heb ik gister iets gemist?quote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:
waar ging die score gister over? tussen ludo en kz/nouk?
haha ik wacht afquote:Op zondag 26 april 2009 11:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ander nummer?!!
no worries, ik heb vandaag aan het eind van de dag vast wel de nummers overgezet enzo
Nee, helemaal niet.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Die dag is gelukkig nog heel ver weg hier vandaan
Je kunt nog volop van ze genieten. Je kunt nog veel tijd met ze doorbrengen, nog veel met ze lachen van alles aan ze vragen. Bel ze anders gewoon eens op als je zin hebt.
Ah, ja morgen de aangifte tegen m'n ex ondertekenen en dan zal die ergens deze week wel uitgenodigd worden of uit d'r woning getrokken worden, voor verhoorquote:Op zondag 26 april 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je ging toch iets weg doen / de politie gaat toch bij iemand langs..?
Nah eigenlijk alleen modereren. Dus reacties weghalen die niet echt gepast zijn enzo. Zelf schrijven doe ik niet, daar ben ik niet zo'n held inquote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo ver was ik
En wat voor werkzaamheden verricht je? Schrijf je dan ook? (nieuwsgierigheid en interesse van mijn kant)
Dank je!quote:Op zondag 26 april 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Civilian; GEFELICITEERD met je verjaardag
WTFquote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef zbbrox het volgende:
waar ging die score gister over? tussen ludo en kz/nouk?
Ghe ghequote:Op zondag 26 april 2009 11:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ah, ja morgen de aangifte tegen m'n ex ondertekenen en dan zal die ergens deze week wel uitgenodigd worden of uit d'r woning getrokken worden, voor verhoor
dat zei ik dus ook, alleen wat genuanceerder..quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook, alleen wat genuanceerder..
Okay, helderquote:Op zondag 26 april 2009 11:14 schreef Civilian het volgende:
Nah eigenlijk alleen modereren. Dus reacties weghalen die niet echt gepast zijn enzo. Zelf schrijven doe ik niet, daar ben ik niet zo'n held in![]()
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, helder
En proficiat met je verjaardag. Ik lees dat je jarig bent.
Happy B-day!quote:
Oh van harte!quote:Op zondag 26 april 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Civilian; GEFELICITEERD met je verjaardag
Goed bouwjaar!quote:
Ow haha, inderdaad, maar dat was meer een score tussen Ludo en de kaars. en het is 1-1 gebleven.quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...eh...
En later was het 2-1.. nja.. ik ving alleen de scores op maar het ontbrak me aan clou ofzo
quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
We kwamen wat later aan en het stond al 1-1 ofzo? Toen dinges de kaars met zn hand uitmaakte zeg maar.. en slagroom in zn oor had...eh...
En later was het 2-1.. nja.. ik ving alleen de scores op maar het ontbrak me aan clou ofzo
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat alquote:
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hier is de douche wel vrij hoor djayquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef djayzz het volgende:
Grr, nou staat er weer iemand onder de douche...
En daarna ludo met zijn vingerquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat al
[..]
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....
Ow, dan kom ik wel naar jouw.quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hier is de douche wel vrij hoor djay![]()
hihi
Shit nu baal ik nog meer dat ik nie kon komen gisterenquote:Op zondag 26 april 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Indien noodzakelijk kan ik best genuanceerd zijn.... het feit dat ik het woord ken zegt dat al
[..]
Ik was van het slagroom likken....hmmm likken....
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan kom ik wel naar jouw.
* Pakt handdoek en stapt in de auto*
*gaat gauw terug naar binnen en trekt eerst wat kleren aanquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
*schuift slagroom en appeltaart 't topic binnen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
*gaat gauw terug naar binnen en trekt eerst wat kleren aan*
mmm jammie tnx!quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
Hmm nog meer slagroom likkenquote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef Civilian het volgende:
Thnx allemaal
Hoezo had je me willen zien likken?quote:Op zondag 26 april 2009 11:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Shit nu baal ik nog meer dat ik nie kon komen gisteren
Altijd!!quote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoezo had je me willen zien likken?
Tijgertje!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |