quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef johan555 het volgende:
Terugtrekkende beweging ? Dat kan je helemaal vergeten !
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet
wat wel en niet te zeggen in de media .
Heb je linkje van die verklaring Johan? Vast niet, ook niet belangrijk, want Natalee kan het nog wel 20 x gezegd hebben toen Satish er niet bij was.quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef johan555 het volgende:
Terugtrekkende beweging ? Dat kan je helemaal vergeten !
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet
wat wel en niet te zeggen in de media .
Vanaf het begin is dat al voorgekouwd ,dat lees je ook terug in de verklaringen van de 3 schurkjes .
Opvallend is wel dat Joran in z'n verklaring zegt dat Natalee haar moeder de zus van Hitler noemde .Joran zegt "ze zei dat wel 5 keer " . Satish heeft het maar 1 keer gehoord .
Beetje vreemd nietwaar ?
Op SBS vertelde Jaap in de inleiding dat Joran een enorme gokschuld heeft en dat het bij iemand is waar je beter geen gokschuld bij "Kan" hebben .Onderwereld dus![]()
Jaap heeft die schuld voldaan .
Jaap zegt dan later dat hij benieuwd is waneer Joran zichzelf gaat aangeven .
I thought this was Buster because your post made me laugh. Actually Mos went on record dismissing everything Rene Gielen provided. Forgot his exact words..I think it was nothing she provided was credible? I posted the translation here in english a while back.quote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Die Observer durft. Van de smerige beschuldigingen richting Joran is al niks waar en van al die prestaties van Natalee klopt ook een deel niet.
Verder Gielen's docu: 'intrigerende vaststelling van feiten' zegt Mos.
Maar het immigratieformulier klopt. Dus op Aruba klopt iets niet.
Komt allemaal wel een keer uit. Misschien als Mos weg is?
Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef observer777 het volgende:
[..]
I thought this was Buster because your post made me laugh. Actually Mos went on record dismissing everything Rene Gielen provided. Forgot his exact words..I think it was nothing she provided was credible? I posted the translation here in english a while back.
I believe Joran is tired and wants it to end but they wont let him. Your guess is as good as mine what will happen..I think they want to end the case but its a bit too complicated. Did you see the interview with Jaap today? Your thoughts?
LOL! Your the one with a monkey AVI not mequote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.
Denk maar lekker verder. Mijn post blijft staan.
Mijn gedachten zijn dat Jaap naar de politie op Aruba stapt en het aan hun overlaat als het zo belangrijk is.
In plaats van aandacht vragen, en de hoogste prijs afwachten.
En als hij de politie op Aruba niet vertrouwt (die zijn toch corrupt daar volgens jullie monkeys) dan meldt ie alles maar hier. En dan tikken ze het zo wel af.
Dan zou hij goed bezig zijn.
Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
Toentomatentomatentomatentovratquote:Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef observer777 het volgende:
[..]
Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?
Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.quote:Op maandag 27 april 2009 23:06 schreef observer777 het volgende:
[..]
LOL! Your the one with a monkey AVI not meMr.B talks about the monkey site so much I was wondering which monkey he was.
![]()
It's interesting to see what some will do for money. I look forward to seeing what questions Joran was lying about..He isn't as good of a liar as he thinks he is.
Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfrisquote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
Volgens mij 'knowen' wij wel beterquote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfris![]()
Maarja iedere lul kan zich natuurlijk observert op het internet noemen dus who knows
Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.
Wat Jaap al niet doet om nog meer te verdienen. Bah, en Joran is er weer ingetrapt.
Zal allemaal weer met een sisser aflopen.
Als het zo hot was, was Joran al lang aangehouden.
quote:
Geweldig, Observer is het ergens mee eens.quote:Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef observer777 het volgende:
[..]
Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?
Goedenacht
was toch iets op sbs 6 ??, dit was rtl 4 tochquote:
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef mrBhimself het volgende:
Echter, ook Terror Jaap is weer een mooi voorbeeld van iemand die alleen maar aandacht wil trekken en zijn show aan de hoogste bieder wil slijten, geen waarheidsvinding dus, maar geldvinding.
Johan555, je moet niet alles geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
777 en 555 zijn stalkers inderdaad. Bewijs overal op het www geleverd. Punt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:
[..]
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
Natte Alie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Goedemorgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Ach kom op zeg Observer 777, nu geen onzin komen vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef observer777 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Very scary Johan! He never did answer why he is stalking members of this forum. I hope he isn't dangerous but judging from his posts I am not so sure.
Van mening veranderd Johan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Thats a good question but I am scared to ask. Do you work with Rene? Any future visits planned by Dan and Kelly ? Do you believe in Indian spirit guides that can tell about murders thousands of miles away?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Van mening veranderd Johan?
In post 225 van de vorige rebound zeg je nog dat je kan faken en het niet werkt bij een psychopaat![]()
Uitgevlucht? Heb je hem zien rennen? Die jongen woont niet hier hoor....
En ik ben echt onder de indruk van dat ene fotootje van Observer.Waar is dan de rest van de verzameling?
![]()
Hee OUWEFIETS jij kon daar toch helemaal niet kijken, volgens johan was jij daar geband?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef OUWEFIETS het volgende:
En ik ben echt onder de indruk van dat ene fotootje van Observer.Waar is dan de rest van de verzameling?
Nee joh, wat zou ik daar moeten verder, vingerverfkleuterfotoforumquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hee OUWEFIETS jij kon daar toch helemaal niet kijken, volgens johan was jij daar geband?
Nee ik ken geen Renequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef observer777 het volgende:
[..]
Thats a good question but I am scared to ask. Do you work with Rene? Any future visits planned by Dan and Kelly ? Do you believe in Indian spirit guides that can tell about murders thousands of miles away?![]()
Whoaa..Terribly sorry to upset you with these questons. You speak of Gielen often,so I thought you may be her.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee ik ken geen Renewaar is eigenlijk je fatsoen, doe een cursus Nederlands, let op je schrijfvaardigheid en ga voor de rest toch lekker iemand anders lastig vallen met je debiele indianenvragen
Beste Observer777,quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef observer777 het volgende:
[..]
Whoaa..Terribly sorry to upset you with these questons. You speak of Gielen often,so I thought you may be her.
dank u!
Vertel-vertel-vertelquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef johan555 het volgende:
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig![]()
Nee, alleen mensen die daarvoor mijns inziens in aanmerking komen kwalificeer ik als stalker en dat is dus niet iedereen. Zoals je kunt lezen generaliseer ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:
[..]
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
Ik zie de relatie tussen een deugendetector/waarheidsvinding en rondrijden in geblindeerde auto's niet echt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee inderdaad vooral ouwe meuk daar op johans forumpie, veel oude plaatjes voornamelijk shit die ze niet meer op andere fora mogen plaatsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef OUWEFIETS het volgende:Nee joh, wat zou ik daar moeten verder, vingerverfkleuterfotoforuminteresseert me geen hol en de (groeps) foto
![]()
![]()
![]()
![]()
van 777 is al zooo lang bekend, niks nieuws onder de zon...
Hmm die bovenste meneer lijkt anders niet echt op Richard Nixonquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef johan555 het volgende:
Je zwamt maar wat Buster die foto's staan gewoon op allerlei websites over Richard Nixon .
Ah interessant johan, ik kon hem tot nog toe alleen bij stalkerjohan.com vinden en klaasend die kan je gewoon mailen hoor, no problemquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef johan555 het volgende:
Moet je doen Buster die foto staat ook gewoon overal op internet hoor !
En jij Klaasend vragen? je ben geband op Sm ha ha
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatstquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef mrBhimself het volgende:
Als dat zo is, dan zal het voor jou ook geen probleem zijn om minimaal één linkje naar de laatste foto te geven. We wachten (weer) af.
Bedoel je deze mevrouw kub jochie, zij is ook een admin op CnG net als die viespeukende moderator die klaasend van Scared Monkeys heeft afgetrapt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef johan555 het volgende:
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatst
Dat was ik nou net niet van plan. Jij geeft aan dat die foto "overal op internet staat", dus mag ik er van uitgaan dat jij daar dan minimaal één linkje van kunt geven. Kennelijk niet dus en is het een privé foto van een persoon die jullie op het net zetten. Over stalken gesproken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef johan555 het volgende:
[..]
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatst
Je loopt hier dagelijks om linkjes te zeuren mrb heb je niks anders te doen ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Dat was ik nou net niet van plan. Jij geeft aan dat die foto "overal op internet staat", dus mag ik er van uitgaan dat jij daar dan minimaal één linkje van kunt geven. Kennelijk niet dus en is het een privé foto van een persoon die jullie op het net zetten. Over stalken gesproken.
http://www.boublog.nl/200(...)page-1/#comment-5888quote:lizzy
28 april 2009 om 20:39
Nou duidelijk he, IP nummers op de website plaatsen.
Ik was toch al van plan uit de anonimiteit te komen op een dag, weten we ook hoe het met dit weblog zit.
petje
28 april 2009 om 21:59
@lizzy jij bent duidelijk de zwakste schakel hier…
petje
28 april 2009 om 22:01
..en bassie kan trots op je zijn..
Your a idiot! This Frog was telling everyone she was this great american super agent exposing this great aruban cover up of hiding Natalees body with the members of the Persistence. Calling Washington to get the approval,taking down presidents..etc,etc etc..She interjected herself into the case so people looked to see if she was real or a fraud. And the answer is a FRAUD. Why dont you write Klaasend..Better yet why dont you sign up and start posting. I dare you.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee inderdaad vooral ouwe meuk daar op johans forumpie, veel oude plaatjes voornamelijk shit die ze niet meer op andere fora mogen plaatsen.
Wat me wel opviel is dat hij/ze daar een soort ziekelijke fascinatie voor poster Kermit (de kikker van de bange aapjes hebben).
Die heeft daar zelfs haar eigen topik met plaatjes van haar en haar kinderen, stalkers welnee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |