6-2 ole olequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jullie die stinkende boeren weer met beide benen op de grond weten te zetten.
Sliding van achter opzij en hij schopte niet maar streelde meer zijn kuit waardoor die speler uit balans raakte.quote:
Torpedeert zichzelf = roodquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij raakte hem wel maar het was geen schop meer een meegaande beweging . Dit is absoluut geen rood . Veel te zwaar gestraft.
Kost dat 6 euro?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Stofje het volgende:
Ik twijfel: 6 euro voor NEC - NAC of zo'n brakke stream kijken... Wetende dat NAC echt gruwelijk ruk voetbalt de laatste tijd en de kans groot is dat ik 'm na de 2-0 gewoon afzet neig ik naar het eerste.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij raakte hem wel maar het was geen schop meer een meegaande beweging . Dit is absoluut geen rood . Veel te zwaar gestraft.
Bodor probeerde de kuit te spelen ipv de balquote:
10 jaar geleden.. Ibi maakte tegen Urby een ergere overtreding en daar kreeg hij niet eens een kaart voor dus die regel gaat niet op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Torpedeert zichzelf = rood
van achteren = rood
gestrekt been = rood
Boeruhquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat hij er nog steeds van wakker ligt.
Ja ongeloofelijk geen enkele lijn op te trekken met die scheidsrechters.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Jasza het volgende:
Ja alleen geven ze 9 van de 10x geen rood voor dit.
Kreeg wel geel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
10 jaar geleden.. Ibi maakte tegen Urby een ergere overtreding en daar kreeg hij niet eens een kaart voor dus die regel gaat niet op.
dus wel, want hij heeft roodquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei 10 jaar geleden was dat nu allang niet meer.
quote:SC Heerenveen: Vandenbussche; Janmaat, Bak-Nielsen, Dingsdag, Jong-a-Pin; Grindheim, Roorda, Svec; Beerens, Sibon en Pranjic.
FC Twente: Boschker; Wellenberg, Wisgerhof, Rajkovic, Braafheid; Brama, Hersi, Janssen; Denneboom, N'Kufo en Elia.
quote:NEC: Babos; Fernández, Pothuizen, Zomer, Davids; Sibum, Schöne, Kivuvu; Rommedahl, Janssen en Ntibazonkiza.
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Gorter, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Reuser, Van der Leegte, Kwakman; Cairo, Lurling en Boukhari.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Jasza het volgende:
Ja alleen geven ze 9 van de 10x geen rood voor dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |