Geen idee wie je dat wijs maakt maar het is vandaag mooi voetbal. Het totaalvoetbal zoals het moet zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Stofje het volgende:
NAC schijnt echt behoorlijk ruk te voetballen, zoals de laatste tijd wel vaker. Superheld, enlighten me!
Zolang je het niet een hele wedstrijd kan volhouden ben je geen heldquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef Againzender het volgende:
Tjongejonge, hoezo cultheld, als hij zo door gaat wordt hij een gewone held
1-1 NAC mooi zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eerst was ik zo:
[..]
En nu ben ik zo
![]()
![]()
![]()
Hij is zeker weg gestuurd omdat hij teveel in de kantine zat?quote:
Lol.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
overigens is Roda pas de enige club die gescoord heeft dit weekend
quote:
Lijkt me sterk. Ajax is financieel gezond vanwege de kantineopbrengsten van destijds.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is zeker weg gestuurd omdat hij teveel in de kantine zat?
Hij werd te licht bevonden voor Ajax.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is zeker weg gestuurd omdat hij teveel in de kantine zat?
Nee, dat weet ik. Ik probeer alleen in de huid van zo'n official te kruipen. Natuurlijk wens ik Platje een prachtige carriere bij FC Volendam, de parel van het Noorden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
toffe_elende, we zien liever niet dat er blessures gewenst worden of aangemoedigd worden.
Verder is Platje gewoon een held!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |