Probleempjes in het hoofd?quote:
Dit is zelfs voor een bonte avond optreden te slechtquote:
Dat is wel tegen mij verteld door mijn vertrouwde bron bij X Factorquote:
niet raar, maar wel wat onnodig (ze hebben het gelukkig beperkt gehouden, omdat ze het er al bij de aankondiging van het filmpje over hadden vreesde ik voor shock-reacties-achter-de-schermen... sensatiegedoe dus).quote:
Was iets met dat dansprogramma geloof ik, anders zou dat niet op tijd klaar zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel tegen mij verteld door mijn vertrouwde bron bij X Factor![]()
Waarom denk je dat het niet zo is dan
MrA!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor een bonte avond optreden te slecht
Nou dat geloof ik dan weer niet. Ik geloof mijn bronquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was iets met dat dansprogramma geloof ik, anders zou dat niet op tijd klaar zijn.
Ze horen daar écht iets anders dan wij thuis ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom zijn ze in hemelsnaam zo positief
Laatste show voor ze, gaan ze tenminste met een goed gevoel naar huis. De uitslagen zijn allang bekend hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
Waarom zijn ze in hemelsnaam zo positief
Ik vond ze wel goed, niet super goed, maar echt niet slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat ze in de studio iets anders horen dan wij. Ze zongen toch slecht? Of ben ik nou gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |