quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Oh wat grappig... weten jullie nog die leuke dame die naast Gordon zat in zijn huis toen de meiden daar ook een auditie moesten doen? Die dame die zat te huilen bij het optreden van Hester? Dat is zijn ex! Dat wist ik helemaal nietIk lees net een interviewtje met haar in l'HOMO.
Toen ze 24 was, ze had een dochter van 4, kreeg ze iets met Gordon. Ze hadden geen geld om uit te gaan maar hij kon goddelijk koken. Ze zaten hand in hand op de bank en gingen langs bij familie. Hij was superromantisch en attent en als ze weg gingen liet hij vaak een lief briefje achter voor haar moeder.
Toen werd zij verliefd op een ander en een paar maanden later hij ook. Op een man. Hij had zich al langer afgevraagd of hij hetero of homo was en Ingrid had nooit iets gemerkt zegt ze, want ze hadden altijd fantastisch lekkere sexEn nu zijn ze dus nog steeds vrienden en zij is een van de beste achtergrondzangeressen van Nederland.
Wat lieffffff
Ik vind het vooral hilarisch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Jij vindt het ook een lief verhaaltje he Steve?![]()
Een briefje voor haar moeder!
Die met dat lange donkere haar toch? Die zo heel wijd met haar mond open stond te zingen zonder dat je er ook maar iets van hoorde?quote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef Michellee het volgende:
Ik zit de aflevering nog even te kijken, maar één van die achtergrondzangeressen bij de big band is toch een lid van Raffish???
bwhahahaha ja die...quote:Op zondag 26 april 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat lange donkere haar toch? Die zo heel wijd met haar mond open stond te zingen zonder dat je er ook maar iets van hoorde?
De band die uit "Popstars the Rivals" is gekomen. Hadden ze een boyband en een girlband gevormd en die moesten tegen elkaar strijden..quote:
Ik vraag me dan ook serieus af hoe hij over een week (ofzo) in Moskou zuiver zou kunnen zingen als ik dat zaterdag hoorde.quote:Op maandag 27 april 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
De laatste tijd (twee jaar wel ofzo) hoor ik hem ook alleen maar kuchen en snotteren.
bron: futuremusicharts.nlquote:Het thema van halve finale van X Factor is Radio538! Megahits als "I Kissed A Girl" (Katy Perry), "Sex On Fire" (Kings of Leon), "I'm Yours" (Jason Mraz), "Sober" (Pink) en "Sweet Goodbyes" (Krezip) zullen voorbijkomen. Tijdens de halve finale zullen maar liefst 12 538-hits voorbij komen, wat betekent dat elke act 2 nummers ten gehore zal brengen. Ze hebben allen één zelfgekozen nummer, en een nummer dat hun coach voor ze uit heeft gekozen. Niet alleen zullen maar liefst drie acts de show moeten verlaten, ook zal één van de acts die X Factor eerder heeft moeten verlaten het podium betreden. Daarnaast zal uiteraard een bekend artiest optreden tijdens de ResultShow, en ook zullen alle kandidaten voor het eerst samen optreden (met meerdere songs).
Toch niet weer Harry???quote:Niet alleen zullen maar liefst drie acts de show moeten verlaten, ook zal één van de acts die X Factor eerder heeft moeten verlaten het podium betreden
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als dat echt betekent dat de kandidaten die liedjes gaan zingen, denk ik:
- Roan: I'm Yours
- Lisa: Sex on fire
- Whatever: Sweet goodbyes
- Hester: Sober
- Jamal: I Kissed a Girl
Neeeeeeeeequote:
Moet afdansenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moet afdansen
Maar wel erg jammer dat ik de halve finale zo live mis![]()
Kijk ik daarna wel terug op X-Factor.nl, maar kan ik niet mee doen op fok!, wat altijd wel erg lache is
Ik was wel op het museumplein maar ik ben eerder weggegaan was niet zo in de feest stemmingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:01 schreef ranja het volgende:
Heeft iemand ze gister nog in A'dam gezien eigenlijk? Had er wel een topic over verwacht
Wie zong wat en hoe deden ze het?
verkeerde topicquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik was wel op het museumplein maar ik ben eerder weggegaan was niet zo in de feest stemming
Roan moet erin blijven! Als hij eruit gaat omdat Jamal zo nodig in de finale moet...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef babette21 het volgende:
ik vrees overigens voor Jamal of - laat het niet zo zijn - Whatever ipv Roan (aangezien Roan en Rachel in dezelfde groep zitten)
quote:
Lisa eruit in de halve finale dat zou lachen zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat Rachel, Roan en Whatever in de finale komen. Maakt mij dan niet uit wie er wint
Tja... zij raakt me totaal nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Lisa eruit in de halve finale dat zou lachen zijn
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef ranja het volgende:
Als Fok representatief is wordt de finale Rachel, Lisa, Hester.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat Rachel,Lisa, Roan en Whatever in de finale komen. Maakt mij dan niet uit wie er wint
Ben jij 1 van de weinigequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja... zij raakt me totaal nietDus ik hoop het ook wel een beetje hoor
Dat hangt er vanaf wie je gelooft, de poll waarbij iedereen maar op 1 mag stemmen of het favorietenlijstjes topic waar iedereen een top 6 maaktquote:
Mee eens!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dat Roan, Rachel en Lisa door moeten. Hester mag ook wel, maar die zal wel niet geweldig presteren met haar keelontsteking. Jamal en Whatever moeten sowieso exit, die laatste helemaal.
Dat is praktisch een gelijke stand eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Rachel, Roan en Jamal
Ik hoop het nietquote:
Lisa en Rachel waren top!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:33 schreef L0t.. het volgende:
ZoooGisteren de kandidaten zien zingen op het museumplein trouwens, vond ze eigenlijk allemaal wel goed, behalve Whatever
Het lijkt dat ze in elkaar geslagen isquote:
Nee, maar ze moest blijkbaar regels zingen op een moment dat er eigenlijk niet gezongen wordt in het nummer. Hele rare keuze weer van diegene die dat bedacht heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:35 schreef patatmetfriet het volgende:
Oh en toen ging Lisa zingen.
En Rachel deed iets raars vals?
Staan gaat een beetje moeilijk zonder knieën.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Kijk Hester nou lullig staan met die knietjes!
Hihiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Staan gaat een beetje moeilijk zonder knieën.![]()
Weet nietquote:
Je snapt best wat ik bedoelde, pipo!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Staan gaat een beetje moeilijk zonder knieën.![]()
Nou, de reacties waren echt bij alle 6 de kandidaten hetzelfde gisteren hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
kijk Lisa dat hele museumplein plat krijgen
Werd er nog geen BOE geroepen dan? Dan hebben ze nog mazzel gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef Yscoo het volgende:
Ik was gister ook op t Museumplein en Whatever was idd echt zooo vals! gewoon mensen met handen voor de oren
Joroortjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAAAAAAA ik ben een keer op tijd met inschakelen
538quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Karina het volgende:
Wat is het thema, top 40?
zo raar vind ik dat nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:38 schreef babette21 het volgende:
ah nee, zelfs hier dat koninginnedagdrama....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yepz ivm songfestival. Gordon enzo
Probleempjes in het hoofd?quote:
Dit is zelfs voor een bonte avond optreden te slechtquote:
Dat is wel tegen mij verteld door mijn vertrouwde bron bij X Factorquote:
niet raar, maar wel wat onnodig (ze hebben het gelukkig beperkt gehouden, omdat ze het er al bij de aankondiging van het filmpje over hadden vreesde ik voor shock-reacties-achter-de-schermen... sensatiegedoe dus).quote:
Was iets met dat dansprogramma geloof ik, anders zou dat niet op tijd klaar zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel tegen mij verteld door mijn vertrouwde bron bij X Factor![]()
Waarom denk je dat het niet zo is dan
MrA!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor een bonte avond optreden te slecht
Nou dat geloof ik dan weer niet. Ik geloof mijn bronquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was iets met dat dansprogramma geloof ik, anders zou dat niet op tijd klaar zijn.
Ze horen daar écht iets anders dan wij thuis ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom zijn ze in hemelsnaam zo positief
Laatste show voor ze, gaan ze tenminste met een goed gevoel naar huis. De uitslagen zijn allang bekend hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ik vond ze wel goed, niet super goed, maar echt niet slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ze in de studio iets anders horen dan wij. Ze zongen toch slecht? Of ben ik nou gek.
Zij moeten het dan ook niet van hun zangkunsten hebben. Het was eigenlijk een perfect liedje voor Whatever.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef sbientje het volgende:
Ik vind dit wel een geinig liedje, maar het is toch niet echt een liedje om je zangkunsten bij tentoon te spreiden lijkt me. en dan die vreselijke danseressen erbij
Dat vraag ik me dus ook iedere keer af. Ik vind ze aldoor maar matig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
Hij neukt die ene toch?quote:
Ik vind ze ook weer goed. En leuke show met die meiden erbij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond ze wel goed, niet super goed, maar echt niet slecht.
Maar in de studio is het geluid zeker wel anders, alles klinkt mooier en beter. Vind ik dan
Zij moet gewoon per direct stoppen, ze wordt toch wel gecontracteerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit even het begin te kijken. Had het gemist. Zie dat hele zooitje Lisa bij proberen te houden met hun stemmen.
Ja, maar ja, als ze straks weer een liedje moet doen van Gordon gaat het waarschijnlijk weer helemaal over de top. Dat is het probleem van Lisa.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit even het begin te kijken. Had het gemist. Zie dat hele zooitje Lisa bij proberen te houden met hun stemmen.
De x factor heeft ze alleen nog niet. Alleen een goede stem is niet genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zij moet gewoon per direct stoppen, ze wordt toch wel gecontracteerd.
Ik weet al op wie ik stem maar ik moet nog denken over een commentaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben nu mooi even tijd om stemmen! Stem nu op je favoriete FOK!Idol!
Vond je het echt een spetterend optreden dan Scan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij moeten het dan ook niet van hun zangkunsten hebben. Het was eigenlijk een perfect liedje voor Whatever.
Het zullen toch niet de besten zijn die naar de finale gaan. Daar heb ik me ook al bij neer gelegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef Tasha het volgende:
Gelet op het feit dat we hier met zijn allen voor spek en bonen commentaar zitten te leveren...
Heb ik me iig voorgenomen mij niet druk te maken over enige vorm van uitslag
Care. Daarom maken ze cd's, hoef je niet heel de tijd tegen d'r kop aan te kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De x factor heeft ze alleen nog niet. Alleen een goede stem is niet genoeg.
Als de kijkers niet wisten hoe ze achter de schermen zijn, lagen ze er allang uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het echt een spetterend optreden dan Scan?
Kan hoor, smaken verschillenMaar ze stonden er zo lullig bij. Ook geen toffe dans ofzo.
Wat hebben ze dan wel volgens jou ipv zangkunsten, als ze het daar niet van moeten hebben?
Heb jij echt niet door waarom Whatever er nog steeds in zit? Lijkt me toch overduidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het echt een spetterend optreden dan Scan?
Kan hoor, smaken verschillenMaar ze stonden er zo lullig bij. Ook geen toffe dans ofzo.
Wat hebben ze dan wel volgens jou ipv zangkunsten, als ze het daar niet van moeten hebben?
Amenquote:
Die is er gewoon?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef starla het volgende:
Waar is wendy? Met uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis omdat haar tampon teveel vocht absorbeerde?
Artieten moeten het helaas (voor hun) tegenwoordig vooral hebben van optredens hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care. Daarom maken ze cd's, hoef je niet heel de tijd tegen d'r kop aan te kijken.
Ik weet dat jij fan bent, maar je gaat toch niet echt met droge ogen beweren dat ze echt goede zangeressen zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef ranja het volgende:
Overigens heeft Angela wel gelijk. De grootste artiesten hebben minstens evenveel haters dan fansWat dat betreft scoort Whatever hoog.
En dat ze het niet van de zang moeten hebben vind ik onzin. Als je dat nou van Roan zei....
Omdat ze zo 'lekker spontaan' en gek en grappig zijn bedoel je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij echt niet door waarom Whatever er nog steeds in zit? Lijkt me toch overduidelijk.
Als ze goede nummers doen wel, zoals bij de auditie en toen ze Krezip deden. Vanavond was ook te merken dat ze solo beter geworden zijn, samen was al goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat jij fan bent, maar je gaat toch niet echt met droge ogen beweren dat ze echt goede zangeressen zijn?
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Artieten moeten het helaas (voor hun) tegenwoordig vooral hebben van optredens hoor.
Ja. Maar zoals Angela al zei zullen ze net zoveel voor als tegenstanders hebben.... en ik heb zo'n vermoeden dat jij dat spontane en grappige niet echt ziet en dus alles behalve Whatever fan bent. Ik ben trouwens geen fan van hun optreden, maar ik vind Eva wel lachen. Leuke meid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze zo 'lekker spontaan' en gek en grappig zijn bedoel je?
(Gewoon een serieuze vraag hoor).
Oh ik vind 't echt een zeikliedquote:
Heb jij hun Krezep gehoord op museumplein? Dat is geloof ik het ergste wat ik in lange tijd heb gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ze goede nummers doen wel, zoals bij de auditie en toen ze Krezip deden. Vanavond was ook te merken dat ze solo beter geworden zijn, samen was al goed.
Nou ja zegquote:
Nou... mijn man die nog nooit naar X-factor heeft gekeken zegt spontaan dat dit aangenaam is om naar te luisteren....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef ranja het volgende:
Ha, al die reacties hierDuidelijk dat Roan niet vanwege z'n zang zo populair is
Nee, niet gehoord. Ik bedoel toen tijdens een liveshow.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Heb jij hun Krezep gehoord op museumplein? Dat is geloof ik het ergste wat ik in lange tijd heb gehoord.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Adelante het volgende:
Zang is oke, hij staat er alleen bij als een pelikaan die moet schijten.
Dat kan, smaken verschillen, ik kan niet tegen zo'n stem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Nou... mijn man die nog nooit naar X-factor heeft gekeken zegt spontaan dat dit aangenaam is om naar te luisteren....
eric vindt zijn timing juist heel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Cee het volgende:
Hij hing niet zo lekker in de beat vond ik.
Jeweets.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... mijn man die nog nooit naar X-factor heeft gekeken zegt spontaan dat dit aangenaam is om naar te luisteren....
Ik heb in het begin wel gegierd van het lachen om een Youtube filmpje van ze waarin ze de slappe lach kregen na het zingen. Dat was gewoon thuis bij één van hen. In het begin vond ik het ook heerlijk verfrissend, die gekke meissies. Maar daar is het nieuwtje een beetje vanaf inmiddels zeg maar, bij mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Maar zoals Angela al zei zullen ze net zoveel voor als tegenstanders hebben.... en ik heb zo'n vermoeden dat jij dat spontane en grappige niet echt ziet en dus alles behalve Whatever fan bent. Ik ben trouwens geen fan van hun optreden, maar ik vind Eva wel lachen. Leuke meid.
Ik en Eric, heeft nooit geklikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
eric vindt zijn timing juist heel goed
Niemand tipt aan Mraz, me *als fan* agrees, maar Roan is toch wel erg cutequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:
mwoah zoals ik al zei(k)
simpel en niemand tipt aan mraz *al jaren fan is*
Anders valt ze om.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Hij houdt Wendy wel stevig vast zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |