijze jurkje!
Ik vind alleen je nieuwe haarkleur niet zo mooiHet is een beetje te oranje. Dus ik zou het of ietsje donkerder weer doen, of juist het oranje eruittrekken, zodat het meer zomer-asblond is!
D.E.P.T. winkel in Utrecht...quote:Op zondag 26 april 2009 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wauw, wat een super-jurkjes van BJWaar heb je ze gekocht?
die is idd errrrrrrrrg mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De niet-zijden jurkjes zijn een euro of 80, de zijden is 140. En die had ik op het oog als 'beloning'
Woei! Best betaalbaar ook nog. En dat monsoon is ook leuk zeg, loveli.quote:Op zondag 26 april 2009 19:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
D.E.P.T. winkel in Utrecht...
supermerk D.E.P.T. verkopen ze ook in veel andere winkels en bijvoorbeeld op deze (www.jitsefashion.nl) site...
ja best redelijk normale prijzen...quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woei! Best betaalbaar ook nog. En dat monsoon is ook leuk zeg, loveli.
Ah, en mens komt nog eens op ideeen hier
wat een slim idee!!! denk dat het heel goed bedacht is!!quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef Merel het volgende:
BJ is echt liefEn blond!
Ik ga donderdag (koninginnedag) shoppen in België, voor zomerkleding die ik ook naar m'n werk aan kan. Ik vind koninginnedag zooooo stom, maar toen bedacht ik me opeens dat andere landen daar geen last van hebben en dan ik dus alleen maar even de grens over hoef! Misschien dat ik naar Maasmechelen ga, zo'n outletgebeuren, zou dat wat zijn?
Verder qua eten & gewicht nog steeds netjes op 65. En nog steeds niet de motivatie om écht m'n best te gaan doen om de laatste 3 kilo eraf te krijgen.
Ja, de lentequote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef loveli het volgende:
Hebben ze iets in het water gedaan waardoor we allemaal moeten shoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |