abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57031837
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef SluweSjaak het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar volgens de feiten heeft hij alleen met een kalpoe gebeld. En niet met zijn vader.
kijk gewoon op de foto's waar de pc in huize van de sloot staat , als het waar is , hij heeft niet alleen gebelt hoor msn-en ook nog . er is vanalles gebeurt die nacht. Als het bij mij in de beurt zo'n herrie is , neem ik altijd een slaappil , slaap ik ook de hele nacht verder rustig.

ZIT PAUL VAN DE SLoot ook aan de slaap-pillen ??? zou ik gaan begrijpen waarom hij niet wakker werd van al dat getype en stoelen geschuivel naast je slaapkamer muurtje
pi_57040681
quote:
[quote]Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef mrBhimself het volgende:
En overigens Anita van der Sloot was helemaal niet in Amerika, maar was samen met haar jongste twee kinderen in Nederland op bezoek bij haar moeder. Je bent wederom eens slecht geinformeerd!
Volgens deze poster was Mw. v.d. Sloot met twee kinderen in Nederland.
pi_57041769
Inderdaad
--
pi_57042641
nou breekt mijn klomp toch hoor , anita van de sloot was alleen in nederland , die twee jong , sliep er een als een marmot net als vaders en de andere valetijn was op om 2:30 tot 3.07 !!!!
pi_57043720
Toon maar aan dan als je het zo zeker weet
--
pi_57052816
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef mrBhimself het volgende:
Toon maar aan dan als je het zo zeker weet
lees maar documenten en verklaringen, van schoolmeesters , pa van de sloot enz,enz. gegevens over reizers per vliegtuig , heb ik nog niet gezien maar als je kan bewijzen dat die jong met anita in nederland zaten. is er een doorbraak in de zaak holloway hoor. dan was namelijk paul van de sloot de hele nacht wakker !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')