Zij moeten het dan ook niet van hun zangkunsten hebben. Het was eigenlijk een perfect liedje voor Whatever.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef sbientje het volgende:
Ik vind dit wel een geinig liedje, maar het is toch niet echt een liedje om je zangkunsten bij tentoon te spreiden lijkt me. en dan die vreselijke danseressen erbij
Dat vraag ik me dus ook iedere keer af. Ik vind ze aldoor maar matig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom zijn ze in hemelsnaam zo positief
Hij neukt die ene toch?quote:
Ik vind ze ook weer goed. En leuke show met die meiden erbij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond ze wel goed, niet super goed, maar echt niet slecht.
Maar in de studio is het geluid zeker wel anders, alles klinkt mooier en beter. Vind ik dan
Zij moet gewoon per direct stoppen, ze wordt toch wel gecontracteerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit even het begin te kijken. Had het gemist. Zie dat hele zooitje Lisa bij proberen te houden met hun stemmen.
Ja, maar ja, als ze straks weer een liedje moet doen van Gordon gaat het waarschijnlijk weer helemaal over de top. Dat is het probleem van Lisa.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik zit even het begin te kijken. Had het gemist. Zie dat hele zooitje Lisa bij proberen te houden met hun stemmen.
De x factor heeft ze alleen nog niet. Alleen een goede stem is niet genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zij moet gewoon per direct stoppen, ze wordt toch wel gecontracteerd.
Ik weet al op wie ik stem maar ik moet nog denken over een commentaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben nu mooi even tijd om stemmen! Stem nu op je favoriete FOK!Idol!
Vond je het echt een spetterend optreden dan Scan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zij moeten het dan ook niet van hun zangkunsten hebben. Het was eigenlijk een perfect liedje voor Whatever.
Het zullen toch niet de besten zijn die naar de finale gaan. Daar heb ik me ook al bij neer gelegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef Tasha het volgende:
Gelet op het feit dat we hier met zijn allen voor spek en bonen commentaar zitten te leveren...
Heb ik me iig voorgenomen mij niet druk te maken over enige vorm van uitslag
Care. Daarom maken ze cd's, hoef je niet heel de tijd tegen d'r kop aan te kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De x factor heeft ze alleen nog niet. Alleen een goede stem is niet genoeg.
Als de kijkers niet wisten hoe ze achter de schermen zijn, lagen ze er allang uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het echt een spetterend optreden dan Scan?
Kan hoor, smaken verschillenMaar ze stonden er zo lullig bij. Ook geen toffe dans ofzo.
Wat hebben ze dan wel volgens jou ipv zangkunsten, als ze het daar niet van moeten hebben?
Heb jij echt niet door waarom Whatever er nog steeds in zit? Lijkt me toch overduidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het echt een spetterend optreden dan Scan?
Kan hoor, smaken verschillenMaar ze stonden er zo lullig bij. Ook geen toffe dans ofzo.
Wat hebben ze dan wel volgens jou ipv zangkunsten, als ze het daar niet van moeten hebben?
Amenquote:
Die is er gewoon?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef starla het volgende:
Waar is wendy? Met uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis omdat haar tampon teveel vocht absorbeerde?
Artieten moeten het helaas (voor hun) tegenwoordig vooral hebben van optredens hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care. Daarom maken ze cd's, hoef je niet heel de tijd tegen d'r kop aan te kijken.
Ik weet dat jij fan bent, maar je gaat toch niet echt met droge ogen beweren dat ze echt goede zangeressen zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef ranja het volgende:
Overigens heeft Angela wel gelijk. De grootste artiesten hebben minstens evenveel haters dan fansWat dat betreft scoort Whatever hoog.
En dat ze het niet van de zang moeten hebben vind ik onzin. Als je dat nou van Roan zei....
Omdat ze zo 'lekker spontaan' en gek en grappig zijn bedoel je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij echt niet door waarom Whatever er nog steeds in zit? Lijkt me toch overduidelijk.
Als ze goede nummers doen wel, zoals bij de auditie en toen ze Krezip deden. Vanavond was ook te merken dat ze solo beter geworden zijn, samen was al goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat jij fan bent, maar je gaat toch niet echt met droge ogen beweren dat ze echt goede zangeressen zijn?
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Artieten moeten het helaas (voor hun) tegenwoordig vooral hebben van optredens hoor.
Ja. Maar zoals Angela al zei zullen ze net zoveel voor als tegenstanders hebben.... en ik heb zo'n vermoeden dat jij dat spontane en grappige niet echt ziet en dus alles behalve Whatever fan bent. Ik ben trouwens geen fan van hun optreden, maar ik vind Eva wel lachen. Leuke meid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze zo 'lekker spontaan' en gek en grappig zijn bedoel je?
(Gewoon een serieuze vraag hoor).
Oh ik vind 't echt een zeikliedquote:
Heb jij hun Krezep gehoord op museumplein? Dat is geloof ik het ergste wat ik in lange tijd heb gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ze goede nummers doen wel, zoals bij de auditie en toen ze Krezip deden. Vanavond was ook te merken dat ze solo beter geworden zijn, samen was al goed.
Nou ja zegquote:
Nou... mijn man die nog nooit naar X-factor heeft gekeken zegt spontaan dat dit aangenaam is om naar te luisteren....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef ranja het volgende:
Ha, al die reacties hierDuidelijk dat Roan niet vanwege z'n zang zo populair is
Nee, niet gehoord. Ik bedoel toen tijdens een liveshow.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Heb jij hun Krezep gehoord op museumplein? Dat is geloof ik het ergste wat ik in lange tijd heb gehoord.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Adelante het volgende:
Zang is oke, hij staat er alleen bij als een pelikaan die moet schijten.
Dat kan, smaken verschillen, ik kan niet tegen zo'n stem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Nou... mijn man die nog nooit naar X-factor heeft gekeken zegt spontaan dat dit aangenaam is om naar te luisteren....
eric vindt zijn timing juist heel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Cee het volgende:
Hij hing niet zo lekker in de beat vond ik.
Jeweets.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... mijn man die nog nooit naar X-factor heeft gekeken zegt spontaan dat dit aangenaam is om naar te luisteren....
Ik heb in het begin wel gegierd van het lachen om een Youtube filmpje van ze waarin ze de slappe lach kregen na het zingen. Dat was gewoon thuis bij één van hen. In het begin vond ik het ook heerlijk verfrissend, die gekke meissies. Maar daar is het nieuwtje een beetje vanaf inmiddels zeg maar, bij mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja. Maar zoals Angela al zei zullen ze net zoveel voor als tegenstanders hebben.... en ik heb zo'n vermoeden dat jij dat spontane en grappige niet echt ziet en dus alles behalve Whatever fan bent. Ik ben trouwens geen fan van hun optreden, maar ik vind Eva wel lachen. Leuke meid.
Ik en Eric, heeft nooit geklikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
eric vindt zijn timing juist heel goed
Niemand tipt aan Mraz, me *als fan* agrees, maar Roan is toch wel erg cutequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:
mwoah zoals ik al zei(k)
simpel en niemand tipt aan mraz *al jaren fan is*
Anders valt ze om.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Hij houdt Wendy wel stevig vast zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |