quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Volendam gaat deze pot nog wel winnen.
Jah maar ze hebben zelf ook nog maar 10 manquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen tegen 10 man en zijn de betere partij.
Ze zijn zelf ook met tien inmiddels.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen tegen 10 man en zijn de betere partij.
Ik hoop dat ze gelijk spelen, beter voor GRA.quote:
Oh, dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze zijn zelf ook met tien inmiddels.
quote:
de wit, 2x keer geel volgens ttquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hier ook 1.. wie is eruit gestuurd aan volendam kant dan?
Daarom zijn we tegen Kerkradequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Veel Volendamaanhangers hier...Inteeltdorpen horen niet gesupporteerd te worden
Europees voetbal heb je sowieso omdat Twente en jullie ind e beker finale zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel bij ons - hebben wij defintief Europees voetbal en is niet te best voor Ajax
Oh, jammer dat je zo weinig van Kerkrade weet. Er wonen dan misschien heel weinig normale mensen, echter komt dit niet door inteelt maar door totale waanzin in het algemeen. Beter je feiten checken, meneer de journalist, wil je?quote:
zomfg maza en horsten...quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Simons, Toivonen, Méndez, Amrabat, Culina, Afelaly, Dzsudzsák en Marcellis.
Wissels: Roorda, Lazovic, Koevermans, Pieters, Zhou, Bakkal en Horsten
Sowieso de slechtste scheids die er al veel te lang rondloopt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Adelante het volgende:
Wegereef strooit met kaarten vandaag, ook om niets
Inteeltkoppen dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, jammer dat je zo weinig van Kerkrade weet. Er wonen dan misschien heel weinig normale mensen, echter komt dit niet door inteelt maar door totale waanzin in het algemeen. Beter je feiten checken, meneer de journalist, wil je?
Begin je hem te knijpen?.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel bij ons - hebben wij defintief Europees voetbal
Afwezigheid van Zonneveld, Kromkamp, Ojo en Bréchet levert Horsten die plek opquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Europees voetbal heb je sowieso omdat Twente en jullie ind e beker finale zitten.
Hier heb je er nog 1:quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel bij ons - hebben wij defintief Europees voetbal en is niet te best voor Ajax
Heeft die op het WK geleerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:09 schreef Adelante het volgende:
Wegereef strooit met kaarten vandaag, ook om niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |