abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68482722
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef JoBuster het volgende:

[..]

I respectfully disagree mrB dat stukkie "& Aruba" heeft onze grote vriend er onlangs in geplakt om z'n postjes een alibi te geven.
Is inderdaad bij de start van het vorige topic toegevoegd, evenwel mag het nu dus
--
pi_68483522
Mr B waarom geef je geen commentaar als Buster hier iets over een arrestatie op Curacao schrijft en foto's post van een heel ander forum die helemaal niets met de Holloway zaak te maken hebben ?
Je leest wel heel erg selectief Mr B !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Busters post :

Alleen toerist koopt mondkapjes.

verder kreeg ik nog wat mee uit de regio
, het schijnt dat justitie op Curaçao goed bezig is geweest en men een bende drugssmokkelaars met banden naar Hezbollah heeft opgepakt.

17 leden drugsbende op Curaçao opgepakt.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68484125
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:
Mr B waarom geef je geen commentaar als Buster hier iets over een arrestatie op Curacao schrijft en foto's post van een heel ander forum die helemaal niets met de Holloway zaak te maken hebben ?
Je leest wel heel erg selectief Mr B !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Busters post :

Alleen toerist koopt mondkapjes.

verder kreeg ik nog wat mee uit de regio
, het schijnt dat justitie op Curaçao goed bezig is geweest en men een bende drugssmokkelaars met banden naar Hezbollah heeft opgepakt.

17 leden drugsbende op Curaçao opgepakt.
We hadden het er over Johan, wat jij heb geplakt bij de start van een vorige rebound (#35), dus niet weer afleiden en zuigen omdat je geen antwoord weet.

En wat heeft die opgepake bende met Aruba of Holloway te maken? Weer niks, Aruba wordt niet eens genoemd. Laat staan Holloway.

Wat vind je trouwens van de taakstraf van Patrick?
Die idioot heeft wel te maken met de zaak.
deze crimineel krijgt voor al zijn overtredingen in 1 happening, 30 uur taakstraf. Mooi voorbeeld, iedereen kan dus nu verder zijn partner mishandelen en op de vlucht slaan voor de politie, onder invloed van drugs. Ach, 30 uurtjes taakstraf onder aftrekking van de 2 dagen in de cel. Daar draai je toch je hand niet voor om

Zo zal er ook een dag komen dat Patrick zich moet verantwoorden voor het door Joran laten zeggen wat ie wilde horen, nadat ie zichzelf en Joran aan de drugs had gebracht.

pi_68484156
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef johan555 het volgende:
Mr B waarom geef je geen commentaar als Buster hier iets over een arrestatie op Curacao schrijft
Misschien dat linkjes (je weet wel die dingen die jij niet begrijpt) minder storend zijn dan jouw gewoonlijke lappen gekopieerde tekst? Just sayin'.....
quote:
en foto's post van een heel ander forum die helemaal niets met de Holloway zaak te maken hebben ?
Niets met de Holloway zaak te maken....... proest, kom op jokkebrokje het is je eigen persoonlijke stalkertjes forum en je postte de link nog hier vandaag, kijk maar
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Morgen meer OK, truste jochie.

AYO!
I stand with the happy Island.
pi_68484163
Voor dat je om een linkje vraagt: http://www.telegraaf.nl/b(...)der_Eem__.html?p=4,1
pi_68484517
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

We hadden het er over Johan, wat jij heb geplakt bij de start van een vorige rebound (#35), dus niet weer afleiden en zuigen omdat je geen antwoord weet.

En wat heeft die opgepake bende met Aruba of Holloway te maken? Weer niks, Aruba wordt niet eens genoemd. Laat staan Holloway.

Wat vind je trouwens van de taakstraf van Patrick?
Die idioot heeft wel te maken met de zaak.
deze crimineel krijgt voor al zijn overtredingen in 1 happening, 30 uur taakstraf. Mooi voorbeeld, iedereen kan dus nu verder zijn partner mishandelen en op de vlucht slaan voor de politie, onder invloed van drugs. Ach, 30 uurtjes taakstraf onder aftrekking van de 2 dagen in de cel. Daar draai je toch je hand niet voor om

Zo zal er ook een dag komen dat Patrick zich moet verantwoorden voor het door Joran laten zeggen wat ie wilde horen, nadat ie zichzelf en Joran aan de drugs had gebracht.

Van Der Eem is also a FRAUD

Interesting such a weak sentence for attacking his GF with a crowbar then refusing arrest and going on a high speed chase under the influence of drugs.
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68485477
Aruba: The Tragic Untold Story of Natalee Holloway and Corruption in Paradise

http://tinyurl.com/ck7nxt
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68490033
De voorstanders van joran en pappie van der sloot.

De vader van Natalee liegt zeker ook alles aan elkaar vast?
pi_68492691
En natuurlijk niet te vergeten,ook voor de allergrootste Kalpoe"s fan; yyentle
pi_68493332
Ja, het is mij bekend dat het boek van Dave Holloway is uitgegeven in 2006.
Juist toen lag bij hem alles nog vers in zijn geheugen, ook al omdat hij uiteraard
van elke dag dat hij op Aruba zocht naar zijn dochter, verslagen maakte,
pi_68510949
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef CCtje het volgende:
De voorstanders van joran en pappie van der sloot.

De vader van Natalee liegt zeker ook alles aan elkaar vast?
Dave Holloway is veel terughoudender.
pi_68511285
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef CCtje het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten,ook voor de allergrootste Kalpoe"s fan; yyentle
Je mag me een fan noemen, prima. Ik ben het niet hoor! Het maakt mij geen moer uit wie het gedaan heeft, ik geloof er alleen geen hout van dat zij meer weten dan dat ze verteld hebben. Daar is geen enkele reden voor en het is ook niet logisch.

Dat Beth Holloway liegt en erg onsympathiek overkomt daar zijn de meeste mensen het wel over eens, sterker nog, dat staat als een paal boven water.
Toch gaat het wat mij betreft om Natalee, niet om haar idiote moeder.

Maar beste CCtje, besef je wel dat jij ook niet weet wat er is gebeurd?
Waarom zouden de Kalpoe's niet onder druk kunnen zijn gezet?
Waarom weiger je daar eens over na te denken?

Die jongens kunnen, zoals veel mensen menen en wel op basis van verklaringen onderbouwd door andere gegevens, zijn gebruikt voor een dwaalspoor om iets anders te verbergen, het zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:23:18 #213
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68518075
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef yyentle het volgende:

[..]

Je mag me een fan noemen, prima. Ik ben het niet hoor! Het maakt mij geen moer uit wie het gedaan heeft, ik geloof er alleen geen hout van dat zij meer weten dan dat ze verteld hebben. Daar is geen enkele reden voor en het is ook niet logisch.

Dat Beth Holloway liegt en erg onsympathiek overkomt daar zijn de meeste mensen het wel over eens, sterker nog, dat staat als een paal boven water.
Toch gaat het wat mij betreft om Natalee, niet om haar idiote moeder.

Maar beste CCtje, besef je wel dat jij ook niet weet wat er is gebeurd?
Waarom zouden de Kalpoe's niet onder druk kunnen zijn gezet?
Waarom weiger je daar eens over na te denken?

Die jongens kunnen, zoals veel mensen menen en wel op basis van verklaringen onderbouwd door andere gegevens, zijn gebruikt voor een dwaalspoor om iets anders te verbergen, het zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt.
O O O Wat heb jij toch tegen Beth?
Weet je wat als een paal boven water staat? Dat jij een zwaar gefrustreerd vrouwtje bent die geen leven heeft
Pathetic is the word
pi_68518347
Ter info, self proclaimed Peterrrr medewerkster GBMW heeft het gesprek van Joran en zijn ouders bij Pauw & Witteman, nu ondertiteld op YouTube geplaatst.

http://www.youtube.com/user/GBMWGBMW

Toch apart dat iemand die een carriere wil nastreven in de media maar zo weinig respect voor copyright heeft
pi_68518444
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef bastibro het volgende:
Weet je wat als een paal boven water staat? Dat jij een zwaar gefrustreerd vrouwtje bent die geen leven heeft
Pathetic is the word
Kssst in je hok bassie, jij hebt je al belachelijk genoeg gemaakt bij de bange aapjes vandaag.

"I trust DiSetti", goede call bassie LOL

[ Bericht 0% gewijzigd door JoBuster op 30-04-2009 00:47:14 ]
pi_68518745
dubbel

[ Bericht 69% gewijzigd door JoBuster op 30-04-2009 01:01:40 ]
pi_68519056
Dubbel, dubbel post, dus dan maar een plaatje van de strijders voor de "goede" zaak

AYO!
pi_68520887
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef bastibro het volgende:

[..]

O O O Wat heb jij toch tegen Beth?

Dat hier drie Beth Holloway aanbidders posten verandert niets aan de aantoonbare leugens van Beth Holloway. Als je op de fora leest zul je toch moeten toegeven dat niet alleen binnen Nederland, maar ook daarbuiten Beth Holloway al jaaren wordt uitgekotst en niet alleen vanwege haar leugens.
quote:
Dat jij een zwaar gefrustreerd vrouwtje bent die geen leven heeft
Nou nou Bastribo, degene die hier gefrustreerd, zielig en eng is, is Beth Holloway. En dan hebben we het nog niet eens over haar achterlijke, werkloze en stalkende aanhang. Uit verveling worden er reisjes gemaakt om met koffiekannetjes, bekertjes en vlaggetjes mensen te stalken en op te roepen tot boycots.

Over gefrustreerde klaplopers gesproken.

Dat jij zo'n mening hebt over mensen die een laptop en Internet verkiezen boven SBS6 en RTL4 zegt al genoeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door yyentle op 30-04-2009 08:02:03 ]
pi_68521060
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:31 schreef JoBuster het volgende:
Ter info, self proclaimed Peterrrr medewerkster GBMW heeft het gesprek van Joran en zijn ouders bij Pauw & Witteman, nu ondertiteld op YouTube geplaatst.

http://www.youtube.com/user/GBMWGBMW

Toch apart dat iemand die een carriere wil nastreven in de media maar zo weinig respect voor copyright heeft
Je zwamt maar weer wat buster
Jij denkt dat als je Fok een paar Dcdtjes geeft (productiekosten 78 ¤ p/st) voor de Mr en Mrs Fok verkiezing dat je hier maar van alles kan roepen ? Nou echt niet buster !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68521079
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:00 schreef JoBuster het volgende:
Dubbel, dubbel post, dus dan maar een plaatje van de strijders voor de "goede" zaak

[ afbeelding ]

AYO!
Misschien ook een leuk idee om wat foto's te plaatsen van de andere Strijders ?
Krijgen we wel wat Super snuggere gezichten te zien
pi_68521216
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:17 schreef johan555 het volgende:

[..]

Misschien ook een leuk idee om wat foto's te plaatsen van de andere Strijders ?
Krijgen we wel wat Super snuggere gezichten te zien
Gaan we weer! Dreigementen. Ultieme zwakheid.
Ik heb het al eerder gezegd, gooi het in de groep. LAAT ZIEN DAN!!

't wordt een beetje vermoeiend zo onderhand Johanneke
pi_68521767
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Gaan we weer! Dreigementen. Ultieme zwakheid.
Ik heb het al eerder gezegd, gooi het in de groep.
pi_68529274
Mag Buster hier zomaar Prive foto's plaatsen ?
pi_68529995
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:18 schreef johan555 het volgende:
Mag Buster hier zomaar Prive foto's plaatsen ?

Den Dolder en alle andere shit voor het gemak opeens vergeten Johan?

pi_68530733
De den dolder foto's moesten eraf
Dus waarom deze mogen blijven staan is me een raadsel
Maar hara zal we de feest dag vieren dat doen ze >daar zeker niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')