Ow haha, inderdaad, maar dat was meer een score tussen Ludo en de kaars. en het is 1-1 gebleven.quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...eh...
En later was het 2-1.. nja.. ik ving alleen de scores op maar het ontbrak me aan clou ofzo
quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...eh...
En later was het 2-1.. nja.. ik ving alleen de scores op maar het ontbrak me aan clou ofzo
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat alquote:
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hier is de douche wel vrij hoor djayquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef djayzz het volgende:
Grr, nou staat er weer iemand onder de douche...
En daarna ludo met zijn vingerquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat al
[..]
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....
Ow, dan kom ik wel naar jouw.quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hier is de douche wel vrij hoor djay![]()
hihi
Shit nu baal ik nog meer dat ik nie kon komen gisterenquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat al
[..]
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan kom ik wel naar jouw.
* Pakt handdoek en stapt in de auto*
*gaat gauw terug naar binnen en trekt eerst wat kleren aanquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
*schuift slagroom en appeltaart 't topic binnen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
*gaat gauw terug naar binnen en trekt eerst wat kleren aan*
mmm jammie tnx!quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
Hmm nog meer slagroom likkenquote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
Hoezo had je me willen zien likken?quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Shit nu baal ik nog meer dat ik nie kon komen gisteren
Altijd!!quote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoezo had je me willen zien likken?
Tijgertje!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |