neuh ikke nietquote:
Hey Howl, heb je de weg naar de parkeergarage nog makkelijk kunnen vinden? Je liep nl. de verkeerde kant op hadden we geconstateerd.quote:
Anders zat hij toch niet hier? En hij was nog voor ons weg, dus dat zal wel goed zijn gekomen. Toch howl?quote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Howl, heb je de weg naar de parkeergarage nog makkelijk kunnen vinden? Je liep nl. de verkeerde kant op hadden we geconstateerd.
Ik vroeg makkelijk, mutsquote:Op zondag 26 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Anders zat hij toch niet hier? En hij was nog voor ons weg, dus dat zal wel goed zijn gekomen. Toch howl?
Het duurde even, en ik was iets omgelopen, maar ik had de parkeergarage toch gevonden.quote:Op zondag 26 april 2009 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Howl, heb je de weg naar de parkeergarage nog makkelijk kunnen vinden? Je liep nl. de verkeerde kant op hadden we geconstateerd.
Goed zoquote:Op zondag 26 april 2009 10:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Het duurde even, en ik was iets omgelopen, maar ik had de parkeergarage toch gevonden.
Het feit dat je je pa durft te vragen of je ajb mag douchen maakt je idd DE baasquote:Op zondag 26 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een baas ben ik ook
Gewoon geregeld dat ik daar kan douchen
Laterzzzz!
aaahhhquote:Op zondag 26 april 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker... Gaan we gewoon binnen zitten. Het plan was sowieso eten, niet echt terrassen.
quote:
eej brox... hebbie fun gehad met je nieuwe telefoonquote:
Maakt niet uit, ik heb er ook last vanquote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat mijn kuthumeur straks weg is....
Ow, dat is wat minder. Sterkte!quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Matig geslapen. Veel gedacht over probleempjes waar ik mee loop.
Nou nou, dat wordt nog gezellig in Rotterdam, 2 kuthumeuren bij elkaarquote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb er ook last van
Slecht geslapen?quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat mijn kuthumeur straks weg is....
Jij ook alquote:
Dat klinkt als piekeren.quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Matig geslapen. Veel gedacht over probleempjes waar ik mee loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |