neuh ikke nietquote:
Hey Howl, heb je de weg naar de parkeergarage nog makkelijk kunnen vinden? Je liep nl. de verkeerde kant op hadden we geconstateerd.quote:
Anders zat hij toch niet hier? En hij was nog voor ons weg, dus dat zal wel goed zijn gekomen. Toch howl?quote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Howl, heb je de weg naar de parkeergarage nog makkelijk kunnen vinden? Je liep nl. de verkeerde kant op hadden we geconstateerd.
Ik vroeg makkelijk, mutsquote:Op zondag 26 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Anders zat hij toch niet hier? En hij was nog voor ons weg, dus dat zal wel goed zijn gekomen. Toch howl?
Het duurde even, en ik was iets omgelopen, maar ik had de parkeergarage toch gevonden.quote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Howl, heb je de weg naar de parkeergarage nog makkelijk kunnen vinden? Je liep nl. de verkeerde kant op hadden we geconstateerd.
Goed zoquote:Op zondag 26 april 2009 10:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Het duurde even, en ik was iets omgelopen, maar ik had de parkeergarage toch gevonden.
Het feit dat je je pa durft te vragen of je ajb mag douchen maakt je idd DE baasquote:Op zondag 26 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een baas ben ik ook
Gewoon geregeld dat ik daar kan douchen
Laterzzzz!
aaahhhquote:Op zondag 26 april 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker... Gaan we gewoon binnen zitten. Het plan was sowieso eten, niet echt terrassen.
quote:
eej brox... hebbie fun gehad met je nieuwe telefoonquote:
Maakt niet uit, ik heb er ook last vanquote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat mijn kuthumeur straks weg is....
Ow, dat is wat minder. Sterkte!quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Matig geslapen. Veel gedacht over probleempjes waar ik mee loop.
Nou nou, dat wordt nog gezellig in Rotterdam, 2 kuthumeuren bij elkaarquote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb er ook last van
Slecht geslapen?quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Jij ook alquote:
Dat klinkt als piekeren.quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Matig geslapen. Veel gedacht over probleempjes waar ik mee loop.
Gelukkig val je in Rotterdam niet op met zo'n humeurquote:Op zondag 26 april 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou nou, dat wordt nog gezellig in Rotterdam, 2 kuthumeuren bij elkaar
* zbbrox onderdrukt een lichte hihiquote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee dat niet..quote:
Ik ook!quote:
Mag ik niet bij jou in bed erbij kruipen?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dj Azz stuur mij ff die 2 foto's die je hebt gemaakt
quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Sorry, beeeetje late reactiequote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry, beeeetje late reactie
Maar wel goed hoor en jij?
Aangezien die hele meet hier al is besproken kunnen de foto's hier natuurlijk ook wel worden geplaatst.quote:Op zondag 26 april 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dj Azz stuur mij ff die 2 foto's die je hebt gemaakt
Beetje?quote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry, beeeetje late reactie
Maar wel goed hoor en jij?
Hey... wie was er gisteren ook alweer aan het dissen huh?quote:Op zondag 26 april 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien die hele meet hier al is besproken kunnen de foto's hier natuurlijk ook wel worden geplaatst.
Ik maak me druk om wat mensen van me denken... Dat wilde ik niet meer doen..quote:
quote:
eg nie...!quote:Op zondag 26 april 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien die hele meet hier al is besproken kunnen de foto's hier natuurlijk ook wel worden geplaatst.
Idd, ik ga niet zomaar de foto's plaatsen als mensen dat liever niet hebben.quote:
Dat klinkt vaag. Kun je het iets meer toelichten? Als je dat wilt.quote:Op zondag 26 april 2009 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak me druk om wat mensen van me denken... Dat wilde ik niet meer doen..
De eerste sms is al verstuurd.quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eej brox... hebbie fun gehad met je nieuwe telefoonhaha
Morgen.. een gewone maandag.. Wat is er morgen?quote:
Dat houdt in dat ik een modje ben op de Frontpagequote:Op zondag 26 april 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Beetje?
Nee, is okay. Ik moest lachen om je verontschuldiging.
Ja prima. Lekker zondagmorgen, zondagmiddag. Heerlijk. Ben gewoon aan het genieten van leven.
Hey, ik zie dat jij Frontpage in je naam hebt staan. Wat houdt dat in?
ga jij nou maar 3x om je auto heen lopen voor de lol. hihiquote:
Je ging toch iets weg doen / de politie gaat toch bij iemand langs..?quote:Op zondag 26 april 2009 10:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Morgen.. een gewone maandag.. Wat is er morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |