abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68479083

Just sayin'
I stand with the happy Island.
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:34:39 #182
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68479431
Bedankt voor alle aandacht voor ons CnG Lutser en mrB(raaksel)
pi_68479573
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef yyentle het volgende:
Was Mr. B. niet diegene die vertelde dat Joran en zijn broertjes in Nederland waren?

Moet ik even nazoeken, voorlopig ben ik een paar dagen afwezig, maar ik kom er nog op terug.
Nee, dat was ik niet. Ik weet trouwens niet in welke context je bedoeld dat Joran en zijn broers in Nederland zijn of waren. Bedoel je nu of bedoel je in 2005?
--
pi_68479648
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef bastibro het volgende:
Bedankt voor alle aandacht voor ons CnG Lutser en mrB(raaksel)
Constructieve en erg informatieve reactie Bas. Goed gevonden woordspeling ook trouwens. Maar je moet niet ons, maar je maten 555 en 777 bedanken, die krijgen het steeds voor ekaar om de aandacht daarop te vestigen.
--
pi_68480254
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef JoBuster het volgende:
Goed plan mrB het gaat al weer te lang over het stalkforum van johan en z'n vriendjes.

[knip]

AYO!

ehhhh, nou nee MrB en JoB (dat zijn er twee!), eigenlijk zit ik vol ongeduld te wachten op 'waar ik mee bezig ben'. Het komt binnekort binnenkort allemaal boven water namelijk!

Hier de intro, smul mee:
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:30 schreef johan555 het volgende:
De stalker ben jij Ouwefiets samen met Buster .
Buster spaart fototjes van Forum leden en waar jij mee bezig bent zal binnekort helemaal boven water komen .

@Johan555: bij deze ben je van harte uitgenodigd om 'alles waar ik mee bezig ben' in de groep te gooien.
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" luidt het spreekwoord toch Johan?
Ik wacht vol spanning af!!
pi_68480581
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ehhhh, nou nee MrB en JoB (dat zijn er twee!), eigenlijk zit ik vol ongeduld te wachten op 'waar ik mee bezig ben'. Het komt binnekort binnenkort allemaal boven water namelijk!

Hier de intro, smul mee:
[..]

@Johan555: bij deze ben je van harte uitgenodigd om 'alles waar ik mee bezig ben' in de groep te gooien.
"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" luidt het spreekwoord toch Johan?
Ik wacht vol spanning af!!
You should write a intro for Buster at SM..You can introduce him as a dutch secret agent..Maybe get him a AVI like the cookie monster or miss piggy. But I am not sure if he is smart enough to infiltrate or fool anyone.
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68480678
Volgens mij gaat het hier over de holloway zaak Ouwefiets
Dus blijf niet continu aan het zuigen ,dat schiet niet echt op .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68480843
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef johan555 het volgende:
amigoe
‘Toerisme-minister nalatig en ad hoc’
28 Apr, 2009, 16:11 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Een van de grootste problemen voor wat betreft het toerisme op Aruba is een gebrek aan planning, aldus parlementariër Otmar Oduber (AVP). Het fractielid beschuldigt minister Edison Briesen van Toerisme en Transport van nalatigheid en het niet hebben van een plan voor wat betreft het aantrekken van toeristen die in deze moeilijke tijden wel bereid zijn om met vakantie te gaan.
Volgens Oduber is het ook te gemakkelijk om alsmaar de economische crisis als argument aan te halen voor de steeds meer tegenvallende cijfers. “Wanneer een of meerdere personen alleen maar de wereldeconomie als excuus blijven gebruiken en dat Aruba ook met diezelfde problemen te maken krijgt, dan begint het een slap excuus te worden en wordt het tijd dat iemand anders de rust en het recht krijgt om die taken uit te voeren”, aldus Oduber. Volgens de fractielid is het logisch dat Aruba als gevolg van de crisis het met een aantal toeristen minder moet doen. Maar het kan niet zo zijn dat er routes worden verloren, vindt Oduber, terwijl concurrerende eilanden meer vluchten krijgen, zoals Bonaire en Curaçao, bij wie de capaciteit onlangs is verhoogd door de KLM.
Het Statenlid wees op geannuleerde routes uit Puerto Rico door American Eagle, terwijl moedermaatschappij American Airlines juist meer zijn gaan vliegen op Barbados en de Bahamas. “Landen als Panama, de Dominicaans Republiek en Venezuela vergaderen op hoog niveau om ervoor te zorgen dat maatschappijen naar hen door blijven vliegen. Waarom moet Aruba in drie weken tijd meer dan 5000 bezoekers en meer dan 50 vluchten per week kwijtraken?”, vraagt Oduber zich af.
Ik vind dit wel een verontrustend bericht voor Aruba maar op Bonaire en Curaçao gaat het blijkbaar beter en hebben ze minder/geen last van de economische crissis.
Heeft er iemand enig idee hoe dat dan komt ? OF misschien ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68481027
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef mrBhimself het volgende:
Constructieve en erg informatieve reactie Bas. Goed gevonden woordspeling ook trouwens. Maar je moet niet ons, maar je maten 555 en 777 bedanken, die krijgen het steeds voor ekaar om de aandacht daarop te vestigen.
Tsja actie vs reactie, maar ik geloof niet dat de boys toen opgelet hebben op school.

Trouwens het vraagstuk waar bassie die "leuke" fotootjes vandaan haalt is ook weer opgelost:

AYO!
pi_68481034
Je geeft net aan dat het hier om de zaak Holloway gaat. Volgens mij heeft je bericht daar helemaal niets mee te maken. Wellicht je geluk eens beproeven in het FOK reistopic of het economie topic; daar is het in elk geval wel 'on topic'.
--
pi_68481188
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef mrBhimself het volgende:
Je geeft net aan dat het hier om de zaak Holloway gaat. Volgens mij heeft je bericht daar helemaal niets mee te maken.
Het korte termijn geheugen he, dat gaat het eerst zeggen ze, rot voor johan
pi_68481215
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Nee, dat was ik niet. Ik weet trouwens niet in welke context je bedoeld dat Joran en zijn broers in Nederland zijn of waren. Bedoel je nu of bedoel je in 2005?
Broertjes van Joran?
pi_68481393
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef mrBhimself het volgende:
Je geeft net aan dat het hier om de zaak Holloway gaat. Volgens mij heeft je bericht daar helemaal niets mee te maken. Wellicht je geluk eens beproeven in het FOK reistopic of het economie topic; daar is het in elk geval wel 'on topic'.
Je geeft weer erg selectief Onzin commentaar Mr B zoals zo vaak hier !
Als Buster een dingetje plaats over mondkapjes heb je geen commentaar en als
het gaat om iets belangrijks nl over toeristen is het ineens niet interessant ?
80% van de inkomsten komt daar van de Amerikaanse toeristen volgens mij en wat miljarden uit Nederland ,maar ook wij zullen de geldkraan die richting op moeten gaan dichtdraaien !
pi_68481535
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:59 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij gaat het hier over de holloway zaak Ouwefiets
Dus blijf niet continu aan het zuigen ,dat schiet niet echt op .
Die artikelen over Aruba hebben NIETS met de Holloway zaak te maken. Wie zuigt er?
pi_68481614
Volgens mij kan jij niet goed lezen
dit staat er voorop iedere draad

Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom.
pi_68481713
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:12 schreef yyentle het volgende:

[..]

Broertjes van Joran?
Ah, nu snap ik het. Voortschrijdend inzicht zegt dat Anita destijds met een van de broertjes van Joran in Nederland was en niet met alletwee. De oudste van de twee was gewoon thuis....toch?
--
pi_68481845
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef johan555 het volgende:

"Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom. "
LEUGENAAR dat staat helemaal niet voorop iedere draad
pi_68481914
Er staat "Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom" staat aan het begin van het topic, Johan heeft dus gelijk.
--
pi_68481994
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef johan555 het volgende:

Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom.

NIETS MET HOLLOWAY TE MAKEN, NIET MIN, NIET MEER, NIETS.

ALS HET IN NL SHIT GAAT MET DE ECONMIE OF IEMAND VERMIST IS POST JE DAT TOCH OOK NIET??

pi_68482178
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:33 schreef mrBhimself het volgende:
Er staat "Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom" staat aan het begin van het topic, Johan heeft dus gelijk.
I respectfully disagree mrB dat stukkie "& Aruba" heeft onze grote vriend er onlangs in geplakt om z'n postjes een alibi te geven.
pi_68482722
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef JoBuster het volgende:

[..]

I respectfully disagree mrB dat stukkie "& Aruba" heeft onze grote vriend er onlangs in geplakt om z'n postjes een alibi te geven.
Is inderdaad bij de start van het vorige topic toegevoegd, evenwel mag het nu dus
--
pi_68483522
Mr B waarom geef je geen commentaar als Buster hier iets over een arrestatie op Curacao schrijft en foto's post van een heel ander forum die helemaal niets met de Holloway zaak te maken hebben ?
Je leest wel heel erg selectief Mr B !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Busters post :

Alleen toerist koopt mondkapjes.

verder kreeg ik nog wat mee uit de regio
, het schijnt dat justitie op Curaçao goed bezig is geweest en men een bende drugssmokkelaars met banden naar Hezbollah heeft opgepakt.

17 leden drugsbende op Curaçao opgepakt.
pi_68484125
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:
Mr B waarom geef je geen commentaar als Buster hier iets over een arrestatie op Curacao schrijft en foto's post van een heel ander forum die helemaal niets met de Holloway zaak te maken hebben ?
Je leest wel heel erg selectief Mr B !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Busters post :

Alleen toerist koopt mondkapjes.

verder kreeg ik nog wat mee uit de regio
, het schijnt dat justitie op Curaçao goed bezig is geweest en men een bende drugssmokkelaars met banden naar Hezbollah heeft opgepakt.

17 leden drugsbende op Curaçao opgepakt.
We hadden het er over Johan, wat jij heb geplakt bij de start van een vorige rebound (#35), dus niet weer afleiden en zuigen omdat je geen antwoord weet.

En wat heeft die opgepake bende met Aruba of Holloway te maken? Weer niks, Aruba wordt niet eens genoemd. Laat staan Holloway.

Wat vind je trouwens van de taakstraf van Patrick?
Die idioot heeft wel te maken met de zaak.
deze crimineel krijgt voor al zijn overtredingen in 1 happening, 30 uur taakstraf. Mooi voorbeeld, iedereen kan dus nu verder zijn partner mishandelen en op de vlucht slaan voor de politie, onder invloed van drugs. Ach, 30 uurtjes taakstraf onder aftrekking van de 2 dagen in de cel. Daar draai je toch je hand niet voor om

Zo zal er ook een dag komen dat Patrick zich moet verantwoorden voor het door Joran laten zeggen wat ie wilde horen, nadat ie zichzelf en Joran aan de drugs had gebracht.

pi_68484156
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:
Mr B waarom geef je geen commentaar als Buster hier iets over een arrestatie op Curacao schrijft
Misschien dat linkjes (je weet wel die dingen die jij niet begrijpt) minder storend zijn dan jouw gewoonlijke lappen gekopieerde tekst? Just sayin'.....
quote:
en foto's post van een heel ander forum die helemaal niets met de Holloway zaak te maken hebben ?
Niets met de Holloway zaak te maken....... proest, kom op jokkebrokje het is je eigen persoonlijke stalkertjes forum en je postte de link nog hier vandaag, kijk maar
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Morgen meer OK, truste jochie.

AYO!
pi_68484163
Voor dat je om een linkje vraagt: http://www.telegraaf.nl/b(...)der_Eem__.html?p=4,1
pi_68484517
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

We hadden het er over Johan, wat jij heb geplakt bij de start van een vorige rebound (#35), dus niet weer afleiden en zuigen omdat je geen antwoord weet.

En wat heeft die opgepake bende met Aruba of Holloway te maken? Weer niks, Aruba wordt niet eens genoemd. Laat staan Holloway.

Wat vind je trouwens van de taakstraf van Patrick?
Die idioot heeft wel te maken met de zaak.
deze crimineel krijgt voor al zijn overtredingen in 1 happening, 30 uur taakstraf. Mooi voorbeeld, iedereen kan dus nu verder zijn partner mishandelen en op de vlucht slaan voor de politie, onder invloed van drugs. Ach, 30 uurtjes taakstraf onder aftrekking van de 2 dagen in de cel. Daar draai je toch je hand niet voor om

Zo zal er ook een dag komen dat Patrick zich moet verantwoorden voor het door Joran laten zeggen wat ie wilde horen, nadat ie zichzelf en Joran aan de drugs had gebracht.

Van Der Eem is also a FRAUD

Interesting such a weak sentence for attacking his GF with a crowbar then refusing arrest and going on a high speed chase under the influence of drugs.
pi_68485477
Aruba: The Tragic Untold Story of Natalee Holloway and Corruption in Paradise

http://tinyurl.com/ck7nxt
pi_68490033
De voorstanders van joran en pappie van der sloot.

De vader van Natalee liegt zeker ook alles aan elkaar vast?
pi_68492691
En natuurlijk niet te vergeten,ook voor de allergrootste Kalpoe"s fan; yyentle
pi_68493332
Ja, het is mij bekend dat het boek van Dave Holloway is uitgegeven in 2006.
Juist toen lag bij hem alles nog vers in zijn geheugen, ook al omdat hij uiteraard
van elke dag dat hij op Aruba zocht naar zijn dochter, verslagen maakte,
pi_68510949
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef CCtje het volgende:
De voorstanders van joran en pappie van der sloot.

De vader van Natalee liegt zeker ook alles aan elkaar vast?
Dave Holloway is veel terughoudender.
pi_68511285
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef CCtje het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten,ook voor de allergrootste Kalpoe"s fan; yyentle
Je mag me een fan noemen, prima. Ik ben het niet hoor! Het maakt mij geen moer uit wie het gedaan heeft, ik geloof er alleen geen hout van dat zij meer weten dan dat ze verteld hebben. Daar is geen enkele reden voor en het is ook niet logisch.

Dat Beth Holloway liegt en erg onsympathiek overkomt daar zijn de meeste mensen het wel over eens, sterker nog, dat staat als een paal boven water.
Toch gaat het wat mij betreft om Natalee, niet om haar idiote moeder.

Maar beste CCtje, besef je wel dat jij ook niet weet wat er is gebeurd?
Waarom zouden de Kalpoe's niet onder druk kunnen zijn gezet?
Waarom weiger je daar eens over na te denken?

Die jongens kunnen, zoals veel mensen menen en wel op basis van verklaringen onderbouwd door andere gegevens, zijn gebruikt voor een dwaalspoor om iets anders te verbergen, het zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:23:18 #213
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68518075
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef yyentle het volgende:

[..]

Je mag me een fan noemen, prima. Ik ben het niet hoor! Het maakt mij geen moer uit wie het gedaan heeft, ik geloof er alleen geen hout van dat zij meer weten dan dat ze verteld hebben. Daar is geen enkele reden voor en het is ook niet logisch.

Dat Beth Holloway liegt en erg onsympathiek overkomt daar zijn de meeste mensen het wel over eens, sterker nog, dat staat als een paal boven water.
Toch gaat het wat mij betreft om Natalee, niet om haar idiote moeder.

Maar beste CCtje, besef je wel dat jij ook niet weet wat er is gebeurd?
Waarom zouden de Kalpoe's niet onder druk kunnen zijn gezet?
Waarom weiger je daar eens over na te denken?

Die jongens kunnen, zoals veel mensen menen en wel op basis van verklaringen onderbouwd door andere gegevens, zijn gebruikt voor een dwaalspoor om iets anders te verbergen, het zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt.
O O O Wat heb jij toch tegen Beth?
Weet je wat als een paal boven water staat? Dat jij een zwaar gefrustreerd vrouwtje bent die geen leven heeft
Pathetic is the word
pi_68518347
Ter info, self proclaimed Peterrrr medewerkster GBMW heeft het gesprek van Joran en zijn ouders bij Pauw & Witteman, nu ondertiteld op YouTube geplaatst.

http://www.youtube.com/user/GBMWGBMW

Toch apart dat iemand die een carriere wil nastreven in de media maar zo weinig respect voor copyright heeft
pi_68518444
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef bastibro het volgende:
Weet je wat als een paal boven water staat? Dat jij een zwaar gefrustreerd vrouwtje bent die geen leven heeft
Pathetic is the word
Kssst in je hok bassie, jij hebt je al belachelijk genoeg gemaakt bij de bange aapjes vandaag.

"I trust DiSetti", goede call bassie LOL

[ Bericht 0% gewijzigd door JoBuster op 30-04-2009 00:47:14 ]
pi_68518745
dubbel

[ Bericht 69% gewijzigd door JoBuster op 30-04-2009 01:01:40 ]
pi_68519056
Dubbel, dubbel post, dus dan maar een plaatje van de strijders voor de "goede" zaak

AYO!
pi_68520887
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef bastibro het volgende:

[..]

O O O Wat heb jij toch tegen Beth?

Dat hier drie Beth Holloway aanbidders posten verandert niets aan de aantoonbare leugens van Beth Holloway. Als je op de fora leest zul je toch moeten toegeven dat niet alleen binnen Nederland, maar ook daarbuiten Beth Holloway al jaaren wordt uitgekotst en niet alleen vanwege haar leugens.
quote:
Dat jij een zwaar gefrustreerd vrouwtje bent die geen leven heeft
Nou nou Bastribo, degene die hier gefrustreerd, zielig en eng is, is Beth Holloway. En dan hebben we het nog niet eens over haar achterlijke, werkloze en stalkende aanhang. Uit verveling worden er reisjes gemaakt om met koffiekannetjes, bekertjes en vlaggetjes mensen te stalken en op te roepen tot boycots.

Over gefrustreerde klaplopers gesproken.

Dat jij zo'n mening hebt over mensen die een laptop en Internet verkiezen boven SBS6 en RTL4 zegt al genoeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door yyentle op 30-04-2009 08:02:03 ]
pi_68521060
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:31 schreef JoBuster het volgende:
Ter info, self proclaimed Peterrrr medewerkster GBMW heeft het gesprek van Joran en zijn ouders bij Pauw & Witteman, nu ondertiteld op YouTube geplaatst.

http://www.youtube.com/user/GBMWGBMW

Toch apart dat iemand die een carriere wil nastreven in de media maar zo weinig respect voor copyright heeft
Je zwamt maar weer wat buster
Jij denkt dat als je Fok een paar Dcdtjes geeft (productiekosten 78 ¤ p/st) voor de Mr en Mrs Fok verkiezing dat je hier maar van alles kan roepen ? Nou echt niet buster !
pi_68521079
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:00 schreef JoBuster het volgende:
Dubbel, dubbel post, dus dan maar een plaatje van de strijders voor de "goede" zaak

[ afbeelding ]

AYO!
Misschien ook een leuk idee om wat foto's te plaatsen van de andere Strijders ?
Krijgen we wel wat Super snuggere gezichten te zien
pi_68521216
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:17 schreef johan555 het volgende:

[..]

Misschien ook een leuk idee om wat foto's te plaatsen van de andere Strijders ?
Krijgen we wel wat Super snuggere gezichten te zien
Gaan we weer! Dreigementen. Ultieme zwakheid.
Ik heb het al eerder gezegd, gooi het in de groep. LAAT ZIEN DAN!!

't wordt een beetje vermoeiend zo onderhand Johanneke
pi_68521767
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Gaan we weer! Dreigementen. Ultieme zwakheid.
Ik heb het al eerder gezegd, gooi het in de groep.
pi_68529274
Mag Buster hier zomaar Prive foto's plaatsen ?
pi_68529995
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef johan555 het volgende:

Den Dolder en alle andere shit voor het gemak opeens vergeten Johan?

pi_68530733
De den dolder foto's moesten eraf
Dus waarom deze mogen blijven staan is me een raadsel
Maar hara zal we de feest dag vieren dat doen ze >daar zeker niet
pi_68530990
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef johan555 het volgende:
Ik zal je effe een link naar die "prive" foto's geven jochie

http://scaredmonkeys.com/(...)chard-we-the-people/

AYO!
pi_68533181
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef johan555 het volgende:
De den dolder foto's moesten eraf
Dus waarom deze mogen blijven staan is me een raadsel
Maar hara zal we de feest dag vieren dat doen ze >daar zeker niet
huh ?? Er wordt hier inderdaad niet meer gefeest, bij jou in in Belgie wel? Daar weten ze zeker niet wat er gebeurd is
pi_68534539
In Belgie ? jij bent echt een mafketel ! Daar verkopen ze de "Party" ook zeker
pi_68535779
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef johan555 het volgende:
In Belgie ? jij bent echt een mafketel ! Daar verkopen ze de "Party" ook zeker
België!
  donderdag 30 april 2009 @ 19:18:32 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68536374
Iedereen ophouden met de persoonlijke aanvallen. Ik ga straks dit deel helemaal teruglezen maar for now, houd eens op man.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:00:48 #231
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68537757
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

België!
Hee oud barrel, ga ns ff iemand anders stalken wil je!? Gielen ofzoo . .

Je begint echt vervelend te worden, MOD !!!
pi_68539802
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen ophouden met de persoonlijke aanvallen. Ik ga straks dit deel helemaal teruglezen maar for now, houd eens op man.
op passen de juf is weer terug
( als de kat van huis is dansen de muizen)
pi_68542622
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef bastibro het volgende:

[..]

Hee oud barrel, ga ns ff iemand anders stalken wil je!? Gielen ofzoo . .

Je begint echt vervelend te worden, MOD !!!
Wat heb ik verkeerd gezegd dan eigenlijk
pi_68547953
Niet vergeten www.revu.nl te lezen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 02:38:44 #235
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68548757
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:26 schreef CCtje het volgende:
Niet vergeten www.revu.nl te lezen.
Bedankt CCtje
  vrijdag 1 mei 2009 @ 03:26:09 #236
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68548985
De "Party" lag nog volop in de winkel overigens dus het is ook weer niet zo dat het verhaal "Joran" nu metteen voor extra inkomsten heeft gezorgd ofzoo . .

Volgende week maar ns zien dan

http://www.weekbladparty.nl/content/43Showbizz.asp

Trusten
pi_68558499
de pulpbladen hebben het er maar druk mee.. wanneer komt PRdV weer met een nieuwe ontdekking?
O nee, chips, hij had de zaak al opgelost
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:00:45 #238
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68564561
Als ik zo de party lees dan heeft Joran weer niet bepaald gezwogen

[ Bericht 47% gewijzigd door bastibro op 01-05-2009 18:14:16 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:35:35 #239
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68565475
Uit de party van vorige week. Op de parkeerplaats bij van der Valk in Breda

Uit de party van deze week. Op het vliegveld van Dusseldorf.

[ Bericht 17% gewijzigd door bastibro op 02-05-2009 17:28:14 ]
pi_68569457
Hoi Bassie, mag ik deze foto niet van je stelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')