Hier een eigen foto:quote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zie het plaatje niet jammer genoeg...
Hmm, ik had inderdaad wel net gegeten en was aan het praten met mijn vriend (tot ik chagrijnig werdquote:Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vertelde over dat rondje sloterplas dat geweldig ging? Vrijdag ging het echt kut, ik ging namelijk praten en ik had vlak er voor gegeten en voelde dus wat jij ook had + steken. Ik had namelijk halfuur-uur van te voren nog gegeten. En het was ochtend en ik ben niet zo een ochtendmens.
Dus als je de volgende keer gaat rennen op een moment dat jij het fijnst vindt (bijv. avond) en 2 uur niet eet en niet te veel drinkt en niet gaat praten tegen iemand. En heel goed op je ademhaling let (neus-in-in-in mond-uit-uit-uit etc) Dan gaat het vast beter!!
hm nee die doet idd niet echt wat voor je. ik dnk dat je er eerder te weinig heup voor hebt ofzo, want he tmaakt je een beetj sad en plank-ig. als je trotser rechtop staat helpt misschien wel iets, maar ik denk dat de bandjes en halslijn niet echt passen bij je schouder/decolletee shape ofzo? en een push up beha eronder? heltp dat?quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier een eigen foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt fab terwijl ik ook dacht van wel
Ik ook niet!quote:Op zondag 26 april 2009 13:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zie het plaatje niet jammer genoeg...
Ik heb een push up aan, en m'n borsten zitten sowieso vrij hoog vergeleken met andere mensenquote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm nee die doet idd niet echt wat voor je. ik dnk dat je er eerder te weinig heup voor hebt ofzo, want he tmaakt je een beetj sad en plank-ig. als je trotser rechtop staat helpt misschien wel iets, maar ik denk dat de bandjes en halslijn niet echt passen bij je schouder/decolletee shape ofzo? en een push up beha eronder? heltp dat?
Nee, doet niks voor je. Komt omdat er wel een tailleband aanzit, maar die zit te wijd waardoor je helemaal recht lijkt.quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier een eigen foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt fab terwijl ik ook dacht van wel
Gooi d'r een kort jaren 50 vestje over, dan wordt het misschien nog wat.........Toch te koud nu om zo te dragen..........quote:Op zondag 26 april 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
Ik ga eens letten op de pasvorm als ik kleding koop, alle kleding die ik over heb en nog niet in de was zitten hebben echt een ver-schrik-kelijke pasvorm
Die tailleband zit over m'n ribbenkast en niet op m'n taille..quote:Op zondag 26 april 2009 14:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, doet niks voor je. Komt omdat er wel een tailleband aanzit, maar die zit te wijd waardoor je helemaal recht lijkt.
Ik heb zin om te winkelenquote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Gooi d'r een kort jaren 50 vestje over, dan wordt het misschien nog wat.........Toch te koud nu om zo te dragen..........
Op dit moment is AL mijn kleding verschrikkelijkquote:Op zondag 26 april 2009 14:13 schreef P.F het volgende:
Ik ga eens letten op de pasvorm als ik kleding koop, alle kleding die ik over heb en nog niet in de was zitten hebben echt een ver-schrik-kelijke pasvorm
Leuk jurkje, maar ik zat juist net te denken dat het niets is voor iemand met grote borstenquote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ik heb nu een heel leuk jurkje aan maar hij is gewoon niet voor mijn figuur. Het ligt daarom ook al echt een jaar in m'n kast. Het is meer bedoeld voor iemand zonder heupen, met taille, dunne armen en grote borsten. Zoals Serena van Gossip Girl
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |