strangerquote:
16.00u - 20.00u.quote:
Thanks, dat dacht ik dus ook alquote:Op zondag 26 april 2009 08:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
16.00u - 20.00u.
Ik ga maar eens werken.
Een vriend van me schopt echt een scène omdat een vriendin van ons zijn verzoek om niet voor 11 uur te bellen (we gaan ontbijten met zijn allen) niet serieus genoeg neemt."Ik zeg toch, bel me niet voor 11, en jij lacht alleen maar, blah blah blah". Gespannen situatie gelijkquote:
Klinkt gezelligquote:Op zondag 26 april 2009 11:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Een vriend van me schopt echt een scène omdat een vriendin van ons zijn verzoek om niet voor 11 uur te bellen (we gaan ontbijten met zijn allen) niet serieus genoeg neemt."Ik zeg toch, bel me niet voor 11, en jij lacht alleen maar, blah blah blah". Gespannen situatie gelijk.
Later, als ik eindelijk weer een leuk gesprek heb met een vriendin van me waar ik ruzie mee heb gehad (en flink ook), krijg ik toegefluisterd dat ik haar absoluut geen hoop mag geven. Dat kwam, wij hebben ooit gedate, dat liep mis (heb ik hier ook weleens gepost), en nu kunnen we eindelijk weer door één deur. En ik flirt niet met haar, ik doe niks, alleen gezellig, en plots moet ik afstand nemen en onaardig doen, want ik 'geef haar hoop'. Echt gewoon weird.
En zodirect gaan we dus ontbijten dus komt de hele bende nog eens bij elkaar
Ook mogguhquote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is het toch lastig om een mannelijke slet te zijn he Sander
Goedemorgen mensen
heb je ook een shrekquote:
ik ben ook wel eens in utrecht geweestquote:
grappig dat ik je daar toen tegenkwamquote:Op zondag 26 april 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens in utrecht geweest
Ja, wat een toeval!quote:Op zondag 26 april 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat ik je daar toen tegenkwam
doe voor mij maar even keer 60quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder zat zo van, toen ik vertelde dat ik naar luxemburg ging, hebben wij dat al betaald dan? ik zo nee dat kan ik toch zelf? Ow ja, naja anders moet je maar even opschrijven hoe duur het is.. Maar ik heb zoiets van dat kan ik best zelf betalen.. En ben daar ook max 10 euro kwijt geweest omdat Elsa best veel voor ons betaald heeft daar
mooi ,weet je ook toevallig tot hoe laat ?quote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Coop is altijd op zondag open.. Maar de Ah die daar dichtbij in de buurt zit ook
De Jan Linders in lent niet.
gers is te lui om te lezenquote:Op zondag 26 april 2009 08:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
16.00u - 20.00u.
Ik ga maar eens werken.
bedanktquote:
helemaal niet gezienquote:
Voor een operatie (niet heel ernstig, maar vrij lang herstel), en ze is alweer thuis, ik ben haar nu aan t entertainen (ofwel met een laptop op schoot naast haar op de bank zittenquote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarvoor was je mams int ziekenhuis dup?
Beterschap aan mams!quote:Op zondag 26 april 2009 18:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voor een operatie (niet heel ernstig, maar vrij lang herstel), en ze is alweer thuis, ik ben haar nu aan t entertainen (ofwel met een laptop op schoot naast haar op de bank zitten).
Mazzelpikquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
hell yeah, ik had best veel uitgegeven aan de studiereis, heeft mamma de helft betaaldsuper lief
Ah ok, dat komt omdat die echt in het centrum zit denk ikquote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb net opgezocht op de site Morgane, en die van de schevikhavenstraat is echt tot 21.00 open
neequote:
neuken?quote:
Ik zal mijn enorme lul wel weer eens gebruiken als jij dat wilquote:
ik ben uitgeluldquote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
nee doe maar niet, doet nog zeer van de vorige keer. Ik doe deze keer wel het werk
Zeg je nou dat je het ongepast vindt dat ik het hier heb over jou spiesen?quote:
nee ik zeg gewoon dat ik uitgepraat benquote:Op zondag 26 april 2009 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je het ongepast vindt dat ik het hier heb over jouw spiesen?
saai hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
nee ik zeg gewoon dat ik uitgepraat ben
doe jij het neukwerk dan ga ik slapen....oke liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |