abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68434440
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef johan555 het volgende:
Terugtrekkende beweging ? Dat kan je helemaal vergeten !
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet
wat wel en niet te zeggen in de media .

En dat kon gerealiseerd worden door ervoor te zorgen dat de studenten ASAP het eiland verlieten.

Zelfs het familielid van Natalee, dat Joran met Natalee zou hebben gezien, kon uiteraard niet op Aruba achterblijven op mee te helpen zoeken.

Stel je voor dat een van die mensen door de Arubaanse politie zou worden gehoord.
pi_68437981
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef johan555 het volgende:
Terugtrekkende beweging ? Dat kan je helemaal vergeten !
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet
wat wel en niet te zeggen in de media .
Vanaf het begin is dat al voorgekouwd ,dat lees je ook terug in de verklaringen van de 3 schurkjes .
Opvallend is wel dat Joran in z'n verklaring zegt dat Natalee haar moeder de zus van Hitler noemde .Joran zegt "ze zei dat wel 5 keer " . Satish heeft het maar 1 keer gehoord .
Beetje vreemd nietwaar ?

Op SBS vertelde Jaap in de inleiding dat Joran een enorme gokschuld heeft en dat het bij iemand is waar je beter geen gokschuld bij "Kan" hebben .Onderwereld dus
Jaap heeft die schuld voldaan .
Jaap zegt dan later dat hij benieuwd is waneer Joran zichzelf gaat aangeven .
Heb je linkje van die verklaring Johan? Vast niet, ook niet belangrijk, want Natalee kan het nog wel 20 x gezegd hebben toen Satish er niet bij was.

Gokschuld probleempje dus ook weer opgelost.

Aangeven voor al zijn leugens tot nu toe zeker, behalve dan degene die Patrick hem heeft laten vertellen onder de dope.

En die media strategie is een van je vele illusies. Ze hebben wel wat beters te doen.
pi_68441095
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Die Observer durft. Van de smerige beschuldigingen richting Joran is al niks waar en van al die prestaties van Natalee klopt ook een deel niet.

Verder Gielen's docu: 'intrigerende vaststelling van feiten' zegt Mos.
Maar het immigratieformulier klopt. Dus op Aruba klopt iets niet.
Komt allemaal wel een keer uit. Misschien als Mos weg is?

I thought this was Buster because your post made me laugh. Actually Mos went on record dismissing everything Rene Gielen provided. Forgot his exact words..I think it was nothing she provided was credible? I posted the translation here in english a while back.

I believe Joran is tired and wants it to end but they wont let him. Your guess is as good as mine what will happen..I think they want to end the case but its a bit too complicated. Did you see the interview with Jaap today? Your thoughts?

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 27-04-2009 22:39:07 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68441319
Jaap, de kampingzender, shownieuws

Nu is dat misschien het niveau waartoe trailertrash als Beth en haar gehersenspoelde aapjes zich willen verlagen maar ik wacht liever tot er verifieerbare feiten verschijnen in meer respectabele media.

Hou me op hoogte boys
I stand with the happy Island.
pi_68441758
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef observer777 het volgende:

[..]

I thought this was Buster because your post made me laugh. Actually Mos went on record dismissing everything Rene Gielen provided. Forgot his exact words..I think it was nothing she provided was credible? I posted the translation here in english a while back.

I believe Joran is tired and wants it to end but they wont let him. Your guess is as good as mine what will happen..I think they want to end the case but its a bit too complicated. Did you see the interview with Jaap today? Your thoughts?
Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.
Denk maar lekker verder. Mijn post blijft staan.

Mijn gedachten zijn dat Jaap naar de politie op Aruba stapt en het aan hun overlaat als het zo belangrijk is.
In plaats van aandacht vragen, en de hoogste prijs afwachten.
En als hij de politie op Aruba niet vertrouwt (die zijn toch corrupt daar volgens jullie monkeys) dan meldt ie alles maar hier. En dan tikken ze het zo wel af.
Dan zou hij goed bezig zijn.
pi_68442700
Precies OF. Als die gasten die het allemaal zo goed weten en tegenover wie Joran alles heeft verteld dit ook even bij het OM op Aruba, of als ze die niet vertrouwen even bij hun lokale hermandad gaan melden en als getuige een verklaring afleggen, dan zijn het in mijn ogen echte helden.

Echter, ook Terror Jaap is weer een mooi voorbeeld van iemand die alleen maar aandacht wil trekken en zijn show aan de hoogste bieder wil slijten, geen waarheidsvinding dus, maar geldvinding. Peter R heeft er in elk geval een mooie BMW aan overgehouden; Jaap moet dat eerst nog maar eens zien te 'verdienen' met het Joran verhaal
--
pi_68442736
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.
Denk maar lekker verder. Mijn post blijft staan.

Mijn gedachten zijn dat Jaap naar de politie op Aruba stapt en het aan hun overlaat als het zo belangrijk is.
In plaats van aandacht vragen, en de hoogste prijs afwachten.
En als hij de politie op Aruba niet vertrouwt (die zijn toch corrupt daar volgens jullie monkeys) dan meldt ie alles maar hier. En dan tikken ze het zo wel af.
Dan zou hij goed bezig zijn.
LOL! Your the one with a monkey AVI not me Mr.B talks about the monkey site so much I was wondering which monkey he was.

It's interesting to see what some will do for money. I look forward to seeing what questions Joran was lying about..He isn't as good of a liar as he thinks he is.
pi_68442827
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
--
pi_68443293
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef mrBhimself het volgende:
777 is dat niet het figuur dat met pek en veren van de apensite afgekieperd is...de stalker.
Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?
  maandag 27 april 2009 @ 23:24:57 #130
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68443360
pi_68443585
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:23 schreef observer777 het volgende:

[..]

Why don't you post at the Monkey site anymore? Or are you still there under another knickname? Does everyone have your number?
Toentomatentomatentomatentovrat
pi_68443676
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:06 schreef observer777 het volgende:

[..]

LOL! Your the one with a monkey AVI not me Mr.B talks about the monkey site so much I was wondering which monkey he was.

It's interesting to see what some will do for money. I look forward to seeing what questions Joran was lying about..He isn't as good of a liar as he thinks he is.
Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.

Wat Jaap al niet doet om nog meer te verdienen. Bah, en Joran is er weer ingetrapt.

Zal allemaal weer met een sisser aflopen.
Als het zo hot was, was Joran al lang aangehouden.
pi_68443902
quote:
Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfris

Maarja iedere lul kan zich natuurlijk observert op het internet noemen dus who knows
pi_68443930
Het begint er meer en meer op te lijken dat Joran via dit soort personen als Jaap tracht om aan geld te komen.

Kennelijk heeft hij geld nodig en dan dist hij een of ander onwaarschijnlijk verhaal op en zie daar het geld komt naar hem toe. Leugenaar en sensatiezoeker; meer kan ik er niet van maken. Die gast heeft echt snel professionele hulp nodig.
--
pi_68443964
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, ze hebben vorig jaar daar een van hun mods eraf gekieperd met pek, veren en een aangifte wegens stalking, bedreiging en nog iets ernstigs onfris

Maarja iedere lul kan zich natuurlijk observert op het internet noemen dus who knows
Volgens mij 'knowen' wij wel beter

Komt er nog een keek op de week ????
--
pi_68444027
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Blijft staan dat de politie het enige meldpunt is voor op zoek naar roem en rijkdom zijnde Jaap.

Wat Jaap al niet doet om nog meer te verdienen. Bah, en Joran is er weer ingetrapt.

Zal allemaal weer met een sisser aflopen.
Als het zo hot was, was Joran al lang aangehouden.

Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?

Goedenacht
pi_68444205
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef mrBhimself het volgende:
Komt er nog een keek op de week ????
zonneschijn, klassieke cabrio en alle goede voornemens gaan uit het raam, mea culpa

ohh en tenslotte antwoord op de vraag: JA
  maandag 27 april 2009 @ 23:58:35 #138
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68444562
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Toentomatentomatentomatentovrat
Laat me raden . . je hebt een tomaten hoofd met wratten?
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:14:56 #139
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68445922
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:43 schreef observer777 het volgende:

[..]

Agreed but it sounded like they used each other. I wonder who gave Joran this line of credit for this big gambling dept?

Goedenacht
Geweldig, Observer is het ergens mee eens. we maken vorderingen!!!!
Die pokerschuld zal wel onzin zijn net als de rest. Zoals Jaap die zegt dat ie hem wilde helpen, nou wat een medemenselijke liefde. Vertoondie ie dat ook in de Gouden Kooi?, ik heb die troep nooit bekeken.
En uiteindelijk chanteert ie Joran. Ook zo medemenselijk.
Conclusie: een grote misselijke grap.

En speciaal voor Bassie: dat tomatengeintje kende jij natuurlijk niet. Ik ga het ook niet uitleggen

pi_68447987
quote:
was toch iets op sbs 6 ??, dit was rtl 4 toch
en rtl boulevard heeft hoge pet op van peter r de vries zeg , die daury was ook zo gedegen onderzoek resultaat zeker.

kortom we wachten maar hoe gestoord joran weer is in deze versie, maar de waarheid is het dus niet, wat ook wel weer de verwachting was.
pi_68450628
quote:
Begin je hier nou iedereen maar een beetje een stalker te noemen Mr B ?
Ben je de weg kwijt ? Of denk je dat je hier maar mensen kan blijven afzeiken ?
Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68450839
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef mrBhimself het volgende:

Echter, ook Terror Jaap is weer een mooi voorbeeld van iemand die alleen maar aandacht wil trekken en zijn show aan de hoogste bieder wil slijten, geen waarheidsvinding dus, maar geldvinding.
Oh een leugen detector is geen waarheidsvinding ?
Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68451363
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:

[..]

Waarom rijdt Joran in geblindeerde auto's en is hij Nederland weer uitgevlucht ?
Johan555, je moet niet alles geloven.
pi_68451948
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:

[..]

Jij ben degene die Geband is bij Sm en volgens mij negeer je de mededeling van Hara
om hier niet continu te zeveren over wat er op andere forums allemaal aan de hand is .
777 en 555 zijn stalkers inderdaad. Bewijs overal op het www geleverd. Punt.
pi_68453415
De stalker ben jij Ouwefiets samen met Buster .
Buster spaart fototjes van Forum leden en waar jij mee bezig bent zal binnekort helemaal boven water komen .
pi_68453808
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
pi_68454006
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Dat hij foto spaart kan je hier zien http://www.nataleehollowa(...)topic=30.msg80#msg80
Natte Alie?
pi_68454007
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Goedemorgen

Very scary Johan! He never did answer why he is stalking members of this forum. I hope he isn't dangerous but judging from his posts I am not so sure.
pi_68454218
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef observer777 het volgende:

[..]

Goedemorgen

Very scary Johan! He never did answer why he is stalking members of this forum. I hope he isn't dangerous but judging from his posts I am not so sure.
Ach kom op zeg Observer 777, nu geen onzin komen vertellen.

Jij, Johan555 en Bastribo zijn toch degene die mensen die gewoon op feiten wijzen, beledigen en proberen te intimideren door ze aan te vallen.
pi_68454539
quote:

[..]

Van mening veranderd Johan?
In post 225 van de vorige rebound zeg je nog dat je kan faken en het niet werkt bij een psychopaat

Uitgevlucht? Heb je hem zien rennen? Die jongen woont niet hier hoor....

En ik ben echt onder de indruk van dat ene fotootje van Observer.Waar is dan de rest van de verzameling?
pi_68454958
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Van mening veranderd Johan?
In post 225 van de vorige rebound zeg je nog dat je kan faken en het niet werkt bij een psychopaat

Uitgevlucht? Heb je hem zien rennen? Die jongen woont niet hier hoor....

En ik ben echt onder de indruk van dat ene fotootje van Observer.Waar is dan de rest van de verzameling?
Thats a good question but I am scared to ask. Do you work with Rene? Any future visits planned by Dan and Kelly ? Do you believe in Indian spirit guides that can tell about murders thousands of miles away?

[ Bericht 4% gewijzigd door observer777 op 28-04-2009 12:25:16 ]
pi_68455074
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef OUWEFIETS het volgende:

Hee OUWEFIETS jij kon daar toch helemaal niet kijken, volgens johan was jij daar geband?
pi_68457332
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:15 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hee OUWEFIETS jij kon daar toch helemaal niet kijken, volgens johan was jij daar geband?
Nee joh, wat zou ik daar moeten verder, vingerverfkleuterfotoforum interesseert me geen hol en de (groeps) foto van 777 is al zooo lang bekend, niks nieuws onder de zon... waarom zo'n drama eigenlijk, hij kiest er toch allemaal lekker zelf voor? Lachen eigenlijk , Johan is zelf met 777's fotootje gaan leuren hahaha
pi_68458124
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef observer777 het volgende:

[..]

Thats a good question but I am scared to ask. Do you work with Rene? Any future visits planned by Dan and Kelly ? Do you believe in Indian spirit guides that can tell about murders thousands of miles away?
Nee ik ken geen Rene waar is eigenlijk je fatsoen, doe een cursus Nederlands, let op je schrijfvaardigheid en ga voor de rest toch lekker iemand anders lastig vallen met je debiele indianenvragen
pi_68458362
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Nee ik ken geen Rene waar is eigenlijk je fatsoen, doe een cursus Nederlands, let op je schrijfvaardigheid en ga voor de rest toch lekker iemand anders lastig vallen met je debiele indianenvragen
Whoaa..Terribly sorry to upset you with these questons. You speak of Gielen often,so I thought you may be her.

dank u!

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 28-04-2009 13:54:20 ]
pi_68459915
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef observer777 het volgende:

[..]

Whoaa..Terribly sorry to upset you with these questons. You speak of Gielen often,so I thought you may be her.

dank u!
Beste Observer777,

Graag wil ik iets rechtzetten. Spreken doe ik misschien veel over mevrouw Gielen; ik ben echter niet degene die steeds over mw Gielen begint. Dat zijn voornamelijk Johan555 en Bastibro. Ik verdedig slechts haar docu en mevrouw Gielen in persoon. Uit eigen vrije wil. Ik ken haar niet, bewonder 'slechts' haar moed.

Met vriendelijke groeten,
OUWEFIETS (Staat Voor Niets)
pi_68461751
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
pi_68464910
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef johan555 het volgende:
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
Vertel-vertel-vertel

pi_68468389
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nee, alleen mensen die daarvoor mijns inziens in aanmerking komen kwalificeer ik als stalker en dat is dus niet iedereen. Zoals je kunt lezen generaliseer ik niet.

Voor zover ik kon nagaan ben ik ook niet de weg kwijt, navigatie gaat nog prima. Ik heb al een aantal malen aangegeven dat ik bij SM gebanned ben, nog voordat jij ook nog maar van het bestaan van die site afwist.

Ik denk dat er momenteel meer mensen zijn die kunnen zeggen dat ze gebanned zijn op SM dan dat er mensen nog 'lid' zijn van die site. Ik begrijp dus ook je punt niet om telkens te herhalen dat ik daar gebanned bent, volgens mij weten de meesten hier dat ook wel.

Als Hara de mening is toegedaan dat ik hier dingen post die niet kunnen of niet mogen, dan hoor ik dat wel van haar. Ik zag geen "moderator" bij jouw naam staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 28-04-2009 18:25:53 (typo's what else) ]
--
pi_68468670
quote:

[..]

Ik zie de relatie tussen een deugendetector/waarheidsvinding en rondrijden in geblindeerde auto's niet echt.

Een paar pagina's terug heb je aangegeven dat de leugendetector methode die op Joran is toegepast niet deugt en werd het bedrijf wat de test had uitgevoerd door jou afgebrand.

Vanwaar nu ineens de ommekeer en zou een leugendetector wel een bijdrage leveren aan waarheidsvinding. Probeer nu eens een standpunt in te nemen. Is volgens jou een leugendetector wel of niet betrouwbaar en draagt deze wel of niet bij aan het proces van waarheidsvinding. We wachten weer af.
--
pi_68470911
Het is een poging tot waarheids vinding !
Persoonlijk zie ik er het nut niet zo van in omdat het bij een psychopaat niet werkt .
En je kan met allerlei oosterse ademhalings technieken dat ding faken
JMO
pi_68473521
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef OUWEFIETS het volgende:Nee joh, wat zou ik daar moeten verder, vingerverfkleuterfotoforum interesseert me geen hol en de (groeps) foto van 777 is al zooo lang bekend, niks nieuws onder de zon...
Nee inderdaad vooral ouwe meuk daar op johans forumpie, veel oude plaatjes voornamelijk shit die ze niet meer op andere fora mogen plaatsen.

Wat me wel opviel is dat hij/ze daar een soort ziekelijke fascinatie voor poster Kermit (de kikker van de bange aapjes hebben).
Die heeft daar zelfs haar eigen topik met plaatjes van haar en haar kinderen, stalkers welnee

pi_68474096
Je zwamt maar wat Buster die foto's staan gewoon op allerlei websites over Richard Nixon .
En een groot aantal keer op SM
wat is je punt ?

[ Bericht 47% gewijzigd door johan555 op 28-04-2009 20:47:03 ]
pi_68474502
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef johan555 het volgende:
Je zwamt maar wat Buster die foto's staan gewoon op allerlei websites over Richard Nixon .
Hmm die bovenste meneer lijkt anders niet echt op Richard Nixon
pi_68474775

Die foto lijkt me trouwens ook niets met Richard Nixon te maken hebben en ik kan me niet herinneren dit familie kiekje ook op SM gezien te hebben.

Misschien moet ik dat klaasend maar eens vragen
pi_68474984
Moet je doen Buster die foto staat ook gewoon overal op internet hoor !
En jij Klaasend vragen? je ben geband op Sm ha ha
pi_68475634
Als dat zo is, dan zal het voor jou ook geen probleem zijn om minimaal één linkje naar de laatste foto te geven. We wachten (weer) af.
--
pi_68475892
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef johan555 het volgende:
Moet je doen Buster die foto staat ook gewoon overal op internet hoor !
En jij Klaasend vragen? je ben geband op Sm ha ha
Ah interessant johan, ik kon hem tot nog toe alleen bij stalkerjohan.com vinden en klaasend die kan je gewoon mailen hoor, no problem

Eens kijken wat er nog meer voor "interessants" opstaat pom-die-pom-die-pom..........
pi_68476232
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef mrBhimself het volgende:
Als dat zo is, dan zal het voor jou ook geen probleem zijn om minimaal één linkje naar de laatste foto te geven. We wachten (weer) af.
Moet je even aan mevrouw kub vragen die heeft hem geplaatst
pi_68477101
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef johan555 het volgende:
Bedoel je deze mevrouw kub jochie, zij is ook een admin op CnG net als die viespeukende moderator die klaasend van Scared Monkeys heeft afgetrapt.
Misschien kan je daar effe naar een linkje vragen mrB, lijken me vriendelijke types

volgens mij stond er ook nog een foto van deze "dame" op je site, effe zoeken
pi_68477198
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef johan555 het volgende:

[..]

Dat was ik nou net niet van plan. Jij geeft aan dat die foto "overal op internet staat", dus mag ik er van uitgaan dat jij daar dan minimaal één linkje van kunt geven. Kennelijk niet dus en is het een privé foto van een persoon die jullie op het net zetten. Over stalken gesproken.
--
pi_68477342
Maar goed, het gaat al weer veel te lang over dingen die er eigenlijk niet toe doen. 555 heeft het wederom voor elkaar om in het middelpunt van de belangstelling te komen. Los van het feit dat het niet de bedoeling is van dit topic heb ik mij laten vertellen is het ook zonde van de tijd om hier veel aandacht aan te besteden.

Volgens mij weten de meesten nu wel hoe de vork 'echt' in de steel zit en dat we toch geen zinnige antwoorden krijgen op vragen die gesteld worden. Dus, zoals in goed Nederlands "Carry on" :-)
--
pi_68477422
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Dat was ik nou net niet van plan. Jij geeft aan dat die foto "overal op internet staat", dus mag ik er van uitgaan dat jij daar dan minimaal één linkje van kunt geven. Kennelijk niet dus en is het een privé foto van een persoon die jullie op het net zetten. Over stalken gesproken.
Je loopt hier dagelijks om linkjes te zeuren mrb heb je niks anders te doen ?
En waar gaat het hier over ,kom je hier een beetje zeuren over wat je op anders forums leest of ziet ?Op zinnige vragen geef ik antwoord als het gezuig is niet .
Volgens mij gaat het hier om de Holloway zaak !
pi_68477662
Goed plan mrB het gaat al weer te lang over het stalkforum van johan en z'n vriendjes.

Terug naar Aruba, met de varkensgriep in de lucht en hysterische yanks als toeristen is dat natuurlijk niet echt een goede situatie maar gelukkig blijft men cool.

Alleen toerist koopt mondkapjes.

verder kreeg ik nog wat mee uit de regio, het schijnt dat justitie op Curaçao goed bezig is geweest en men een bende drugssmokkelaars met banden naar Hezbollah heeft opgepakt.

17 leden drugsbende op Curaçao opgepakt.

AYO!
pi_68477865
Aruba
Twee tieners sinds zaterdag niet thuisgekomen
28 Apr, 2009, 16:14 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — De 17-jarige Yurienne Tromp, woonachtig op Seroe Patrishi 207, is al sinds zaterdag niet meer thuisgekomen. Zij is een meter 50 lang, heeft een gemiddeld postuur, groene ogen en blond krullend haar. Haar bijnamen zijn 'Loempia' en 'Yurri'. Bij signalering kan gebeld worden met het politiebureau in Oranjestad op 572-4000 of met de familie van Yurienne op 745-0772.
De 36-jarige X.H. maakte op zondagmiddag melding op het bureau van San Nicolas dat haar dochter A.S. (15) al sinds zaterdag niet thuis was gekomen. Zij zou zijn gezien in het gezelschap van leden van de gang van Santa Cruz. De laatste keer dat S. werd gesignaleerd was in een hotel. Daar trof de moeder haar haarband aan. Vrienden van S. zouden tegen haar hebben gezegd dat S. al van daar was vertrokken. De moeder kreeg van de politie de opdracht om naar het bureau van Santa Cruz te gaan zodat agenten daar met haar de wijk in konden trekken om te zoeken naar haar dochter.
pi_68477930
amigoe
‘Toerisme-minister nalatig en ad hoc’
28 Apr, 2009, 16:11 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Een van de grootste problemen voor wat betreft het toerisme op Aruba is een gebrek aan planning, aldus parlementariër Otmar Oduber (AVP). Het fractielid beschuldigt minister Edison Briesen van Toerisme en Transport van nalatigheid en het niet hebben van een plan voor wat betreft het aantrekken van toeristen die in deze moeilijke tijden wel bereid zijn om met vakantie te gaan.
Volgens Oduber is het ook te gemakkelijk om alsmaar de economische crisis als argument aan te halen voor de steeds meer tegenvallende cijfers. “Wanneer een of meerdere personen alleen maar de wereldeconomie als excuus blijven gebruiken en dat Aruba ook met diezelfde problemen te maken krijgt, dan begint het een slap excuus te worden en wordt het tijd dat iemand anders de rust en het recht krijgt om die taken uit te voeren”, aldus Oduber. Volgens de fractielid is het logisch dat Aruba als gevolg van de crisis het met een aantal toeristen minder moet doen. Maar het kan niet zo zijn dat er routes worden verloren, vindt Oduber, terwijl concurrerende eilanden meer vluchten krijgen, zoals Bonaire en Curaçao, bij wie de capaciteit onlangs is verhoogd door de KLM.
Het Statenlid wees op geannuleerde routes uit Puerto Rico door American Eagle, terwijl moedermaatschappij American Airlines juist meer zijn gaan vliegen op Barbados en de Bahamas. “Landen als Panama, de Dominicaans Republiek en Venezuela vergaderen op hoog niveau om ervoor te zorgen dat maatschappijen naar hen door blijven vliegen. Waarom moet Aruba in drie weken tijd meer dan 5000 bezoekers en meer dan 50 vluchten per week kwijtraken?”, vraagt Oduber zich af.
pi_68478222
quote:
lizzy
28 april 2009 om 20:39
Nou duidelijk he, IP nummers op de website plaatsen.

Ik was toch al van plan uit de anonimiteit te komen op een dag, weten we ook hoe het met dit weblog zit.
petje
28 april 2009 om 21:59
@lizzy jij bent duidelijk de zwakste schakel hier…
petje
28 april 2009 om 22:01
..en bassie kan trots op je zijn..
http://www.boublog.nl/200(...)page-1/#comment-5888

Tja, we hebben het nooit meer over de telefoongegevens van Joran gehad.
pi_68478364
Was Mr. B. niet diegene die vertelde dat Joran en zijn broertjes in Nederland waren?

Moet ik even nazoeken, voorlopig ben ik een paar dagen afwezig, maar ik kom er nog op terug.
pi_68478753
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Nee inderdaad vooral ouwe meuk daar op johans forumpie, veel oude plaatjes voornamelijk shit die ze niet meer op andere fora mogen plaatsen.

Wat me wel opviel is dat hij/ze daar een soort ziekelijke fascinatie voor poster Kermit (de kikker van de bange aapjes hebben).
Die heeft daar zelfs haar eigen topik met plaatjes van haar en haar kinderen, stalkers welnee

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Your a idiot! This Frog was telling everyone she was this great american super agent exposing this great aruban cover up of hiding Natalees body with the members of the Persistence. Calling Washington to get the approval,taking down presidents..etc,etc etc..She interjected herself into the case so people looked to see if she was real or a fraud. And the answer is a FRAUD. Why dont you write Klaasend..Better yet why dont you sign up and start posting. I dare you.

Theres a difference then stalking internet posters like me ..Are you gay or something? Is that why you keep my picture in your photobucket? Or are you hunting me?

[ Bericht 4% gewijzigd door observer777 op 28-04-2009 22:26:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')