strangerquote:
16.00u - 20.00u.quote:
Thanks, dat dacht ik dus ook alquote:Op zondag 26 april 2009 08:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
16.00u - 20.00u.
Ik ga maar eens werken.
Een vriend van me schopt echt een scène omdat een vriendin van ons zijn verzoek om niet voor 11 uur te bellen (we gaan ontbijten met zijn allen) niet serieus genoeg neemt."Ik zeg toch, bel me niet voor 11, en jij lacht alleen maar, blah blah blah". Gespannen situatie gelijkquote:
Klinkt gezelligquote:Op zondag 26 april 2009 11:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Een vriend van me schopt echt een scène omdat een vriendin van ons zijn verzoek om niet voor 11 uur te bellen (we gaan ontbijten met zijn allen) niet serieus genoeg neemt."Ik zeg toch, bel me niet voor 11, en jij lacht alleen maar, blah blah blah". Gespannen situatie gelijk.
Later, als ik eindelijk weer een leuk gesprek heb met een vriendin van me waar ik ruzie mee heb gehad (en flink ook), krijg ik toegefluisterd dat ik haar absoluut geen hoop mag geven. Dat kwam, wij hebben ooit gedate, dat liep mis (heb ik hier ook weleens gepost), en nu kunnen we eindelijk weer door één deur. En ik flirt niet met haar, ik doe niks, alleen gezellig, en plots moet ik afstand nemen en onaardig doen, want ik 'geef haar hoop'. Echt gewoon weird.
En zodirect gaan we dus ontbijten dus komt de hele bende nog eens bij elkaar
Ook mogguhquote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is het toch lastig om een mannelijke slet te zijn he Sander
Goedemorgen mensen
heb je ook een shrekquote:
ik ben ook wel eens in utrecht geweestquote:
grappig dat ik je daar toen tegenkwamquote:Op zondag 26 april 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens in utrecht geweest
Ja, wat een toeval!quote:Op zondag 26 april 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat ik je daar toen tegenkwam
doe voor mij maar even keer 60quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder zat zo van, toen ik vertelde dat ik naar luxemburg ging, hebben wij dat al betaald dan? ik zo nee dat kan ik toch zelf? Ow ja, naja anders moet je maar even opschrijven hoe duur het is.. Maar ik heb zoiets van dat kan ik best zelf betalen.. En ben daar ook max 10 euro kwijt geweest omdat Elsa best veel voor ons betaald heeft daar
mooi ,weet je ook toevallig tot hoe laat ?quote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Coop is altijd op zondag open.. Maar de Ah die daar dichtbij in de buurt zit ook
De Jan Linders in lent niet.
gers is te lui om te lezenquote:Op zondag 26 april 2009 08:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
16.00u - 20.00u.
Ik ga maar eens werken.
bedanktquote:
helemaal niet gezienquote:
Voor een operatie (niet heel ernstig, maar vrij lang herstel), en ze is alweer thuis, ik ben haar nu aan t entertainen (ofwel met een laptop op schoot naast haar op de bank zittenquote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarvoor was je mams int ziekenhuis dup?
Beterschap aan mams!quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voor een operatie (niet heel ernstig, maar vrij lang herstel), en ze is alweer thuis, ik ben haar nu aan t entertainen (ofwel met een laptop op schoot naast haar op de bank zitten).
Mazzelpikquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
hell yeah, ik had best veel uitgegeven aan de studiereis, heeft mamma de helft betaaldsuper lief
Ah ok, dat komt omdat die echt in het centrum zit denk ikquote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb net opgezocht op de site Morgane, en die van de schevikhavenstraat is echt tot 21.00 open
neequote:
neuken?quote:
Ik zal mijn enorme lul wel weer eens gebruiken als jij dat wilquote:
ik ben uitgeluldquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
nee doe maar niet, doet nog zeer van de vorige keer. Ik doe deze keer wel het werk
Zeg je nou dat je het ongepast vindt dat ik het hier heb over jou spiesen?quote:
nee ik zeg gewoon dat ik uitgepraat benquote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je het ongepast vindt dat ik het hier heb over jouw spiesen?
saai hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
nee ik zeg gewoon dat ik uitgepraat ben
doe jij het neukwerk dan ga ik slapen....oke liefquote:
mijn verkapte necrofiele gedachten, wat doe jequote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef Californium het volgende:
[..]
doe jij het neukwerk dat ga ik slapen....oke lief![]()
weet toch dat je daarvan houdt schatquote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mijn verkapte necrofiele gedachten, wat doe je
Maar is goed hoor
Ja maar dat wilniet zeggen dat iedereen dat hier hoeft te wetenquote:Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
weet toch dat je daarvan houdt schatDoing it all for you
En om ervoor te zorgen dat je geen lijken opgraaft
Sorryquote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat wilniet zeggen dat iedereen dat hier hoeft te weten
Maar is gewoon een mechanisme omdat vrouwen er zo weinig van voelen als ik mijn best doen![]()
Tja, sorry, waarom denk je dat ik m bij jou er in prop. Liefst zou ik je voortaan net over dat randje laten stikken waardoor mijn volgende keer op jou des te beter zou zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorrymaar soms is het best beledigend dat je mij alleen leuk vind omdat ik koud en wit ben en altijd heel vast slaap
![]()
En weet ik toch lief![]()
dus daarom wil je met mij wurgseksquote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, sorry, waarom denk je dat ik m bij jou er in prop. Liefst zou ik je voortaan net over dat randje laten stikken waardoor mijn volgende keer op jou des te beter zou zijn.
Oke nu moeten we stoppen![]()
Ja. Wat denk je zelf? Door die stuiptrekkingen komt er tenminste wat leven in de brouwerijquote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dus daarom wil je met mij wurgseks
ik dacht dat je juist geen leven in de brouwerij wouquote:Op zondag 26 april 2009 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Wat denk je zelf? Door die stuiptrekkingen komt er tenminste wat leven in de brouwerij
ik moest lachenquote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus. Wij gaan morgen naar de dierentuin
ja hallo, ik ben ook geen machinequote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat je juist geen leven in de brouwerij wou
niet?quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja hallo, ik ben ook geen machine
Burgers Zoo?quote:Op zondag 26 april 2009 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus. Wij gaan morgen naar de dierentuin
Nee ouwehands, en ja onze eerste date.. superspannendquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Burgers Zoo?Met z'n tweetjes op date?
Nou, veel plezier dan! Ik ga maar eens even werken aan het bijplussen van m'n slaaptekortquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ouwehands, en ja onze eerste date.. superspannend
dat probleem ken ik.... ga je als een zombie naar de badkamer... kom je klaarwakker weer terugquote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Ja, kut. Heb ik net m'n bek geschrobd, ben ik weer klaarwakker.
Fucking irritant. En dan maar blijven zitten hèquote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat probleem ken ik.... ga je als een zombie naar de badkamer... kom je klaarwakker weer terug
kloptquote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fucking irritant. En dan maar blijven zitten hè. Maar een aflevering van een serie ofzo aanzetten is dan net weer te hoog gegrepen, dan donder ik in slaap
.
Ik ga maar naar bed, lees nog wel een boek ofzo.
Piet, het is maandag. Waar komt dat enthousiasme vandaan?quote:
Heb jij daar echt een budget voor? Ik koop altijd maar net waar ik zin in hebquote:Op maandag 27 april 2009 09:21 schreef Sander het volgende:
Mogguh idd.
Ik ben voor deze maand vet over mijn boodschappen budget heen, maar uitgaan is gelukkig binnen de perken gebleven.
Ik hou het bij, en ik hou er rekening mee, al doe ik het niet met heel veel overtuigingquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij daar echt een budget voor? Ik koop altijd maar net waar ik zin in heb.
Dat is op zich wel slimquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik hou het bij, en ik hou er rekening mee, al doe ik het niet met heel veel overtuiging. Maar ik vind het fijn om te weten waar mijn geld heen gaat. Cash geld (pinnen) en boodschappen zijn mijn grootste uitgavenpost, dus die hou ik bij (en heb ik een budget voor)
Ik gebruik er een website voor. Statements uploaden en klaar. Daar kan je transacties taggen, budgetten maken en grafiekjes zien. Best relax.quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel slim. Ik weet van mezelf dat ik te lui ben om dat bij te houden, maar het zou wel handig zijn. Nu gaat er maandelijks echt een berg geld doorheen
.
Nee, ik gebruik Wesabe. Zelfde idee, alleen niet zo wanhopig hip en fris.quote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef morgane het volgende:
Gebruik je Yunoo?
Ik hou zelf al mijn uitgaven en inkomsten bij, zowel contant als via mn bankrekening. Maar ik zet alles gewoon in tabelletjes in een wordbestand, werkt ook prima.
Wauw, zelfs cash! Dat hou ik niet bij, ik hou alleen bij wat ik pin. Ik wéét dat mijn cash-geld gewoon verdampt uit mijn zakken dus dat hou ik streng bij; hoe minder geld ik opneem hoe beter. Ik probeer ook alles te pinnen, tot een pakje kauwgom aan toequote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef morgane het volgende:
ik vergeet t nog steeds nietheb zelfs een briefje in mn portemonnee zitten om alle contante uitgaven op bij te houden. Dat Wesabe ziet er ook handig uit ja.
hij moet gewoon werken, en heeft een leuke zondagavond gehadquote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Piet, het is maandag. Waar komt dat enthousiasme vandaan?.
Precies, gister in de Bunker geweest. Kennis gemaakt met de hele crew, de regiekamer gezien (stuk of 8 dikke plasma's aan de muurquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
hij moet gewoon werken, en heeft een leuke zondagavond gehad
Haha dat dacht ik inderdaad ookquote:Op maandag 27 april 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
Oja die ook! Maar daar kom je sowieso wel langs
En denk aan mij bij alles wat met horeca te maken heeft, daar had ik ook kunnen staan
Het is op alle drie de foto's droog toch?quote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef morgane het volgende:
Hairmaar wel erg schattige beestjes
die laatste foto is wel enorm droog zeg
die met IB ook trouwens
quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zonder broodje vind ik die beesten en toch minder lekker uit zien...
quote:Op maandag 27 april 2009 17:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is op alle drie de foto's droog toch?
Ter hoogte van Times Square op Broadway richting de 5th avenue (76th streeth dacht ik) zit een lekkere indierquote:
Du commerce? welke was da ook al weer?quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk bedachten we ineens dat ducommerce een madiwo menu heeft. Dat is het 3 gangen menu voor maar 15 euro.. Was lekker en leuk
Alhoewel we int begin alles in record tempo opgediend kregen.. terwijl daarna het hoofdgerecht echt een half uur voor onze neus heeft gestaan
achter de bakker bart op de hoekquote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Du commerce? welke was da ook al weer?
ECHT?quote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef gers het volgende:
Nijmegen
Lent
Jan linders in Lent
voortaan op zondag open
ja hing een briefje bij het kassameisjequote:
ben je ook niet uitgebreid uit eten geweest als je nu al terug bentquote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uiteindelijk bedachten we ineens dat ducommerce een madiwo menu heeft. Dat is het 3 gangen menu voor maar 15 euro.. Was lekker en leuk
Alhoewel we int begin alles in record tempo opgediend kregen.. terwijl daarna het hoofdgerecht echt een half uur voor onze neus heeft gestaan
Serieusquote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef mrkrul het volgende:
Meen je dat serieus? Of is alleen dat kassameisje op zondag open?
ik vind het wel handig maar ik ben dan ook luiquote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef mrkrul het volgende:
Dat moet dan wel echt een drama worden. Ze kunnen het normaal al niet aan daar bij de Jan Linders in Lent. Iets een kutwinkel. Ze hebben er niks, alles is op, 57 mensen in de rij achter de kassa met nog 3 kassa's onbezet. Ik snap niet dat niet iedereen even de moeite neemt om naar AH aan de Daalsweg te rijden
Ik ga een beetje de brug over fietsen met boodschappen als ik ook gewoon naar de Jan Linders in Lent kan...quote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef mrkrul het volgende:
Dat moet dan wel echt een drama worden. Ze kunnen het normaal al niet aan daar bij de Jan Linders in Lent. Iets een kutwinkel. Ze hebben er niks, alles is op, 57 mensen in de rij achter de kassa met nog 3 kassa's onbezet. Ik snap niet dat niet iedereen even de moeite neemt om naar AH aan de Daalsweg te rijden
Ik heb dan ook geen autoquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef mrkrul het volgende:
tja, met de fiets kan ik het me wel voorstellen. Ik ga bij hoge uitzondering ook wel eens naar Jan moet ik bekennen hoor, maar liever naar Ap
quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef mrkrul het volgende:
Meen je dat serieus? Of is alleen dat kassameisje op zondag open?
reageer dan hier ook ff op mikkiequote:Op dinsdag 28 april 2009 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
Brouwerijbezoek populair dagje uit
volgende meet, arcen? ik bob niet
Daar ligt mijn geboorte dorp. Ik ben op 2 kilometer afstand ofzo van die brouwerij geboren. Arcen en Veldenquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
Brouwerijbezoek populair dagje uit
volgende meet, arcen? ik bob niet
Ja iets met toen ik een klein kind was en in een ketel gevallen enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha dat wist ik niet dat je daar geboren was
Ik ben Ossenaar
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja iets met toen ik een klein kind was en in een ketel gevallen enzo.
Oss?
![]()
Vrouw. Techniek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
zo man! wtf is het probleem hier zeg1.5 uur over gedaan om internet te krijgen
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
reageer dan hier ook ff op mikkie
en welterusten
quote:ik bob niet
wat zou jij doen als de computer aangeeft dat er internet is... maar internet doet het nietquote:
Natuurlijk, leg de schuld maar weer buiten jezelf!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
wat zou jij doen als de computer aangeeft dat er internet is... maar internet doet het nieten verder ben ik goed in techniek... alleen een andere techniek
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk, leg de schuld maar weer buiten jezelf!
Doen vrouwen toch altijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk, leg de schuld maar weer buiten jezelf!
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
wie is mr krul? heb ik de introductie gemist of heeft ie zich niet voorgesteld
Wie is dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Damn wat blijft Jason Lewis geil.. zelfs als hij een homo speelt
Voorstellen? Ik wist niet dat dat nodig was. Dat heb ik nog nooit gedaan op een Fok forum? Maar ja bij dezen dan... Hier ben ik: mrkrulquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
wie is mr krul? heb ik de introductie gemist of heeft ie zich niet voorgesteld
op fok is dat natuurlijk overbodigquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Voorstellen? Ik wist niet dat dat nodig was. Dat heb ik nog nooit gedaan op een Fok forum? Maar ja bij dezen dan... Hier ben ik: mrkrul
Sneller typenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik voel me net mikkie, doe ik mn best een hele lap tekst te typen hebben er al 3 gereageerd
Sommige mensen wíllen het gewoon niet snappen hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef LastRequest het volgende:
Ongelofelijk frustrerende TS
I know oud topic maar kom em net tegen
C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Geen probleem: woon dus in Lent (dan houdt het geloof ik al op met dit forum voor mij??), band met nijmegen is dat ik daar een jaar of 8 gewoond, gestudeerd en gewerkt heb (ben nu ook 28 dus oud genoeg om klaar te zijn met studeren). Nu werk ik alleen nog in Nijmegen en heb mijn heil gezocht in Lent. Daar was nl. wel een huis te huur voor een redelijke prijs. Van huis uit een brabander, maar met een uitstekend aanpassingsvermogen aan de typische Nijmeegsche gebruiken??quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
op fok is dat natuurlijk overbodigmaar je komt het nijmegentopic binnen (met een vaste kliek users uit nijmegen) dus dan is het wel zo leuk even jezelf voor te stellen, waar je woont, want je band met nijmegen is, wat je studeerd, hoe oud je bent bijvoorbeeld
dan woont nu de helft al in lent ongeveerquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Geen probleem: woon dus in Lent (dan houdt het geloof ik al op met dit forum voor mij??), band met nijmegen is dat ik daar een jaar of 8 gewoond, gestudeerd en gewerkt heb (ben nu ook 28 dus oud genoeg om klaar te zijn met studeren). Nu werk ik alleen nog in Nijmegen en heb mijn heil gezocht in Lent. Daar was nl. wel een huis te huur voor een redelijke prijs. Van huis uit een brabander, maar met een uitstekend aanpassingsvermogen aan de typische Nijmeegsche gebruiken??
Voor meer info, schroom niet en vraag!
en maar zeggen dat wij er telkens over beginnenquote:
Hehe cool, wie weet kom ik je wel tegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef Sander het volgende:
Wat gaaf, een mini-meet. Ik ben er ook morgen
Jeej, een medelentenaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Geen probleem: woon dus in Lent (dan houdt het geloof ik al op met dit forum voor mij??), band met nijmegen is dat ik daar een jaar of 8 gewoond, gestudeerd en gewerkt heb (ben nu ook 28 dus oud genoeg om klaar te zijn met studeren). Nu werk ik alleen nog in Nijmegen en heb mijn heil gezocht in Lent. Daar was nl. wel een huis te huur voor een redelijke prijs. Van huis uit een brabander, maar met een uitstekend aanpassingsvermogen aan de typische Nijmeegsche gebruiken??
Voor meer info, schroom niet en vraag!
QFT!quote:
hardlopen op de dijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef mrkrul het volgende:
Ik ga even een rondje Lent hardlopen: das ook een voordeel van lent boven nijmegen
Het zou pas baas zijn als je een rondje Nijmegen deedquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef mrkrul het volgende:
Ik ga even een rondje Lent hardlopen: das ook een voordeel van lent boven nijmegen
Inderdaad maar ik train pas een week of twee dus schat dat ik daar nog even mee wacht. Doe af en toe een rondje Nijmegen met de auto ter compensatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het zou pas baas zijn als je een rondje Nijmegen deed
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik train pas een week of twee dus schat dat ik daar nog even mee wacht. Doe af en toe een rondje Nijmegen met de auto ter compensatie
Zoek ff een leuke usericon (plaatje onder je naam), vergroot je herkenbaarheid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef mrkrul het volgende:
pfoeh ben nog niet weg, verslavend zo'n forum
Ik wist dat ik iets vergeten was vanmorgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
24 al gezien Mikkie? Nog een kwartiertje
Wat een butscript. Ze hadden bij 18 moeten stoppenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was vanmorgen!
Snel aanslingeren.
Ik ga lekker toch kijken zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een butscript. Ze hadden bij 18 moeten stoppen.
Truste allemaal
En wie moet precies nu de OVchip overzichten hebben om declaraties in te dienen bij de baas.quote:Geachte gebruiker van Mijn OV-chipkaart,
U heeft een account aangemaakt voor Mijn OV-chipkaart, om deze reden ontvangt u dit bericht. Mijn OV-chipkaart is onder andere bedoeld om een overzicht te krijgen van de door u afgelegde reizen. Helaas hebben wij moeten constateren dat wij enkele problemen hebben met het leveren van een volledig en daardoor betrouwbaar reisoverzicht. Wij betreuren dit zeer.
Uit onderzoek naar de oorzaak van dit probleem hebben wij moeten constateren dat de problemen worden veroorzaakt in de software van de achterliggende systemen. Deze software zorgt ervoor dat de geregistreerde transacties worden vertaald naar de afgelegde reizen. De afrekening van uw reizen met uw OV-chipkaart verloopt correct en wordt op een juiste wijze verwerkt in de systemen van de OV-bedrijven en van Trans Link Systems B.V. Slechts de vertaling naar het door u gewenste reisoverzicht op Mijn OV-chipkaart laat te wensen over. De overige diensten aangeboden op OV-chipkaart.nl en het besloten gedeelte Mijn OV-chipkaart (zoals de webwinkel) werken correct.
Het reisoverzicht blijft voor u beschikbaar, maar kan dus door bovengenoemde reden onvolledig zijn. Wij vragen u de komende tijd begrip te hebben voor deze situatie. Wij doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. U kunt altijd de laatste 10 transacties en het huidige saldo van uw kaart opvragen en/of uitdraaien bij een balie of verkoopautomaat. Bij een verkoopautomaat kunt u tevens een bon uitprinten van aankoop van product of saldo. Deze bon is te gebruiken voor declaratiedoeleinden.
Aangezien u een gebruiker bent van het eerste uur en dus ook de nodige ervaring hebt opgedaan, vragen wij u ons te helpen bij het verbeteren van de dienstverlening aangeboden via Mijn OV-chipkaart. Wij nodigen u daarom uit om deel te nemen aan ons gebruikersforum. Immers, al uw ideeën zijn welkom. U kunt zich voor dit gebruikersforum aanmelden door op deze e-mail te reageren, met in het onderwerp ‘aanmelden’.
Wij bedanken u voor uw begrip en uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Inge Weytingh
Manager Klantrelaties
Trans Link Systems B.V.
Blauw Research stuurt deze e-mail in opdracht van Trans Link Systems B.V., de uitgever van de OV-chipkaart. Blauw Research houdt zich aan de basisafspraken over privacy, waarover u meer leest in de folder ‘De OV-chipkaart en uw persoonsgegevens’. Via www.ov-chipkaart.nl kunt u deze folder downloaden. Blauw Research zal uw e-mailadres alleen voor deze berichtgeving gebruiken. Indien u niet reageert op deze e-mail, zal uw e-mailadres uit haar database worden verwijderd.
Shoarmaquote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef LastRequest het volgende:
Wie weet er iets lekkers om vanavond af te halen? Qua avondeten dus.
In de buurt van het centrum ongeveer..
ik ga vanavond wel even kijken of het iets isquote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens nog mensen in Nijmegen-city vanavond? ivm Koninginnenacht? Begint trouwens al om 14:00 vanmiddag he
House Date Q-night Specialquote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
In Den Bosch vanavond!
Wat is er de 30e te doen in Nijmegen?
Das de 29ste zelf. Ik bedoel 30ste overdag!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
House Date Q-night Special
woensdag 29 april
Op woensdag (voorafgaand aan Koninginnedag) begint het al om 14 uur. Een line-up met onder anderen Don Diablo, Benny Rodrigues, Hardwell en Skitzofrenix laat je dan uit je dak gaan. Het feest gaat door tot 24 uur en daarna is er nog een afterparty tot 05.00 uur in Café van Buren.
14-17 uur: Relaxed terrassen met middag-DJ
17-18 uur: Warming-up: "The Best Residents"
18-24 uur: Het Dak Eraf: "De Beste DJs Van Nederland"
* Don Diablo
* Benny Rodrigues
* Hardwell
* Skitzofrenix
* Franky Rizardo
* Daniel Beasley
* Barry Barrylas
* Michael Mendoza
* Motherfunker
* Joey Suki
* Satori
* El Mundo
* Timothy Fall
* Thijs Leenders
* MC Brown Sugar
* MC D’jo
Ja ik wilde nog vragen, een vriendin van mij is vorige week in vb geslagen door een kerel.. minstens 3x. Hij is opgepakt enzo, maar heb jij daar nog iets over gehoord?quote:
gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog vragen, een vriendin van mij is vorige week in vb geslagen door een kerel.. minstens 3x. Hij is opgepakt enzo, maar heb jij daar nog iets over gehoord?
Wat een lefgozerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog vragen, een vriendin van mij is vorige week in vb geslagen door een kerel.. minstens 3x. Hij is opgepakt enzo, maar heb jij daar nog iets over gehoord?
Vrouwen slaan is sowieso een no-no, inderdaad.quote:
fok knokploeg afdeling nijmegenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ja leuk, laten we met zijn allen tussen de sjonnies gaan staan in VB vanavond
Kut voor die vriendin van je, LR.Wat is er dan precies gebeurd?
wtf lekkere gozerquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Het was niet op zaterdag maar op woensdag.. ze heeft aangifte gedaan ja, maar de laatste keer dat ik haar sprak is donderdag, toen wist ze nog niks.
Ik was er niet bij maar wat ik van haar begreep was dat er een kerel aan haar zat, dat ze em vroeg van dr af te blijven, dat ie daarna boos werd en weer aan dr zat ofzoiets, en dat ze toen zei dat ie op moest rotten en respect voor vrouwen moest hebben ().. en dat ie dr toen iig 3x in dr gezicht geslagen heeft. Gaat verder wel oké met dr, ze is alleen een maand geleden ook al met geweld beroofd, dus echt veilig voelt ze zich niet meer
Dat soort geintjes kun je inderdaad maar beter niet voor mijn neus flikken neequote:
de ringstraten in het centrum zijn verbouwd, ziet er wel gelikt uitquote:Op woensdag 29 april 2009 16:45 schreef dikkekaas het volgende:
Ik moet het in Nijmegen missen dit jaar. Hier in Australïe wordt ook een feestje georganiseerd met wat NederlandersEnnnnnn volgende week weer terug naar Nijmegen na een halfjaar weggeweest te zijn. Nog boeiende dingen veranderd het afgelopen halfjaar?
Sorry, ik moest werken en had geen tijd meer om te postenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef LastRequest het volgende:
Wow, het is 9:22 en er is nog niet ge-Mogguh-d?
tnx voor de tip, zal t doorgeven aan mammaquote:Op woensdag 29 april 2009 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
HJ in de aanbieding bij de AH, meteen maar een kratje meegezeuld
5 min geleden geweest, was al aardig drukquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
ik heb iets illegaals gedaanheb mijn labjournaal mee naar huis genomen om eraan te werken
heb er op werk geen tijd voor en loop alweer 3 weken achter
Staat helemaal niet op de websitequote:Op woensdag 29 april 2009 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
HJ in de aanbieding bij de AH, meteen maar een kratje meegezeuld
KUT niet aan gedachtquote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Kut! Morgen alle supermarkten natuurlijk dicht! Zo maar even boodschappen doen dan...
ik ga naar de jan linders weet niet waar de appie xl isquote:
8 kmquote:
Ja kunst, die halen alleen uit de verkoop van bier dan al een maandomzetquote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef LastRequest het volgende:
De Spar in de stad is wel open hoor morgen.. dus vast nog wel andere ook
Ik was echt vet nat geworden in die Pyranha! Echt niet normaal, het water kwam met golven onze boot binnenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Sander het volgende:
Nee ik heb je ook niet gespot. Het was idd gezellig, niet druk en goed weer
wat voor festival is dat eigenlijk ?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Californium het volgende:
morgen soort van me eigen feestje: Beltane festivalging daat even een kaartje voor kopen bij het cafe tegenover.... Het is een non-profit organisatie enzo... maar ik vond het er een beetje eng / apart..... Was een aparte ervaring![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |