Ach, vleesgeworden voorspelbaarheid moet men negeren. Het is 'verbale' onmacht van mensen die maar een paar woordjes kunnen 'brabbelen'quote:
Hier baal ik ook van; heb ze allebei in m'n CvhJ-team staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef Stofje het volgende:
Twente supporte op Justin.tvr: 7:17ola7:kankerzooi elm en arnaoutovic spelen niet stelletje kut oplichters waarvoor zou ik nu nog naar het stadion gaan, kut wedstrijd
Dan heb je het niet helemaal meegekregen vrees ik. De fusie is van de baan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik dacht dat die roda fans wouden dat ze wilden degraderen. Staan ze blij te zijn met die goal
Ik denk niet dat ie dan nog op tijd was geweest had 'ie wel gegaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef Stofje het volgende:
Twente supporte op Justin.tvr: 7:17ola7:kankerzooi elm en arnaoutovic spelen niet stelletje kut oplichters waarvoor zou ik nu nog naar het stadion gaan, kut wedstrijd
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal meegekregen vrees ik. De fusie is van de baan.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Stofje het volgende:
Ik heb de neiging om mee te gaan chatten op justin.tv en slechts poëtische, mooie teksten te posten.
Dat verwijt ik ze ook hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Was ook daarom bedoeld dat ze er nu toch weer graag in willen blijven. Kun je zien hoe hypocriet die supporters zijn
DK-Modusquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jullie die stinkende boeren weer met beide benen op de grond weten te zetten.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jullie die stinkende boeren weer met beide benen op de grond weten te zetten.
Hij raakte hem wel maar het was geen schop meer een meegaande beweging . Dit is absoluut geen rood . Veel te zwaar gestraft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Jasza het volgende:
Haha die commentator
Was trouwens wel een beetje zwaar want hij raakte hem niet vol.
6-2 ole olequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sliding van achter opzij en hij schopte niet maar streelde meer zijn kuit waardoor die speler uit balans raakte.quote:
Torpedeert zichzelf = roodquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij raakte hem wel maar het was geen schop meer een meegaande beweging . Dit is absoluut geen rood . Veel te zwaar gestraft.
Kost dat 6 euro?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Stofje het volgende:
Ik twijfel: 6 euro voor NEC - NAC of zo'n brakke stream kijken... Wetende dat NAC echt gruwelijk ruk voetbalt de laatste tijd en de kans groot is dat ik 'm na de 2-0 gewoon afzet neig ik naar het eerste.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij raakte hem wel maar het was geen schop meer een meegaande beweging . Dit is absoluut geen rood . Veel te zwaar gestraft.
Bodor probeerde de kuit te spelen ipv de balquote:
10 jaar geleden.. Ibi maakte tegen Urby een ergere overtreding en daar kreeg hij niet eens een kaart voor dus die regel gaat niet op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Torpedeert zichzelf = rood
van achteren = rood
gestrekt been = rood
Boeruhquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat hij er nog steeds van wakker ligt.
Ja ongeloofelijk geen enkele lijn op te trekken met die scheidsrechters.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Jasza het volgende:
Ja alleen geven ze 9 van de 10x geen rood voor dit.
Kreeg wel geel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
10 jaar geleden.. Ibi maakte tegen Urby een ergere overtreding en daar kreeg hij niet eens een kaart voor dus die regel gaat niet op.
dus wel, want hij heeft roodquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei 10 jaar geleden was dat nu allang niet meer.
quote:SC Heerenveen: Vandenbussche; Janmaat, Bak-Nielsen, Dingsdag, Jong-a-Pin; Grindheim, Roorda, Svec; Beerens, Sibon en Pranjic.
FC Twente: Boschker; Wellenberg, Wisgerhof, Rajkovic, Braafheid; Brama, Hersi, Janssen; Denneboom, N'Kufo en Elia.
quote:NEC: Babos; Fernández, Pothuizen, Zomer, Davids; Sibum, Schöne, Kivuvu; Rommedahl, Janssen en Ntibazonkiza.
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Gorter, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Reuser, Van der Leegte, Kwakman; Cairo, Lurling en Boukhari.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Jasza het volgende:
Ja alleen geven ze 9 van de 10x geen rood voor dit.
Domste post van de dagquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef venomsnake het volgende:
Laat Twente maar winnen..
Moch Heerenveen de laatste wedstrijden verliezen, en Groningen winnen, kan Grunn ook nog 5e worden.![]()
Het zou een godswonder zijn, maar je weet het nooit.
Klikquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:52 schreef Stofje het volgende:
Zijn er hier nog lieve mensen die me kunnen helpen met een lief streampje voor lief NEC tegen lief NAC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Live wedstrijden via internet-streams #32 Met een andere OP!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:52 schreef Stofje het volgende:
Zijn er hier nog lieve mensen die me kunnen helpen met een lief streampje voor lief NEC tegen lief NAC?
gewoon radio 1quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:55 schreef Stofje het volgende:
6 euro voor die droefenis, neh, don't buyin it. Eredivisielive vind ik ergerlijk, dus geen trek in.
Ze staan achter toch?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Volendam gaat deze pot nog wel winnen.
Ja, maar ze spelen tegen 10 man en zijn de betere partij.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Volendam gaat deze pot nog wel winnen.
Jah maar ze hebben zelf ook nog maar 10 manquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen tegen 10 man en zijn de betere partij.
Ze zijn zelf ook met tien inmiddels.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen tegen 10 man en zijn de betere partij.
Ik hoop dat ze gelijk spelen, beter voor GRA.quote:
Oh, dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze zijn zelf ook met tien inmiddels.
quote:
de wit, 2x keer geel volgens ttquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hier ook 1.. wie is eruit gestuurd aan volendam kant dan?
Daarom zijn we tegen Kerkradequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Veel Volendamaanhangers hier...Inteeltdorpen horen niet gesupporteerd te worden
Europees voetbal heb je sowieso omdat Twente en jullie ind e beker finale zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel bij ons - hebben wij defintief Europees voetbal en is niet te best voor Ajax
Oh, jammer dat je zo weinig van Kerkrade weet. Er wonen dan misschien heel weinig normale mensen, echter komt dit niet door inteelt maar door totale waanzin in het algemeen. Beter je feiten checken, meneer de journalist, wil je?quote:
zomfg maza en horsten...quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Toivonen, Méndez, Amrabat, Culina, Afelaly, Dzsudzsák en Marcellis.
Wissels: Roorda, Lazovic, Koevermans, Pieters, Zhou, Bakkal en Horsten
Sowieso de slechtste scheids die er al veel te lang rondloopt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Adelante het volgende:
Wegereef strooit met kaarten vandaag, ook om niets
Inteeltkoppen dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, jammer dat je zo weinig van Kerkrade weet. Er wonen dan misschien heel weinig normale mensen, echter komt dit niet door inteelt maar door totale waanzin in het algemeen. Beter je feiten checken, meneer de journalist, wil je?
Begin je hem te knijpen?.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel bij ons - hebben wij defintief Europees voetbal
Afwezigheid van Zonneveld, Kromkamp, Ojo en Bréchet levert Horsten die plek opquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Europees voetbal heb je sowieso omdat Twente en jullie ind e beker finale zitten.
Hier heb je er nog 1:quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel bij ons - hebben wij defintief Europees voetbal en is niet te best voor Ajax
Heeft die op het WK geleerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Adelante het volgende:
Wegereef strooit met kaarten vandaag, ook om niets
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ligt Aversie ten zuiden van Alexandria?²
Ligt eraan tegen wie ze spelen. Tegen RKC kunnen ze het momenteel vergeten. Overigens denk ik dat mochten ze het dit jaar redden, dat ze er dan volgend jaar uit liggen. Dan pakken Ze wellicht alleen punten tegen PSV.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Als Roda wint staan ze gewoon weer 15e. Ik weet zeker als ze playoffs moeten spelen dat ze er dan uit liggen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik zou als rodasupporter helemaal in paniek raken denk ik.
Ja, wat nu? Het is een harde wereld, het gaat om centen he. Ik kan me voorstellen dat sommige officials zo denken. Ik keur het natuurlijk af.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef Stofje het volgende:
en terechtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:24 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:30 schreef Stofje het volgende:
Platje, serieus?
Geen idee wie je dat wijs maakt maar het is vandaag mooi voetbal. Het totaalvoetbal zoals het moet zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Stofje het volgende:
NAC schijnt echt behoorlijk ruk te voetballen, zoals de laatste tijd wel vaker. Superheld, enlighten me!
Zolang je het niet een hele wedstrijd kan volhouden ben je geen heldquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef Againzender het volgende:
Tjongejonge, hoezo cultheld, als hij zo door gaat wordt hij een gewone held
1-1 NAC mooi zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eerst was ik zo:
[..]
En nu ben ik zo
![]()
![]()
![]()
Hij is zeker weg gestuurd omdat hij teveel in de kantine zat?quote:
Lol.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
overigens is Roda pas de enige club die gescoord heeft dit weekend
quote:
Lijkt me sterk. Ajax is financieel gezond vanwege de kantineopbrengsten van destijds.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is zeker weg gestuurd omdat hij teveel in de kantine zat?
Hij werd te licht bevonden voor Ajax.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is zeker weg gestuurd omdat hij teveel in de kantine zat?
Nee, dat weet ik. Ik probeer alleen in de huid van zo'n official te kruipen. Natuurlijk wens ik Platje een prachtige carriere bij FC Volendam, de parel van het Noorden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
toffe_elende, we zien liever niet dat er blessures gewenst worden of aangemoedigd worden.
Verder is Platje gewoon een held!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij werd te licht bevonden voor Ajax.
Hij laat hem ook echt na de extra tijd nog nemenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
Luinge die twente een vrije trap laat nemen en dan meteen affluit
ja wtfquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef SCH het volgende:
Luinge die twente een vrije trap laat nemen en dan meteen affluit
Kah ligt geblesseerd, Roda gaat door, Volendam speelt wel sportief de bal uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hoeveel kaarten heeft volendam wel niet?
Lul niet man, Wegereef is gewoon een smerige thuisfluiter dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hoeveel kaarten heeft volendam wel niet?
Whehe ja, behalve bij keuze voor vrouwenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die Platje. Wat een fuckin held.
Prachtige uitslagquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef venomsnake het volgende:
Dit heeft Roda helemaal aan zichzelf te danken met dat laffe achteruit lopen.
Nu kunnen ze ineens wel weer aanvallen, beetje laat alleen.
Dat klopt, daarom geeft ie ook 4 kaarten aan Roda. Wonderbaarlijk hoe jouw brein moet werken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lul niet man, Wegereef is gewoon een smerige thuisfluiter dat weet iedereen.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat was het laatste punt van Roda in de Eredivisie.
Wat een kul. Dat zijn pure vertragingstaktieken van Volendam hoor, ik zie niet in waarom Rida daar in moet trappen. Trouwens Kah is een speler van Roda hoor. Als roda dan door voetbalt is dat hun eigen keuze.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kah ligt geblesseerd, Roda gaat door, Volendam speelt wel sportief de bal uit.
Roda gooit daarna echt kut de bal weer terug.
Dat is voor mij echt onsportief, nog onsportiever dan overtredingen maken die in een duel horen.
Voor een degradatieploeg zijn dat gewoon goede cijfers.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
Wel grappig dat ie zo'n gevreesde held is terwijl 7 doelpunten nou niet zo heel bijzonder is en 5 goals uit 20 invalbeurten ook niet echt overeenkomt met het idee dat ie bijna altijd scoort als ie invalt
Hoezo? Ze moeten nog de laatste wedstrijd tegen De Graafschap dacht ik. Als ze dat winnen kunnen ze zomaar weer 15e staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Roda is dus een stap dichter bij rechtstreekse degradatie.
Genieten dit.
Ja gooi het daar maar opquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Wat een kul. Dat zijn pure vertragingstaktieken van Volendam hoor, ik zie niet in waarom Rida daar in moet trappen. Trouwens Kah is een speler van Roda hoor. Als roda dan door voetbalt is dat hun eigen keuze.
Maar ja als je per se een club wil flamen dan vind je altijd wel wat he
Dikke theo die hem uitscheld voor mongoolquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij laat hem ook echt na de extra tijd nog nemen![]()
Luinge wil weer even laten zien dat hij het mannetje is
Roda moet nog tegen willem 2 en feyenoordquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Ze moeten nog de laatste wedstrijd tegen De Graafschap dacht ik. Als ze dat winnen kunnen ze zomaar weer 15e staan.
Dat is Volendam.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Ze moeten nog de laatste wedstrijd tegen De Graafschap dacht ik. Als ze dat winnen kunnen ze zomaar weer 15e staan.
Dat is net zoiets als dat Stevie Wonder de scheids zou uitschelden voor blinde!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dikke theo die hem uitscheld voor mongoolhahahahaha
Gast, waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, jullie zijn nog niet af van de moffen. VVV is gepromoveerd. En voor de topografische wonderkindjes onder jullie: het ligt aan de Duitse grens en ze spreken een Limburgs dialect met Duitse accenten.
Huillanders.
VVV is leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, jullie zijn nog niet af van de moffen. VVV is gepromoveerd. En voor de topografische wonderkindjes onder jullie: het ligt aan de Duitse grens en ze spreken een Limburgs dialect met Duitse accenten.
Huillanders.
plus een paar juweeltjes in de beker als invaller.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
Wel grappig dat ie zo'n gevreesde held is terwijl 7 doelpunten nou niet zo heel bijzonder is en 5 goals uit 20 invalbeurten ook niet echt overeenkomt met het idee dat ie bijna altijd scoort als ie invalt
Roda degradeert en de supporters stappen al over naar VVVquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Huillanders.
Dag mof.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Huillanders.
Oh, nou ja, ben niet zo gewend dat mijn club degradeert. Maar daar heb jij natuurlijk meer ervaring mee.quote:
Droeftoeterquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Huillanders.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat Stevie Wonder de scheids zou uitschelden voor blinde!
Ze hebben meer doelpunten gemaakt dan Vitesse, Willem II en Heracles (en ADO, Roda en De Graafschap maja die staan ook laag). Dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor een degradatieploeg zijn dat gewoon goede cijfers.
Volendam krijgt doorgaans niet zo veel kansen per wedstrijd.
Maar daar jij?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ben niet zo gewend dat mijn club degradeert. Maar daar jij natuurlijk meer ervaring mee.
Moet ik straks naar een inrichting?
Heb ik inderdaad ervaring mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ben niet zo gewend dat mijn club degradeert. Maar daar jij natuurlijk meer ervaring mee.
Even aan RayMania vragen wie er qua doelpunten/minuten beter qua gemiddelde voor staat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze hebben meer doelpunten gemaakt dan Vitesse, Willem II en Heracles (en ADO, Roda en De Graafschap maja die staan ook laag). Dus dat valt wel mee.
Ik zeg ook niet dat het slechte cijfers zijn maar geef aan dat op een of andere manier z'n prestaties met factor 3 worden ervarenHij maakt nog meer naam dan Demouge, die er 14 in heeft liggen.
Kan Luinge straks weer elke actie van Janssen affluitenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]luinge ging bijna door het lint.. Dikke Theo zo voor d eneus van de camera "Wat een mongool zeg "
Die heeft auw.quote:
Ik houd van humor. Niet van vasthangende platen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ervaring mee.![]()
Maar daar gaat het mij niet om, heb het meer over je gezeur over moffen. Wat kan jou het nou boeien hoe anderen daarover denken?
Wat laat je je toch weer kennen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Huillanders.
Omdat ik niet weer mijn zin ga herhalenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:47 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ah kijk bij een beetje tegengas slaat het gelijk dicht.
Dagdag, zwaaizwaai![]()
Nee maar reageer eens inhoudelijk. Mensen uit Venlo zijn net zo'n moffen als Kerkradenaren. Of weten Limburgers dat alleen? Wees dan consequent!quote:
VVV speelt dit jaar en vorig jaar leuk voetbal om naar te kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee maar reageer eens inhoudelijk. Mensen uit Venlo zijn net zo'n moffen als Kerkradenaren. Of weten Limburgers dat alleen? Wees dan consequent!
Brechet heeft auw...quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef BeamofLight het volgende:
Wat doet maza nou weer in de basis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |