Maar wel scherp.quote:
Nee hoor, ben zo scherp als een scheermesquote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
Jongens... Jullie gaan mij niet vertellen dat ik de enige ben die scherp is vandaag![]()
Ik bijt niet... tenzij je het wiltquote:Op zondag 26 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo gelukkig, dan hoef ik niet bang te zijn
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zondag 26 april 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb mijn scherpte gister al verbruikt
Doe maar nietquote:Op zondag 26 april 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik bijt niet... tenzij je het wilt
fokken is toch leuk?quote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Carooltje79 het volgende:
nou heb ik echt zin om iets te gaan doen
dan niet....quote:
Je mag iemand anders bijtenquote:
jaaaa is ook leuk haha maarreee begin beetje hyper te worden haha muziek gaat hier al steeds harder enzo.... hahaquote:
Schoonmakenquote:Op zondag 26 april 2009 12:02 schreef Carooltje79 het volgende:
nou heb ik echt zin om iets te gaan doen
haha jaa iets leuks had ik het over he Tijnquote:
Ga naar het strand! Maar vergeet je paraplu niet.quote:Op zondag 26 april 2009 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa iets leuks had ik het over he Tijn
Schoonmaken kan ook leuk zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa iets leuks had ik het over he Tijn
zometeen stijg ik op met me paraplu-tjequote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga naar het strand! Maar vergeet je paraplu niet.
Hij staat hier al op max volumequote:Op zondag 26 april 2009 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa is ook leuk haha maarreee begin beetje hyper te worden haha muziek gaat hier al steeds harder enzo.... haha
ohw sorry gelijk ff doenquote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooo weer fris en fruitig
carooltje waar blijft die pm !?
zo weet ik niet waar ik heen moet
Ja en mijn aanbod staat nog steeds open.quote:Op zondag 26 april 2009 12:07 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooo weer fris en fruitig
carooltje waar blijft die pm !?
zo weet ik niet waar ik heen moet
quote:
In bed moet je ook heul andere dingen doen Noukiequote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Nouk84 het volgende:
* Nouk84 noteert voor de zoveelste keer; in bed liggen en ondertussen bezig met de laptop levert rugpijn op
hier is het gewoon heerlijkquote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Belsezar het volgende:
Wat is er toch met paraplutjes? Hier is het wel grijs maar verder prima weertje
Bij gebrek aan beterquote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In bed moet je ook heul andere dingen doen Noukie
Dus lekker met laptopje op het balkon gaan zittenquote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is het gewoon heerlijk
geen stralende zon maar wel een mager zonnetje en lekkere temperatuur!!
Pannenkoeken met spek en stroopquote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef Adolecens het volgende:
Gatverdamme... rare smaak hebben je kinderen hoor...![]()
Noukquote:
quote:
Mja, dan zou ik ook een laptop knuffelen in bedquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en stroop
Wat is daar mis mee?? das jammiequote:Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en stroop
Nee hoor, denk dat we rond half 10 allemaal richting huis gingen..quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 12:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus lekker met laptopje op het balkon gaan zitten
Klinkt goed! Komen we wel bij jou op het balkon zittenquote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is het gewoon heerlijk
geen stralende zon maar wel een mager zonnetje en lekkere temperatuur!!
quote:Op zondag 26 april 2009 12:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik ook een laptop knuffelen in bed
Over het algemeen worden ze wel lekker warm als je ze een tijdje aan hebt staan...quote:
Goedemiddagquote:
Ja, maar ik blijf dan niet in bed liggenquote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een gebrek aan beter het grootste deel van de tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |