Oh nietquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Centro is dan ook geen outletcenterBen er toevallig donderdagavond nog geweest en ze hebben er leuke collecties op het moment. Er is één winkel (waarvan ik even niet op de naam kom) en daarvan had ik het hele aanbod wel kunnen/willen meenemen.
Ben vast boeken voor de maand vakantie in Frankrijk aan het inslaan. Van Stephen King heb ik het eerste deel van de Dark Tower serie gekocht. Daar ga ik al aan beginnen en als het bevalt koop ik de andere delen er ook bij. Van Terry Pratchett heb ik The Colour Of Magic. En van Milan Kundera: The unbearable lightness of being. Die heb ik al eens gelezen, maar raar genoeg in het Frans........Kan me echt verheugen op de vakantie! Hier heb ik toch vaak een onrustig gevoel dat ik nog dingen moet, maar daar kan ik rustig een hele dag lezen en niemand die er wat van zegt. Zelfs m'n eigen onderbewustzijn niet!!quote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke boeken heb je gekocht cootje???
Alleen naar eBay gaan als je je kunt inhouden!quote:Op zondag 26 april 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar ga ik eens shoppen! Kan ik wel gebruiken
boeken klinken leuk en wat een onwijs fijn vooruitzicht die vakantie! wanneer ga je??? lijkt me heeeeerlijk...quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben vast boeken voor de maand vakantie in Frankrijk aan het inslaan. Van Stephen King heb ik het eerste deel van de Dark Tower serie gekocht. Daar ga ik al aan beginnen en als het bevalt koop ik de andere delen er ook bij. Van Terry Pratchett heb ik The Colour Of Magic. En van Milan Kundera: The unbearable lightness of being. Die heb ik al eens gelezen, maar raar genoeg in het Frans........Kan me echt verheugen op de vakantie! Hier heb ik toch vaak een onrustig gevoel dat ik nog dingen moet, maar daar kan ik rustig een hele dag lezen en niemand die er wat van zegt. Zelfs m'n eigen onderbewustzijn niet!!
Zo nu ga ik me maar eens aankleden en wat koffie maken, want natuurlijk ben ik nu aan het inkakken!Wie begint er nu een concert om 23 uur 's avonds op zondag??
En als je er geld voor hebt!quote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen naar eBay gaan als je je kunt inhouden!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt? Ja ik denk wel dat het me aanspreekt, moet ik niet alles al uithebben vóór de vakantie natuurlijk. Dat zou wel weer iets voor mij zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh Co! Je raakt verslááfd aan de Discworld boeken. Trust me.
Ja het is echt krankzinnige Engelse humor en een boek staat vol met voetnoten die betrekking hebben op nutteloze feitjes over personages maar die hartstikke grappig zijn om te lezen. En Nanny Ogg is echt zo gestoord als ik weet niet wat en en en.. ik kan er wel over doorgaan maar je moet het maar lezenquote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt? Ja ik denk wel dat het me aanspreekt, moet ik niet alles al uithebben vóór de vakantie natuurlijk. Dat zou wel weer iets voor mij zijn.
Ja ik heb nog even gebeld, ook om te vragen of we ervóor misschien nog iets konden gaan doen. Maar ervóor werden er alleen dutjes gedaan geloof ik!quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook enorm laat Co! Ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord dat een concert op zondag om 23.00 uur begint. Je weet het écht zeker?
Ik heb vier Monsoon jurken, allemaal zijde of zijde-mix. Het is eigenlijk net niet mijn pasvorm (te lang, te brede schouders, te weinig rondingen), maar over de kwaliteit heb ik weinig te klagen. En ik heb ze voor rond de 20 pond per stuk gekocht, in de tijd dat de pond nog anderhalve euro was.quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, is het echt zo hopeloos? (ik kende het merk Monsoon helemaal niet).
Bataviastad en Rosada vond ik niet echt bijzonder, bij Euro Disney heb je www.lavalleevillage.com en daar kun je echt goed los. Ook daar geldt dat je niet moet gaan als je er geld voor hebt.quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
Ik zie net trouwens dat er ook gewoon Nederlandse outlets open zijn met koninginnedag. Zijn jullie daar wel eens geweest, is zo'n outlet center iets?
Daar ben je dan niet de enige.... Ik was vorig jaar naar Antwerpen tijdens Kon.dag, maar daar was het bijna net zo vol met hollanders als in a'dam!quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef Merel het volgende:
BJ is echt liefEn blond!
Ik ga donderdag (koninginnedag) shoppen in België,
Maar de winkels zijn tenminste open! Dat vind ik vooral het irritante aan koninginnedag, dat er gewoon geen bal te doen is omdat alle winkels dicht zijn. Ik wil kunnen shoppen op m'n vrije dag!quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daar ben je dan niet de enige.... Ik was vorig jaar naar Antwerpen tijdens Kon.dag, maar daar was het bijna net zo vol met hollanders als in a'dam!
Wowquote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhh jongens... op momenten als deze ben ik zo gelukkig dat we een vrij uitzicht hebben voor het huis!
Kijk nou! Ik ben speciaal even naar buiten gegaan voor een foto, zodat jullie mee kunnen genieten
[ afbeelding ]
Het was ook maar héél even zo! Hier is het nu ook blauw met roze.quote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. * Chico kijkt snel naar buiten Nah, hier is het gewoon blauw/roze. Niets bijzonders.
Die foto! Hier is het uitzicht toch even wat anders...quote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Heer G moet op Koninginnedag spelen met de band, de hele dag. In Zoetermeer.
En zusje en ik gaan shoppen in Zoetermeer, want daar zijn de winkels gewoon open
Zag jij het daar bij jou niet?quote:Op zondag 26 april 2009 21:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Die foto! Hier is het uitzicht toch even wat anders...
Alles weer een beetje goed met je zusje?
Hoe groot vallen die jurkjes? Heb je enig idee wat vergelijkbaar zou zijn aan een maat 36 van H&M ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb vier Monsoon jurken, allemaal zijde of zijde-mix. Het is eigenlijk net niet mijn pasvorm (te lang, te brede schouders, te weinig rondingen), maar over de kwaliteit heb ik weinig te klagen. En ik heb ze voor rond de 20 pond per stuk gekocht, in de tijd dat de pond nog anderhalve euro was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |