Ja, daarom, ik was wel bang dat ik nat zou regenen op de heenweg maar heb het nog net droog gehouden.quote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow maar de terugweg is niet erg
Moet ik het nog een keer bevestigen?
haha weet je zeker heb echt de hele week hier niks gedaan dusssee is wel doorwerken hoorquote:Op zondag 26 april 2009 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over anderhalf ongeveer. PM je adres maar.
Met z'n drieen schoonmaken gaat lekker snel.quote:
kijk wordt het toch nog een leuke zondagquote:
ylang want t klinkt lekker (ken t niet haha)quote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Voorkeur voor Lavendel of Ylang? Of ander geurtje mag ook
ik ga alleen kijken hoe jij schoonmaaktquote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met z'n drieen schoonmaken gaat lekker snel.Kunnen we daarna iets leuks gaan doen.
Ik ga lekker in mijn ochtendjas ontbijten *tong uit steek emo*quote:
Ik ben wel wat gewend. Ik maak ook maar een keer per week schoon.quote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha weet je zeker heb echt de hele week hier niks gedaan dusssee is wel doorwerken hoor
jaa idd en we hebben er nog eentje die komt douchen dus die komt vast wel helpen toch......quote:Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met z'n drieen schoonmaken gaat lekker snel.Kunnen we daarna iets leuks gaan doen.
Is goed.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga alleen kijken hoe jij schoonmaakt
Een spelletje?quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa idd en we hebben er nog eentje die komt douchen dus die komt vast wel helpen toch......
gaan we doen dan??
Pindakaas en hagelslagquote:Op zondag 26 april 2009 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net ontbeten (Kindjes met pindakaas met hagelslag)
En nu aan de koffie
hahahaquote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga alleen kijken hoe jij schoonmaakt
gezellie hoorquote:
Volgens mij niet...quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Komt t de komende week nog goe dmet het weer trouwens?
Zal ik dan mijn werkster-outfit aandoen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaklinkt goed zal ik naast je ploffen op de bank met bakkie thee
Geen idee. Wat voor weer wordt het dan volgende week?quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helaas.quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn werkster-outfit aandoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |