Dat klopt, daarom geeft ie ook 4 kaarten aan Roda. Wonderbaarlijk hoe jouw brein moet werken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lul niet man, Wegereef is gewoon een smerige thuisfluiter dat weet iedereen.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat was het laatste punt van Roda in de Eredivisie.
Wat een kul. Dat zijn pure vertragingstaktieken van Volendam hoor, ik zie niet in waarom Rida daar in moet trappen. Trouwens Kah is een speler van Roda hoor. Als roda dan door voetbalt is dat hun eigen keuze.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kah ligt geblesseerd, Roda gaat door, Volendam speelt wel sportief de bal uit.
Roda gooit daarna echt kut de bal weer terug.
Dat is voor mij echt onsportief, nog onsportiever dan overtredingen maken die in een duel horen.
Voor een degradatieploeg zijn dat gewoon goede cijfers.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
Wel grappig dat ie zo'n gevreesde held is terwijl 7 doelpunten nou niet zo heel bijzonder is en 5 goals uit 20 invalbeurten ook niet echt overeenkomt met het idee dat ie bijna altijd scoort als ie invalt
Hoezo? Ze moeten nog de laatste wedstrijd tegen De Graafschap dacht ik. Als ze dat winnen kunnen ze zomaar weer 15e staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Roda is dus een stap dichter bij rechtstreekse degradatie.
Genieten dit.
Ja gooi het daar maar opquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Wat een kul. Dat zijn pure vertragingstaktieken van Volendam hoor, ik zie niet in waarom Rida daar in moet trappen. Trouwens Kah is een speler van Roda hoor. Als roda dan door voetbalt is dat hun eigen keuze.
Maar ja als je per se een club wil flamen dan vind je altijd wel wat he
Dikke theo die hem uitscheld voor mongoolquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij laat hem ook echt na de extra tijd nog nemen![]()
Luinge wil weer even laten zien dat hij het mannetje is
Roda moet nog tegen willem 2 en feyenoordquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Ze moeten nog de laatste wedstrijd tegen De Graafschap dacht ik. Als ze dat winnen kunnen ze zomaar weer 15e staan.
Dat is Volendam.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Ze moeten nog de laatste wedstrijd tegen De Graafschap dacht ik. Als ze dat winnen kunnen ze zomaar weer 15e staan.
Dat is net zoiets als dat Stevie Wonder de scheids zou uitschelden voor blinde!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dikke theo die hem uitscheld voor mongoolhahahahaha
Gast, waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, jullie zijn nog niet af van de moffen. VVV is gepromoveerd. En voor de topografische wonderkindjes onder jullie: het ligt aan de Duitse grens en ze spreken een Limburgs dialect met Duitse accenten.
Huillanders.
VVV is leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, jullie zijn nog niet af van de moffen. VVV is gepromoveerd. En voor de topografische wonderkindjes onder jullie: het ligt aan de Duitse grens en ze spreken een Limburgs dialect met Duitse accenten.
Huillanders.
plus een paar juweeltjes in de beker als invaller.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
Wel grappig dat ie zo'n gevreesde held is terwijl 7 doelpunten nou niet zo heel bijzonder is en 5 goals uit 20 invalbeurten ook niet echt overeenkomt met het idee dat ie bijna altijd scoort als ie invalt
Roda degradeert en de supporters stappen al over naar VVVquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Huillanders.
Dag mof.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Huillanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |