quote:Op zondag 26 april 2009 09:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca geeft toe dat ze nu best wel nieuwsgierig is.![]()
hahaha, dat dus.quote:Op zondag 26 april 2009 09:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Eindhoven is echt top met K-dag en nacht. Heb het altijd zo enorm naar mijn zin gehad hier.
Het is gewoon heel gezellig, veel verschillende soort muziek, pleinen, sferen. Volgens mij was het vorig jaar dat op de radio een oproep werd geplaatst of mensen niet meer naar Eindhoven wilde komen. Het was gewoon vol!
Was ook wel erg leuk toen
Weet ik wel. Maar ik vond het toch nodig serieus te antwoordenquote:
ripleyquote:Op zondag 26 april 2009 09:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
diegene waar ik over droomde had misschien wel dezelfde krullen als ang3l, maar toch een heel stuk grotere boobs!
im afraid soquote:Op zondag 26 april 2009 10:02 schreef DR34M3R het volgende:
Al denk ik dat als je Ang3l pm't, jij best zijn nummer mag hebben van hem hoor
quote:
quote:
Dat is dus geen complimentquote:
Hahaha! Ik wilde precies, echt exact hetzelfde reageren op jouw quotequote:Op zondag 26 april 2009 10:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, dat dus.
[..]
Weet ik wel. Maar ik vond het toch nodig serieus te antwoordenAl denk ik dat als je Ang3l pm't, jij best zijn nummer mag hebben van hem hoor
Ciao.quote:
LOLquote:Op zondag 26 april 2009 10:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik wilde precies, echt exact hetzelfde reageren op jouw quote
Owjee, dat wordt weer de tuinslang vandaag!quote:Op zondag 26 april 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkk
Moet ik half 11 ergens zijn, is mijn pa al vanaf half 10 de douche aan het schoonmaken!!
Doe dat maar eens meidquote:Op zondag 26 april 2009 10:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Blijven we nu aan de gang?
Ik zal me eens gaan aankleden. Ik vrees dat we anders niets gaan doen vandaag
Jups. Dan is de diversiteit ook leuker. Kun je met iedereen beetje kletsen en zo. En zijn toch altijd 2 of 3 personen naar wie je meer toetrekt.quote:Op zondag 26 april 2009 10:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Klinkt super! Ga je met een grote groep heen?
Jazeker... Gaan we gewoon binnen zitten. Het plan was sowieso eten, niet echt terrassen.quote:Op zondag 26 april 2009 10:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
nouk, ga je nog steeds met auto naar rotjeknor nu het regent of niet?
Vooral op zo'n nacht als Koningenacht.quote:Op zondag 26 april 2009 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups. Dan is de diversiteit ook leuker. Kun je met iedereen beetje kletsen en zo. En zijn toch altijd 2 of 3 personen naar wie je meer toetrekt.
Ik dan, in mijn geval
En ik vind het fijn om in een grote groep over Eindhoven heen te trekken. Geeft toch een 'veiliger' gevoel en je kunt gewoon onwijs veel lachen met elkaar. Ik vind het ook altijd leuk om te zien dat iedereen het gezellig heeft met elkaar.
Ga je ook met je huisgenoten? Of andere mensen?
Wat een baas ben ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 10:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owjee, dat wordt weer de tuinslang vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |