heb ik gister iets gemist?quote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:
waar ging die score gister over? tussen ludo en kz/nouk?
haha ik wacht afquote:Op zondag 26 april 2009 11:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ander nummer?!!
no worries, ik heb vandaag aan het eind van de dag vast wel de nummers overgezet enzo
Nee, helemaal niet.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Die dag is gelukkig nog heel ver weg hier vandaan
Je kunt nog volop van ze genieten. Je kunt nog veel tijd met ze doorbrengen, nog veel met ze lachen van alles aan ze vragen. Bel ze anders gewoon eens op als je zin hebt.
Ah, ja morgen de aangifte tegen m'n ex ondertekenen en dan zal die ergens deze week wel uitgenodigd worden of uit d'r woning getrokken worden, voor verhoorquote:Op zondag 26 april 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je ging toch iets weg doen / de politie gaat toch bij iemand langs..?
Nah eigenlijk alleen modereren. Dus reacties weghalen die niet echt gepast zijn enzo. Zelf schrijven doe ik niet, daar ben ik niet zo'n held inquote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo ver was ik
En wat voor werkzaamheden verricht je? Schrijf je dan ook? (nieuwsgierigheid en interesse van mijn kant)
Dank je!quote:Op zondag 26 april 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Civilian; GEFELICITEERD met je verjaardag
WTFquote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:
waar ging die score gister over? tussen ludo en kz/nouk?
Ghe ghequote:Op zondag 26 april 2009 11:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ah, ja morgen de aangifte tegen m'n ex ondertekenen en dan zal die ergens deze week wel uitgenodigd worden of uit d'r woning getrokken worden, voor verhoor
dat zei ik dus ook, alleen wat genuanceerder..quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook, alleen wat genuanceerder..
Okay, helderquote:Op zondag 26 april 2009 11:14 schreef Civilian het volgende:
Nah eigenlijk alleen modereren. Dus reacties weghalen die niet echt gepast zijn enzo. Zelf schrijven doe ik niet, daar ben ik niet zo'n held in![]()
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, helder
En proficiat met je verjaardag. Ik lees dat je jarig bent.
Happy B-day!quote:
Oh van harte!quote:Op zondag 26 april 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Civilian; GEFELICITEERD met je verjaardag
Goed bouwjaar!quote:
Ow haha, inderdaad, maar dat was meer een score tussen Ludo en de kaars. en het is 1-1 gebleven.quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...eh...
En later was het 2-1.. nja.. ik ving alleen de scores op maar het ontbrak me aan clou ofzo
quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...eh...
En later was het 2-1.. nja.. ik ving alleen de scores op maar het ontbrak me aan clou ofzo
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat alquote:
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hier is de douche wel vrij hoor djayquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef djayzz het volgende:
Grr, nou staat er weer iemand onder de douche...
En daarna ludo met zijn vingerquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat al
[..]
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....
Ow, dan kom ik wel naar jouw.quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hier is de douche wel vrij hoor djay![]()
hihi
Shit nu baal ik nog meer dat ik nie kon komen gisterenquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat al
[..]
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan kom ik wel naar jouw.
* Pakt handdoek en stapt in de auto*
*gaat gauw terug naar binnen en trekt eerst wat kleren aanquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
*schuift slagroom en appeltaart 't topic binnen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
*gaat gauw terug naar binnen en trekt eerst wat kleren aan*
mmm jammie tnx!quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
Hmm nog meer slagroom likkenquote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
Hoezo had je me willen zien likken?quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Shit nu baal ik nog meer dat ik nie kon komen gisteren
Altijd!!quote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoezo had je me willen zien likken?
Tijgertje!quote:
quote:
moet je 9mei maar slagroom voor me bestellenquote:
Met de fiets, 40 minuten fietsen ofzo, goed te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi, dat het stappen tof was! Hoe ben je naar huis gegaan?
oeehhhhieee dat ga ik onthoudenquote:Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Je hebt wat gemist gister D_H
[..]
moet je 9mei maar slagroom voor me bestellen
en mogguh duim
Geen regen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:33 schreef Q. het volgende:
[Late reactie]
[..]
Met de fiets, 40 minuten fietsen ofzo, goed te doen.
Zeker!quote:
Vrouw naar mijn hart!quote:Op zondag 26 april 2009 11:34 schreef liefie_ het volgende:
He jammer hebben we het niet meer over tieten?
nopequote:Op zondag 26 april 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Magnumlekker geslapen?
[..]
En jij? lekker geslapen?
Een beetje op de terugweg maar het was niet zo veel en ik was toch te lam om het echt op te merken.quote:
Wat zei je nou? Is je douche nog steeds bezet?quote:Op zondag 26 april 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Morgen voor allen die net wakker zijn geworden!
Ik ben al een tijdje wakker. Ik heb eerst mijn huis schoongemaakt.quote:Op zondag 26 april 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Morgen voor allen die net wakker zijn geworden!
Hey Tijn. Goedemorgen!quote:Op zondag 26 april 2009 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker. Ik heb eerst mijn huis schoongemaakt.
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 11:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat zei je nou? Is je douche nog steeds bezet?
morguhh tijn... daar moet ik nog aan beginnenquote:Op zondag 26 april 2009 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker. Ik heb eerst mijn huis schoongemaakt.
Ja goed idee.quote:
Okay.... dit is verwarrendquote:
Ik lig er nog in hahaquote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is minder dan, kruip je er nog ffies in!?!?
Hoiquote:
Ik wil wel komen helpen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
morguhh tijn... daar moet ik nog aan beginnen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay.... dit is verwarrend
Is het nu ja of nee?
is goed!! haha hoe laat ben je er?quote:
Wordt nog druk bij jou.quote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is goed!! haha hoe laat ben je er?
Je zusje? [als je die hebt]quote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, de douche is nog bezet.
Tis toch niet normaal
Oow maar de terugweg is niet ergquote:Op zondag 26 april 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje op de terugweg maar het was niet zo veel en ik was toch te lam om het echt op te merken.Niet doorweekt ofzo.
En ja! Zo ben ik. Tof.
Zo'n heerlijke uitgebreide douche..quote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis toch niet normaal
Gewoon ergens de warme kraan aanzetten.quote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis toch niet normaal
Ik heb een zus(je) maar die woont in oegstgeest.quote:
Nee, hele nare droom gehadquote:Op zondag 26 april 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Magnumlekker geslapen?
[..]
En jij? lekker geslapen?
Nah, daz gemeenquote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke uitgebreide douche..
Lekker ontspannen...![]()
Ach, weet je wat? Ik denk dat ik ook ff ga douchen.
Doei!
ik heb me pc gwn naar me bed gesleept hahaquote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]ok hahahaha
dat kan ik vanaf nu ook, ik heb een laptop gekregen
klinkt heerlijkquote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke uitgebreide douche..
Lekker ontspannen...![]()
Ach, weet je wat? Ik denk dat ik ook ff ga douchen.
Doei!
Ja, maar ik denk dat ik het snapquote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een zus(je) maar die woont in oegstgeest.
Volgens mij stond eerst mijn vader eronder, daarna een gast van de B&B, en daarna mijn Oom die weer eens in Nederland is.
(ingewikkeld he)
Over anderhalf ongeveer. PM je adres maar.quote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is goed!! haha hoe laat ben je er?
quote:Op zondag 26 april 2009 11:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik heb me pc gwn naar me bed gesleept haha
jaaaa gezellie hequote:
Hihi,quote:
Hoi liefiequote:Op zondag 26 april 2009 11:34 schreef liefie_ het volgende:
He jammer hebben we het niet meer over tieten?
*draait gauw om, rijdt terug naar huis, pakt nog meer gezelligheid in en gaat weer opweg*quote:
Sorry, can't hear you. Mijn water klettert zo hard.quote:
MNRquote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry, can't hear you. Mijn water klettert zo hard.
Voorkeur voor Lavendel of Ylang? Of ander geurtje mag ookquote:
Ja mijn ouders waren overleden en ik werd wakker en dacht dat het echt zo wasquote:
Ja, daarom, ik was wel bang dat ik nat zou regenen op de heenweg maar heb het nog net droog gehouden.quote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow maar de terugweg is niet erg
Moet ik het nog een keer bevestigen?
haha weet je zeker heb echt de hele week hier niks gedaan dusssee is wel doorwerken hoorquote:Op zondag 26 april 2009 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over anderhalf ongeveer. PM je adres maar.
Met z'n drieen schoonmaken gaat lekker snel.quote:
kijk wordt het toch nog een leuke zondagquote:
ylang want t klinkt lekker (ken t niet haha)quote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Voorkeur voor Lavendel of Ylang? Of ander geurtje mag ook
ik ga alleen kijken hoe jij schoonmaaktquote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met z'n drieen schoonmaken gaat lekker snel.Kunnen we daarna iets leuks gaan doen.
Ik ga lekker in mijn ochtendjas ontbijten *tong uit steek emo*quote:
Ik ben wel wat gewend. Ik maak ook maar een keer per week schoon.quote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha weet je zeker heb echt de hele week hier niks gedaan dusssee is wel doorwerken hoor
jaa idd en we hebben er nog eentje die komt douchen dus die komt vast wel helpen toch......quote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met z'n drieen schoonmaken gaat lekker snel.Kunnen we daarna iets leuks gaan doen.
Is goed.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga alleen kijken hoe jij schoonmaakt
Een spelletje?quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa idd en we hebben er nog eentje die komt douchen dus die komt vast wel helpen toch......
gaan we doen dan??
Pindakaas en hagelslagquote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net ontbeten (Kindjes met pindakaas met hagelslag)
En nu aan de koffie
hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga alleen kijken hoe jij schoonmaakt
gezellie hoorquote:
Volgens mij niet...quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Komt t de komende week nog goe dmet het weer trouwens?
Zal ik dan mijn werkster-outfit aandoen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaklinkt goed zal ik naast je ploffen op de bank met bakkie thee
Geen idee. Wat voor weer wordt het dan volgende week?quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helaas.quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn werkster-outfit aandoen?
Nog voorkeur voor een bepaald spelletje?quote:
ik ook...en ik gil nog steeds!quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn werkster-outfit aandoen?
quote:Op zondag 26 april 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een bepaald spelletje?
quote:
Gatverdamme... rare smaak hebben je kinderen hoor...quote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net ontbeten (Kindjes met pindakaas met hagelslag)
En nu aan de koffie
Nee en dat is kut, want ik wil mijn vijver deze week flink onder handen nemenquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
jij denkt hetzelfde als mijquote:
quote:
quote:
Nou, ik wel!quote:Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
hahah die link had ik nog nie gelegd whahahahah
quote:
Leukquote:Op zondag 26 april 2009 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahah ik moest denken aan die nederlandse film... met die prostituees.. hoe heet ie nou met die gozer in zn werkster outfit haha en dan die meid steeds... hier ligt nog stof haha keetje tippel heet ie volgens mij![]()
De rest is nog niet wakker.quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Jongens... Jullie gaan mij niet vertellen dat ik de enige ben die scherp is vandaag![]()
haha ben bang van wel op dit moment hahahquote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Jongens... Jullie gaan mij niet vertellen dat ik de enige ben die scherp is vandaag![]()
Geloof mij, ik ben ook brakquote:
Ik heb mijn scherpte gister al verbruiktquote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
gooise hockey doozquote:
Ooo gelukkig, dan hoef ik niet bang te zijnquote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb mijn scherpte gister al verbruikt
Zondag is nooit mijn scherpste dag en na zo'n intensief weekend al helemaal niet.quote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Maar wel scherp.quote:
Nee hoor, ben zo scherp als een scheermesquote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik bijt niet... tenzij je het wiltquote:Op zondag 26 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo gelukkig, dan hoef ik niet bang te zijn
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zondag 26 april 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik bijt niet... tenzij je het wilt
fokken is toch leuk?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Carooltje79 het volgende:
nou heb ik echt zin om iets te gaan doen
dan niet....quote:
Je mag iemand anders bijtenquote:
jaaaa is ook leuk haha maarreee begin beetje hyper te worden haha muziek gaat hier al steeds harder enzo.... hahaquote:
Schoonmakenquote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Carooltje79 het volgende:
nou heb ik echt zin om iets te gaan doen
haha jaa iets leuks had ik het over he Tijnquote:
Ga naar het strand! Maar vergeet je paraplu niet.quote:Op zondag 26 april 2009 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa iets leuks had ik het over he Tijn
Schoonmaken kan ook leuk zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa iets leuks had ik het over he Tijn
zometeen stijg ik op met me paraplu-tjequote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga naar het strand! Maar vergeet je paraplu niet.
Hij staat hier al op max volumequote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa is ook leuk haha maarreee begin beetje hyper te worden haha muziek gaat hier al steeds harder enzo.... haha
ohw sorry gelijk ff doenquote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooo weer fris en fruitig
carooltje waar blijft die pm !?
zo weet ik niet waar ik heen moet
Ja en mijn aanbod staat nog steeds open.quote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooo weer fris en fruitig
carooltje waar blijft die pm !?
zo weet ik niet waar ik heen moet
quote:
In bed moet je ook heul andere dingen doen Noukiequote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
* Nouk84 noteert voor de zoveelste keer; in bed liggen en ondertussen bezig met de laptop levert rugpijn op
hier is het gewoon heerlijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Belsezar het volgende:
Wat is er toch met paraplutjes? Hier is het wel grijs maar verder prima weertje
Bij gebrek aan beterquote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In bed moet je ook heul andere dingen doen Noukie
Dus lekker met laptopje op het balkon gaan zittenquote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is het gewoon heerlijk
geen stralende zon maar wel een mager zonnetje en lekkere temperatuur!!
Pannenkoeken met spek en stroopquote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Adolecens het volgende:
Gatverdamme... rare smaak hebben je kinderen hoor...![]()
Noukquote:
quote:
Mja, dan zou ik ook een laptop knuffelen in bedquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en stroop
Wat is daar mis mee?? das jammiequote:Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en stroop
Nee hoor, denk dat we rond half 10 allemaal richting huis gingen..quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus lekker met laptopje op het balkon gaan zitten
Klinkt goed! Komen we wel bij jou op het balkon zittenquote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is het gewoon heerlijk
geen stralende zon maar wel een mager zonnetje en lekkere temperatuur!!
quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook een laptop knuffelen in bed
Over het algemeen worden ze wel lekker warm als je ze een tijdje aan hebt staan...quote:
Goedemiddagquote:
Ja, maar ik blijf dan niet in bed liggenquote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een gebrek aan beter het grootste deel van de tijd?
Zeg, jij met je snelle qoutes!quote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf dan niet in bed liggen
dat doe ik heel veel kan ik me helemaal op uit levenquote:
Ja van mij ook wel.quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej mrbox
helaas om half10 iedereen weg... had van mij nog wel wat langer mogen doorgaan
ohw jaa dat moet ik ook nog doenquote:
Bquote:
Hahaha tja ik was ook pas @ 00:00 thuisquote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej mrbox
helaas om half10 iedereen weg... had van mij nog wel wat langer mogen doorgaan
Oehquote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Over het algemeen worden ze wel lekker warm als je ze een tijdje aan hebt staan...
Net een man wat dat betreft, doe er een cd'tje in, begint ie ook nog als een gek te spinnen en als je er genoeg van hebt, druk je op de "EJECT" knop
Jaquote:
Ja ik ook. Al heb ik vroeger toen ik nog op de Havo zat tijdens de praktijkbeurt van de muziekles wel een keer Nothing Else Matters gedrumd. Heel dat nummer met 4 man, was erg cool.quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik heel veel kan ik me helemaal op uit leven
niet om aan te zien denk ik maar ach doe ik meestal als ik alleen ben
Wat was dat nou edit waardig?!quote:Op zondag 26 april 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, jij met je snelle qoutes!
Geef me es gewoon de tijd om te editten!
Ik lig meestal met een boek in bed, laptop ga ik niet aan beginnen
Ik ga straks maar lunchen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa dat moet ik ook nog doenbegin wel trek te krijgen eigenlijks
Niks bijzonders helaas.quote:
Die je door had gestuurd waren ook leuk jaquote:Op zondag 26 april 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb zin om nog meer foto's te spammen
Ik heb zoveel leuke![]()
Nee, maar het hoeft voor mij niet altijd edit-waardig te zijn om toch te edittenquote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat was dat nou edit waardig?!
Kan je ook een laptop knuffelen in bed
Nieuwe TT: "[Singles] Knuffelen met de laptop in bed" Dat zou wel meer kneusjes gaan aantrekken vermoed ik
Lijkt me leuk om een keer te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al heb ik vroeger toen ik nog op de Havo zat tijdens de praktijkbeurt van de muziekles wel een keer Nothing Else Matters gedrumd. Heel dat nummer met 4 man, was erg cool.
Ik moet bij luchtdrummen wel opletten dat ik mijn benen niet blauw sla uit enthousaisme.
Ja daar staan mn kinderen opquote:Op zondag 26 april 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die je door had gestuurd waren ook leuk ja
Ja, ik las het. Gelukkig was het maar een droom, moet je maar denken.quote:Op zondag 26 april 2009 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks bijzonders helaas.
En deze zondag blijft eigenlijk getekend door een hele nare droom jammer genoeg
Doe maar.quote:Op zondag 26 april 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb zin om nog meer foto's te spammen
Ik heb zoveel leuke![]()
op je benen is niet meer de lucht hoorquote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al heb ik vroeger toen ik nog op de Havo zat tijdens de praktijkbeurt van de muziekles wel een keer Nothing Else Matters gedrumd. Heel dat nummer met 4 man, was erg cool.
Ik moet bij luchtdrummen wel opletten dat ik mijn benen niet blauw sla uit enthousiasme.
Goedemiddagquote:
Beendrummen dan.quote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op je benen is niet meer de lucht hoor
ik gebruik meestal een tafel
ik wissel af echt in de lucht vind ik echter, probeer ook echt de juiste techniek toe te passen enzoquote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Beendrummen dan.
Tafel niet, dan hou ik geen handen meer over gok ik.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Gelukkig was het maar een droom, moet je maar denken.
Ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
Zooo! Ik ben weer fris, fruitig én wakker
M'n humeur stijgt al weerquote:
En kan je een beetje drummen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wissel af echt in de lucht vind ik echter, probeer ook echt de juiste techniek toe te passen enzo
quote:
Het lukt me niet goed om bassdrum en hi-hat van elkaar afzonderlijk te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wissel af echt in de lucht vind ik echter, probeer ook echt de juiste techniek toe te passen enzo
een beetjequote:
Lief dat ik daar mee in stem hèquote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
tering... ben luiiiiiiiiii
heej auto... minimeet vnaaf?
Nee nog niet.quote:
je vindt het wel leukquote:
Ik kan ook een beetje luchtdrummen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een beetje
mijn ex drumt en daar heb ik ook wel vaker een poging op gewaagd
in de lucht is makkelijker
Zo nu heb ik bijna heel Blijdorp weer gezien. Hoef ik daar voorlopig niet meer naartoe.quote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oefenen eerst echt simpele oefeningetjes doen en herhalenquote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Het lukt me niet goed om bassdrum en hi-hat van elkaar afzonderlijk te doen.
In Blijdorp hebben ze toch zo'n heel groot aquarium of niet?quote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel irritant trouwens dat het in het aquarium zo donker is.
Kun je bijna geen goede foto's maken
Met flits ziet er niet uit.
Lees maar terug.quote:
minimeet? waar?quote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
tering... ben luiiiiiiiiii
heej auto... minimeet vnaaf?
Leuke foto'squote:Op zondag 26 april 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik een foto maken als ik het aan heb?quote:
Ik vind die piguïn zo leukquote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo nu heb ik bijna heel Blijdorp weer gezien. Hoef ik daar voorlopig niet meer naartoe.
het is duizend keer makkelijker als je gewoon ff antwoord geeft maar tochquote:
ja klopt, oceanium. is nice... zwemmen al die vissen over je heen enzo. en ze hebben grappige pinguins ook nog daar ergens in de buurt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Blijdorp hebben ze toch zo'n heel groot aquarium of niet?
MNR en zzbrox kwamen nog ff langsquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
KZ gaan we nog rennen vandaag?
hoe was de meet verder gisteren nadat wij wegwaren? tot we wegwaren vond ik het iig supergezelli!!
Gezellig. MNR en zbbrox kwamen ook nog aanwaaien.quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
hoe was de meet verder gisteren nadat wij wegwaren? tot we wegwaren vond ik het iig supergezelli!!
Ja, echt groot, dus daar heb ik ook veel foto's van, maar dat licht is echt een probleemquote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Blijdorp hebben ze toch zo'n heel groot aquarium of niet?
daarna was het nog veeeeeeeeel gezelligerquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
Omdat je zo aandringt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is duizend keer makkelijker als je gewoon ff antwoord geeft maar toch
Tnx auto! aan j ou heb tenminste ik watquote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[Singles] These sounds fall into my miiiiind. Cabrio! O+
quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt, oceanium. is nice... zwemmen al die vissen over je heen enzo. en ze hebben grappige pinguins ook nog daar ergens in de buurt.
Dubbele bassdrum, dan is het ook makkelijker, vind ik.quote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oefenen eerst echt simpele oefeningetjes doen en herhalen
en zo krijg je die feeling
Ik heb jaarkaart voor blijdorpquote:Op zondag 26 april 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo nu heb ik bijna heel Blijdorp weer gezien. Hoef ik daar voorlopig niet meer naartoe.
Das wel gaaf ja! Had er weleens over gehoordquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja klopt, oceanium. is nice... zwemmen al die vissen over je heen enzo. en ze hebben grappige pinguins ook nog daar ergens in de buurt.
Ja, dat geloof ik wel dat dat lastig is. Gelukkig heb je er een paar gemaakt & anders willen de kids vast nog wel een keer terugquote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, echt groot, dus daar heb ik ook veel foto's van, maar dat licht is echt een probleem
Wel een paar leuke foto's kunnen maken
Hoezo is dat erg?quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind die piguïn zo leuk
En ik ben erg
En ik ga zo ook maar eens, naar opa en oma, opa is bijna jarig en hij viert t vandaag
Even kadootje inpakken nog
ow dat klinkt leuk. jammer dat we dat hebben gemist. tot hoe laat zijn jullie doorgegaan?quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig. MNR en zbbrox kwamen ook nog aanwaaien.
Ja inderdaad.quote:
hahaha onze mien dobbelsteenquote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt.
Een werksteroutfit.
half10 ging iedereen naar huisquote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dat klinkt leuk. jammer dat we dat hebben gemist. tot hoe laat zijn jullie doorgegaan?
Hij kijkt kei boos hahaquote:
Vind ik ook niet ergquote:Op zondag 26 april 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Das wel gaaf ja! Had er weleens over gehoord
[..]
Ja, dat geloof ik wel dat dat lastig is. Gelukkig heb je er een paar gemaakt & anders willen de kids vast nog wel een keer terug
Ik heb 280 foto's gemaakt in een dagje...quote:
Morgen murm!quote:Op zondag 26 april 2009 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
minimeet? waar?
Jeweettoch!quote:Op zondag 26 april 2009 12:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Tnx auto! aan j ou heb tenminste ik wat
Nog schoenen gescoort?
oja en dan om 5 uur lopen ofzo? kom je dan naar hier toe? is wel ok hoor. we moeten wel gaan. anders ga ik alleen want ik sport nu te weinig vind ikquote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarna was het nog veeeeeeeeel gezelliger
rennen..eigenlijk moeten we he maar ben gaaaaaaaaaaaaaar en het regent nog![]()
als je zin hebt kunnen we auto en nouk meeten om 18uur in rotjeknor
quote:
Half tien.quote:Op zondag 26 april 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow dat klinkt leuk. jammer dat we dat hebben gemist. tot hoe laat zijn jullie doorgegaan?
Ga je mee dan?quote:
pinguins rule!quote:
Haha, nee nee!quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
koop zondag hier
ik ga zo op schoenen jacht
Naar de dierentuinquote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
bezoek is weg.
mensen geef me es een tip wat kan ik gaan doen!?!?
shoppen uiteraard!!!!quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
bezoek is weg.
mensen geef me es een tip wat kan ik gaan doen!?!?
Ik had in de planning om tshirts te gaan kopen, maar iets zegt mij dat wij dat hier niet gaan halen. Moeten nog ontbijten, douchen, fokken enzo,,,quote:Op zondag 26 april 2009 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je mee dan?
koop zondag hier
ik ga zo op schoenen jacht
ja ik zag het maar de winkels zijn toch om 5 uur al dichtquote:Op zondag 26 april 2009 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee nee!![]()
Ik ga zo/straks naar Rotterdam
Pinguins zijn leukquote:
Hahaquote:
Dat is best veel.quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg
[..]
Ik heb 280 foto's gemaakt in een dagje...
Niks van gemerkt anders.quote:Op zondag 26 april 2009 12:49 schreef kwaakvaak het volgende:
het is anders best lekker slapen op het strand, alleen jammer dat het spekjes regende
onbijten heb ik al gedaan, fokken is bijna klaarquote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik had in de planning om tshirts te gaan kopen, maar iets zegt mij dat wij dat hier niet gaan halen. Moeten nog ontbijten, douchen, fokken enzo,,,
Tot zo.quote:Op zondag 26 april 2009 12:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Ikke gaat eens ff een lekker douche nemen... ff lekker wakker worden
Ja, klopt, is ook wel.quote:Op zondag 26 april 2009 12:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de kids niet zoiets vind ik leuker met de kids erbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |