Oh, nou ja, ben niet zo gewend dat mijn club degradeert. Maar daar heb jij natuurlijk meer ervaring mee.quote:
Droeftoeterquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, jullie zijn nog niet af van de moffen. VVV is gepromoveerd. En voor de topografische wonderkindjes onder jullie: het ligt aan de Duitse grens en ze spreken een Limburgs dialect met Duitse accenten.
Huillanders.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat Stevie Wonder de scheids zou uitschelden voor blinde!
Ze hebben meer doelpunten gemaakt dan Vitesse, Willem II en Heracles (en ADO, Roda en De Graafschap maja die staan ook laag). Dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor een degradatieploeg zijn dat gewoon goede cijfers.
Volendam krijgt doorgaans niet zo veel kansen per wedstrijd.
Maar daar jij?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ben niet zo gewend dat mijn club degradeert. Maar daar jij natuurlijk meer ervaring mee.
Moet ik straks naar een inrichting?
Heb ik inderdaad ervaring mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ben niet zo gewend dat mijn club degradeert. Maar daar jij natuurlijk meer ervaring mee.
Even aan RayMania vragen wie er qua doelpunten/minuten beter qua gemiddelde voor staat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze hebben meer doelpunten gemaakt dan Vitesse, Willem II en Heracles (en ADO, Roda en De Graafschap maja die staan ook laag). Dus dat valt wel mee.
Ik zeg ook niet dat het slechte cijfers zijn maar geef aan dat op een of andere manier z'n prestaties met factor 3 worden ervarenHij maakt nog meer naam dan Demouge, die er 14 in heeft liggen.
Kan Luinge straks weer elke actie van Janssen affluitenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]luinge ging bijna door het lint.. Dikke Theo zo voor d eneus van de camera "Wat een mongool zeg "
Die heeft auw.quote:
Ik houd van humor. Niet van vasthangende platen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ervaring mee.![]()
Maar daar gaat het mij niet om, heb het meer over je gezeur over moffen. Wat kan jou het nou boeien hoe anderen daarover denken?
Wat laat je je toch weer kennen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, jullie zijn nog niet af van de moffen. VVV is gepromoveerd. En voor de topografische wonderkindjes onder jullie: het ligt aan de Duitse grens en ze spreken een Limburgs dialect met Duitse accenten.
Huillanders.
Omdat ik niet weer mijn zin ga herhalenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:47 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ah kijk bij een beetje tegengas slaat het gelijk dicht.
Dagdag, zwaaizwaai![]()
Nee maar reageer eens inhoudelijk. Mensen uit Venlo zijn net zo'n moffen als Kerkradenaren. Of weten Limburgers dat alleen? Wees dan consequent!quote:
VVV speelt dit jaar en vorig jaar leuk voetbal om naar te kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee maar reageer eens inhoudelijk. Mensen uit Venlo zijn net zo'n moffen als Kerkradenaren. Of weten Limburgers dat alleen? Wees dan consequent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |